Betrouwbaar, deskundig en snel

Ook vandaag weer ervaren dat Technorette voldoet aan de eisen die je als consument mag stellen namelijk: betrouwbaar, deskundig en snel

Elektro gedeelte kapot, toch nieuwe moeten kopen. Zij geven je vakkundig advies gebaseerd op ervaring. De medewerkers zijn erg vriendelijk en weten goed waar ze het over hebben. Zeer aan te bevelen!

Super ervaring

Wasmachine komt niet op de juiste toeren. Snel en vakkundig opgelost, en nog belangrijker erg gezellig en mee geholpen alles weer op de plek gezetten

superleuk enthousiast en vakbekwaam team

Wij zijn al jaren met heel veel plezier klant bij deze firma, ik vind iedereen leuk en zeer vakkundig, krijg goed advies wordt snel geholpen en mijn laatste nieuwe aankoop is helemaal top. Mijn advies luid: Koop je machines bij Technorette:)))

Top service!!!

Onze vaatwasser was aan vervanging toe. Ik bestelde een nieuwe en deze werd binnen een week bezorgd en vakkundig aangesloten door een vriendelijke en vakkundige monteur. Complimenten!!

Duidelijk en eerlijk advies

Na een eerste inspectie van onze kapotte vaatwasser kwam een helder en duidelijk advies, laten maken loont, na het bestellen en plaatsen van de nieuwe onderdelen werk hij weer zo goed als nieuw. Prima service voor een betaalbare prijs.

Prima service, komen hun afspraken na, vriendelijk personeel.

Prima service, komen hun afspraken na, vriendelijk personeel.

Mankement is zeer goed verholpen. Zeer vriendelijk personeel. Bij ons zit in de rubberen ring aan de binnenkant van de wasmachine regelmatig aanslag. Kreeg tips qua wassen. Indien je alleen maar op 30/40 graden en op 60 graden wast is het raadzaam om af en toe de wasmachine te laten draaien op 90 graden zonder wasgoed.

Prima en zeer snelle service. Een voorbeeld voor andere bedrijven!

Wasmachine defect, centrifugeerde niet meer. Oorzaak versleten koolborstels. Monteur was er snel en repareerde zeer vakkundig tegen een zeer acceptabele prijs. Dag later opnieuw een storing: bleek sluiting van de deur te zijn. Opnieuw monteur geweest en wel op dezelfde dag. Binnen 5 minuten verholpen. Veel lof voor de snelheid waarmee gereageerd is!

Goede Service

Een fijn bedrijf, goede prijs kwaliteit verhouding er wordt altijd met je meegedacht over een juiste oplossing! Helemaal top!

Goede service, eerlijk advies

We hebben goede ervaringen met Technorette. Er wordt eetst gegekeken of het apparaat gerepareerd kan worden. Of ze tweede hands onderdelen hebben. Ook kijken ze of een goed werkend tweedehands apparaat voor ons hebben. En als laatste een nieuwe.

waardeloos

Meneer komt langs, doet het manchet om de kuip (Waar ik voor belde) maar vervolgens is de wasmachine stuk. doet geen was meer en het display gaat niet meer aan. vervolgens weet meneer niet wat hij moet doen en gaat weg zonder duidelijkheid te geven hoe nu verder. krijg 2 weken later een telefoontje dat we alsnog moeten betalen. Flinke rekening voor een wasmachine die stuk blijft. afrader

Prima, vlotte service

Binnen 1 dag een monteur voor mijn vaatwasser die binnen een half uur het euvel had gevonden en gerepareerd.

Snel en goed

Snelle goede service!

Top service en klantvriendelijk

Wat is dit een onwijs klantvriendelijk bedrijf! Geven goed advies en hebben echt een geweldige service. Ik zou iedereen Technorette aanbevelen!

Zeer vakkundig geholpen bij het uitzoeken van nieuwe keuken apparatuur

Voor onze nieuwe keuken hebben wij alle apparatuur hier aangeschaft. We zijn zeer goed geholpen bij het uitzoeken van de juiste apparatuur die past bij onze wensen. Alles voor een goede prijs en netjes, op tijd geleverd.

Snelle levering, top advies, geweldige service!

Mijn vaatwasser van 13 jaar begaf het! Een nieuwe Asko DFI644G werd mij geadviseerd door een medewerker van Technorette. De inbouw was zeer gecompliceerd, doordat de keuken 13 oud is en de maatvoering afweek. Toch hebben de monteurs van Technorette het voor elkaar gekregen om deze vaatwasser keurig netjes te plaatsen! Heel erg bedankt mannen. Ik beveel jullie dan ook ten zeerste aan.

Snel en goed

Ik belde s’middags en de volgende dag kwam de monteur al langs en werd de machine gemaakt. De monteur maakte alles ook prima schoon en gaf goed advies hoe we de machine efficienter konden gebruiken. Prijstechnisch ook voordelig. Chapeau.

Communicatie en kwaliteit monteurs zijn bedroevend slecht.

Na een eerste moeizame contact met dit bedrijf over mijn defecte motor van het Electrolux centraal stofzuigersysteem (er werd opgemerkt dat deze klachten zelden voorkomen) kwam een monteur, demonteerde de motor en ik werd diezelfde avond teruggebeld dat de motor klaar was. De lagers zouden vervangen zijn. De motor werd na twee dagen gemonteerd en je zou zeggen prima. Kosten ruim €300,‐. Helaas, na drie dagen hetzelfde probleem. Monteur kwam, demonteerde de stoffige (!) motor en nam hem mee, na opgemerkt te hebben dat zijn collega's geen goed werk hadden verricht. Geen enkel onderzoek naar de oorzaak waarom de motor zo stoffig was. Na twee weken (!) met moeite iemand van de planning telefonisch te pakken gekregen (contacten lopen via call service bureau en ik werd niet teruggebeld) werd ik teruggebeld door een zeer geïrriteerde planner, die zei dat ik ongeduldig was en dat ze niet voor ieder wissewasje de klant bellen. Ze waren druk bezig om de lagers te verkrijgen en verbrak de verbinding. Na drie weken (!) belde de monteur eindelijk dat de motor klaar was. Ik was echter klaar met dit bedrijf en gezegd dat ik een nieuwe gekocht heb en dat ze die motor konden houden. Wat een vreselijk bedrijf!

Top service!

Mijn wasmachine is weer goed en snel gemaakt door een vriendelijke monteur. De monteur gaf ook tips om duurzamer te wassen. Hij dacht mee in mijn belang en dat was ook nog goed voor het milieu! Ik ervaar altijd een goede service en vakmanschap bij Technorette.

Vakkundige, snelle beoordeling en prima hulp bij vaststellen probleem

Na melding van een klacht over de vaatwasmachine, kwam een monteur de volgende dag. Hij zocht naar de oorzaak, die niet duidelijk bleek, maar vond voldoende aanwijzing om ons een vakkundig advies te geven. De moeilijke klus om het apparaat goed te verwijderen, lukte hem geweldig. We zijn zeer blij met zijn hulp. Vervolgens kochten we een nieuwe vaatwasser, die inmiddels ook is geïnstalleerd.

Professioneel, erg goede service en goede tips om kosten te besparen.

De reparatie werd erg snel en goed uitgevoerd en ik had het gevoel dat men wilde repareren ipv snel dure onderdelen wilde aanbevelen. Verder gaven ze goede tips om de machine efficienter te gebruiken en met name het wasmiddelverbruik te optimizeren. De tips en oplossingen leveren ons besparingen op die groter zijn dan de reperatiekosten van hun bezoek dus dat is top!

Snel, efficient en goede prijs

Technorette was erg snel bij ons thuis en zelfs bereid om s avonds na 7 uur ons probleem op te lossen. Ze gaven ook prima advies om de Machine beter te laten funcioneren. Chapeau

Gluiperige klantenbinding

€185 betaald voor een reparatie met 6 maanden garantie, die al binnen dezelfde week geen reparatie bleek te zijn, na constatering door 2e monteur die getekend heeft voor €150 retour. Volgende dag baas aan de telefoon, die zegt dat het zo niet werkt, maar dat we €150 korting kunnen krijgen bij aankoop van een nieuwe wasmachine bij hen. Geen van de monteurs heeft dit gezegd en wij kopen geen apparaat bij een onbetrouwbare leverancier die verplichtingen niet nakomt en ook nog eens te dure wasmachines verkoopt met amper informatie. Laten het hier ook niet bij zitten.

Beste Lezers , Heer Hopman uit Apeldoorn heeft een defecte wasautomaat welke de monteur keurig hersteld heeft . Mevr Hopman wilde overigens direct een nieuwe wasautomaat bij de monteur bestellen ,doch hij raadde dit af . Het is natuurlijk sneu dat de machine een tijdje later weer niet functioneert met dezelfde uitwerking ,doch met een ander defect onderdeel . De eerste conclusie van de monteur was wel degelijk juist . heel vervelend allemaal . wij hebben toen aangeboden hierover te communiceren en een regeling te treffen ;bijvoorbeeld ; A / gratis tweede onderzoek en een nieuwe machine te leveren met aftrek van het al besteedde bedrag. of B / onderdelen prijs retour . maar dit was niet voldoende voor de heer Hopman . zie de mail wisseling hieronder . Hr Hopman nogmaals wij nodigen u uit om eea te komen bespreken om in goede verstandhouding zaken te verduidelijken . Met vriendelijke groet, A.B.C. Selbach Technorette Technische dienst/magazijn Schumanpark 41-a 7336AM Apeldoorn www.technorette.nl [email protected] 055-5429224 Meneer Selbach, Zoals u ziet kom ik mij beloftes wel na. Aangezien u niet meer gereageerd heeft, wordt het tijd voor een vervolgstap. Indien u deze week uw verplichtingen niet nakomt, dan mag u zich voor de kantonrechter verantwoorden. Het zal uw zaak geen goed doen: behalve de € 185 euro die u verschuldigd bent voor het niet leveren van een dienst, mag u straks ook de proceskosten van uzelf en ons voor uw rekening nemen. Naast de imagoschade. A. Hopman Op 7-10-2019 om 21:42 schreef Arnold Hopman: Meneer Selbach, De feiten zijn glashelder en dus hebben wij geen behoefte aan een 'ronde tafel gesprek'. Indien u daar iets aan toe wilt voegen, dan kunt u dit telefonisch (088-1568557) of per email doen, waarop wij op gepaste wijze zullen antwoorden, niet in het minst geïntimideerd door uw 'replay'-toevoeging. A. Hopman Op 7-10-2019 om 08:59 schreef Info | Technorette: Fam Hopman , Wij hebben getracht u te bellen doch er werd niet opgenomen . In Nederland hebben we met elkaar afgesproken “hoor en wederhoor “ en dus vinden we het normaal dat er eea wordt overlegd met de monteurs welke u bezocht heeft . Wij nodigen u uit voor een ronde tafel gesprek . om zoals u het beschrijft “de spelletjes “te ontzenuwen Verder vinden we het zeer agressief over komen wat u in de laatste Alina schrijft . Een gesprek is altijd beter denken wij . Wilt u er dan rekening mee houden dat wij op een “gepaste “wijze altijd zullen replayen . Met vriendelijke groet, A.B.C. Selbach Technorette Technische dienst/magazijn Schumanpark 41-a 7336AM Apeldoorn www.technorette.nl [email protected] 055-5429224 Van: Arnold Hopman <[email protected]> Verzonden: zaterdag 5 oktober 2019 11:45 Aan: Info | Technorette <[email protected]> Onderwerp: Re: wasautomaat Meneer Selbach, Laat ik duidelijk zijn: er valt niets uit te zoeken. Er is een wasmachine gerepareerd voor € 185 zonder verbetering: dezelfde kwaal is nog onveranderd aanwezig. Met 6 maanden garantie op een reparatie betekent dat, dat de reparatie voor niets is geweest. Er is dus een verkeerde diagnose gesteld of een verkeerde reparatie uitgevoerd. De laatste monteur heeft e.e.a. geconstateerd, gezegd en getekend voor de € 150 retour. Geen van beide monteurs heeft ook maar iets gezegd over korting op aankoop bij een nieuwe wasmachine. Technorette is ons dus € 150 verschuldigd. Wij hebben geen behoefte aan een 'aanvullend intern onderzoek' door u, dit gaat over fatsoenlijke behandeling van klanten. Mocht Technorette toch anders besluiten, dan rest ons slechts andere wegen te bewandelen zoals: Klachtkompas, Consumentenbond, Rechtsbijstand, social media. Wij houden niet van dit soort spelletjes. A. Hopman Op 4-10-2019 om 17:24 schreef Info | Technorette: Geachte heer en Mevr Hopman, Aan de hand van uw mail en telefoontje hierbij een reactie . Ik had u vanochtend beloofd eea te zullen uitzoeken ,per slot van rekening moet ik de betreffende monteur ook aanhoren . Daarna kan ik verder op u vraag reageren . Volgende week maandag spreek ik de monteurs weer en kan u dan weer verder te woord staan . Met vriendelijke groet, A.B.C. Selbach Technorette Technische dienst/magazijn Schumanpark 41-a 7336AM Apeldoorn www.technorette.nl [email protected] 055-5429224

Zeer goede service !!

Ik heb jaren geleden een gebruikte wasmachine gekocht de garantie en service waren super .maar zo als met alles eens houd het op dus Technorette gebeld weer om gebruikte machine gevraagd er was er wel 1 maar kon niet aan hun kwaliteit tippen dus uiteindelijk nieuwe gekocht maar deze bestelde machine kon niet op tijd geleverd worden geen probleem voor Technorette voor het zelfde geld ander merk kwalitatief beter en iets duurder de zelfde dag gebracht aan gesloten werkt super .dat bedoel ik met service eerlijke prijs geen dit of dat extra ga zo door mannen !!! . Betere service dan de grote jongens . 5 sterren zeker waard !! JOHAN .