Beste meneer van de Aalst, Spijtig om te horen dat u er zo over denkt. Wij hebben u de afgelopen jaren vaak telefonisch te woord gestaan zonder hiervoor kosten in rekening te brengen. Ook de keren dat u wel naar de kliniek bent gekomen hebben wij de tijd voor u genomen en dat is ook geen enkel probleem. Echter belde u de laatste tijd steeds vaker en we kunnen helaas weinig voor u en uw kat betekenen door de telefoon. Wij hebben u daarom aangeboden om langs te komen met uw kat bij een van de dierenartsen. U heeft er echter voor gekozen om dit niet te doen. U heeft er voor gekozen om naar een andere dierenarts te gaan en deze keuze kunnen we respecteren en we hopen dat u daar een betere match kunt vinden. Met vriendelijke groet, Team Dierenkliniek den Heuvel
Beste Brent, Wat een compliment! Daar zijn we erg blij mee. En een dikke knuffel aan Eefke!
Beste mevr Broeren U bent hier ruim twee jaar geleden geweest voor een CT scan. U heeft er toen voor gekozen om geen onderzoek door de radioloog te laten doen. Wij hebben u de beoordelingskosten van de radioloog toen ook aan u terug betaald. U wilt nu alsnog een beoordeling plus uitslag van de radioloog en dat kan, maar daar worden door de radioloog kosten voor in rekening gebracht en die kosten zullen wij natuurlijk weer aan u door moeten rekenen. Dat een dierenarts niet aan de telefoon komt heeft te maken met drukte, niet met onwil. Over het algemeen is de toegang tot de dierenartsen bij ons heel laagdrempelig, maar ze kunnen tijdens het werk niet elke vijf minuten alles uit handen laten vallen om aan de telefoon te komen. Met vriendelijke groet, Team Dierenkliniek den Heuvel
Beste Mike en mevr van de Pol, Het spijt mij dat u dit alles zo ervaren hebt. Uw hondje was inderdaad erg ziek, en dit is ook door de dierenarts met u besproken. Er is aangegeven wat de (beperkte) behandelmogelijkheden waren, en uiteindelijk is aan ú de keuze gelaten of u het nog eventjes met een pijnstiller wilde proberen, of dat u toch meteen voor euthanasie koos. U hebt daarop aangegeven dat u die pijnstiller nog wel wilde proberen. Het probleem bij dit soort patiëntjes is altijd dat de dierenarts niet kan (en mag) beslissen of een dier geëuthanaseerd wordt; de enige die dat kan besluiten is de eigenaar. Het omgekeerde van dit geval komt helaas ook voor: dat een eigenaar, als wij een euthanasie adviseren vanwege ondraaglijk lijden, ons het verwijt maakt “dat wij een hond meteen willen laten inslapen”. Tja, doe het maar eens goed….. Met vriendelijke groet, Team Dierenkliniek den Heuvel
Beste mevrouw van Houtum, We vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Het is absoluut niet te bedoeling dat u het gevoel heeft als een “hond” behandeld te zijn. We hebben uw klacht intern besproken met de betreffende dierenarts en paraveterinair. U kunt zich wellicht voorstellen dat ook de dierenarts is geschrokken van het gedrag van uw hond. Het simpele feit is nu eenmaal dat uw hond hier op locatie met drie volwassen personen niet in bedwang te houden was en dus niet te behandelen was. Zoals u weet heeft de paraveterinair u telefonisch aangeboden om de hechtingen thuis te verwijderen. Dit aanbod staat nog steeds. Mocht u dit alsnog willen laten doen, dan horen wij dit graag.
Oirschotseweg 113 5684NH Best
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.