Wat een professioneel Team!

Onze Wheatenterrier Finnen laat zich heel moeilijk trimmen en zat daardoor echt helemaal onder de klitten. Dankzij Dierenkliniek den Heuvel en Tineke van dierentrimsalon Ventura uit Diessen, hebben zij ons uit de problemen geholpen middels een trimbeurt onder een roesje. Wat een vakbekwame prettige mensen! Héél héél hartelijk dank!

Dieronvriendelijk

Mijn kat is niet geholpen,als je alleen maar aan euro's kunt denken,en het baasje alleen te woord wil staan telefonisch,bij problemen,het niet niet gekker worden,gelukkig zijn er meer dierenartsen,die het welzijn van je kat serieus nemen,maar ook de kunst verstaan,om hun vak uit te voeren,en in de eerste plaats aan je dier denken,en niet in de eerste plaats aan het baasje zijn portemonnee. Nooit zal ik deze lieden meer bellen, de gezondheid van onze dieren is veel belangrijker dan geld.Nooit andersom.

Beste meneer van de Aalst, Spijtig om te horen dat u er zo over denkt. Wij hebben u de afgelopen jaren vaak telefonisch te woord gestaan zonder hiervoor kosten in rekening te brengen. Ook de keren dat u wel naar de kliniek bent gekomen hebben wij de tijd voor u genomen en dat is ook geen enkel probleem. Echter belde u de laatste tijd steeds vaker en we kunnen helaas weinig voor u en uw kat betekenen door de telefoon. Wij hebben u daarom aangeboden om langs te komen met uw kat bij een van de dierenartsen. U heeft er echter voor gekozen om dit niet te doen. U heeft er voor gekozen om naar een andere dierenarts te gaan en deze keuze kunnen we respecteren en we hopen dat u daar een betere match kunt vinden. Met vriendelijke groet, Team Dierenkliniek den Heuvel

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg, kundige artsen

Aanbevolen kliniek, Officiële röntgenfoto's laten maken,zonder sedatie, snel en efficiënt gehandeld bij onze enthousiaste Vizsla 😅

Super dierenkliniek!

Een top team dierenartsen, is er twijfel dan wordt er navraag gedaan bij een collega. Altijd vriendelijk geholpen, nooit lang wachten en als er fouten worden gemaakt dan worden deze ook netjes opgelost. Zelfs in het weekend en s'nachts staan ze voor je huisdieren klaar!

Helaas, kentering na bijna 50 jaar positieve ervaringen.

Ja, dr. Gloudemans met praktijk aan huis. Je reed er graag een stukje voor om, want bij ons had je ook dierenartsen. Wat een sociaal en empathisch mens, voor zowel mens als dier, was dat en een keer per jaar zag je elkaar weer allemaal bij de grote honden-wandeling, om de natuur in Best te leren kennen. Wachten was niet erg, want als jij aan de beurt was, nam hij ook de tijd voor jou en (huis)dier. Nu zie je in jullie praktijk, nog niet zo lang afgestudeerde vaak jonge vrouwen lopen, vakkennis zat, liefde voor dieren ook. Maar mensenkennis, communicatie en inlevingsvermogen niet of te weinig en een keer sorry zeggen is ook niet erg. Mensen hebben vaak niet alleen huisdieren omdat zij ze zo leuk vinden, maar ook als een stukje in/aanvulling in hun bestaan, dat geeft verantwoordelijk-heden en dat kan geld kosten. Dat is voor de een makkelijker op te brengen dan anderen. Dat geeft verwachtingen. Vorig jaar brak onze zestien jarige hond zijn poot, alles wat fout kon gaan ging fout. Op de afgesproken tijd weer terug, helaas ontstekingen onder het verband, na 3 uur thuis, viel spalk en verband al van de poot. Na ruim 240 euro (dat is voor ons pensionado's echt even slikken!), niet meer terug gegaan, maar zelf weken elke dag schoongemaakt, ont-smet en weer verbonden. Is weer helemaal goed gekomen, maar niet dankzij jullie. Niks van gezegd of gereageerd. Paar weken terug had onze oude hond ernstige bloedingen in zijn bek, het bleef lopen. Naar de Kliniek en meteen naar zijn poot laten kijken want hij liep enigszins mank. De betreffende dame heeft nauwelijks in zijn bek gekeken, maar zei dat het tandsteen verwijderd moest worden. Dat hadden we al een keer laten doen, maar reageerde slecht op de ver-doving (Hij heeft hartruis en ritmestoornissen), verder niet gekeken waar het bloed vandaan kwam of er misschien iets los zat, zij heeft hem verder niet fysiek onderzocht. Zij bleef ongeïnteresseerd op haar kruk zitten en ik moest 2x vragen om ontstekingsremmer en pijnstiller.

Top kliniek

Dikke pluim voor Geneviève voor het snelle en vakkundig optreden toen Ik haar tijdens haar nachtdienst moest bellen omdat de bevalling van Pip maar niet door wilde zetten! Door haar goede inzicht gelukkig alle 5 pups en Pip in orde ! Top Geneviève Dank je !! Julienne

Professioneel, vriendelijk en alle zorg voor de hond

Vier weken geleden hebben wij onze lieve hond Isa, een Welsh Terriër teef van 13 ½ jaar, moeten laten inslapen. We zijn erg verdrietig, missen haar elke dag; we moeten het een plekje geven om haar niet meer in ons midden te hebben, dat kost tijd. Het afgelopen jaar zijn we met onze hond regelmatig in de dierenkliniek in Best geweest voor allerlei onderzoeken en bloed-/urineproeven. Steeds was dierenarts Davina professioneel, vol zorg en leefde ze mee met onze bezorgdheid om de afnemende gezondheid van onze hond. Uiteindelijk ging het steeds slechter met Isa en hebben wij in overleg met Davina de moeilijke beslissing moeten nemen haar te laten inslapen, wat gelukkig zonder probleem bij ons thuis kon gebeuren. De hond heeft er niets van gemerkt. Alle lof voor dierenarts Davina, die ons goed had voorbereid op dit moeilijke moment en er ook alle tijd voor nam. Verder complimenten voor de vriendelijke dierenarts-assistentes die wij in de afgelopen tijd hebben gezien en gesproken in Dierenkliniek den Heuvel.

Professionaliteit, kwaliteit met zorg voor het dier.

Al jaren klant met onze teckel zou geen ander adres weten wat zo professioneel en zorgzaam met je huisdier bezig is.

Beste Brent, Wat een compliment! Daar zijn we erg blij mee. En een dikke knuffel aan Eefke!

Slechte communicatie

Voor een kreupelheidsonderzoek/CT bij Den Heuvel terecht gekomen. Helaas is er na de CT scan door slechte communicatie (via de receptioniste, want de arts nam helaas niet meer de moeite even haar gezicht te laten zien) miscommunicatie ontstaan over het beoordelen van de CT. In het rapport wat ik later had opgevraagd bleek een geheel andere verklaring te staan aangaande een eventuele second opinion ja danwel nee als mij destijds (wederom via de receptioniste) is verteld. Aan de hand van deze bevinding teruggebeld. Arts nam wederom niet de moeite om zelf met mij in gesprek te geraken. Advies was om de scan toch nog een keer door een tweede persoon na te laten kijken, maar of ik dan wel even van tevoren wilde betalen. Daar ben ik afgehaakt. Als ik de moeite neem om de kliniek het voordeel van de twijfel te geven en ik vervolgens wederom enkel door de receptioniste te woord wordt gestaan EN vervolgens ook nog eens het gevoel krijg dat ik als wanbetaler wordt gezien (terwijl ik de factuur destijds keurig ter plekke had voldaan) is deze kliniek voor mij een no go. Wellicht is een cursus communicatie een aanrader?!

Beste mevr Broeren U bent hier ruim twee jaar geleden geweest voor een CT scan. U heeft er toen voor gekozen om geen onderzoek door de radioloog te laten doen. Wij hebben u de beoordelingskosten van de radioloog toen ook aan u terug betaald. U wilt nu alsnog een beoordeling plus uitslag van de radioloog en dat kan, maar daar worden door de radioloog kosten voor in rekening gebracht en die kosten zullen wij natuurlijk weer aan u door moeten rekenen. Dat een dierenarts niet aan de telefoon komt heeft te maken met drukte, niet met onwil. Over het algemeen is de toegang tot de dierenartsen bij ons heel laagdrempelig, maar ze kunnen tijdens het werk niet elke vijf minuten alles uit handen laten vallen om aan de telefoon te komen. Met vriendelijke groet, Team Dierenkliniek den Heuvel

Schandalig!!

Erg slechte ervaring gehad. Mijn moeder is met haar dood zieke chichu bij jullie geweest. De hond is doof en blind en is al ruim 13 jaar. Mijn is bij jullie geweest en was in zak en as. Iedereen met een gezond verstand kon zien dat haar hondje in de laatste levens fase was. Jullie toonden 0,0 empathie en drong aan op onderzoeken en behandelingen. Er werd gezegd dat die wel 20 jaar kon worden. Nadat wij we voor de zekerheid bij een andere dierenarts zijn geweest werd onze angst bevestigt. Het lijkt er heel erg sterk op dat jullie gewoon de rekening aan opvoeren waren! Schande! En je zult ons nooit meer bij jullie zien. We mogen allemaal de kost verdienen maar niet over de wanhoop van mensen met ziekendieren. Schande! Empathies vermogen van nul!!

Beste Mike en mevr van de Pol, Het spijt mij dat u dit alles zo ervaren hebt. Uw hondje was inderdaad erg ziek, en dit is ook door de dierenarts met u besproken. Er is aangegeven wat de (beperkte) behandelmogelijkheden waren, en uiteindelijk is aan ú de keuze gelaten of u het nog eventjes met een pijnstiller wilde proberen, of dat u toch meteen voor euthanasie koos. U hebt daarop aangegeven dat u die pijnstiller nog wel wilde proberen. Het probleem bij dit soort patiëntjes is altijd dat de dierenarts niet kan (en mag) beslissen of een dier geëuthanaseerd wordt; de enige die dat kan besluiten is de eigenaar. Het omgekeerde van dit geval komt helaas ook voor: dat een eigenaar, als wij een euthanasie adviseren vanwege ondraaglijk lijden, ons het verwijt maakt “dat wij een hond meteen willen laten inslapen”. Tja, doe het maar eens goed….. Met vriendelijke groet, Team Dierenkliniek den Heuvel

Gewoon super

Een super kliniek vakkundige hulp en goed en eerlijk advies kom er al tientallen jaren.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Helaas werkt de spoedlijn niet op zondag

• Onderzoeksmogelijkheden

Vanmorgen voor het eerst naar deze kliniek geweest voor een MRI scan van onze Cavalier. Prima ervaring! Aardige medewerkers en zeer kundige dierenarts. Nam ruim de tijd voor ons.

• Onderzoeksmogelijkheden

We hebben onze hond Bobbie begin februari totaal onverwacht moeten laten inslapen. De begeleiding hierbij was heel warm en menselijk. Hoewel het een heel verdrietige ervaring was om zo plotseling afscheid van je hond te moeten nemen, komen we in de toekomst - als er een nieuwe hond bij ons is komen wonen - zeker terug, ook omdat onze eerdere ervaringen met de dierenartsen en assistenten bij Dierenkliniek Den Heuvel erg goed zijn.

• Onderzoeksmogelijkheden

Erg fijne dierenarts, neemt de tijd, heeft een hart van goud! Ik zou deze zeker aanraden. Iedereen die hier werkt is aardig oprecht en zorgzaam!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Helaas vandaag voor de 3e keer schandalig behandeld door de dierenarts. Onze Franse bulldog is gecastreerd en vandaag moesten hechtingen eruit. Het is n hartstikke lieve hond, waar geen kwaad in zit. Maar op 1 of andere manier is hij bij de dierenarts bang en gestresst en laat hij niks toe. En wordt dus agressief en kei sterk. Voor de 3e keer zijner vandaag behandeld als n stel “honden” die zo’n agressieve hond zouden hebben. Wat absoluut NIET is. Zou zeggen dat n dierenarts dit wel vaker tegen komt. En zij weten ook dat n beest wel degelijk gevoel heeft, dus gewoon angst heeft. Dit was de laatste keer dat wij geweest zijn daar! Ook bij een andere dierenarts zal hij niet gauw iets toelaten, maar het gaat om de manier van handelen door de dierenarts. Wij werken allebei ook met klanten. Als wij zo met onze klanten omgaan, zijn we zo onze baan kwijt. Overigens wel positieve noot naar de assistente. Ik begrijpt t wel hoe n hond in elkaar kan zitten denk ik.

• Onderzoeksmogelijkheden

Beste mevrouw van Houtum, We vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Het is absoluut niet te bedoeling dat u het gevoel heeft als een “hond” behandeld te zijn. We hebben uw klacht intern besproken met de betreffende dierenarts en paraveterinair. U kunt zich wellicht voorstellen dat ook de dierenarts is geschrokken van het gedrag van uw hond. Het simpele feit is nu eenmaal dat uw hond hier op locatie met drie volwassen personen niet in bedwang te houden was en dus niet te behandelen was. Zoals u weet heeft de paraveterinair u telefonisch aangeboden om de hechtingen thuis te verwijderen. Dit aanbod staat nog steeds. Mocht u dit alsnog willen laten doen, dan horen wij dit graag.

Sinds een week zijn we in het gelukkige beit van Tijger, een ongecastreerde Noorse boskat, niet gechipt, niks aan gedaan. Hij was onrustig en dook op alle poezen in de buurt. De dierenarts was heel aardig, heeft Tijger goed onderzocht, hem geholpen zeg maar, een kuur erbij, keurig paspoort erbij en duidelijke uitleg. We komen zeker terug!

• Onderzoeksmogelijkheden

De aanleiding tot bezoek is vaak minder .. . Juist dan zijn wij gelukkig met zo'n - in allerlei opzichten - topkliniek. En dat - voor ons - dichtbij huis. Complimenten voor het team!

• Onderzoeksmogelijkheden

Geweldige kliniek die 24/7 bereikbaar is, en 365 dagen per jaar , Alles tegen schappelijke prijzen

• Onderzoeksmogelijkheden

Ik kom er met mijn oudere hond met regelmaat. Wordt elke keer weer goed ontvangen er word altijd goed geluisterd. Je huisdier wordt met alle rust, liefde en goede zorg behandeld. De open spreekuren zijn erg fijn zo kan je indien nodig snel terecht ook de avond spreekuren zijn erg fijn! Ook telefonisch goed te berijken ook voor vragen worden altijd goed beantwoord. Wij komen uit Veldhoven en rijden vele dierenartsen voorbij maar hebben het ritje er wel voor over want we weten dat ze bij dn heuvel in goede handen zijn!! Een dikke 10 voor dierenkliniek den heuvel!!

• Onderzoeksmogelijkheden

Ik kon heel snel terecht voor diagnose. Mocht buiten spreekuur komen en omdat operatie nodig was aan knieband kon mijn hond direct blijven. Ik heb gezien dat er zo veel mogelijk is bij deze kliniek. Mijn dierenarts in Tilburg doet dit allemaal niet! Die verwees naar een orthopeed in België. Maar dat was veel duurder! Omdat mijn hondje nogal op leeftijd is begaf door de extra inspanning na 6 weken de knieband van andere achterpoot. Ook nu weer snel opgenomen en zeer goed geholpen. Superbedankt voor alle zorgen en begrip. Ga zeker terugkomen.

TOP

• Onderzoeksmogelijkheden

Priema.Wij sturen regelmatig mensen door naar jullie

Oirschotseweg 113 5684NH Best