Ons hondje Floortje is 19 maart geopereerd ze hebben haar anaalklieren verwijderd, ik twijfelde enorm of ik het zou laten doen, maar na contact met de dierenarts toch overtuigd, het is goed gegaan, vrijdag 22 maart in de avond nog gebeld door de dierenarts die Floortje geopereerd heeft hoe het met Floortje ging, zo fijn behandeld voor en na de operatie, zo vriendelijk en behulpzaam. Een dikke tien. Laatste maanden er ook meerdere malen geweest voor de operatie, alleen maar lof over deze dieren kliniek.

Onze 2 honden wandelen vrolijk naar binnen en weer naar buiten. We komen vanuit Culemborg naar Best. Er wordt goed naar ze gekeken bij een medisch probleem en adequaat aangepakt. Geen onnodige dure onderzoeken. Vandaag zelfs gebit gereinigd zonder roesje, en zo ontspannen. Top

Top praktijk met veel kennis! En daarnaast ook nog hart voor de dieren

Heel fijn dat ze voor spoed buiten openingstijden ook gewoon bereikbaar zijn en je niet doorverwezen wordt.

Zeer kundige praktijk en erg betrokken .

Op zondag met spoed daar ontvangen en we zijn ze erg dankbaar.

Geweldig!!

Onze Tess, een boomertje, plaste af en toe wat bloed en stopte wel heel vaak om te plassen tijdens de ronde lopen. Gebeld met de dierenkliniek op woensdagmiddag en kon langs komen om urine te laten controleren. Assistente die mij hielp, loste een klein "misverstandje" zeer goed op! Was erg attent. Op donderdag kon ik al terecht voor een echo, ivm verdenking blaasstenen en gruis in de blaas. Deze werden inderdaad gezien en op vrijdagochtend kon Tess al geopereerd worden. Zowel dierenarts als assistente waren erg vriendelijk en zeer lief voor Tess, die erg bang is. Kortom zeer tevreden over deze Dierenkliniek!! En nogmaals bedankt!!

Geweldig !

Als eigenaar van een reu blijk ik zeer onervaren en nerveus te zijn en zag mijn hond voor een minkukel aan. Na een bezoek aan de kliniek waarbij er professioneel werd geholpen met de dekking blijkt dat niet de hond maar ik als baas nog heel veel moet leren. Dit heeft zoveel rust gebracht en heeft mij geleerd dat honden het niet altijd alleen kunnen (in het betreffende geval zat er teveel vacht in de weg). Wat een rust en knowledge met een dosis humor heb ik ervaren. Prijs is zeer schappelijk en ik ga er bij een volgende dekking weer naar toe. En mijn ongerustheid is ook weg, hij kan het wél !

Professioneel, kennis van zaken, denken mee, geven onderbouwd advies

De arts heeft kennis van zaken. Helder advies gekregen. Ging met een goed gevoel de deur uit. Heel fijn

Fijn contact en aandacht voor het dier

Wij komen al ruim 20 jaar bij de dierenkliniek. Met cavia, konijn, parkiet en kat. Altijd goede ervaringen gehad. Zo ook weer vanmorgen met de poes. Zonder afspraak werd ze tussendoor gewogen en er moest bloed worden geprikt, vanwege de vakantie van ons en de medewerkster, werd er veel moeite gedaan dit meteen door te kunnen laten gaan. Heel erg bedankt!

Zorgvuldig geholpen door Laura

Onze Zwitserse Sennen ging voor tandsteen verwijderen. Ze zijn erg lief tegen je dier . Nabegeleiding is ook zorgvuldig

De beste kliniek zit in best

Wij hebben een Engelse Stafford (Bandit) en telkens als wij weer hier komen worden we uitstekend ontvangen. Heel belangrijk vinden wij zelf Dat het in deze kliniek niet om het geld gaat Maar om het dier gaat. En hier rijden wij natuurlijk graag een rondje voor om. Wij zijn zeer tevreden over deze kliniek. Kwaliteit en zeer mens en dier vriendelijk. Met vriendelijke Gr De Hr R Swets

Mijn ervaringen zijn al jaren zeer positief. Altijd kun je terecht in de nacht in het weekend en altijd vriendelijk ontvangen.

Super ontvangst en deskundige dierenarts

Geweldige kliniek. Mijn hond had hernia (verdacht van) en ik belde zaterdag ochtend. De kliniek was nog niet open maar de eigenaar nam op. Gelijk afspraak kunnen maken voor ct scan. Ook echt goed de hond bekeken en goede uitleg. Ze hebben ook nagelbed hoe het ging en ook bemiddeld voor een goede chirurg. Ik mocht/mag als er terugval komt gelijk bellen (24/7) en daarom werd het advies om af te wachten met medicatie. Tot nu toe gaat het goed (2 wkn) maar mocht er terugval zijn heb ik er alle vertrouwen in. Voor mij een 10+.

expertise, en klantvriendelijk voor mens en dier!

Altijd opgewekte gezichten en 24/7 alle aandacht & zorg voor onze 2 Berners! Tijdens de bevalling van onze Saar (keizersnede op zondagmiddag/avond) mee mogen helpen om 3 prachtige pups op de wereld te zetten, een geweldige ervaring!

Een hele fijne dierenkliniek

Vooral met dierenarts Rudy, hij is voor 100% voor mijn 2 boxers en uiteraard als ik een nestje heb.

Dinsdag gebeld voor afspraak voor sm/cm screening en donderdag al meteen mogen gaan! Alles super goed uitgelegd gekregen wat er ging gebeuren en dergelijke. En het belangrijkste ons hondje heeft geen sm/cm :) Super bedankt !

Zeer tevreden over de aanpak van deze dierenartsen en assistenten.

Bij een lastige operatie bij mijn hond was er een goede aanpak, na genoeg overleg. Ook de persoonlijke betrokkenheid was prettig. Ik heb ondertussen meerdere goede ervaringen met de dierenartsen en assistenten die in deze kliniek werken. Ben zeer tevreden.

Erg onpersoonlijk en slechte beoordeling van de hond

Voel me erg aangevallen door de arts. In een van de eerste minuten van het consult werd me al verteld hoe slecht ik voor me hond heb gezorgd de afgelopen 11 jaar, terwijl dat verre van waar is!

Beste Esther, Wat jammer dat u het bezoek zo ervaren hebt. Echter vond de dierenarts het niet ethisch verantwoord om uw hond te euthanaseren omdat hij mank liep na een schop die 4 weken geleden plaats heeft gevonden en er geen verder onderzoek gedaan mocht worden. Een pijnstiller leek meer toepasselijk en zeker het proberen waard. Met vriendelijke groet, Team Dierenkliniek den Heuvel.

Meer dan uitstekende zorg en zeer professionele aanpak

Wij hadden een ongeluk met onze hond die een stok in haar keel kreeg bij het neerwaarts apporteren en gingen op zoek naar een dienstdoende dierenarts in het weekend omdat de verwondingen heftig waren. Het bleek een geweldige keuze. Eenmaal aangekomen in Best bij de dierenklniek werd er kordaat opgetreden en een snelle diagnose middels een CT-scan wees uit dat er een spoedoperatie nodig was op zaterdagavond. Die verliep zeer succesvol en ook de nazorg van vele medewerkers in de dagen erna en begeleiding was meer dan uitstekend. Onze hond is weer helemaal hersteld van deze zware operatie. Super tevreden over alles en ook al wonen we in Nuenen, we besloten meteen over te stappen naar deze geweldige dierenkliniek.

Mijn hond heeft in het verleden traumatische ervaring met dierenarts gehad en dus geen liefhebber zachtjes uitgedrukt. Ik ben nu een jaar met Ted bij deze kliniek. Zij hebben mij en Ted zo ontzettend goed geholpen. De laatste drie maanden zijn we er meer keer per week geweest. Laura en Melissa de gedragstherapeut zijn zo ontzettend lief, begaan en betrokken. Weet niet of hij ooit een liefhebber van de kliniek wordt, maar had niet geweten wat ik zonder hen moest. Dus in een woord geweldig.

Altijd kun je terecht.

Ik vindt het fijn dat je 24/7 terrecht kunt met je huisdier. En er wordt altijd naar je geluisterd . En het personeel is zo lief en vriendelijk..

Een top kliniek

Mijn ervaring is dat ze altijd de tijd nemen voor jou, en onze schatjes met liefde behandelen. Daar in het kliniek staat een top team aan deskundigen dierenartsen en assistentens. En is er iets specifiek dan krijg je ook de juiste doorverwijzing, therapie is ook aanwezig. Dus daarmee ben ik blij met deze geweldige kliniek met een top team.

Liefdevol omgaan met jouw huisdier

Goede ervaringen hadden we al van deze kliniek. Maar als je afscheid moet nemen van je lieverd, dan wordt er heel seccuur en vooral heel liefdevol omgegaan met jouw huisdier en neemt men alle tijd om alles zo rustig te laten verlopen. Dit maakte dat we met een vredig en goed gevoel dit verloop konden afsluiten.

Zeer tevreden over de professionaliteit van het uitvoeren van een keizersnede bij ons dwergkeesje Ivy. We zijn super geholpen op zaterdag 19 juni, dikke pluim voor dierenarts Laura

Zeer goed staan dag en nacht paraat zeker een aanrader prijzen redelijk

Zeer goed staan dag en nacht paraat artsen en personeel altijd vriendelijk prijzen zijn redelijk

Echt een hele grote pluim voor deze kliniek

Wat ben ik blij dat ik altijd op deze kliniek kan rekenen. Dit is voor mij heel belangrijk voor mijn Chow chowroedel

Oirschotseweg 113 5684NH Best