Meer dan positief

• Uitvoering

De gehele verbouwing is prima verlopen. Communicatie was prima. En ook de uitvoering en de nazorg is op een correcte manier afgehandeld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

POSITIEF LEERZAME MIDDAG GEHAD OOK MET ANDERE NIEUWE KOLLEGAS GESPROKEN

• Uitvoering

Ik werk al lang samen met WSB. Zij luisteren altijd heel goed naar mijn wensen en vullen die telkens goed en innovatief in.

• Uitvoering

Correcte afspraken aangaande prijs , uitvoering en uitvoeringstermijn.Goede ervaringen i.v.m uitvoeringstekeningen en uitvoering. correcte opvolging van eventuele gebreken en klantenservice

• Uitvoering

Mooie invulling van onze wensen : een uniek concept met karakter. Professionele begeleiding. Afspraak is afspraak. Probleemoplossend. Goede opvolging en dienst-na-verkoop. Kortom, een aanrader !

• Uitvoering

Fijne en deskundige begeleiding tijdens het traject gehad. Aftersales kunnen nog beter!

• Uitvoering

We hebben een mooie winkel gekregen die goed ontvangen is maar er zitten toch een paar aanpassingen die ondanks de prachtige uitvoering wel moeten veranderen.

• Uitvoering

Fijne samenwerking gehad, waarbij we tot een prachtig eindresultaat zijn gekomen. We horen nog regelmatig van onze klanten:"wat een prachtige winkel heeft u toch!".

• Uitvoering

Zeer prettige mensen om mee te werken, denken in oplossingen en mogelijkheden. Reeds meerdere verbouwingen met WSB gedaan eind resultaat was altijd zeer tot onze tevredenheid.

• Uitvoering

We hebben reeds 3 juwelierszaken gewerkt met deze topfirma en zijn telkens 100% tevreden. Het resultaat is telkens fantastisch en een voorbeeld voor onze branche! Zij werken goed gestructureerd en zorgen voor geen stress in deze meestal stressvolle periode van opening. Een echte aanrader! www.heleven.com

• Uitvoering

Goed georganiseerd bedrijf dat met frisse ideeen komt en er een strakke planning op na houdt met eveneens goed georganiseerde partners voor techniek en afwerking. Wel van tevoren goede afspraken maken over kosten en evt. meerwerk.

• Uitvoering

Vanaf het eerste moment, is er een klik geweest. De persoonlijke, positieve benadering en oprechte interesse in de klant, heeft ons erg aangetrokken in WSB. In het gehele proces zijn de korte lijnen een rode draad geweest, waardoor problemen heel snel opgelost/ideeën bedacht konden worden. De constante kwaliteit van het werk is hoog en iedereen bij WSB lijkt te werken met dezelfde passie en betrokkenheid. WSB stelt hoge eisen aan zichzelf maar ook aan hun onderaannemers en leveranciers. WSB denkt in mogelijkheden, niet in tekortkomingen. Burger is ontzettend tevreden over het gehele proces en oplevering en zal WSB zeker aanbevelen bij andere bedrijven!

• Uitvoering

Dankzij persoonlijk advies van Rick Blankenstijn van WSB konden we een uitbreiding van onze winkels realiseren. Vanaf ontwerp tot realisatie was de begeleiding zeer prettig en vakkundig. Goede mix van deskundig advies en persoonlijk inbreng bij de inrichting van de winkel, waarbij ook de kennis van zaken wat betreft verzekeringseisen zeker aanwezig is.

• Uitvoering

Zeer degelijk opgestelde plannen met vernieuwende ideeën en gedetailleerde voorbereiding. Perfecte uitvoering door een zeer gemotiveerd team. Technisch en administratief correct uitgevoerd. Een echte aanrader.

• Uitvoering

Het was een feest om met WSB samen te werken, jammer dat we niet elke maand een winkel kunnen laten verbouwen door WSB. Vanaf de eerste telefoon ging alles heel vlot, afspraken werden netjes nagekomen, geen verschuivingen, geen vertragingen. Afwerking werd tot op de laatste puntjes afgewerkt, zonder bijkomende kosten. Deal is een deal bij WSB !

• Uitvoering

Wij hebben inmiddels 2 winkels samen met WSB ingericht en zijn zeer tevreden over het eind resultaat. Ook de samenwerking met het ontwerpen van de winkelconcepten was erg prettig en er werd goed geluisterd naar onze visie.

• Uitvoering

De eerste indruk was zeer goed, en alles is goed verlopen volgens de afspraken die wij hebben gemaakt met ons contact persoon Het was een prettige samenwerking met rick blankenstijn. wsb interieurbouw

• Uitvoering

Het is een fantastisch bedrijf, waar keurig werk word afgeleverd en waar ze met je meedenken. Ook jaren later als er toch wat is zullen ze hun uiterste best doen om het te verhelpen. In één woord top.

• Uitvoering

De beste uit mijn zakelijk bestaan!

• Uitvoering

Top ervaring qua snelheid en uitvoering. Zeker voor de laatste puntjes volledige inzet! We gaan onze 2de zaak ook bij u verbouwen en dit zegt genoeg!

Glashorst 94 3925BV Scherpenzeel