Maatwerk!

• Uitvoering

Positieve ervaring, vanaf eerste gesprek tot en met oplevering; Perfectionisten in alle opzichten!

• Uitvoering

Super fijn samengewerkt nieuw design op een overtuigende manier vormgegeven. Een samenwerking die uniek is.

• Uitvoering

De relatie van Hell/WSB bestaat al tientallen jaren. Wij kiezen voor WSB vanwege de kwaliteit/het karakter van het bedrijf en de mensen die er werken/ vernieuwend design en een goede begeleiding. Met als resultaat, een verrassende winkel met een geweldige uitstraling.

• Uitvoering

Goede begeleiding Luisteren goed naar wensen van retailer om de juiste vertaal slag te kunnen maken

• Uitvoering

creatief meegedacht in ontwerpfase geniale ideeën en dito ontwerpen strakke planning en levering keurige montagedienst in één keer perfect opgeleverd!!

• Uitvoering

ik heb een zeer goede ervaring met WSB zeer behulpzaam niets is te gek het wordt allemaal keurig geregeld. we hebben al 10 jaar een prettige samen werking

• Uitvoering

Prima meegedacht en de tijd genomen voor het ontwikkelen van de plannen tot dat er echt een wow factor was. Top!

• Uitvoering

WSB heeft voor onze vestiging Veenendaal prachtige meubilair gemaakt geheel passend bij onze uitstraling. Zowel het design als de kwaliteit wordt alom geprezen. Tevens hebben wij ons volledig ontzorgd gevoeld in het proces rond de dienstverlening van WSB.

• Uitvoering

Inmiddels heeft Sinke Komejan een tweetal vestigingen volledig verbouwd, in samenwerking met WSB. Het ontwerp voor onze hoofdvestiging te Middelburg ligt inmiddels ook op tafel! Geheel in lijn met de perfecte ontwerpen van WSB én onze specifieke wensen. Dat wij trots zijn op onze mooie vestigingen spreekt voor zich. Veel klanten geven positieve reacties op de uitstraling van onze kantoren. Uiteindelijk doen we dergelijke belangrijke investeringen voor het optimale werkgenot van onze eigen medewerkers alsook voor het creëren van de positieve en professionele uitstraling waar Sinke Komejan voor staat. Dank WSB voor de puike, jarenlange samenwerking! Namens het gehele team van Sinke Komejan, Makelaarskantoor Zwaan en Hypotheekshop Zeeland.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hebben een goede ervaring met WSB en het team. Voor de design was er steeds een goede en correcte communicatie. De communicatie/opvolging van het eerste deel van de werken, het bouwtechnische deel was niet goed. Er zijn te weinig concrete afspraken gemaakt (zeker voor aanvang van de werken: tijdplanning, exact oplijsten van het te ondernemen werk, nutsbedrijven - voor dit deel hebben we zelf zeer veel inspanningen moeten leveren) met de aannemers die de bouw hebben klaargestoomd voor het plaatsen van het interieur. Daar zal de afstand wel wat voor tussen zitten, en de complexe structuur van het gebouw. De bouw van het interieur is vlekkeloos verlopen met een goede na-service.

• Uitvoering

Het ontwerp was er knal op. Leuk team om mee samen te werken.

• Uitvoering

We werken al jaren samen met WSB en naar volle tevredenheid, echter nu hebben ze toch wel een prestatie van wereldformaat neergezet. In maart hadden we groen licht om ruim 400 M2 toe te voegen aan onze Intersport MegaStore in Roermond en tevens een Sneaker afdeling van 180 M2 te ontwikkelen! Onder ons motto ''vandaag bedacht, morgen klaar'' heeft WSB in een super korte tijd alles samen met ons bedacht, uitgewerkt en getekend en vakkundig uitgevoerd. Mooi dat er nog bedrijven zijn die voor kwaliteit en snelheid gaan.

• Uitvoering

WSB kwam met ontwerpen die wij helemaal niet hadden verwacht. Erg mooi, goed passend bij de oude stijl van het pand en zeer effectief. Afspraken werden prompt nagekomen.

• Uitvoering

Wij zijn ontzettend positief verrast dat ons visie en wensen uitstekend zijn vertaald door WSB in het ontwerp van de winkel. Samenwerking was op allerlei niveaus prerttig. Minpunten;geen.

• Uitvoering

Prima bedrijf. Kundig, kwaliteit, komen afspraak na

• Uitvoering

Professioneel bedrijf. Ze doen wat ze zeggen en komen de gemaakte afspraken na. Korte communicatielijnen en goede uitvoerende werklieden. Goede nazorg.

• Uitvoering

Zeer prettig zaken doen met de Firma WSB. Vanaf de eerste ontmoeting tot aan het uiteindelijke resultaat is het tot in de perfectie volbracht. Vriendelijke medewerkers met verstand van zaken.

• Uitvoering

WSB is een bedrijf wat goed meedenkt in de voorbereiding,komt haar afspraken na. Goede vakmensen in dienst. Wij zijn zeer tevreden betreft de uitvoering van onze verbouwing Dames Mode in Heerlen.

• Uitvoering

Als het mooier wordt dan op papier te zien was... Doen het zo weer over!

• Uitvoering

Mijn vrouw en ik hebben de verbouwing voor de 2de maal van onze winkel door WSB als heel prettig ervaren. De samenwerking was fijn en na 3 jaar krijgen we nog steeds complimenten voor onze mooie zaak !