WSB heeft onze wensen goed begrepen maar wist daarnaast ook dat beetje extra toe te voegen. Hierdoor zijn onze winkels zeer succesvol vernieuwd. Naast het goede ontwerp mogen ook de medewerkers uit de werkplaats niet ongenoemd blijven. Nette vakmannen die goed communiceren en meedenken!

Een hele fijne en kundige onderneming om mee te werken. Zij hebben een uitgesproken kijk en mening op materialen en toepassing hiervan. Plannen werken zij snel op tekening uit. In de grote professionele werkplaats wordt het grootste gedeelte van de opdracht in eigen regie gemaakt en conform planning ter plekken geleverd en gemonteerd. WSB blijkt ook als onderaannemer een fijne partner.

• Uitvoering

Erg deskundig in advisering, ongeachte welke branche het betreft. Prachtige ontwerpen, persoonlijke en deskundige begeleiding.

• Uitvoering

Wij hebben een positieve ervaring met Rick Blankensteijn en zijn team. De lijntjes waren kort de samenwerking intensief en het resultaat is harstikke goed. Bedankt WSB.

• Uitvoering

Van de drie uitgenodigde interieurbouwers was WSB de enige die ons de juiste vragen stelde over wat wij wilden. Hierdoor bleek dat ze weten waar ze over praten. Daarna gezonde discussies over de detaillering, waarbij ook kon worden uitgelegd waarom WSB ergens voor gekozen had. We konden daarna in goed overleg de plannen definitief maken, waarbij er ook ruimte bleef voor onze eigen input die dan door de ontwerpers zo goed mogelijk werd ingepast. De werkvoorbereiding was zeer grondig en alles werd nauwkeurig ingemeten. Ook werden we op mogelijke knelpunten gewezen zodat deze tijdig aangepast konden worden. Het montage team was vakkundig en erg gezellig. De jongen sliepen in een hotel vlak bij zodat ze lange dagen konden maken. Menig voorbijganger keek verbaasd bij ons in de winkel om een team fanatieke interieurbouwers aan het werk te zien onder vrolijk en vooral luid gezang. We zijn erg blij met onze nieuwe winkel. Bedankt WSB!

• Uitvoering

Met liefde voor het vak een mooi en goed werkbaar interieur gemaakt voor onze winkel. De uitvoering is gedaan door een vriendelijk en vakbekwaam team die oog en oor hebben voor onze wensen. Daarnaast zijn er duurzame en kwalitatief zeer goede materialen gebruikt. Wij raden WSB zeker aan!

• Uitvoering

Een keurig bedrijf met heel goede voorstellen en een strakke planning bij de uitvoering De technische mensen waren keurig op tijd en zeer accuraat

• Uitvoering

Fijn contact, prettig in omgang en goede prijsafspraken! Men denkt goed mee, en schakelen snel bij eventuele aanpassingen tijdens het project.

• Uitvoering

Superleuke gesprekken gehad met directeur Rick Blankenstijn! mooie firma om mee samen te werken.

• Uitvoering

Ikzelf heb me niet bezig gehouden met het interieur van de nieuwe winkel. Vooral Brigitte Wijckmans en mijn vader waren de spilfiguren. Uiteindelijk hebben we alles in jullie handen overgelaten. Jullie zijn de profs in verband met design en wij niet. Ikzelf kijk naar het resultaat. Een parel van een zaak hebben jullie in de belgische optiek neergezet. Oke er zijn een paar kleine gebreken, zoals plafond op sommige plaatsen terug wat bijwerken met schilderwerk, 1 van de deuren moet beter afgewerkt worden, de juiste stoelen moeten nog geleverd worden, 1 van de draaitorens piept... en met plezier wordt het via jullie kant snel bijgewerkt! Volgens mij is er geen belgisch bedrijf in jullie sector dat het beter en stipter zou hebben gedaan. Zowieso ga ik met plezier reclame voor jullie maken in mijn sector. Groetjes Sabine Reyntjens

• Uitvoering

Ik heb WSB leren kennen als een betrouwbare partner, een fris en dynamisch bedrijf met sprankelende en vernieuwende ideeën die het hele proces van ontwerp tot en met realisatie incl service tot onze grote tevredenheid hebben uitgevoerd!

• Uitvoering

Fijne partij om mee samen te werken, veel creativiteit. Wel nodig om bij de laatste 5% van de uitvoering er boven op te zitten. Heel tevreden met een geweldig eindresultaat!

• Uitvoering

Goede ontwerper, alles redelijk vlot gegaan. Spijtig dat de etalage na opening 3 keer is moeten leeggemaakt worden om verbeteringen aan te brengen, die eigenlijk vermeden hadden kunnen zijn. Alles werd nadien wel goed opgelost. Maar wel zelf heel veel werk aan gehad om elke keer alles terug te zetten en te kuisen.

• Uitvoering

Een bedrijf dat graag mee denkt met zijn klant, staan steeds klaar met advies , respecteert budget. Ook de montage ploeg denkt in oplossingen waar er problemen zijn , en werkt prima door om een project tijdig af te leveren

• Uitvoering

Betrouwbaar bedrijf om mee te werken

• Uitvoering

WSB is een professionele partij waarbij je snel kunt schakelen en een prachtig eindresultaat realiseert!

• Uitvoering

WSB is een geweldig bedrijf. Jonge mensen die een prachtig product maken. Het resultaat is een prachtige winkel waarmee we weer jaren vooruit kunnen. Voor nu de mooiste optiekwinkel van Nederland.

• Uitvoering

WSB heeft onze woning voorzien van prachtig maatwerk meubilair. De dienstverlening, prettige samenwerking en het uiteindelijke resultaat kunnen wij iedereen van harte aanbevelen.

• Uitvoering

Wij waren voor de verbouwing van onze herenmodezaak in Haarlem opzoek naar een partner die voor ons zowel het ontwerp als de daadwerkelijke uitvoering uit handen kon nemen. WSB interieur kwam na een aantal afspraken als zeker de meest kundige en betrouwbare uit de bus. Zij gaven ons vele mogelijkheden en alternatieven om op de juiste begroting uit te komen. En natuurlijk het resultaat mag er zijn. Ook de samenwerking met alle medewerkers en onderaannemers (Ad Bouwman verlichting en Van Raaij schilderwerken) verliep uiterst soepel en plezierig.

Prima samenwerken

• Uitvoering

Voor onze winkelformule hebben we na een grondige zoektocht gekozen voor WSB. Ze zijn deskundig en komen afspraken na. Erg belangrijk! Daarnaast heeft voor mij de ervaring de doorslag gegeven. Fijn om een sterke partner te hebben!

• Uitvoering

inspirerend ,creatief met ruimte en licht en met passie voor de klant en oprdacht. eigen productie capaciteit dus geen uitbesteding bij aannemers. No nonsense aanpak en duidelijke offertes met meer keuze opties .

• Uitvoering

WSB heeft vijf jaar geleden een nieuw interieur voor ons ontworpen in Breukelen, naar tevredenheid. Graag wilde ik op dit interieur enkele aanpassing en weer een vernieuwende uitstraling. Op mijn wensen is perfect ingespeeld, ze voelden precies aan wat ik graag wilde. De uitvoering is uitstekend op schema gedaan, en keurig netjes. De winkel is tijdens de werkzaamheden gewoon open gebleven. Ik ben dik tevreden over het resultaat.

• Uitvoering

Leuke samenwerking, mooi resultaat, goede uitvoering! Heel tevreden van het eindresultaat.

Glashorst 94

3925BV Scherpenzeel