Van het eerste contact tot oplevering perfect! Vakmensen met oog voor detail van ontwerp tot realisatie. WSB heeft al diverse keren voor ons gewerkt, AANRADER!

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Van de eerste oriënterende gesprekken tot het ontwerp en uiteindelijk de oplevering ging zeer soepel. Fijne mensen om mee samen te werken en ze leveren een top kwaliteit. Een aanrader als je op zoek bent naar een interieur ontwerper/bouwer.

Vakmanschap en top prestatie

De eerste gesprekken met Rick van WSB waren erg prettig. Er werd meegedacht met de locatie, stukje veiligheid en hij snapte met een paar zinnen al wat ik in mijn hoofd had zitten en hoe ik de winkel voor ogen had. Dit werd uitgezet in een ontwerp en kort daarna ging de verbouwing van start. De gehele verbouwing verliep goed. De planning verliep bijna vlekkeloos (1 week later open dan gepland), het team leverde vakmanschap en kwaliteit. Ik kan niet anders zeggen dat ik WSB iedereen kan aanraden voor zijn/haar verbouwing en interieur! WSB, bedankt!!

Ein Geschäft das auf die Person zugeschnitten ist

von der Planung bis zur Umsetzung war alles sehr verständlich. Die Umbaumassnahme selber lief im Team von WSB in einer Geschwindigkeit welche kaum Glaubhaft war. Nun haben wir wunderschöne neue Räumlichkeiten welche auch unsere Kunden begeistern.

creatieve ideeën , heldere communicatie , strakke uitvoering

WSB is geen vanzelfsprekende keuze als Vlaamse opticien met verbouwingsplannen. De afstand Scherpenzeel - Oudenaarde maakt het minder kostenefficiënt maar toch zijn we overstag gegaan en we hebben geen spijt van onze beslissing! We zochten bevestiging van wat ons eerder werd verteld door integere Vlaamse collega opticiens die al succesvol met WSB hadden samen gewerkt. Om helemaal zeker te zijn , bezochten we de showroom in Nederland. Alle initiële contacten werden verzorgd door Nico , zaakvoerder WSB. Een briljant individu die Hollandse nuchterheid , oog voor detail en zakelijk inzicht weet te vervatten in een aantrekkelijk concept.Het volledige team van WSB is vervuld van een dynamiek die bijzonder inspirerend werkt. Onze zaak was 4 dagen eerder klaar dan voorzien en werd opgeleverd binnen budget. "Says it all" . Geen vertraging , geen stress. Onze zaak is op amper 6 weken volledig verbouwd met verbluffend resultaat. Inspireren , heldere afspraken maken & nakomen , ontzorgen & bovendien problemen oplossen , resulteert in tevreden klanten. Dat doen we als opticien , werkend voor eigen rekening , toch ook ?

Erwartungen übertroffen

Wir sind absolut zufrieden mit der Arbeit! Vom ersten Treffen mit Herrn Brixius über die Planung bis zur Umsetzung lief alles super! Wir haben ein wunderschönes Geschäft von dem alle begeistert sind! Vielen Dank!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Design et exécution professionnels et efficaces

WSB a tout de suite compris ce que nous souhaitions avoir comme résultat dans la rénovation de notre magasin et a su transcrire nos idées en un projet clair et très moderne. L'ambiance, le design, les couleurs et matériaux proposés par WSB reflètent parfaitement l'état d'esprit du magasin. Aussi bien la préparation du projet, la réalisation des plans et le choix des matériaux que l'exécution des travaux ont été effectués de manière professionnelle et efficace. Et les délais convenus ont été respectés. Nous recommandons sans hésiter WSB pour tous vos projets.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Optimale Umsetzung unserer Ideen und perfekte Ausführung!

Optimale Betreuung vom ersten bis zum letzten Schritt. Alle unsere Ideen und Vorstellungen sind vom ersten bis letzten Arbeitsschritt sehr gut umgesetzt worden. Super Team mit ausgefallenen Vorschlägen von Design und Materialien. Tolles Preis-Leistungsverhältnis. Keine Kostenexplosion bei der Endrechnung. Die Werksbesichtigiung mit Führung des Geschäftsführers und die dort geleistete Qualität der Arbeit hat uns begeistert. Wir können WSB nur weiterempfehlen.

Wenn eine neue Ladeneinrichtung....dann immer nur mit WSB

Super Arbeit, tolle Ideen und saubere Ausführung.....wir sind sehr mit WSB zufrieden gewesen und würden immer wieder die Arbeiten von dieser tollen Firma ausführen lassen. Sehr gut organisiert und Nico, unser Einrichtungs-Berater, war einfach nur klasse. Hatte tolle Ideen und war in der Zeit der Ausführung immer gut zu erreichen. Daumen hoch und weiter so....

indrukwekkend professioneel in het ontzorgen van A tot Z

Buitengewoon tevreden over de dienstverlening van WSB. Van het 1e contact bij de ontwerpfase tot en met de oplevering van opdracht zijn wij onder de indruk van de professionaliteit. In het bijzonder van de responsiviteit en deskundigheid van de mensen, als ook van de kwaliteit van de oplossingen en producten. Heel prettig om mee samen te werken.

Tolle Ideen ! Sehr gute Umsetzung und persönlich sehr kooperativ!

Trotz der Entfernung tolle Abwicklung des Projekts. Fachlich sehr kompetent und hilfsbereit. Mein neuer Laden kommt aussergewöhnlich gut an und die Kunden sind begeistert. Geschmackvoll und sehr einladend. Ich kann WSB und Herrn Schreuder nur wärmstens empfehlen !

Einzigartiges Design und professionelle Umsetzung

Die Planung unseres Filialumbaus in einem Einkaufszentrum verlief trotz mehrerer Lockdowns äußerst professionell und trotz der räumlichen Distanz zwischen Tirol und den Niederlanden war von Anfang an klar, dass wir uns für den richtigen Innenarchitekten entschieden haben. Der Einbau vor Ort wurde genau in der vereinbarten Zeit fertiggestellt und das gesamte WSB Team war zu jedem Zeitpunkt flexibel und hilfsbereit. Vielen Dank!

Gute Ideen mit toller Fertigstellung

Wenig Vorgaben unsererseits und tolle Ideen und Umsetzung ihrerseits! Immer ein Ansprechpartner (Hr. Brixius) für uns und unsere Fragen da! Auch kleine Defekte und Nachbesserungen wurden schnellstens behoben. Für ihre Gewerke super Team mit toller Stimmung,Ahnung und Laune, jedoch dazu georderte Gewerke (Bodenleger) nicht zu empfehlen!!!

Super gute und schnelle Arbeit auch nach dem Umbau

Super gute und schnelle Arbeit. Guter Service und immer ein Ansprechpartner. Auch nach dem Umbau Immer wieder gerne

Perfekte Planung und Umsetzung

Es wurde ein überlegtes Raumkonzept gemeinsam entwickelt und umgesetzt. WSB hatte dabei tolle neue Ideen bei den Materialien und der Gestaltung. Das Team beim wirklichen Umbau arbeitete schneller als erwartet und sehr genau. Absolut empfehlenswert !

Wenn hohe Erwartungen pulverisiert werden

Von der Kontaktaufnahme bis zur Fertigstellung eine Qualität, wie man es sich nur wünschen kann. Nach nun über drei Jahren macht die Wertigkeit und das Design, welches uns und nicht den Ladenbauer darstellt jeden Tag Freude und wir erinnern uns gerne zurück. Anm: eine sich lösende Verleimung wurde innerhalb von 3 Tagen vor Ort repariert (500km Anreise!) Die led's welche ihre Mindestlebenszeit nicht erreichten wurde anstandslos komplett ersetzt... nach 2 Jahren!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Preis-Leistungsverhältnis passt! professionelle Planung & sehr schöne Umsetzung!

Wir haben in 2018 gleich zwei Ladengeschäfte mit WSB eingerichtet und sind damit sehr zufrieden. Für die Planung hatten wir leider nicht so viel Zeit, aber mit WSB hat das sehr gut funktioniert und die Monteure vor Ort waren spitze. Das Ergebnis gefällt uns sehr gut und das Preis-Leistungsverhältnis ist ebenfalls sehr gut. Vielen Dank an das Team von WSB.

Mega schön geworden

Unser Ladengeschäft Optik/Akustik/Cafe/Trauringstudio ist wunderschön geworden. Wir fühlen uns sehr wohl und die Kundschaft ist begeistert! Alles sehr hochwertig und Detailschön geplant und ausgeführt. Der Laden war in kürzester Zeit fertig als es dann mit Vollbesetzung zur Ausführung ging. Alle Daumen hoch!!!! Wir haben uns megatoll beraten gefühlt von der ersten Minute an. Wir würden jederzeit wieder mit WSB zusammen arbeiten. Sehr zu empfehlen!!!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Van ontwerp tot plaatsen geweldig.

Vanaf de eerste kennismaking was het gevoel goed. De wensen zijn goed begrepen en vertaald naar een mooi ontwerp. Prima opgemeten alles past en dat in een oud pand. Personeel monbtage heel goed, werken netjes en zorgvuldig. Begeleiding vanaf de start PRIMA en erg leuk.

Professionnalisme exceptionnel et originalité

Nous avons fait appel à Rick et son équipe pour un premier projet en 2015 et avons été ravis de cette réalisation. Nous avons donc appeler à nouveau WSB pour 2 projets . Les différentes alternatives ont répondu à toutes nos questions et nous sommes ravis du résultat. Tous les jours , nous avons des clients qui nous félicitent pour le design et la fonctionnalité de notre magasin. Les équipes de WSB travaillent très précisément et rapidement. Ce sont vraiment des experts dans leur métier. Nous recommandons vivement cette société. Nous sommes même allés sur place aux Pays Bas avant de confier notre 1er chantier et avons été rassurés immédiatement par leur professionnalisme.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Professionele en sympathieke samenwerking

WSB interieurbouw levert eigentijdse ontwerpen, denk mee met de klant en maakt kwaliteitsvolle inrichtingen.

Tevreden, mooie afwerking en op tijd klaar

Wij zijn heel tevreden van de werken van wsb, ook voor de afwerking en zo. Wij waren ook zeer tevreden dat de werken af waren op het afgesproken moment.

Fijne partij, die heel goed met je meedenkt!

Ik was op zoek naar een interieurbouwer die niet alleen mooie en goede meubels kan maken, maar ook een partij die met mij meedenkt. Bij WSB heb ik dat gevonden. Zij verdiepen zich in je bedrijf en denken in alles met je mee. Van advies m.b.t. de meubels tot de verlichting en styling van de winkel aan toe. Ik hoop nog vele projecten met hun te mogen doen.

Ze maken je droom waar!

Kundig, grote know how over het retail gebeuren en met goede smaak. Het klikte vanaf ons eerste contact. Het ontwerp was direct "de nagel op de kop". Ons moodboard was er perfect in verwerkt met duurzame materialen. In de offerte, duidelijke omschrijving van de taken en prijzen zodat je later niet voor onaangename verrassingen komt. Perfecte afspraken qua timing, materialen, plannen, e.d. . Goede opvolging vanuit het bedrijf. Op de werf: een hardwerkende, zingende ploeg die vakkundig uitvoert. De renovatie is zonder stress verlopen in drie maanden. Kortom: een bedrijf om aan te bevelen.

Vakkundig, betrokken en klantgericht.

WSB heeft het maatwerkinterieur geleverd van ons kantoor (Bosselaar Strengers Legal Partners). WSB is vakkundig en heeft prachtig werk geleverd, waarmee wij zeer tevreden zijn. Het is prettig schakelen met WSB. Zij zijn klantgericht, komen afspraken na en kunnen snel schakelen binnen een kort tijdsbestek. De werkwijze van WSB hebben wij als zeer goed beschouwd!