Zeer klantvriendelijk, kundig, beleefd, netjes en vriendelijk personeel

Alle zonnepanelen zijn netjes gelegd (met in achtneming van de juiste veiligheidsmaatregelen en niet zoals sommige cowboys die ik zie). Vriendelijk, kundig en beleefd. Toen er na installatie, bleek dat er iets mis was met de app, is er ook meteen iemand komen kijken en is het meteen verholpen. Al met al een zeer positieve ervaring. Laat de zon maar komen.

Goed gewerkt, netjes gelegd.

De 2 jongens hebben netjes gewerkt, zonnepanelen liggen mooi op het dak. De uitleg was duidelijk. We zijn prima tevreden. Elektriciteit ook goed aangesloten. Het personeel was vriendelijk en vakbekwaam. Hadden antwoord op al onze vragen.

Tevreden

Zeer tevreden zowel met het plaatsen van zonnepanelen als de laadpaal. Werken netjes en naar tevredenheid. En goede uitleg over de producten. Top bedrijf.

Goede voorlichting, vakkundige plaatsing

DSA heeft goede plenaire uitleg over zonnepanelen. De plaatsing wordt door eigen personeel gedaan, waardoor het voor mij vertrouwd is. (itt ingehuurde monteurs). Montage wordt vakkundig gedaan, met uitleg naderhand. Daags na plaatsing telefoontje van het bedrijf of alles naar wens is verlopen. Via email krijg je duidelijke info voor de nog te nemen stappen tbc registratie etc.

We zijn uitermate tevreden

Uitermate tevreden en grote complimenten, met betrekking tot de voorlichting, plaatsing zonnepanelen, aanpassing meterkast en de nazorg. Bijzonder tevreden inzake de attitude en kundigheid van de monteurs. Chapeau!!

Een keurig bedrijf dat staat voor kwaliteit !!!

We hebben in 2015 zonnepanelen laten plaatsen door DSA waar we uiterst tevreden over zijn. Recent hebben we extra zonnepanelen en een nieuwe meterkast laten plaatsen. Er was geen twijfel mogelijk om weer voor DSA te kiezen. De 2 jonge jongens die nu gemonteerd hebben verstaan hun vak goed en werken of ze dit al vele jaren doen, netjes en vakkundig. Dus een dikke pluim voor alle hard werkende mensen bij DSA.

Levert kwaliteit en is vertrouwd alles in eigen hand.

Goede informatie over geleverde producten en installatie gehad. Afwerking meterkast subliem. Monteren zonnepanelen op uitstekende wijze gedaan. Verdere afhandeling en info goed.

Geweldig zeer vakkundige monteurs die top werk leveren

De installie is ontzettend netjes gemonteerd monteurs zijn zeer vakkundig! Hebben alle tijd om uit te leggen wat ze doen en wat voor materialen gebruiken. Nemen echt de tijd voor je wat ik zelf als zeer prettige ervaar. Ook het voor traject was zeer goed en het afhandeling ook alles netjes op mail ontvangen.

Goede fijne kundige werkmannen

Alles werk prima goede communicatie en prima kundige nederlanse mensen die VEILIG en goed werk leveren.

Aanschaf en plaatsing van een airdo in de woonkamer verliep buitengewoon prima. Alle begrip dat het iets langer duurde i.v.m. de drukte. Vriendelijkmonteurs.

Van offerte tot realisatie top geregeld!

DSA is een top bedrijf, afspraken worden nagekomen, de materialen zijn van de hoogste kwaliteit en het installatie-team denkt van A tot Z met je mee om de zonnestroom installatie en autolader zo fraai mogelijk te plaatsen.

Attente, deskundige en hardwerkende monteurs

Vandaag airco geïnstalleerd. Rustig en efficiënt personeel zorgde voor een vlotte, probleemloze installatie. Na afloop werd er uitstekend opgeruimd. Wij zijn erg tevreden!

Fantastisch werk geleverd

De heren waren zeer netjes met het afdekken tegen stof. Goed werk geleverd. Netjes afgewerkt.

TOP

Van voorlichting tot en met in bedrijfsrekening alles TOP en DESKUNDIG GEREGELD , iedereen even vriendelijk

super geholpen

goede informatie gekregen en super montage uitgevoerd.

Wij zijn zeer tevreden

We begrijpen dat we door de grote drukte langer moesten wachten. Maar we zijn zeer tevreden met het resultaat. Zeer vriendelijk geholpen en respect voor de werkwijze, ook op de dag van plaatsing van onze zonnepanelen.

Goede service, fijne werknemers. Ruimen goed op en staan klaar om uitleg te geven

Prima werk geleverd

Installatie van zonnepanelen netjes heel gedaan. De wachttijd voordat de plaatsing daadwerkelijk plaats vond was best lang. Begrijpelijk maar de communicatie daarover kon beter.

Prima ervaring en keurig resultaat

De mannen werken snel en nauwkeurig. Geven goede uitleg en zijn flexibel

Goed bedrijf

Goed bedrijf die voor 100% achter hun producten staan . Kundig en keurig personeel een aanrader

Vanwege enorme drukte wat langer moeten wachten op zonnepanelen, desondanks zijn zeer wij tevreden over de service en montage. Duidelijke uitleg en vriendelijke monteurs!

Goed bedrijf

Goed bedrijf die voor 100% achter hun producten staan , die ook idd zeer goed zijn. Kundig en net personeel . Een aanrader

Goed bedrijf

Goed bedrijf, staan voor 100 % achter hun producten, kundig en keurig personeel. Een aanrader

Goed bedrijf

Goed bedrijf die 100% achter hun producten staan . Kennis van zaken hebben en keurig werk afleveren. Net en kundig personeel . Een aanrader.

Dommel 7 5422VH Gemert

Over DSA Klimaat en Energiebeheer

DSA klimaat- en energiebeheer is gevestigd in het Brabantse Gemert. De onderneming werd opgericht in 2000 en heeft zich gespecialiseerd in advisering, verkoop en installatie van airconditioning, warmtepompen en zonnepanelen. Ook voor keuring, service en onderhoud (zelfs voor niet door ons geleverde systemen) kunt u bij ons terecht. DSA richt zich zowel op klimaatbeheer als op energiebeheer. Met onze systemen realiseert u een plezierig binnenklimaat, zowel thuis als op uw kantoor of in uw bedrijf. De ontwikkelingen om die systemen milieuvriendelijker en zuiniger te maken, staan niet stil. DSA kent de nieuwste technieken om duurzaam en spaarzaam te koelen, te verwarmen of energie op te wekken. Het accent bij DSA ligt op kwaliteit in alle facetten. We zorgen voor een deskundig advies en leveren hoogwaardige apparatuur van gerenommeerde merken, die we vakkundig installeren. Tevreden klanten, daar staan we voor, elke dag!