Na lang wachten een professionele oplevering

Zonnepanelen besteld in februari zijn uiteindelijk in oktober geplaatst. Dus geen voordeel gehad van de zon deze zomer. De uiteindelijke oplevering is prima verlopen alhoewel er een misverstand was over het leggen van de aansluitkabel. Het was ook prettig geweest als een DSA medewerker even ter plaatse was komen kijken nadat de bestelling geplaatst was. Er konden namelijk geen 10 maar 8 panelen gunstig geplaatst worden. Dit hebben we gelukkig vlak voor de plaatsing kunnen aanpassen.

Goede uitleg op informatieavond, na afloop aangemeld als koper van zonnepanelen

Altijd direct en duidelijke uitleg via telefoon. Goede informatie wat betreft aanschaf van welke en hoeveel zonnepanelen er kunnen worden geinstalleerd, geen teveel of te weinig. Prettige persooneelsleden in de omgang endie het werk vakkundig en naar behoren opleveren. Na oplevering duidelijke uitleg hoe een en ander werkt zowel in de meterkast als de bediening van de app.

Super!!!

Enig geduld was nodig voordat ik kon profiteren van de geweldige service van DSA maar nu na en week gebruik niets dan lof! Uitvoering werkzaamheden als afgesproken en heel netjes! Aanrader!!

Goeie partner voor zonnepanelen

Voorlichting zeer goed Communicatie slecht Planning redelijk Montage goed, netjes en veilig Afhandeling goed

Niets dan lof !

Getriggerd door de goede ervaring van een vriend naar een voorlichtingsbijeenkomst geweest in Gemert en overtuigd geraakt van de professionele werkwijze van het DSA team. Dat hebben ze in de praktijk ook 100% waargemaakt. Van de nette bedrijfskleding, de schone bedrijfswagens, het zich voorstellen van het team, het kartonnetje onder de ladder zodat de rand van mijn platte dak niet beschadigd raakt, het meedenken over de exakte plaatsing van de panelen op het dak rekening houdend met zichtlijnen, de optimale routing van de kabels door één van de inbouwkasten incl. het stofzuigen na afloop tot en met het nabellen vanuit het backoffice of alles naar wens is verlopen ... kortom 100% kwaliteit en professionaliteit.

Kundige medewerkers. Afspraken worden nagekomen. Nette en juiste installatie.

Zoals altijd, alles keurig volgens afspraak

Alles wat wij tot dusver gekocht hebben bij DSA, is altijd keurig volgens afspraak geleverd. Ook onderhoud wordt immer keurig uitgevoerd.

Aflopen vrijdag 25 augustus zonnepanelen, laadpaal en een accu voor mijn zonnepanelen laten plaatsen. Prima verlopen allemaal. Ondanks flinke regenbuien, alles perfect afgeleverd, met een prima instructie.

Aanrader!!

We zijn al 10 jaar klant bij DSA en zijn erg tevreden over het contact met DSA; ze hebben kennis van zaken, zijn professioneel en zeer klantvriendelijk. We hebben verschillende installaties en onderhoud van DSA meegemaakt. Alles even vakkundig, netjes en vriendelijk. Zowel op kantoor als de mensen die bij je thuis komen. Onlangs ook zonnepanelen door DSA laten plaatsen, omdat we vertrouwen hebben in de aangeboden producten (qua specificaties, kwaliteit en garantie) en van te voren inhoudelijk deskundig advies kregen met veel aandacht voor kwaliteit en veiligheid.

Beschaafd, klantgericht, professioneel.

De medewerkers waren keurig op tijd. Eerst samen een rondje door het huis gemaakt waar de airco's geplaatst moesten worden en wat onze wensen waren. Op basis hiervan werden de mogelijkheden in beeld gebracht en werden de werkzaamheden uitgevoerd. Dit conform onze verwachtingen. Hele prettige samenwerking !

Helder, duidelijk, behulpzaam

Vanaf het eerste contact tot het einde na het plaatsen van de zonnepanelen was er altijd duidelijk contact met betreffende mensen. Ze zijn helder in hun uitleg en komen afspraken goed na. Hele vriendelijke medewerkers. Zowel op kantoor als de mensen die de panelen komen plaatsen. Ook erg fijn en netjes dat er altijd nog een belletje komt om te kijken of alles naar wens is gegaan.

Prima werkend systeem !

Professionele partij

Onze ervaring met DSA is prima.

DSA houdt zich goed aan de afspraken. De monteurs werken vakkundig en secuur.

Deskundig advies en focus op kwaliteit

Inhoudelijk deskundig advies met veel aandacht voor kwaliteit en veiligheid. Reële planning en goede communicatie

Keurig net bedrijf

Leerzame informatie avond word er gegeven met goede uitleg over zonnepanelen Je hoort vaak cowboy verhalen over montage ploegen aan huis Bij DSA keurig nette beleefde montage jongens en de panelen zijn netjes gemonteerd zoals op de informatie avond word omschreven

Professioneel, vriendelijk, werken netjes, goede service

Zie bovenstaande. Super!

De installatie van zonnepanelen (juni 2023) en en airco verdient niets dan lof! De monteurs/installateurs zijn vaklieden en denken mee in oplossingen. Daarnaast zijn ze erg vriendelijk en beleefd. Wij zijn inmiddels bijna 9 jaar klant en hebben verschillende installaties en onderhoud van DSA meegemaakt. Alles even vakkundig, netjes en vriendelijk. DSA heeft ook de meterkastproblemen die door andere electro-installateurs veroorzaakt waren, opgelost en volgens de regels aangesloten. Niets dan lof voor dit bedrijf.

goed bedrijf, goede kwaliteit, kundig personeel. helemaal tevreden.

Deskundig en betrouwbaar

Een bedrijf dat precies doet wat het belooft. Goede informatie, precies in informatie en in montage.

Nette mensen netjes gewerkt

Goed bedrijf alleen jammer dat je zolang van te voren aan moet betalen.

Topervaring

Het hele proces van voorlichting, uiteindelijke plaatsing van de zonnepanelen en meterkast en de nazorg kan door ons enkel als zeer goed beoordeeld worden. De voorlichting was duidelijk en uitgebreid. De meterkast en later de zonnepanelen zijn snel en zeer vakkundig geplaatst en gelegd. De panelen liggen nu ook prachtig op het dak. Zijn er heel blij mee. En natuurlijk de opbrengst van de zonnepanelen - ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk. De panelen bij ons zijn op 15 april gelegd en ten tijde van het schrijven van deze recensie zijn we 2 maanden verder. De zonnepanelen hebben een geweldig rendement gehaald sinds 15 april. Boven onze verwachting zelfs. Top. Kortom - wij zijn zeer tevreden over de gehele gang van zaken. Patrick, Mariëlle, Anja, Coen en Michiel - top gedaan allemaal - bedankt !!

duidelijke informatie op basis van grondige productkennis

Eerlijke en duidelijke communicatie, heeft ons doen besluiten met DSA wederom in zee te gaan.

Klantvriendelijke behandeling

Werken erg netjes, prettig in de omgang en beantwoorden alle vragen die je mocht hebben.

Zeer klantvriendelijk, kundig, beleefd, netjes en vriendelijk personeel

Alle zonnepanelen zijn netjes gelegd (met in achtneming van de juiste veiligheidsmaatregelen en niet zoals sommige cowboys die ik zie). Vriendelijk, kundig en beleefd. Toen er na installatie, bleek dat er iets mis was met de app, is er ook meteen iemand komen kijken en is het meteen verholpen. Al met al een zeer positieve ervaring. Laat de zon maar komen.

Goed gewerkt, netjes gelegd.

De 2 jongens hebben netjes gewerkt, zonnepanelen liggen mooi op het dak. De uitleg was duidelijk. We zijn prima tevreden. Elektriciteit ook goed aangesloten. Het personeel was vriendelijk en vakbekwaam. Hadden antwoord op al onze vragen.

Over DSA Klimaat en Energiebeheer

DSA klimaat- en energiebeheer is gevestigd in het Brabantse Gemert. De onderneming werd opgericht in 2000 en heeft zich gespecialiseerd in advisering, verkoop en installatie van airconditioning, warmtepompen en zonnepanelen. Ook voor keuring, service en onderhoud (zelfs voor niet door ons geleverde systemen) kunt u bij ons terecht. DSA richt zich zowel op klimaatbeheer als op energiebeheer. Met onze systemen realiseert u een plezierig binnenklimaat, zowel thuis als op uw kantoor of in uw bedrijf. De ontwikkelingen om die systemen milieuvriendelijker en zuiniger te maken, staan niet stil. DSA kent de nieuwste technieken om duurzaam en spaarzaam te koelen, te verwarmen of energie op te wekken. Het accent bij DSA ligt op kwaliteit in alle facetten. We zorgen voor een deskundig advies en leveren hoogwaardige apparatuur van gerenommeerde merken, die we vakkundig installeren. Tevreden klanten, daar staan we voor, elke dag!