super

de sfeer is goed, het eten is lekker, de instructeurs zijn goed in instructurieren (is dat een woord?) de boten zijn goed onderhouden 10/10.

alles was fantastisch, het eten, de spelletjes, de instructeurs, de boot zelf en de sfeer.

topweek

Prima zeilschool

Thymen heeft zich uitstekend vermaakt en veel geleerd

wederom fantastisch, ondanks alle corona maatregelen

het was weer een super week volgens onze kinderen, het was best nog even spannend of de zeilkampen doorgang konden vinden maar wederom complimenten voor de familie Zandstra en hun team.

Superleuke zeilschool

De kinderen hebben enorm genoten van het zeilen. Voor hen was het de eerste kennismaking met het zeilen. Erg leuk dat ze binnen een week een kruisrak kunnen varen met altijd een begeleider in de buurt met volgboot om aanwijzingen te geven of om gerust te stellen. Groetjes Leonieke en Marijn.

Zeer goed georganiseerd

Goede communicatie, goede organisatie, gericht op leren en plezier, veel enthousiasme

Onze dochter kwam, voor het vierde jaar op rij, zeer enthousiast thuis, ze wil volgend jaar weer

Ondanks dat het weer niet echt meewerkte heeft onze dochter een super leuke week gehad

Onze zoon ging voor het eerst zeilen en vond het fantastisch!

Hele leuke zeilschool met giede begeleiding, leuke animatie, leerzame zeillessen en goed eten. Volgend jaar wil onze zoon weer!

Na een week zeilen alleen maar blije gezichten!

Mijn zoon is met een groepje vrienden op zeilkamp geweest en hun reacties zijn alleen maar positief: heerlijk gezeild, veel geleerd, supergezellig gehad, alles goed verzorgd, volgend jaar weer!

Geweldige zeilweek

Dochter heeft enorm genoten van de zeilweek. Het weer werkte erg mee, maar los daarvan was alles tot in de puntjes verzorgd en waren de instructeurs positief, enthousiasmerend en gezellig. Dank aan iedereen van De Veenhoop!

Superleuk en leerzaam

Onze zoon kwam helemaal enthousiast terug. Ze hebben veel plezier gehad en goed leren zeilen. Duidelijke structuur en regels; en tegelijk heel veel vrijheid.

De kids vonden het (ook voor de 9e en 10e keer) weer geweldig!

Beide kids hebben heerlijk gezeild, heel veel geleerd en vooral onwijs veel plezier gehad.

Mooi ervaring voor de kinderen

Onze kinderen hebben goed leren zeilen in een veilig en warm omgeving. Staff was erg vriendelijk en hulpzaam.

Zeer goed georganiseerd, goed gekwalificeerde instructeurs

Kinderen hebben heerlijke week gehad onder leiding van goede instructeurs en staf en de fam Zandstra.

Het is hier nog steeds even geweldig als toen ik hier zelf als kind kwam!

Gastvrije en stimulerende sfeer, met aandacht voor kwaliteit en detail!

De kinderen hadden een topweek

Het was weer een heerlijke week, goed georganiseerd. Leuke en bekwame instructeurs.

Mijn zoon(9 jaar) heeft een geweldige week Beleefd!

Vanaf het moment van binnenkomst voelt het vertrouwd en worden we hartelijk onthaald. Mijn kinderen hebben het heerlijk gehad en ook tijdens een moeilijk moment steun ervaren. Er wordt veel gezeild en er is genoeg ruimte voor ontspanning. Kortom een echte aanrader.

Een goede focus op zeilen en in balans met plezier.

Onze zoon heeft bij de Veenhoop echt leren zeilen. 40 uur op een boot in een week, dus echt veel aandacht voor het zeilen met voldoende instructeurs op een kleine groep cursisten. Daarnaast is alles eromheen goed verzorgd - eten, avond-programma, accomodatie. Dus alle aandacht van de jongeren gaat naar het zeilen, waar ze intensief mee bezig zijn en de grenzen van hun mogelijkheden opzoeken. En blijkbaar slechts 15-20min per dag op de telefoon. Ook wel eens prettig ;-).

Onze dochter zal prachtige jeugdherinneringen overhouden aan de zeilkampen bij de Veenhoop!!

Onze dochter gaat al 7 zomers op zeilkamp bij de Veenhoop. Ze komt altijd terug met supergezellige verhalen. Het is een ideale combinatie tussen kwalitatief goede zeillessen en een heel goede gezellige sfeer. Alles is goed verzorgd, het is een schoon onderkomen en er is een goede communicatie met de ouders. Er wordt aandacht besteed aan speciale wensen. Iedere avond zijn er theorie lessen. Als er te weinig wind staat worden er leuke en leerzame andere activiteiten bedacht. De bonte avond en disco is keer op keer een groot succes. Oud leerlingen komen er graag terug om te werken in de keuken of om instructeur te worden.

Ontzettend leuke en goed georganiseerde zeilschool!

Alleen maar lof!!!

geweldige uitdagende zeilweek

mijn dochter is voor de 6de keer geweest deze zomer en heeft net als elk jaar enorm genoten. Het was een pittig examen dit jaar waar ze erg goed bij is begeleid. En de gezelligheid was als vanouds en staat met stip op nummer 1!

Onze zoon heeft genoten!

Onze zoon voelt zich hier thuis, zeilen vindt hij geweldig. Instructeurs en team De Veenhoop maken een zeilweek een heuse ervaring. CWO2 werd vol trots behaald. Tot volgend jaar!

Top zeilschool

Mijn zoon gaat al jaren ieder jaar een week op zeilkamp bij zeilschool de Veenhoop. Hij geniet altijd van de gezelligheid en leert goed zeilen in verschillende boten (met diploma's).

Uitstekend georganiseerd

Onze 10 jarige dochter is dit jaar voor Het eerst op zeilkamp geweest en heeft een fantastische tijd gehad, niet in de laatste plaats door de gezellige en ervaren instructeurs. Ze kan niet wachten tot volgend jaar.

zeer goed georganiseerd en warm zeilkamp

- Goede organisatie - Warm nest - Zeer kind vriendelijk - sociaal en leren

Eijzengapaed 7