Ieder jaar weer een fantastische week.

Onze zoon komt altijd vol enthousiaste verhalen thuis, heeft een heerlijke week gehad met altijd weer nieuwe vrienden erbij en heeft naast weer wat beter leren zeilen ook heel veel andere dingen geleerd. Echt een super zeilschool!

Fantastisch!

Onze dochters Anne-lieke en Sanne-Meike hebben vandaag hun zeilkamp afgesloten! Wat hebben ze genoten, ontzettend betrokken leidsters! Dank je Amy en Cato en natuurlijk de rest. Goede communicatie, laagdrempelig, zoals eerder beschreven een familiare sfeer. En niet geheel onbelangrijk, ze hebben veel geleerd mbt het zeilen! Onze oudste is vorig jaar ook geweest en ze weten nu al dat ze volgend jaar weer willen! Eten vonden ze juist heerlijk! Kortom een top week!

de meiden hadden een top week!

prima!

heel positief

Onze dochter heeft een mooie tijd bij jullie gehad. Ondanks het matige weer heeft ze genoten van het leren zeilen, haar vriendinnen en de positieve 'fibe' en begeleiding vanuit jullie. Ze wil volgend jaar weer.. dat zegt genoeg

Leuk, gezellig en leerzaam

Onze dochters deden allebei voor het eerst mee met een zeilkamp. Zwaardbood 1 en 2 in Zest en Pico. Allebei de boot lekker helemaal zelf zeilen en af en toe omslaan. Tegelijkertijd wel de gezelligheid van de groep en de activiteiten eromheen.

Onze Kinder vonden het waanzinnig!!

We hadden twee kinderen dit jaar voor het eerst op kamp. Bij aankomst was de indruk al top. Geweldig Enthousiaste leiding!!! De kinderen hebben het fantastisch gehad en bleven maar zeggen hoe leuk de leiding was. Dus bij deze nog heel veel dank!!! Groeten Ole Bruggink- Leeflang

Superleuke week!

Julian heeft een superleuke week gehad en kwam met alleen maar positieve verhalen terug.

Geweldig zeilen, lieve instructeurs, weinig slapen

Het zeilen en de instructeurs zijn heel leuk en de organisatie goed voor elkaar, alleen de slaaptijden waren veel te laat voor mijn dochter en eerder naar bed dan de rest was niet fijn (andere kamergenoten die het licht aandoen terwijl je een uurtje ligt te slapen, veel herrie en muziek buiten). De groep 10 tot 12 ging naar de slaapkamers om 23:00 uur op de eerste avond, de rest van de week om 22:00 uur en bonte avond tot 24:00.

geweldige zeilschool waar je kinderen met een gerust hart achter kan laten

Mooie familie-geleide zeilschool met goede boten en goede instructeurs. Eerste kamp voor mijn dochter van 7 en ze wilde zo snel mogelijk weer op kamp. mooie combinatie tussen kinderen zeilen leren en ze een mooie week geven, met respect voor elkaar. Duidelijke focus op de kinderen !

Onze drie kinderen hebben een super geslaagde week gehad!

Dit was het tweede jaar dat onze kinderen bij de Veenhoop een weekje gingen zeilen. Net als vorig jaar hebben ze een super leuke week gehad. Gezeild, spelletjes gedaan, gevist, vriendjes en vriendinnetjes gemaakt en vol verhalen thuisgekomen! Vorig jaar kregen we ook uitgebreid te horen wat voor lekkers ze hadden gegeten. Dit jaar vonden ze dat wat minder. Voor de rest prima geregeld: top!

De kinderen hebben weer heerlijk gezeild!

Onze kinderen zijn nu al een aantal zomers op zeilvakantie geweest. Een leerzame, sportieve en gezellige week. Tot volgend jaar.

Onze dochter had een fantastische zeilweek en heeft goed leren zeilen.

Onze dochter heeft een fantastische zeilweek gehad op de Veenhoop. Ooit begonnen op een andere zeilschool wilde ze jaren niet meer zeilen. Nu op haar 15e weer begonnen maar dan bij de Veenhoop en ze wil volgend jaar weer terug. Nu heeft ze spijt dat ze niet eerder weer naar zeilkamp is gegaan en op haar leeftijd 'onderaan' de ladder moet beginnen. Ze heeft goed leren zeilen, dankzij de vele zeiluren. Is enthousiast en vond het goede begeleiding, leuke groep, leuk programma na het zeilen en fijne accommodatie.

Schoolreisje to the max!

Met vol vertrouwen liet ik onze 2 meiden achter bij de zeilschool! De ontvangst en dr begroting hebben wij als zeer plezierig ervaren! Ze kwamen met meer lef & vol trots thuis met leuke verhalen! De foto’s op de website maakte het ook voor de achterblijvers compleet! Super veel dank!

Heerlijke zeilweek

Uitstekend weer, goede begeleiding, prima programma. Alleen het eten kan beter. De perenstampot en slechts 1 broodje kroket als diner maakten indruk op onze dochter...

Obze dochter heeft weer genoten!

Onze dochter was nu voor de 7de keer zeilen en het voelt als familie. Een warm bad. Alleen de externe catering viel geloof ik een beetje tegen dit jaar. Verder top week, top organisatie en reuze gezellig

Kinderen waren heel blij en enthousiast. Vonden de instructeurs erg aardig en gezellig. Alles goed georganiseerd! Wat wel erg jammer is dat er maar van 3 dagen foto’s zijn geplaatst en mijn zoon nergens op de foto staat. Hij wilde graag ook een paar herinneringen bewaren. Hopelijk komen de andere foto’s nog op de site.

Heel leuk en je leert echt zeilen

Ik heb leren zeilen, heel veel lol gehad, ik heb nieuwe vrienden gemaakt en een leuke week gehad. Mijn tip is iets korter zeilen. 6 uur per dag is een beetje veel.

Geweldig goed verzorgd!

Goed georganiseerd! Kids vinden het altijd geweldig. Dank voor de goede zorgen!

Gezellige en leerzame week

Onze dochter heeft een ontzettend gezellige week gehad en ook flink wat opgestoken over het zeilen in open boten. Goed georganiseerd!

Fantastische zeilschool met warme sfeer!

De familie Zandstra weet als geen ander een prettige sfeer te creëren waarin voor elk kind plek is. De zeilinstructeurs zijn stuk voor stuk zeer sociaal en vaardig. Onze kinderen hebben veel over zeilen geleerd, nieuwe vriendschappen gesmeed en een geweldige feestweek beleefd. Ik kan niet één verbeterpunt verzinnen. Echt top! Heel erg bedankt.

Heel erg leuk!

Onze 11-jarige dochter heeft een topweek gehad. Ze wilde meteen weer boeken voor volgend jaar!

Super leuk zoizo een tweede keer!!!

Het was super leuk leuke instructeurs altijd aardig altijd bezig en heel vrienden en vriendinnen gekregen

Leuke zeilvakantie

Was een zéér leuke zeilvakantie, met toffe animatie, veel plezier gehad, net zoals elk jaar. Kids vonden het eten daarentegen dit jaar veel minder (hoeveelheid & maaltijden zelf , een gemis aan gezonde food zoals verse soep, verse groenten (sla - tomaten, komkommer .....etc. , was een beetje een domper op het hele pakket. Misschien werkpuntje voor volgend jaar. Fijne vakantie .

Beste Els, Bedankt voor de reactie.Jammer dat de kinderen het gevoel hadden dat er minder gezonde maaltijden waren. Wij werken met verse producten en ook kan iedere cursist zoveel als hij of zij wil fruit eten. Wat betreft komkommer en sla hebben de kinderen een punt en dit heeft onze aandacht. Wanneer de schalen leeg zijn kan men nieuwe halen in de keuken. Om voedselverspilling te voorkomen vragen we vaak om eerst ook even te kijken op ander tafels. Tot op heden houden we elke dag eten over. Alleen de overheerlijke pangang balletjes waren op een gegeven moment op. Met vriendelijke groet, Familie Zandstra

Top zeilschool!

Onze drie kids van 13, 11 en 9 jaar hebben afgelopen week een super tijd gehad op de Veenhoop. De accomodaties en de zeilboten zijn goed voor elkaar. Het eten is over het algemeen lekker en de instructeurs zijn 1 voor 1 echt geweldig. Zowel op het water als op het land, constante entertainment en gezelligheid. Wij komen volgend jaar weer terug!

Top….maar waar zijn de foto’s van week 27???

Eijzengapaed 7 9215VV De veenhoop