Fantastisch georganiseerd

Duidelijke communicatie, prachtig gelegen accomodatie, enthousiast en gedreven team

Jullie zorgen fantastisch voor onze dochter, vooral ook op sociaal gebied. Fijn dat ze nog vegetarisch mee kon eten, hoewel we vergeten waren haar op te geven.

Weer een topweekje

Net als voorgaande jaren waren mijn dochters weer zeer enthousiast. Zien al weer uit naar volgend jaar. Wat ze misten was de vaste kok van vorige jaren. Die kon net iets lekkerder eten maken.

Grote verhalen, grote grijns en slapend op terugreis

Veel plezier gehad op het water en tijdens de activiteiten.

Onze dochter heeft een geweldige week gehad!!

Professionele organisatie van het hele zeilkamp. Onze dochter heeft weer erg veel geleerd. Hele goede sfeer en leuke instructeurs. Niets op aan te merken!! Tot volgend jaar.

Rondom het zeilen is alle goed georganiseerd en professioneel.

De kinderen hebben de cursus met plezier gevolgd. Het plezier, de wens om te leren werd groter gaandeweg de week en dat is een belangrijke voorwaarde om te leren. Ze hadden iedere dag zin om te gaan. Ik heb begrepen dat instructeur Hennie erg goed aansloot op de jongens en de vaardigheden goed kon aanleren. Dat lukte de instructrice die de jongens hadden niet altijd. De instructie was niet duidelijk of ze nam het over. Vanuit een behoefte aan controle of uit ongeduld, dat weet ik niet. Wat de jongens betreft, was meer uren zeilen welkom geweest. Minder uren pauze had hun voorkeur. De link naar de digitale rapportage werkt niet. Er is (nog) niet gereageerd op een bericht daarover. Verder vond ik de coronamaatregelen overbodig. Als Hiswa het voorschrijft, dan prima, maar bij andere kampen is de test niet verplicht. Waarom nu dan wel? De jongens willen een volgende keer intern. Dan hebben ze meer aansluiting bij de groep. Wij hebben gekampeerd op camping De Veenhoop en hoorden het gejoel en het zingen van de leiding en de kinderen. Klonk heel gezellig. Wel vraag ik me af hoe meer introverte kinderen of kinderen die hoog sensitief zijn dit ervaren. Is er ook een programma of alternatief voor kinderen die iets rustiger aan willen doen en niet de hele tijd met prikkels (van anderen) te maken kunnen of willen hebben? Dan zou deze kinderen zich ook vinden / elkaar een beetje opzoeken en het zou gemakkelijker zijn voor hen een week intern te zijn. De informatie voorafgaand aan de zeilweek was goed. De inschrijving was gemakkelijk door de digitalisering. Telefoon werd goed beantwoord. Al met al keurig georganiseerd!

Super leuke en leerzame zeilschool!

Onze dochter heeft afgelopen week Kielboot 1 gevolgd. Kleine groepjes, met goede begeleiding (en heel fijn zeilweer) heeft ze echt veel geleerd en daarnaast ook veel lol gehad. Leuk om als ouder bij de afsluiting aanwezig te zijn. Volgende jaar weer!

Enthousiast

Warm ontvangst van de kinderen, goed programma en gedegen zeil kennis

Fantastisch kamp voor onze dochters!

Onze dochters hebben het geweldig gehad. Ze leren veel deze week maar genieten ook van het leuke avond programma dat wordt georganiseerd en natuurlijk de vele uren op het water waarbij de trapeze een hoogtepunt was. Volgend jaar gaan ze weer!

Dochter is heel enthousiast, tevreden over het eten en de balans tussen zeilen en andere activiteiten.

Goed georganiseerd, vriendelijk en deskundig.

Duidelijke communicatie voorafgaand het zeilkamp. Er wordt goed rekening gehouden met wensen. Vriendelijke begeleiding. Breng ons kind met een gerust hart naar jullie toe. Wij vonden het jammer dat er weinig tot geen foto’s van de optimisten in actie te zien waren op de site maar met name van de andere boten en groepen. Echter, onze dochter komt zeker weer terug. Tot volgend jaar!

Kinderen vonden de week weer super

De kinderen vonden de week weer super. Heel enthousiast en willen volgende jaar graag weer terug komen

Volgend jaar wil Lars weer naar Zeilschool de Veenhoop.

Een zeilschool waar je met je hoody welkom bent en vergeet dat je ook een xbox hebt.

Top kinderen genoten met volle teugen

Top kinderen genoten met volle teugen

Na een week zeilkamp twee stralende kinderen die volgend jaar weer willen.

Goed georganiseerd Duidelijke communicatie Fantastische ligging en accommodatie Leuk gevarieerd weekprogramma Leuke enthousiaste begeleiding

Voor mijn dochter een topweek!

Topweek voor mijn dochter

Leuke enthousiaste instructeurs, veel gezelligheid en goede zeilbegeleiding. Mijn dochter was samen met een vriendinnetje. Enige minpuntje was dat ze niet de hele week bij elkaar in de boot mochten.

Ee kwam een zeer tevreden dochter terug!!

De verhalen van zowel het zeilen als het programma het zeilen die wij van onze dochter hoorden waren geweldig. Dermate dat ze er volgend jaar weer heen wil gaan en wij dat ook graag ondersteunen.

Super verzorgde zeilweek.

Goed verzorgd, gezellig, professioneel en heel vriendelijk.

Onze kinderen gaan al jaren met veel plezier naar Zeilschool de Veenhoop

Het gehele team voelt zich verantwoordelijk voor het verzorgen van een bijzonder leuke en fijne vakantieweek, zowel op het water als op het land.

Fantastische ervaring van onze zoon.

De communicatie vanaf inschrijving tot aan ophalen is erg goed. Als ouder heb je vertrouwen dat je kind het naar zin heeft.

Meiden hebben het naar hun zin gehad

Onze 2 dochters (14/16) voor 2e keer bij Veenhoop. Vorig jaar kielboot dit jaar zwaardboot 1. We hebben ze de hele week niet gehoord dus dat betekent dat ze lekker druk bezig waren. Ze vonden het zeilen erg leuk en ook de avond activiteiten. Volgend jaar wil de jongst in ieder geval weer (oudste eindexamen en wellicht andere plannen). Goed georganiseerd, positieve leiding, strak kamp, praktische leiding in hand van jeugd instructeurs met familie op achtergrond (geen ruimte voor drank en drugs; geïsoleerde plek - dus niet nachtbraken in nabijgelegen dorp of zoiets). Een zeer positieve ervaring voor de dames!

heel vertrouwd en veel plezier

Dat je bij het wegbrengen op de parkeerplaats wordt verwelkomd met 'wat gezellig dat jullie er weer zijn!' (na één eerder bezoek), is een voorbeeld van de persoonlijke aandacht die er is voor de kinderen. Ze zijn duidelijk in goede handen en hebben een fantastische week gehad.

Mijn zoon heeft enthousiaste zeilverhalen

Hij heeft het naar zijn zin gehad en is heel enthousiast over zeilen

Floris 10j. Heeft een leuke week gehad

Floris 10j. Heeft een leuke week gehad