Wat mij erg verbaasd, is dat de twee afdelingen totaal los van elkaar werken. Het zijn twee eilandjes naast elkaar. Ik vraag mij nog steeds af hoe ik al een rekening kon krijgen, van een update van de navigatie,, maar de auto nog niet terug had. Ik kreeg het gevoel dat ik slechts een nummer ben bij de garage en een ander nummer bij de het schadeherstel bedrijf. Daar word ik treurig van :-(
Aanname auto op woensdag ochtend in combinatie met gemaakte afspraak tot reparatie kan beter, op dag van brengen was niet bekend hoelang schadeherstel zou duren, dat verwacht je wel als klant , dit is geen hogere wiskunde weet ik uit ervaring , daar zijn calculators voor die dit vooraf kunnen bepalen. Maar ter plaatse goed opgepakt en keurig voor het weekend afgehandeld als gevraagd.
Prima geholpen!
netjes zoals je mag verwachten gezien de ervaring bij hoogenboom(swarttouw) barendrecht
Ik vind dat als ik een reparatie van 3 dagen heb à € 1.700,- en ik vraag of gelijk m'n routeplanner ge-update kan worden, vervolgens krijg ik te horen daarvoor moet je naar de dealer. Dit is wel heel erg handelen met oogkleppen. Kan ik hier over gebeld worden?
Geen negatieve punten gewoon zoals het hoort te zijn .
Alles goed geregeld en alles volgens afspraak uitgevoerd. Goed vervangend vervoer. In de buurt de pure blits gemaakt met zo'n mooi gepoetste auto!!
Goed
Jullie zijn tovenaars.
Helemaal TOP! Netjes gemaakt. Schone auto. Als extra service nog een paar streepjes op de auto weggepoetst!
Ik had een probleem met mijn velgen. Na een goed gesprek met de werkplaats chef overeen gekomen. En gelukkig zelf de velgen kunnen herstellen.
Auto werd als nieuw afgeleverd, keurig schoon gewassen, in de was gezet en van binnen gestofzuigt. De auto was 2 dagen later klaar dan verwacht maar dat werd goed gevommuniceerd. Auto keurig afgehaald op de zaak en daar ook weer afgeleverd. Ben zeer blij met de klantvriendelijkheid.
Ontzettend naar behandeld bij interesse in een occasion. Ik zou dit bedrijf niemand aanbevelen
Op zich goed geholpen, maar waarom maak ik een afspraak om de auto in te leveren terwijl er dan niet direct aan gewerkt wordt? Hierdoor rijd ik bijna drie dagen niet in mijn eigen auto. Onnodige kosten voor de leasemaatschappij lijkt mij. Op dag twee om tien voor vijf bellen dat de auto klaar is terwijl je tot vijf uur open bent is ook niet echt handig. De leenauto had geen navigatie, dat was een gemis. Maar, de schade aan mijn auto is prima hersteld.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.