Erg langdradig

Ik heb diverse malen contact op moeten nemen met mijn leasemaatschappij alvorens Hoogenboom contact met mij opnam. Dit duurde mij veel te lang. Daarna duurde het nog eens erg lang voor mijn auto ingepland kon worden. Vervolgens ben ik mijn auto 2 volle weken kwijt geweest, zonder fatsoenlijk op de hoogte gehouden te worden.

Maar ik ben 2 kostbare brillen op financiële en emotionele gebieden in de auto vergeten en aangegeven maar nooit meer teruggezien

Erg positief gestemd! Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen en te woord gestaan. Kleine kanttekening (overigens niet t.a.v. de mensen van Auto Hoogenboom) is dat ik op de vervangende bumper een druppel heb gevonden. Dit lijkt me een foutje te zijn van de spuiterij?

Knullige gang van zaken.

Mijn auto is ter reparatie/vervanging van een velg bij AHS geweest. Bij het, na bijna 14 dagen, ophalen van de auto bleek er tijdens het (extern) uitlijnen schade te zijn ontstaan aan een spatscherm. Dat was door niemand geconstateerd behalve dan door mijzelf. Wegens drukte mijnerzijds duurde het een tijdje voor mijn auto wederom naar AHS kon. Op mijn vraag of de voorsensoren meteen opnieuw ingeregeld konden worden werd bevestigend geantwoord. Groot was mijn verbazing toen ik ‘s middags belde om te vragen hoe laat ik mijn auto kon ophalen en te horen kreeg dat hij waarschijnlijk niet dezelfde dag klaar zou zijn. Er was mij niet verteld dat het hier een meerdaagse reparatie betrof. Later op de middag bleek, bij navraag, dat mijn auto toch klaar zou zijn. Let wel, de parkeersensoren aan de voorzijde zijn opnieuw ingeregeld (hoewel ze nog steeds te pas en te onpas afgaan, maar wel iets minder dan voorheen) echter de schade aan het spatscherm waarvoor de auto bij AHS afgegeven werd bleek niet gerepareerd te zijn.

Goed alleen 1 punt minder

Als je een auto gaat maken van een klant. Blijf van ze radio af en de afstellingen want mijn subwoofer geluid is aan gepast. Terwijl ik die zelf helemaal bijna uit had staan. (Als die was door gebrand of iets hadden ik een andere probleem aan me hoofd gehad) Maar voor de rest vond ik hoe ze een klant te hulp staan zeer goed.

Perfect geregeld allemaal

Niet klantvriendelijk

Auto vies Geen navigatie sd kaart meegegeven Geen vriendelijke communicatie. Bij afhalen eigen auto, deur beschadigd.

Zeer snelle actie, in sociaal contact zeer vaardig. Auto in zeer schone staat terug gekregen.

( enige verschil tussen 9 en 10 is dat de vervangende auto geen navigatie had)

Zeer goed, snel en correct

De auto had behoorlijke schade aan de voorzijde en is door Skoda Hoogenboom perfect gerepareerd. Snelle en correcte afhandeling. Vriendelijk personeel.

reparatie ok.

Goed tuissen 3 en 4 sterren. Reparatie goed uitgevoerd. maar: onderdeel was nog niet binnen en afspraal was 3 weken eerder geplanned. Medewerkster gaf aan dat VW up vgervangende auto is waarop ik vroeg dat is klein in vergelijing met Q7. Keurig antwoord terug dit shrijft verzekering voor. Waarop ik netjes vroeg ; vertellen/vragen juliie nooit aan klant wat hij krijgt enof wat hij wli evt tegen betaling een grotere auto. ik kreeg hier geen antwoordt op. U kunt een golf variant krijgen werd er gezegd zonder op mijn vraag in te gaan. Bij het ophalen was er een zeer vriendelijke jongeman.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het zou 3 dagen duren. Bij inlevering auto werd opeens gezegd dat het minimaal 4 dagen zou duren en dat het na het weekend pas klaar zou zijn. Wat ik vooral mis is communicatie per dag wat de status is en wanneer het klaar is, nu moet ik zelf steeds bellen voor de mogelijke herstelddatum.

• Waar kent u ons van? Mijn auto komt bij Auto Hoogenboom vandaan

Netjes afgeleverd schoon en gestofzuigd. Schade mooi verholpen

• Bedrijfsnaam: Piet Vogelesang
  • Plaats: Middelburg
  • Waar kent u ons van? Mijn auto komt bij Auto Hoogenboom vandaan

Alles ging perfect, ik ben tevreden 👌👍
  • Bedrijfsnaam: Hogenboom

• Tevredenheid herstel
  • Bedrijfsnaam: Radio Holland Netherlands B.V.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wat mij erg verbaasd, is dat de twee afdelingen totaal los van elkaar werken. Het zijn twee eilandjes naast elkaar. Ik vraag mij nog steeds af hoe ik al een rekening kon krijgen, van een update van de navigatie,, maar de auto nog niet terug had. Ik kreeg het gevoel dat ik slechts een nummer ben bij de garage en een ander nummer bij de het schadeherstel bedrijf. Daar word ik treurig van :-(
  • Waar kent u ons van? Mijn auto komt bij Auto Hoogenboom vandaan

Aanname auto op woensdag ochtend in combinatie met gemaakte afspraak tot reparatie kan beter, op dag van brengen was niet bekend hoelang schadeherstel zou duren, dat verwacht je wel als klant , dit is geen hogere wiskunde weet ik uit ervaring , daar zijn calculators voor die dit vooraf kunnen bepalen. Maar ter plaatse goed opgepakt en keurig voor het weekend afgehandeld als gevraagd.
  • Tevredenheid herstel
  • Bedrijfsnaam: Primoteq B.V.

Prima geholpen!
  • Bedrijfsnaam: RT-Rotterdam

• Plaats: Puttershoek
  • Waar kent u ons van? Overig

netjes zoals je mag verwachten gezien de ervaring bij hoogenboom(swarttouw) barendrecht
  • Bedrijfsnaam: Van der Helm Hudig Rotterdam BV/Dutchlease
  • Plaats: Rhoon
  • Waar kent u ons van? Mijn auto komt bij Auto Hoogenboom vandaan

Ik vind dat als ik een reparatie van 3 dagen heb à € 1.700,- en ik vraag of gelijk m'n routeplanner ge-update kan worden, vervolgens krijg ik te horen daarvoor moet je naar de dealer. Dit is wel heel erg handelen met oogkleppen. Kan ik hier over gebeld worden?