De monteur heeft netjes werk geleverd. Tevreden over de ketel.

Het heeft allemaal wel wat lang geduurd

Begin juli heb ik gebeld dat ik interesse had in een nieuwe cv. Op 7 november is de kachel geplaatst. Het duurde zes weken voordat een eerste gesprek mogelijk was. De toen afgesproken datum van offerte werd niet gehaald. De offerte kwan na een telefoontje mijnerzijds. De plaatsing zou ingepland worden, maar reactie met een datum bleef uit. Wel is daarvoor excuses aangeboden. Over de afvoer van de oude cv en de plaatsing van de nieuwe cv ben ik zeer tevreden.

Geweldig kundig bedrijf

Korte afspraak tijd , kundig personeel, en super vriendelijk!!..

Onbetrouwbare club

Appartement verkocht in Bunschoten. Vertelde de nieuwe eigenaren van de zomer dat de thermostaat niet goed werkt. Om de thermostaat op mijn kosten te vervangen. Deze thermostaat kost bij de warmte service 60 euro. Krijg een rekening van 240 euro.

Alles is heel goed gegaan. Offerte en plaatsen etc.

Top geregeld

Netjes gemonteerd Geen problemen Keurig

Netjes,er werd meegedacht,en keurig alles afgewerkt.

Uitstekende dienstverlening.

Uitstekende medewerkers, afspraken worden goed nagekomen en uitstekende producten.

Leveringstijd kan beter. Afspraak diverse keren uitgesteld maar verder goede service en technische info.

Wij waren met de service steeds tevreden.

Wij wonen in het buitenland maar hadden steeds een goed contact betr. onze vakantiebungalows in Spakenburg.

Kan niet zonder Heinen en Hopman! Voor iedereen aan te bevelen. Een luisterend oor in onderhandelen ,top

Goed advies voor een niet-standaard situatie

We kregen een goed advies in een situatie waarin nogal wat maatwerk en creativiteit nodig was. Ook de montage was netjes en professioneel. Zeker aan te bevelen!

Vakkennis

Een bedrijf met veel vakkennis in huis, geeft duidelijke en goede op de situatie afgestelde adviesen. Prima service en nette goed opgeleide monteurs. Ben reeds 33 jaar klant en nog steeds dil tevreden.

Zeer gespecialiseerd bedrijf

Kan niet anders zeggen dat alles goed is geregeld niet de goedkoopste maar wel gespecialiseerd

Goed meegedacht en goede kwaliteit

H&H heeft mij goed geadviseerd en goede kwaliteit geleverd.

Perfecte communicatie over planning. Nakomen planning en installatie en oplevering perfect.

Nette en snelle afhandeling van mijn nieuwe cv ketel

Er word netjes gewerkt en snel. Communicatie is super

correct alles afgehandeld na verkeerde apparatuur plaatsing

goede ervaring

super geholpen

netjes steeds behandeld aan de telefoon , altijd gelijk teruggebeld , snelle service van plaatsing en nette jongens die geplaatst airco's geplaatst hebben

Snelle levering en goede service

Netjes en snel gewerkt volgens afspraak. Ze laten je niet in de kou zitten.

Prima service als altijd.

Al jaren klant en heb nooit twijfel over de werkzaamheden. Als je H&H inschakelt weet je dat het prima in orde komt!

zeer ervaren monteur en netjes gewerkt.

ja

Uitmuntende service

Vriendelijk en behulpzaam, heldere en duidelijke afspraken die de mensen van Heinen & Hopman nakomen. De hele klus is zorgvuldig en netjes opgeleverd. Al met al.... TOP !!!!

Kwaliteit en snelle service.

Geweldig. Lopen niet weg voor een probleem.

Over Heinen & Hopman Installaties

Een aangenaam binnenklimaat dankzij kwalitatieve installaties. Een aangename samenwerking met onze klanten door een relatie op te bouwen en een betrouwbare partner te zijn. Aangenaam voor het milieu dankzij toepassing van energiebesparende technieken. Hoge kwaliteit spreekt wat ons betreft voor zich. Wij onderscheiden ons met het beste advies voor maatwerk installaties en staan 24/7 klaar voor onze klanten, zakelijk of particulier.