goed geholpen

Goede prijs/kwaliteitverhouding voor hybride cv-ketel. Goede monteurs die schoon werken.

Afspraken worden stipt nagekomen. Aan te bevelen

Wij zijn zeer tevreden over de installatie van een nieuwe cv-ketel De oude ketel hing in het trapgat en werd vakkundig verplaatst. Ook zijn wij blij met de geboden service.

Professionele club mensen

Aardige, nette goed opgeleide monteurs die weten waar zij mee bezig zijn!

Snelle professionele service

Goed advies over de beschikbare cv ketels. Binnen een week geplaatst. Uiterst behulpzaam.

Mijn ervaring is goed nette monteur, zeer tevreden.

Duidelijk offerte, goeie prijs, goeie installatie

Meerdere aanbieders vergeleken op zelfde product. Warmland was niet de allergoedkoopste maar reageerde snel en correct. Inspectie voor installatie ook soepel hoewel wat details niet goed gecommuniceerd werden met de installateur. Installateur (mike) een ervaren vent die snel en efficient werkte en goed communiceerde en uitleg gaf. Overall dus zeer tevreden

Professioneel

Professionele organisatie. Goed bereikbaar, nette vriendelijke installateurs en monteurs.

Warmland is echt een aanrader - snel, goed en niet te duur

Via de aanbeveling van een vriend ben ik bij Warmland aangekomen. Ik was al geruime tijd op zoek naar een bedrijf dat een nieuwe ketel + hybride warmtepomp kon plaatsen, maar diverse anderen konden niet leveren. Warmland overtuigde met een snelle en niet-te-dure offerte en de mogelijkheid binnen 2 weken de zaken te plaatsen. Ook werd er actief meegedacht en hebben wij het apparaat buiten door Warmland donker groen laten spuiten. Mike en Daan hebben alles zeer netjes gedaan, ik heb niets dan complimenten en kan Warmland van harte aanbevelen.

Heel erg te vrede

Warmland zijn goed en netjes aan de telefoon. Zoeken altijd naar oplossingen. Klantgericht. Onderhoudmonteur is erg service en klant gericht. Straat rust en kunde. Legt ook uit wat hij doet. Heel goed gedaan!

Snelle en professionele service.

Snelle service en vriendelijke medewerker.

Goede service, duidelijke communicatie.

Warmland: nette prijs, en duidelijke uitleg. Goede communicatie en afspraken.

Goed onderhouden

Geweldig bedrijf fijn personeel altijd bereikbaar en goede service

Netjes en klantvriendelijk

Wij hadden wat problemen met de thermostaat die zich in korte tijd meerdere keren beginbte resetten. Warmland stuurde een werknemer om naar de thermostaat te kijken. Uiteraard vertoonde hij geen kuren meer toen hij er was maar hij nam de klacht gekukkig serieus. Gezien dit zich niet eenmalig voordeed maar het een lange tijd heeft gespeeld gaf hij in zijn rapport wmvan de werkzaamheden aan dat de thermostaat vervangen zou worden mocht het probleem weet terug komen. Erg fijn dat je als klant wel serieus wordt genomen.

grandioos

in1woordgeweldig

Snel en deskundig

Warmland kon meteen mijn probleem oplossen en heeft me erg goed en eerlijk advies gegeven

Duidelijje afspraken en klantvriendelijk

Snel en betrouwbaar

top

Warmland is duidelijk bezig met het optimaliseren van jou cv installatie zodat je zo zuinig mogelijk je huis kunt verwarmen dit doen ze met het goed afstellen van jou installatie en de informatie die men jou verstrekt om zo goed mogelijk et de installatie om te gaan echt TOP

afspraak was op tijd niets op aan te merken.

zou begin het jaar afspraak willen maken niet in juli .

heel goed

Very good and proffesional

Zeer goede mensen en prima ketel voor goede prijs

Worden keurig gemaild wanneer de afspraak is voor onderhoud. Hele vriendelijke monteur die plezier heeft in zijn werk en goede tips geeft. Prima bedrijf

Vriendelijke monteur die echt de tijd nam om de hr-ketel onderhoud te geven.

Vriendelijke monteur die echt de tijd nam om de hr-ketel onderhoud te geven.

uitstekende service

Goed bedrijf, reageren direct, komen afspraken goed na, vriendelijk en deskundig personeel

Mensen zijn vriendelijk ,deskundig.

Onze ervaring is fijne mensen, deskundig , en ze werken goed en laten het netjes achter.

Laan van Kronenburg 14

1183AS Amstelveen