Monteur was niet erg spraakzaam

Was redelijk

Goede communicatie, fijne service

Bij het telefonisch onderhoud had ik al een goed gevoel over warmland. De monteur heeft heel keurig de nieuwe ketel geïnstalleerd en alle verpakkingsmaterialen en afval meegenomen. Hij hield me op de hoogte van de vorderingen. Tot slot keurige uitleg gekregen van de thermostaat.

perfect

Komt afspraken na en werken zeer netjes

Een vriendelijke en in onze ogen kundige monteur.

Umer (volgens ons heet hij zo) is een vrolijke innemende jongeman die de cv-ketel heeft gecontroleerd. We zijn blij, dat we met Warmland een contract hebben.

Goede service en prima advies

Goede service van de monteur. Kwam netjes op tijd. Heeft alles nagekeken en uitgelegd wat hij deed en waarom. Aanpassing gedaan om zuiniger om te gaan met energie. Kortom helemaal tevreden.

Snelle service, zeer klantvriendelijk probleem opgelost.

Zeer prettige en deskunige installateurs

Zeer prettige en deskunige installateurs. De installateurs hadden alle tijd, Zij maakten er geen haastklus van en ruimden alles netjes op. En het belangrijkste, de hybride warmtepomp doet z'n werk!

Professioneel, goede service

Professioneel, goede service

Keurig werk verricht

Één medewerker kwam op vrijdag 22 sept. 2023 om 09:00 uur en werd in de loop van de middag nog even geassisteerd door 2 collega's; Wij verbaasden ons, dat om 9 uur slechts één monteur begon; toch zwaar werk; hij had nauwelijks tijd voor een kopje koffie en dergelijke. Werkzaamheden namen toch wel veel tijd in beslag; zat soms even tegen, maar gingen pas weg toen alles was geinstalleerd, incl. de thermostaat. Toen was het wel al inmiddels 7 uur in de avond; de (hoofd-)monteur een flinke fooi gegeven, was het wel waard. Het is nu 27 september, maar de verwarming nog NIET gebruikt vanwege hoge buitentemperatuur. Warm water doet het goed en naar verwachting. Factuur werd volgens afspraak met de monteur aangepast, omdat de "vuilafscheider" NIET geplaatst kon worden. Wij verwachten geen problemen met de verwarming de komende koudere periode.

Zeer nette professionals

Snelle reactie voor het plaatsen van een nieuwe ketel, Hierbij werd mijn defecte ketel vervangen. Bij het uitzetten van meerdere offertes gaven anderen een wachttijd van 5 weken of langer. Mooie prijs, deskundig en net personeel. Er was tevens tijd voor goed advies op mijn verzoek voor eventueel installatie van afstandbediening op de radiatoren. Erg fijn

Prima service. Hele prettige monteur!

Heel soepel bezoek van monteur. Goed gewerkt!

Goed begin!

the installation went smoothly! I look forward to the periodical service with Warmland in the future.

Prima voorlichting en nette installatie

Prima voorlichting en snelle antwoorden op mijn vragen. Konden mijn CV ketel snel installeren (oude was stuk) en warmtepomp 2 weken later. Bij de installatie van de CV ketel bleek 1 wartel niet helemaal goed aangedraaid en dat werd de volgende dag meteen opgelost. Hebben eigen installateurs en dat is altijd beter in de communicatie. Prijs onderhoudscontract is ook scherp.

Goede vriendelijke monteurs

Goede service!!

Betrouwbaar en fijn contact!

Snelle communicatie, zeer aardig, professioneel en erg behulpzaam

Goede prijs en service

Goede prijs en service. De vervanging van mijn CV ketel is volgens plan en op tijd uitgevoerd, geheel volgens afspraak. Aardige monteurs die alles schoon hebben achtergelaten.

zeer vriendelijk en bekwaam.

op tijd en probleem snel opgelost. veel adviezen.

goede en betrouwbare service

Super bedrijf. houd zelf afspraken bij . als je een contract hebt geen extra kosten kortom super bedrijf

goed geholpen

Goede prijs/kwaliteitverhouding voor hybride cv-ketel. Goede monteurs die schoon werken.

Afspraken worden stipt nagekomen. Aan te bevelen

Wij zijn zeer tevreden over de installatie van een nieuwe cv-ketel De oude ketel hing in het trapgat en werd vakkundig verplaatst. Ook zijn wij blij met de geboden service.

Professionele club mensen

Aardige, nette goed opgeleide monteurs die weten waar zij mee bezig zijn!

Snelle professionele service

Goed advies over de beschikbare cv ketels. Binnen een week geplaatst. Uiterst behulpzaam.

Mijn ervaring is goed nette monteur, zeer tevreden.

Duidelijk offerte, goeie prijs, goeie installatie

Meerdere aanbieders vergeleken op zelfde product. Warmland was niet de allergoedkoopste maar reageerde snel en correct. Inspectie voor installatie ook soepel hoewel wat details niet goed gecommuniceerd werden met de installateur. Installateur (mike) een ervaren vent die snel en efficient werkte en goed communiceerde en uitleg gaf. Overall dus zeer tevreden

Laan van Kronenburg 14 1183AS Amstelveen