fijn klantcontact en snelle service

De medewerkers van Warmland deden hun best om de nieuwe cv-ketel binnen redelijke termijn te plaatsen. Ook heel prettig is dat Warmland gemakkelijk te bereiken is via email en telefoon. Een positieve ervaring!

Goed bedrijf met uitstekende adviseurs en monteurs (afspraak is afspraak en flexibel)

Wij hebben prima advies gekregen in het offerte stadium voor de installatie van een hybride warmtepomp. Wij hadden een extra wens voor het aansluiten van een vloerverwarming. Dat was allemaal geen probleem. Erg flexibel! Tevens goede communicatie voor en tijdens de installatie van de warmtepomp. En afspraken worden nagekomen! Wij zijn erg tevreden,

Professioneel bedrijf. Eerst bezoek aan huis om de werkzaamheden door te spreken. Snel daarna de uitgebreid beschreven offerte. Werkzaamheden keurig uitgevoerd. Nieuwe verwarmingsketel en 4 nieuwe radiatoren geplaatst. Betaling achteraf als klant tevreden is. Prima bedrijf, aanrader

Prima gedaan

Controle en schoonmaken cv ketel goed gedaan. Monteur was erg aardig

Extremely Happy

Datum van ervaring Extremely friendly and responsive guys! They replaced my old ketel and also installed a heat pump in less than 2 weeks after I approved the quote. Installers neatly performed inside and outside installations which my wife was very happy about it. Their price is reasonable too and they run the whole process very professionally. I can only thank them for their services and can recommend them to anyone.

• Would you recommend us? Yes

Ik ben zeer tevreden met uw dienst

In alle aspecten van uw werk, afspraak maken voor bezoek, telefonisch onderhoud hoogste cijfers!

correcte afspraak en goede service

Goede monteur alles netjes gedaan vlgs advies Remeha. Alleen volgende keer een sticker op de ketel wanneer deze is geweest voor onderhoud

Top service, online en thuis!

Ik moest mijn HR Ketel vervangen. Ik kreeg snelle reactie via email, (minder dan 1 dag), duidelijke offerte en opties, en, geluk voor mij, kon de nieuwe ketel direct de volgende dag geinstalleerd worden. Monteur was super pro, vriendelijk, en heeft zelf ongevraagd een kraan toegevoed om de ketel gemakkelijker bij te kunnen vullen. Warmland was ook iets goedkoper dan een andere ontvangen offerte. Heel blij mee

Een afspraak op korte termijn maken voor de verwarming af te laten toppen was snel gemaakt en afgehandeld. Na wat foutmeldingen was de storing snel opgespoord en verholpen. Klasse en een prima service.

Prima onderhoud uitgevoerd!

Serviceafspraak, op tijd uitgevoerd. Vriendelijke monteur die kundig was en duidelijk uitleg gaf. Alles netjes geregeld.

Top. We zijn al een aantal jaren klant bij Warmland. Kan.niet anders zeggen dan dat de service top is. .

Service volgens het boekje!

Afspraak gemaakt via de mail verliep zonder problemen. Monteur prima op tijd en de onderhouds werkzaamheden zeer vlotjes uitgevoerd. Vriendelijk geholpen.

Ik ben tevreden met warmland

Ja ik ben heel tevreden met warmland onderhoud en service.en voor al jaar kontrole ook goed service elke omde teee jaar. En bedank vorige week weer een heel goede service geleverd.

Vriendelijk, servicegericht en hardwerkend

Vriendelijke mannen, werken goed door, alles keurig opgeruimd. Thermostaat goed uitgelegd. Ook het mailverkeer verliep soepel, er werd snel gereageerd. Absoluut een aanrader!

Snel en dat alles weer goed is

We zijn heel tevreden en zien uit naar de winter!

We zijn erg tevreden over het hele traject van de aanschaf en plaatsing van een nieuwe cv-ketel en hybride warmtepomp. We kregen snel reactie op onze eerste aanvraag en de offertes waren duidelijk en compleet. Ook op onze latere detailvragen werd zorgvuldig en adequaat gereageerd. Eenmaal akkoord met de offerte konden we snel een afspraak maken voor plaatsing. De monteurs waren vriendelijk en werkten netjes, in twee dagen was het werk klaar. Over de plaatsing van de warmtepomp (wel of niet op het dak, vóór het huis of gemonteerd aan de schoorsteen) werd goed overlegd en voor de beste optie gekozen. Bij de oplevering van het werk werden we niet verrast met extra’s die als ‘onvoorzien’ in rekening moesten worden gebracht; de rekening klopte met de offerte. We vertrouwen erop dat we de winter met deze apparatuur goed aankunnen!

Goede info, prima uitvoering.

Vooraf info voor offerte, duidelijk. Vakman voor de uitvoering. De ketel hangt er prima bij. Wij zijn zeer tevreden.

Monteur was niet erg spraakzaam

Was redelijk

Goede communicatie, fijne service

Bij het telefonisch onderhoud had ik al een goed gevoel over warmland. De monteur heeft heel keurig de nieuwe ketel geïnstalleerd en alle verpakkingsmaterialen en afval meegenomen. Hij hield me op de hoogte van de vorderingen. Tot slot keurige uitleg gekregen van de thermostaat.

perfect

Komt afspraken na en werken zeer netjes

Een vriendelijke en in onze ogen kundige monteur.

Umer (volgens ons heet hij zo) is een vrolijke innemende jongeman die de cv-ketel heeft gecontroleerd. We zijn blij, dat we met Warmland een contract hebben.

Goede service en prima advies

Goede service van de monteur. Kwam netjes op tijd. Heeft alles nagekeken en uitgelegd wat hij deed en waarom. Aanpassing gedaan om zuiniger om te gaan met energie. Kortom helemaal tevreden.

Snelle service, zeer klantvriendelijk probleem opgelost.

Zeer prettige en deskunige installateurs

Zeer prettige en deskunige installateurs. De installateurs hadden alle tijd, Zij maakten er geen haastklus van en ruimden alles netjes op. En het belangrijkste, de hybride warmtepomp doet z'n werk!

Professioneel, goede service

Professioneel, goede service