Super tevreden

Hartstikke fijn, snel en professioneel

Alleen maar goede ervaringen met Warmland

Vriendelijkheid.Ongevraagd advies geven.Neemt de tijd en deskundig.

Klant vriendelijke netjes werken goede kennis van zaken

Warme service met grote deskundigheid

Contact verloopt altijd snel en is erg klantgericht. Persoonlijke aandacht en meedenken is vanzelfsprekend. Installateurs zijn niet alleen deskundig maar ook erg vriendelijk en zijn niet voor een gat te vangen om oplossingen te vinden.

DEGELIJK EN BETROUWBAAR

Prima service en plezierige monteur. Bestede veel tijd aan de inspectie en hielp ook nog met het opnieuw aansluiten van de afzuiging.

Onderhoud super verlopen super monteur

Fijne monteur prima uitleg

Warmland is da bomdiggie ;)

Wij zijn erg blij met Warmland. Ze leveren echt top werk af. Zeer netjes in wat ze doen en daarbij is de service en het advies dat ze geven ook top. Een aanrader dus...

Er is waargemaakt wat in offerte en telefonisch is aangegeven

Offertetraject was erg overzichtelijk met interessante prijsstelling in vergelijking met concurrentie. Uitvoering verliep volgens planning, goede monteurs die erg bereidwillig zijn bij vragen over afwerking. Kan bedrijf aanbevelen.

toppers

ondanks wat hobbels uitstekend alles opgelost. ik kan warmland echt aanraden!

GOED!

Service gericht, vriendelijke monteur voor onderhoud.

Deskundig, snel, prettig in het contact en concurrerend

Warmland heeft bij ons recent een hybride warmtepomp en een cv-ketel geïnstalleerd. Op basis van een transparante en aantrekkelijke offerte kwamen we snel tot zaken. Kort daarna kon de installatie plaatsvinden. De medewerkers van Warmland stralen plezier in hun werk uit. Ze zoeken niet de makkelijkste oplossing, maar de beste. Dat was een genoegen om te merken.

Redders in nood!

Wij hebben eerst bij een andere partij (perfect heating) een warmtepomp, cv, vloerverwarming en alles wat er bij hoort besteld. Deze partij kon alleen de vloerverwarming leveren en verder niets. Ik heb daarna Rick van Warmland gebeld en hij beloofde mij dat hij alles kon leveren en dat wij snel weer in een warm huis zouden zitten. Dit heeft Rick meer dan waargemaakt. Binnen een paar dagen kwam hij al langs om de ruimte op te nemen en alles door te spreken. Na akkoord op de offerte was binnen twee weken alles geplaatst en aangesloten! Deze toppers waren onze redding, vriendelijke mannen en ontzettend goede service. Na afloop hadden we toch nog een paar vragen, deze hebben ze allemaal netjes en snel beantwoord! Wij zijn zeer tevreden over Warmland!

prettige mensen

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met Warmland, 2 jaar geleden CV geïnstalleerd en nu net gecontroleerd. Altijd prettige mensen om in je huis te ontvangen!

Een bedrijf wat doet wat ze zegt ...

Een bedrijf wat doet wat ze zegt en medewerkers die zeggen wat ze doen. Warmland is een 'technisch' bedrijf dat zich niet verstopt achter ingewikkelde bewoordingen. Een duidelijk verhaal houdend. Een prettig, menselijk contact. Kortom: waren meer bedrijven maar zo.

Prima geregeld

Vakkundig werk geleverd door monteur Daan. Prima firma

Goed, vriendelijk en snel

Zowel in mijn oude als nieuwe huis een CV-ketel door Warmland laten installeren, met servicecontract. Prijs-kwaliteit verhouding is prima, de medewerkers vriendelijk en bij een storing dezelfde dag nog ter plaatse.

Nette installatie en goede service.

Nette installatie en goede service

Fijn en professioneel bedrijf

Warmland heeft een paar jaar geleden onze CV ketel vervangen. Binnen een week geplaatst voor een gunstige prijs. Na de positieve ervaring hebben we vorig jaar ook een hybride warmtepomp Elga Ace door Warmland laten plaatsen. Monteurs zijn vriendelijk, professioneel en geven duidelijke uitleg. Communicatie via e-mail verloopt snel en helder. Kortom een fijn bedrijf dat bovendien een compleet en voordelig onderhoudscontract aanbiedt.

Efficient and value service

Very quick response, got a good detailed value offer next day and brand new boiler was already installed in the same week. It took around 6-7 hours for the installation. 9 to 16. Job done well.

fijn klantcontact en snelle service

De medewerkers van Warmland deden hun best om de nieuwe cv-ketel binnen redelijke termijn te plaatsen. Ook heel prettig is dat Warmland gemakkelijk te bereiken is via email en telefoon. Een positieve ervaring!

Goed bedrijf met uitstekende adviseurs en monteurs (afspraak is afspraak en flexibel)

Wij hebben prima advies gekregen in het offerte stadium voor de installatie van een hybride warmtepomp. Wij hadden een extra wens voor het aansluiten van een vloerverwarming. Dat was allemaal geen probleem. Erg flexibel! Tevens goede communicatie voor en tijdens de installatie van de warmtepomp. En afspraken worden nagekomen! Wij zijn erg tevreden,

Professioneel bedrijf. Eerst bezoek aan huis om de werkzaamheden door te spreken. Snel daarna de uitgebreid beschreven offerte. Werkzaamheden keurig uitgevoerd. Nieuwe verwarmingsketel en 4 nieuwe radiatoren geplaatst. Betaling achteraf als klant tevreden is. Prima bedrijf, aanrader

Prima gedaan

Controle en schoonmaken cv ketel goed gedaan. Monteur was erg aardig

Extremely Happy

Datum van ervaring Extremely friendly and responsive guys! They replaced my old ketel and also installed a heat pump in less than 2 weeks after I approved the quote. Installers neatly performed inside and outside installations which my wife was very happy about it. Their price is reasonable too and they run the whole process very professionally. I can only thank them for their services and can recommend them to anyone.

• Would you recommend us? Yes