Zeer vakkundig, vriendelijk en netjes

Beveel Warmland zeker aan.

probleem goed opgelost!

Warmland is de afgelopen weken diverse malen bij mij langs geweest. Voor zowel de jaarlijkse controle als voor een omvattende klus. De service is goed en professioneel. Er wordt goed geluisterd naar de klant en er wordt meegedacht.

We zijn heel tevreden over de verrichte werkzaamheden.

We zijn tot nu toe heel tevreden. We hopen, dat dit ook in de toekomst zo zal blijven.

Super goed

Zeer goed geholpen bij mijn keuze. Gewoon duidelijk dit zijn de kortingen en duidelijke uitleg. Goede vriendelijke jonge monteur. Werk perfect uitgevoerd. Werken netjes Echt een aanrader.

Keurige geplaatst voor een prima prijs!

De monteur was keurig op tijd en heeft de CV netjes geplaatst. Onze vloer is weer heerlijk warm.

Vakkundig geinstalleerd

De installatie is prima gemonteerd en er is netjes gewerkt. Na afloop werd de gebruiksaanwijzing goed uitgelegd.

Netjes en goed geïnstalleerd door een vriendelijk persoon

De afspraak was tussen 9.00 en 1100 uur . 9.10uur kwam de monteur al . Hij heeft alles netjes geïnstalleerd en de oude ketel meegenomen. Hij was zeer vriendelijk . Alles na afloop weer netjes opgeruimd waardoor we weinig troep hadden .

Goede communicatie, scherpe prijs en vakwerk

Snel na contact via werkspot een offerte ontvangen. Werkzaamheden konden ingepland worden in de week dat het ons goed uitkwam. Prijs was scherp en goed materiaal. Twee vakmannen zijn ene week bezig geweest om ons huis van centrale verwarming te voorzien. Goed afgewerkt, en werkt perfect.

Zeer blij met uitstekende nieuwe Remeha ketel.

Contact met Warmland snel en prettig. Na akkoord voor offerte hebben ze heel snel een afspraak met ons gemaakt en een paar dagen later kon de ketel al geïnstalleerd worden. Ketel door kundige monteurs opgehangen en veel uitleg tussendoor en nadien over de werking van de ketel en thermostaat gehad. Top!!

Snelle service en top installatie!!

Binnen 2 weken hadden we een nieuwe ketel hangen. Snelle en duidelijke offerte en voor een hele mooie prijs. Installatie ging top en werken heel netjes!!

Uitstekende en flexibele partij met kennis van zaken !

Lastige klus met vloerverwarming uitstekend opgelost en tijd tussendoor voor vrijgemaakt. Vakkundige monteurs.

Afspraken nagekomen, top! Geen gezeur helemaal goed.

Afspraken nagekomen, top! Geen gezeur helemaal goed.

Loved all the communication and the service done

All the communication was really good, everything has been explained thoroughly, why and what was being done. Also the replies were really fast and precise. The service was done neatly, got the new boiler + maintenance of the radiators.

Professionals

Zeer positieve ervaring met warmland, Zowel de verkoop, advies & offerte met gevraagde meerwerk als de installateurs, Echte professionals die verstand, interesse en plezier in hun job hebben, denken mee en komen met oplossingen. Als ik een installateur moet adviseren zou dat op dit moment Warmland zijn.

Snelle en professionele service

Snel en duidelijk een nieuwe cv ketel aangeschaft, met vriendelijke en professionele monteur die alles helder uitlegde.

Netjes, snel, goeie prijs

Vriendelijke monteur, goede infornatie,regaeren snel, heldere prijsopgave

Prima!

Keurig netjes gewerkt. Vriendelijke ‘jonge’ monteur die gestaag en onverdroten zijn werk deed en desgevraagd een toelichting gaf op de werking van het apparaat. Zijn tevreden. Ga zo door.

Super service afgestemd op mijn wensen en planning met duidelijke communicatie!

Erg tevreden over de samenwerking met Warmland! Ze hebben goed werk geleverd en waren flexibel in planning en werkzaamheden. Ook altijd erg vriendelijk :)

Behalve dat Mike de ketel prima heeft gemonteerd geeft hij ook vriendelijk de gevraagde uitleg.

Als de service net zo is als de montage is gegaan, dan kan ik Warmland zeker aanraden.

Nette medewerkers.

Duidelijk in communicatie. Goede bedrijfsvoering. Aanbevolen.

prijs voor een half uur werk is wat aan de hoge kant, 125 euro

2 monteurs kwamen mijn huis binnen ,(2 ??) begonnen de kap te verwijderen,heb ze alleen gelaten,even later kwam er een naar beneden met een lekkende plastic zwanenhals (vloer van de hal nat) opzoek naar een wasbak (vloer van de badkamer nat met drabbig vocht) de wasbak achter gelaten zonder schoon te maken. En dit alles in een half uur!!! Aanbevelen...,? ok, maar 1 monteur volgende keer.

Heel goed geholpen door Warmland!

Jimmy is een zeer ter zake kundige en vriendelijke monteur. Ik was heel blij met zijn expertise en ben heel goed geholpen.Al het werk geschiede in een gemoedelijke sfeer. Ik kan Warmland van harte aanbevelen! Vriendelijke Groet, Nico Spaans

Prettige communicatie, keurig werk

Na een soepel offerte traject een afspraak gemaakt voor installatie. Deze verliep soepel en het resultaat van 1 werkdag is een keurig vervangen CV. Alle communicatie verliep zeer correct en prettig.

The service is perfect!

We are impressed by their professional employees who are also friendly and kind and make everything tidy. They insist to put a new chimney for us, and they are completely right! Now we have a new CV KETEL. Thank you Warmland!

Duidelijke communicatie vooraf en tijdens de klus, en het is prima uitgevoerd.