Snel en prettig

Ben door Warmland snel en prettig geholpen Offerte kwam snel,ook op een gestelde vraag kwam snel antwoord De twee mannen die kwamen installeren en monteren waren alleraardigst,stelden zich netjes voor en gingen meteen aan de slag. Toen alles klaar was kwamen ze dat melden om de uitleg te geven. Als laatste werd alle rommel meegenomen. Zeer aan te bevelen.

Concurrerende offerte en vakkundige installatie!

Ik ontving snel een concurrerende offerte en na 2 weken kon de cv-ketel al worden geïnstalleerd, personeel werkt netjes en is vakkundig, ik kan je Warmland warm aanbevelen!

Super snel en netjes.

Binnen 4 weken alles geregeld voor een hybride warmtepomp voor een nette prijs. Keurige monteurs aan het werk die netjes werken. Systeem werkt goed.

Gewoon wat je van een bedrijf mag verwachten

Via vriend in contact gekomen met warmland. Zeer goed contact, weten waar ze het over hebben. Nieuwe cv ketel snel en vakkundig geplaatst, de monteur had genoeg tijd om het netjes te doen. Ook cv ketel in geregeld zoals het moet. Ik ben zeer tevreden top.

Mijn ervaring met Warmland is zeer goed verlopen.

Mijn ervaring met Warmland is naar volle tevredenheid verlopen, De werkzaamheden zijn vlot uitgevoerd en zeer netjes.

Makkelijk contact, snelle service en werkt goed

Warmland is goed bereikbaar voor contact en levert verder naar wat zij aanbieden. Goede aansluiting, oude ketel meegenomen en de ketel werkt naar behoren

We zijn zeer snel en goed geholpen!

Waar bijna geen loodgieter snel tijd had, stond Warmland binnen een dag voor ons klaar! Keurig werk geleverd.

Ervaren team, komen afspraken na, wij zijn zeer tevreden!

Warmland heeft bij ons een nieuwe ketel plus een hybride warmtepomp geïnstalleerd. Mike de installateur, met zijn maatjes, hebben prima werk geleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Tweede installatie met Warmland. Dachten goed mee, konden door het vrijkomen van een slot heel snel plaatsen en allemaal heel goed geregeld. Loopt als een zonnetje, duidelijk en vlot met communiceren en flexibel. Prettig in de omgang.

Satisfied

Prompt service

• Would you recommend us? Yes

Zeer goede ervaring

Professionals voor een scherpe prijs. Ben zeer tevreden met mijn Remeha Ketel en Warmtepomp installatie.

Prima geregeld

Keurig geregeld ,prima op tijd,van tevoren even gebeld hoe laat hij er zou zijn. Netjes gewerkt sympathieke jongen en een tevreden klant

Vriendelijk kontakt

Na offerte is de kachel binnen twee weken vakkundig gemonteerd en de thermostaat ingesteld naar onze wensen

Prima service en laag drempelig en klantvriendelijk

Warmland is een prima bedrijf. De service is goed, laagdrempelig: makkelijk en direct bereikbaar en klantvriendelijk. De installatie van de nieuwe CV ketel en de hybride warmtepomp is zeer deskundig en netjes gedaan. Een duidelijke offerte en de installatie is binnen 3 weken (!) na akkoord geïnstalleerd. De prijs / kwaliteit verhouding is goed.

Very happy with work of Warmland

Recently i had a leakage in the flue pipe and i called Warmland to check the issue. They recommended changing the pipe because it was not well placed initially (17 years ago) and condense water was accumulating. They also checked the pipe to make sure there was no CO leak. Warmland changed the flue pipe the next week. I am very happy with the work they did.

Zeer aangenaam en met veel kennis

Warmtepomp en ketel aangeschaft. Extra korting hierdoor gekregen.Zou 2 dagen duren. 1e dag s avonds gewoon warm water ! Volgende dag os de klus door Boy afgemaakt. Iemand die er veel verstand van heeft ! De nieuwe pomp's display was echter vanaf fabriek defect. Dat werd direct geregeld. Vanuit Leiden is er de volgende ochtend een fabrieksmonteur gekomen die het display verving. Chapeau voor Warmland !

Topteam

Eerst zou warmland op donderdag komen , helaas door een zieke monteur ging dit niet door. Maar op vrijdag stond drie man sterk op de stoep, cv ketel in 1 dag geregeld en maandag de warmtepomp geplaatst . Goede uitleg gehad, alles was netjes opgeruimd. Erg tevreden met de warmtepomp!

Op tijd, vakkundig, netjes

De 2-jaarlijkse onderhoudsbeurt aan mijn Remeha CV ketel werd vakkundig en snel uitgevoerd.

Top bedrijf

Geweldig bedrijf heeft c.v.geinstalleerd bij ons 4 jaar geleden op onze woonboot.We hebben helemaal geen klachten over c.v. krijgt om het jaar een service beurt .Dit jaar heeft Ummer onze c.v. een onderhoudsbeurt gegeven vriendelijke jongen en zeer beleefd en werkt ook heel netjes .Wij zijn zeer tevreden oer dit bedrijf en raden ook iedereen aan om bij hun een c.v.installatie te doen.

Top service!

Na aardig wat speuren online uitgekomen bij Warmland en ik ben super tevreden! Uiterst bekwame en vrolijke monteur, alles keurig gemonteerd en netjes weer opgeruimd na installatie. Alles zonder problemen verlopen, geen vage extra kosten of andere horror ervaringen die je over andere partijen leest. Wat mij betreft een dikke aanbeveling!

Waardeloos. Thermostaat werkte niet en de monteur was erg sacherijnig en na 3 minuten al weer weg.

Heel onbevredigend. En dat terwijl wij al jaren een bedrag per maand betalen voor "onderhoud". Deze maand is dat bedrag zelfs verhoogd.

Relaxte jongens die de boel mooi en duidelijk installeren

Zowel de CV als de warmtepomp werden goed geinstalleerd. Geen kind aan gehad met een heldere uitleg naderhand. Super service!

Professioneel, vriendelijk, netjes

Warmland is behulpzaam, konden snel leveren en hebben installatie vakkundig geinstalleerd. Ik kan ze aanbevelen.

Uitstekende klant behoefte gedreven zowel tijdens offerte als installatie fase

Simpel gezegd Warmteland zegt duidelijk wat ze doen en doen wat ze zeggen Uitstekende ervaring zowel tijdens advies en uitvoering geheel op geluisterd met prima prijs kwaliteit

Bijzonder aardige monteur

Uitstekende service en een heel aardige vakbekwame monteur