Geweldig feest op gang gebracht mede dankzij 4 Viltjes.

Mede dankzij de 4 Viltjes werd onze feestavond een geweldig spetterend dansfestijn. Ook de communicatie met boekingsburo is vlekkeloos en snel verlopen.

Super !

Voor ons bedrijfsfeest hadden wij Edsilia Rombley geboekt en zij heeft alle verwachtingen waargemaakt ! Wat een aardige vrouw, maar bovenal een superoptreden (met danseressen) ! Het maakte ons feest helemaal compleet. Zeker een aanrader.

Voor onze bruiloft hebben wij de band Flame geboekt. Wat een super optreden gehad deze avond. De band maakte het enorm persoonlijk en de nummers volgden elkaar naadloos op in een geweldig tempo. Exact wat wij van ze verwachtten. Weergaloos en fantastisch. Bedankt Flame en boekingskantoor. Wij hebben een super bruiloft gehad, mede door deze band bij onze feestavond.

• Ik wil beoordelen als: Particulier

Dries Roelvink geboekt , was helemaal super , alles perfect gelopen .

• Ik wil beoordelen als: Particulier

Was een verrassing voor de verjaardag voor mijn man, die 60jr. werd. Wij hadden de act, Tina Turner geboekt. Haar optreden was top! Heel veel reacties gekregen, na het feest. Annet.

• Ik wil beoordelen als: Particulier

Buren van de Brandweer en Darkraver geboekt. Communicatie met boekingsbureau was echt dikke prima! Fijn dat BvdB zelf contact op nam met ons, dat is toch altijd handiger. Darkraver was gelukkig op komen dagen, 5 jaar geleden wel anders. Top feest gehad!! Bedankt!

• Ik wil beoordelen als: Particulier

Peter Beense geboekt op mijn 50 jarig feest! Het was super.. wat een sfeermaker. Robert bedankt voor de keurige communicatie. Ik heb genoten.

• Ik wil beoordelen als: Particulier

Wij hadden Ria Valk geboekt voor verjaardag van onze moeder die 75 was geworden. Het optreden was geweldig voor zowel jong als oud, één groot feest. Alle bekende feestnummers kwamen langs. Omdat je bij de locatie geen parkeergelegenheid voor de deur had heb ik daarover vtv contact gehad met bekendeartiestboeken.nl en dat is allemaal goed gekomen door de juiste communicatie. Kortom, dik tevreden!

• Ik wil beoordelen als: Particulier

Sjansjee geboekt voor carnavalsfeest en ze waren super.Ze krijgen de zaal helemaal uit hun dak. Enthousiast en nemen ook de tijd voor het publiek na afloop voor als je op de foto wilt met hun. Zeer zeker de moeite waard.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tamara Tol was prima maar de gemaakte afspraak was zeer onder de maat het feest begon om19:00 uur tot 21:00 uur en de artiest kwam om 20:30 dit vind ik niet kunnen ben zeer teleur gesteld

• Ik wil beoordelen als: Particulier

Beste mevrouw Wiersema, Het spijt ons dat u niet geheel tevreden bent! Echter, u heeft zelf het optreden van Tamara Tol geboekt van 20.30 tot 21.00 uur? Het spreekt voor zich dat zij dan niet 2 uur lang of 2 uur daarvoor aanwezig is.

Altijd bereikbaar en goeie service!

• Ik wil beoordelen als: Particulier

Niets dan lof over dit boekingsbureau! Alles tip top geregeld. Bovendien uitstekend advies van Robert, die echt van alle markten thuis is. Na mindere ervaringen elders wordt dit voortaan onze vaste leverancier van artiesten en bands. Dikke 10!

• Ik wil beoordelen als: Particulier

Beste Robert, Bedankt voor deze super snelle maar ook leuke ervaring met jullie bureau. Optreden van Henk Dissel op zaterdag 15 december was in een woord geweldig. Hier kunnen nog heel veel artiesten van leren met beide benen op de grond staan. Zo een leuke en spontane jonge geen no nonsens. En nog goed zingen ook natuurlijk. En Robert bedankt voor het zeer snelle handelen in een tijdsbestek van plus minus 4 dagen. Als ik weer iets of iemand nodig heb weet ik je te vinden. Top Bedrijf!!!

In 1 woord Super

• Ik wil beoordelen als: Particulier

Vooraf en op de dag zelf perfecte communicatie. Bevestiging, wijzigen van artiest, telefoontjes met aankondiging dat ze onderweg zijn, meedenken met een gereduceerde prijs ivm een goed doel, op tijd zijn, Alles klopte.

• Ik wil beoordelen als: Particulier

The Partysquad geboekt voor een fuif, super vriendelijk en echte sfeermakers. We hadden wat verzoekjes uit de zaal waarvan we dachten 'daar geen we ze niet mee lastig vallen' maar ze waren zo enthousiast dat we ze hebben voorgesteld en ze vonden alles leuk en hebben ermee rekening gehouden. Ook ruim op tijd aangekomen en organistorisch alles perfect.

• Ik wil beoordelen als: Particulier

Via Rob hebben Etienne ALvares geboekt en alles was tot in de nopjes geregeld! dikke pluim..

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf

Wij hadden Keizer als artiest voor ons schoolfeest. Communicatie met Robert was prima en absoluut warm te noemen. Keizer was wat aan de late kant, maar is zijn geplande optreden tijdig begonnen. Als persoon met onze leerlingen kan ik Keizer als een warm en open persoon omschrijven. Wij hebben als school een mooi feest gehad, waar Keizer voor onze leerlingen en super aandeel had.

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf

Geweldig, perfect met de afspraken en ook altijd telefonisch te bereiken als artiesten hadden wij John West en Pap en Pudding. Zeker aan te raden om bij jou te boeken, artiesten waren precies op tijd complimenten voor jou! Groetjes Fred Trudy Manon van der Linden

• Ik wil beoordelen als: Particulier

We zochten een drumband en kwamen uit bij meneer Fanfare! Maakt in zijn eentje evenveel geluid als een hele fanfare en tovert bij iedereen een lach op het gezicht. Echt supersnelle en fijne service van bekendeartiestenboeken.nl. Wij bedachten namelijk pas op dinsdag dat het wel leuk zou zijn om meneer Fanfare voor die zaterdag er na te boeken. Contact was steeds erg prettig en alles was gewoon goed geregeld!

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf

We hebben het optreden van Ruby Prophet als zeer goed ervaren. Echter hebben we duidelijk laten weten dat we graag wilden dat ze zich niet te ‘bloot’ zou kleden, dit had volgens ons beter nagekomen kunnen worden. Voor de rest vonden we het fijn dat er zo goed contact op te nemen was met bekendeartiestboeken.nl.

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf

Via allerlei omwegen op het Internet bij bekendeartiestboeken.nl terecht gekomen. De band waarvoor interesse bestond werd ook via een ander bureau aangeboden. Door de snelle, volledige en vriendelijke (meedenkende) reactie op de aanvraag door bab.nl bij jullie de boeking geplaatst. Andere bureau not amused. Waarschijnlijk ook omdat bleek dat zij een veel hogere gage -maar waarschijnlijk marge- rekenden. Volgende keer zoek ik jullie site direct op.

• Ik wil beoordelen als: Particulier

Robert regelt je feest zoek niet verder !

• Ik wil beoordelen als: Particulier

DJ ötzi zette de tent op stelten en vele dachten dat het de echte was wat natuurlijk een voordeel is. Verder zeer vriendelijk en correct met een perfect optreden.

Postbus 6089 5340AR Oss

Over Bekendeartiestboeken.nl

Een bekende artiest boeken voor de laagste prijs? Bij ons kun je werkelijk alle artiesten boeken! Wij zijn het grootste online boekingsbureau voor artiesten, maar ook voor overig entertainment.