Ben bij Alruco geweest en zeer goed geholpen. Klantvriendelijk en veel passie voor het eigen product. Levering exact op afgesproken datum. Een en al tevreden heid van mijn kant

Wederom top geregeld!

Na een eerdere bestelling ook dit keer weer voor kozijnmaatwerk.nl gekozen. Het feit dat ze ook zelf hun producten verwerken vind ik positief; ze weten waar het over gaat. De afhandeling ook weer zoals het hoort. Even een belletje of mailtje om af te stemmen en de boel is weer geregeld. Fijne is ook dat men een eigen transportdienst heeft met een aardige chauffeur die ook graag een praatje maakt en interesse heeft in je project. Wat mij betreft volgende keer weer!

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Anders

Mooie aluminium kozijnen

Dit bedrijf heeft een mooie website, waar je kozijnen kunt configureren en direct een prijs kunt zien om die in je calculatie toe te passen. Dit werkt snel en prettig. Telefoon wordt altijd opgenomen, en mails worden snel beantwoord.

Goede kwaliteit en service

Het contact met kozijnmaatwerk is erg goed, reactiesnelheid is gewoon goed. Vragen worden beantwoord, levering is flexibel naar wens te regelen. Enige nadeel is dat Kozijnmaatwerk geen totaalpakket biedt, dus aanschaf en installatie in één. Maar: de schuifpui zit erin en we zijn blij met het resultaat!

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Komen afspraak na en leveren een goed product

Na online offerte super verloop van levering schuifpui en vast kozijn.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Zeer goed geholpen, erg tevreden!

Bij kozijnmaatwerk was Eric erg behulpzaam en flexibel. Daarnaast ziet de pui er prachtig uit! Wij zijn er erg blij mee, absoluut een aanrader.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Alles weer keurig op tijd.

Zoals afgesproken was alles aanwezig en keurig op tijd.

Goed advies, goede kwaliteit

Mooi leverwerk conform afspraak. Kon wel wat flexibeler meegedacht worden.

heel erg goed

prettig zaken gedaan goede uitleg fijne begeleiding

Goede en correcte levering 3 delige schuifpui

De pui werd netjes vervoerd en geleverd, Na levering heb ik de pui direct geplaatst, alles paste en werkte goed, Met een goede handleiding erbij. Bedankt!

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Netjes alles volgens afspraak

Door goede communicatie met je klant bereik je een hoop als bedrijf. We belden zo'n elke 2 weken voor de vastgestelde leverdatum om de datum te verzetten en de flexibiliteit was hoog. Er kon geschoven worden naar de wens van de klant (lees: aannemer). Daarnaast is het materiaal van goede kwaliteit en hopen we dat alles er mooi uit komt te zien.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Nette pui we hebben één min punt, als je de pui helemaal openschuift komt de klink tegen de middenstijl wat evt schade tot gevolg heeft. Dit zou aangepast moeten worden.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

in alle opzichten helemaal top!

Zelden maak je in de bouw mee dat een partij zeer goed communiceert, hun afspraken nakomt en dat levering 1 in keer goed is en dat alles klopt. kozijnmaatwerk.nl heeft het duidelijk goed op orde en zijn de kozijnen ook super strak en maatvast gemaakt. Echt heel mooi. Omdat het plaatsen van de kozijnen voor ons geen dagelijks werk is, hebben we enkele keren telefonisch contact gehad, omdat we er niet helemaal uitkwamen. Elke keer weer netjes, snel en goed telefonisch geholpen. Kortom: een dikke pluim voor kozijnmaatwerk! Als ik dan toch een minpunt zou moeten benoemen is dat er een foutje in de montagehandleiding stond, waarbij 2 stappen waren omgedraaid: na telefonisch overleg snel opgelost.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Zeer mooie aluminium schuifpui optijd volgens planning geleverd.

Hele goede ervaring. Goede communicatie en advisering. Vervolgens mooie kwaliteit pui en optijd geleverd zoals volgens planning.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Wij zijn zeer tevreden kwaliteit is goed klantvriendelijk wij wilden onze schuifpui een paar weekjes later geleverd was geen probleem na leveren hadden wij een kleine beschadiging gekregen (zelf aangericht) kregen we een lakstif toe gestuurt gratis

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Wij zijn erg blij met onze nieuwe schuifpui

Sinds een week is de glazen schuifpui geplaatst omdat de aannemer druk was. Vandaar deze late reactie. Veel licht in huis, kwaliteit is goed.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

goed bedrijf met mooie kozijnen

prettig zaken doen met kozijnmaatwerk, wij hebben de afgelopen jaren regelmatig kozijnen afgenomen bij kozijnmaatwerk, als we vragen hebben zijn ze altijd goed bereikbaar en denken ze oplossingsgericht mee, wij hopen nog lang zaken te doen met kozijnmaatwerk.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Anders

Mooie kozijnen en keurig op tijd geleverd. Top

Toch een showroom om even te kijken en te voelen.

Oog voor doe-het-zelver

Schuifpui uit voorraad besteld. Hierdoor geen lange productietijd en dus snel aan de slag kunnen. Ideaal! Naast de communicatie verliep ook de uiteindelijke installatie door mijzef vlotjes. Mede door de meegeleverde handleiding en materialen. Deze waren erg netjes. Je kan merken dat ze oog voor detail en de doe-het-zelver hebben. Erg fijn. Een ventilatierooster moest nageleverd worden ivm coaten in kleur. Ook dat ging soepel en volgens afspraak. Het geleverde schuifpuiprofiel van Aliplast was solide en netjes gefabriceerd. Geen gerommel. Ook de levering met eigen chauffeur verliep vlekkeloos. Wel zelf lossen, waar je wel even de juiste materialen en manschap voor nodig hebt. Zou ik weer bestellen? Jazeker!

Mooie kozijnen, super service

Zeer mooie kozijnen en schuifpuien mogen ontvangen. Na een bezoek aan de showroom overtuigd van de kwaliteit en de verwachting is zeker helemaal waargemaakt. Correct en tijdig geleverd, perfect volgens specificatie. In één woord: uitstekend!

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Prima kozijnen voor een prima prijs

Na een bezoek aan de showroom waren we om. Zag er allemaal goed uit en goede en duidelijke uitleg. We hebben een beetje vertraging met de bouw, dus nog niet alle kozijnen geplaatst maar de eerste zit erin en dat ging probleemloos dus alle vertrouwen voor de volgende.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Marktplaats

Goede kwaliteit en prijs verhouding

Mooie schuifpui goede kwaliteit vlotte levering. Afspraken netjes nagekomen.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Super kwaliteit en goede service!

4 delige schuifpui besteld en netjes optijd geleverd en goed advies gekregen. Duidelijke handleiding en alle benodigdheden zaten er bij voor momtage. Dank!

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

kozijn netjes als bouwpakket gekregen en prima in elkaar te zetten

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Goed overleg, correcte levering, mooie kwaliteit voor scherpe prijs

Na de bestelling werd ik door kozijnmaatwerk gebeld met enkele voorstellen voor de kleur. Er is een duidelijke inmeettekening opgesteld zodat er geen discussie kon zijn over de maatvoering. Bij levering bleek het een goede kwaliteit en voor een vakman of handige klusser goed te plaatsen. De prijs was scherp voor de geleverde kwaliteit.

Kapelweg 18 5684NT Best

Over Kozijnmaatwerk.nl

Kozijnmaatwerk.nl is dé online aluminium specialist op het gebied van kozijnen, deuren en schuifpuien. Monteert u regelmatig voor derden kozijnen, schuifpuien en/of deuren, dan is Kozijnmaatwerk.nl de ideale partner voor u! Bereken online op eenvoudige wijze de prijs van de te monteren producten en verwerk deze in uw eigen prijsopgave. Voor de timmerman, klusjesman, ZZP'er maar ook voor de doe-het-zelver. Bestel online uw aluminium kozijn, deur of schuifpui en verzorg zelf de montage. Alles wordt op maat gemaakt door het vaktechnisch opgeleide personeel in onze eigen productieruimte in Best.