Goede kwaliteit en uitstekende service!

We zijn bijzonder tevreden. Naast een goede website is er ook de mogelijkheid voor uitstekend persoonlijk advies. Afspraken worden nagekomen, communicatie is helder, de levering door een aardige en nette medewerker. En dan ook nog eens een mooi product geleverd gekregen. Duidelijke handleiding en montagemateriaal maken het compleet.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Anders

Werkt precies volgens afspraak en lijntjes zijn kort kunt altijd ruggespraak houden

Netjes geleverd en zeer strakke kozijnen en een erg tevreden klant !

Vriendelijk en professioneel geholpen, en de kozijnen staan suoer mooi. En aller belangrijkste is dat mijn klant zeer tevreden is ! Als het kon zou ik er zo een foto van plaatsen !

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Ik zou zo weer kozijnen bestellen bij kozijnmaatwerk.nl

Na een zeer negatieve ervaring met een andere leverancier die uiteindelijk niet leverde was ik met spoed op zoek naar een andere kozijnen leverancier. En die vond ik in kozijnmaatwerk.nl. Zij konden het snelste leveren van alle andere leveranciers. Mooie bijkomstigheid was ook nog dat ik eigenlijk nu minder geld uit zou geven voor aluminium kozijnen dan dat ik aan kunststof kwijt zou zijn. En we wouden al het liefst aluminium dus dat kwam goed uit. Nadat ik de website bezocht had en uitgerekend had wat ik uiteindelijk nodig zou hebben eerst even contact met ze gezocht voor wat advies. Ik werd zeer goed te woord gestaan, en goed geholpen. Mijn vragen werden beantwoord en toen ging het bestellen op de site vanzelf en zeer makkelijk. De vraag mede gesteld dat zij even contact met mij zouden opnemen om alles dubbel te checken. Ondertussen hebben we af en toe nog contact via de mail gehad en dat ging altijd zeer snel in reactie. De kozijnen werden op tijd geleverd en waren echt prachtig en een hele mooie kwaliteit. Helaas plaatst het bedrijf niet de kozijnen, dat moest ik dus zelf doen. Dat was wel spannend, want had ik ze wel goed ingemeten? Ik had ze perfect ingemeten en alle maten klopten exact. Ik had nog nooit kozijnen geplaatst zelf maar ik vind mij zelf best handig en dacht dat lukt mij vast wel. Je krijgt er een goede beschrijving bij die je makkelijk door de stappen heen helpt. Goed lezen is wel aan te raden voor je wat gaat doen. Het plaatsen ging best goed en snel ook als je alles goed hebt voorbereid. Een schuifpui van bijna 7 meter en een deur met 2 zij ramen zaten er na 5 uurtjes in. Volgende dag nog een groot kozijn erbij geplaatst en we waren klaar voor de ramen. Deze hadden we bij een vriend besteld en alle maatvoering van het glas hadden zij aangeleverd en de 3e dag alle ramen geplaatst met een kraantje. Alles paste perfect ook de ventilatieroosters paste perfect. Alles is klaar nu en zijn er super super blij mee. Het is echt prachtig geworden.

• Betrouwbaarheid
  • Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google, Marktplaats

Een prettige en snelle service gehad

Onze ervaring met dit bedrijf was zeer prettig. Ook de levering binnen 2 dagen was prima en voor ons een uitkomst omdat tijdens de verbouwing bleek dat de bestaande schuif wand teveel gebreken bleek te hebben.

Keurig behandled, keurig werk

Snel, netjes, keurig

Alles top geregeld

In de showroom alles goed kunnen bekijken . Goede uitleg gehad over alles . Bestelling top geregeld alles netjes geleverd en op de afgesproken datum . Ik kan niet anders zeggen dat allemaal top geregeld was .

• Betrouwbaarheid
  • Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Mond-tot-mond reclame, Gevonden via zoekopdracht op Google

prima contact en meegedacht

goede communicatie en duidelijkheid bedankt

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Prima en op tijd geleverd

Het wordt netjes geleverd en het is allemaal keurig op tijd. De maten die opgegeven zijn waren goed dus alles paste precies.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Mond-tot-mond reclame

Mooie showroom, mooie producten, super prijzen.

Veel schuifpuien bekeken en offertes van gekregen maar de prijs/kwaliteit gaf bij deze firma toch de doorslag. Ook het personeel weet waarover ze praten en dat is ook heel fijn. Mooi product en goede levering. Ze kwamen alle afspraken perfect na.

• Waar kent u Kozijnmaatwerk van? Gevonden via zoekopdracht op Google

Klantvriendelijk, snelle terugkoppeling op vragen; TOP!

Op zoek naar een aluminium kozijn voor onze grote verbouwing zijn wij via internet terechtgekomen bij KozijnMaatWerk. Na onze order doorgestuurd te hebben werd er nog meegedacht over de kleur, net een andere kleur uiteindelijk besteld wat in ons voordeel was. Het verschil werd in de eindfactuur verwerkt. Nu super blij met onze schuifpui! Dank allen van KozijnMaatWerk!

Prima club

Al meerdere malen van hun kozijnen geleverd gekregen. Prima altijd volgens afspraak

Over Kozijnmaatwerk.nl

Kozijnmaatwerk.nl is dé online aluminium specialist op het gebied van kozijnen, deuren en schuifpuien. Monteert u regelmatig voor derden kozijnen, schuifpuien en/of deuren, dan is Kozijnmaatwerk.nl de ideale partner voor u! Bereken online op eenvoudige wijze de prijs van de te monteren producten en verwerk deze in uw eigen prijsopgave. Voor de timmerman, klusjesman, ZZP'er maar ook voor de doe-het-zelver. Bestel online uw aluminium kozijn, deur of schuifpui en verzorg zelf de montage. Alles wordt op maat gemaakt door het vaktechnisch opgeleide personeel in onze eigen productieruimte in Best.