Great work and amazing customer service

I am very happy with the overall relationship with this company. They have always been very helpful with any question I had and any additional work or changes added last minute. Thank you for everything. Regards Elvira

Hi Elvira, Thanks a lot for the nice words! Our team for the PVC floor will be there next week and we assume this will go as planned. Have a good weekend and we will keep in touch next week =)

Ruim voldoende

De uiteindelijke afwerking is netjes geworden. De muren zijn strak geworden, ondanks het renovlies. Ondanks dat wij in het begin niet helemaal tevreden waren, heeft zowel UwNieuwbouwwoning als de Uitvoerder het keurig opgepakt en is net zo vaak teruggekomen om het mooi te maken. Nu zijn we heel erg tevreden en ziet het er top uit.

Dag Nick, Bedankt voor de review en fijn dat de heren uiteindelijk mooi werk hebben achtergelaten. Had natuurlijk in één keer goed moeten zijn, maar lopen uiteraard niet weg voor service wat ons is aan te rekenen. Wensen wij jullie heel veel woonplezier toe zodra het geheel helemaal gereed is =)

Uitstekend vakwerk

De werkzaamheden werden volgens plan uitgevoerd. Zowel het behangen, sauzen als het leggen van de vloer gebeurde strak volgens schema. Zeer tevreden met het resultaat, met name de vloer ziet er perfect uit.

Goedemorgen Hans, Bedankt voor de mooie woorden en de fijne samenwerking. We zijn blij om te horen dat jullie tevreden zijn over het resultaat. Geniet van jullie nieuwe woning! Team Uwnieuwbouwwoning.nl

Prachtige PVC vloer

Wij zijn van begin tot eind goed geholpen. We hebben in de showroom onze PVC vloer uitgezocht met behulp van één van de medewerkers. De vloer is mooi op tijd geleverd en erg snel en strak gelegd. We zijn blij met het eindresultaat.

Dag Luuk, Bedankt voor de mooie review en fijn om te horen dat jullie blij zijn met de nieuwe vloer. Geniet van de vloer en wellicht tot een volgende keer =)

We zijn redelijk tevreden

Ik vind dat de vloerenlegger heel hard heeft gewerkt maar wel wat steekjes heeft laten vallen.

Goedendag Bert, Fijn om te horen dat onze mannen hard hebben gewerkt, maar vervelend dat het geheel niet helemaal naar wens is. Dit hadden wij graag eerder willen horen om hier met u direct een oplossing voor te vinden, maar krijgen u helaas niet meer te pakken telefonisch. Hoop dat u in elk geval lekker aan het genieten bent van de nieuwe woning en wachten nog even op een bericht om het probleem te kunnen verhelpen bij u!

Alles onder 1 dak

UwNieuwbouwWoning heeft in ons nieuwe huis de muren behangen en geverfd, en een PVC vloer plus plinten gelegd. Pluspunten: + We zijn tevreden met het resultaat + Het was erg prettig om voor muren en vloeren dezelfde contactpersoon te hebben. Er moest het e.e.a. in planning geschoven worden omdat de betonwanden ongepland nog gestuct moesten worden voor een goed resultaat; dat is allemaal goed en vlot geregeld + Behulpzaam en vriendelijk contact met zowel de mensen op kantoor als de vakmensen Aandachtspunten: - Er werd wat onhandig/slordig omgegaan met de sleutel die we af hebben gegeven. Deze werd voor de volgende ploeg achtergelaten in onze onbestrate tuin in het zand onder een pallet zonder dat wij daarvan wisten - We vonden na het stucen binnen peuken op de grond - Achteraf lukte het niet overal om de afdekplaatjes van de wandcontactdozen terug te plaatsen door het stucwerk. Het binnenwerk van de stopcontacten had eigenlijk verwijderd moeten worden voor het stucen en daarna over het stucwerk heen teruggeplaats moeten worden. Omdat het stucen niet gepland was, hebben we dat zelf niet gedaan (voor alleen behangen is het niet nodig om het binnenwerk te demonteren omdat het zo dun is), maar de vakmensen hebben er dus ook geen rekening mee gehouden Al met al geen spijt van onze keuze voor UwNieuwbouwWoning

Beste Nick, Hartelijk dank voor jouw positieve berichtje. Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn, daar doen we het tenslotte allemaal. Ook dank voor jouw feedback-puntjes, deze pakken wij intern zeker even op. We hebben deze mooie klus met veel plezier voor jullie uitgevoerd. Veel woonplezier gewenst op jullie nieuwe stek! Team Uwnieuwbouwwoning.nl

Snel en goed

Een week van tevoren heb ik gepolst of ik mijn gehele nieuwbouwwoning kon laten behangen en sausen (300m2) inclusief het sausen van de platen op zolder door uwnieuwbouwwoning.nl. Door een gat in de planning bleek dit mogelijk. Op maandag begonnen en donderdag reeds klaar. Top. De muren zien er strak uit en netjes afgewerkt. Ik heb ervoor gekozen om nog extra metalen hoekprofielen aan te laten brengen in de raamkozijnen. Daar waren extra kosten aan gebonden, maar het eindresultaat mooie strakke hoeken. Het is een behoorlijke investering, maar ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. De behangers waren vriendelijk en hebben goede uitleg gegeven over hun werkwijze.

Goedemorgen Alexander, Bedankt voor de positieve woorden en inderdaad fijn dat we het op deze manier konden regelen. Geniet van het eindresultaat!

Zeer nette muur afwerking met glasvezel behang! Gewoon erg tevreden met het resultaat.

Zeer nette werklieden die hun vak verstaan en erg netjes werken in hoog tempo!

Goedemorgen Jeroen, Bedankt voor de mooie woorden en de prettige samenwerking. Geniet van het eindresultaat! Team Uwnieuwbouwwoning.nl

Onze ervaring van het leggen van de PVC-vloer zijn buitengewoon positief, wij zijn ontzettend in onz

De professionele medewerkers arriveren conform afspraak en bekeken samen met ons de woning en werk dat ze moesten uitvoeren. Ze vertelde precies wat ze gingen doen en bespraken met ons wat volgens hun tot het beste resultaat zou leiden. Dit gratis advies hebben wij gaarne omarmt. Volgens afspraak hebben ze hun werk professioneel, vakkundig , goed en snel uitgevoerd. Het resultaat is prachtig , wij hebben een heel mooie PVC-vloer die mooi is afgewerkt met witte plinten. Zie bijgevoegde foto's. De prijs - kwaliteit verhouding is prima. Wij prijzen dit bedrijf met hun professionele medewerkers gaarne aan.

Dag John, bedankt voor de mooie woorden en fijn dat de heren goed hebben mee kunnen en mogen denken op locatie. Jammer dat de foto's niet werken hier, maar heb ze gezien en zag er prachtig uit. Heel veel woonplezier gewenst namens ons allen!

In no-time superstrakke muren in ons nieuwbouwhuis.

Van eerste offerte tot oplevering meer dan goed geholpen door UwNieuwbouwwoning. In de showroom prima voorgelicht over de mogelijkheden en een goede offerte op maat. Werkzaamheden, hele woning behangen met glasvlies en zolderplaten afwerken, snel en strak uitgevoerd door twee professionals die met je meedenken. Geven precies aan wat je kunt verwachten en leverden in vijf dagen werk af waar we nog jaren plezier van gaan hebben. Absolute aanrader voor ieder nieuwbouwproject, zeker ook door de korting met meerdere buren.

Prachtig strakke muren en goede service

In mijn nieuwbouwwoning zijn de muren weer superstrak en prachtig wit. Dirk is een geweldige vakman met hart voor zijn werk. Goede service. Alleen wel jammer dat er door een foute berekening 65 m2 extra bijkwamen. Maar je betaalt per m2 dus nooit teveel. Ben dus dik tevreden.

Goedemorgen Frank, Bedankt voor de mooie review en fijn om te horen dat je tevreden bent over het eindresultaat. Onze excuses voor de vooraf gemaakte inschatting. Deze was inderdaad niet juist maar het voordeel is dat we vierkante meter prijzen werken waardoor uiteindelijk alleen het netto aangebrachte oppervlak in rekening is gebracht. Geniet van het eindresultaat!

Gegarandeerd de beste stukadoors

Onlangs hebben wij ons plafond laten stucen via dit bedrijf en we zijn niet alleen tevreden met het resultaat, maar ook met de weg ernaar toe. Bij veel aannemers is het twijfelachtig welke kwaliteit je kunt verwachten. Bij dit bedrijf is dat niet het geval. Van tevoren is alles duidelijk en kun je een kijkje nemen in de showroom. Daarnaast zijn ze flexibel en denken ze met je mee. Daarnaast krijg je top-stukadoors die zich aan de afspraken houden en net dat stapje meer zetten. Tijdens het stucen zijn ze bereid rekening te houden met veranderingen, werken ze snel en goed. Je bent iets meer geld kwijt bij dit bedrijf, maar je hebt wel de zekerheid dat je geen prutsers op de stoep hebt staan.

Goedemorgen Samantha, Bedankt voor de mooie worden en de prettige samenwerking. Fijn dat je de communicatie als prettig hebt ervaren en dat je tevreden bent over de uitvoer en het eindresultaat. Daar doen we het uiteindelijk voor! Geniet van je dag! Team Uwnieuwbouwwoning.nl

Snel en goed vakwerk

Binnen een dag hebben de heren de wanden en plafonds van mijn woonkamer en hal gestuct. Ze hebben perfect een aantal flinke oneffenheden die in het oude stucwerk zaten weggewerkt en dat voor een prima prijs.

Dag Hugo, Fijn dat de heren de begane grond weer netjes hebben kunnen maken en ook fijn dat alles goed was voorbereid vanuit jullie kant. Hopelijk kunnen jullie er snel van gaan genieten na de feestdagen!

Snel en vakkundig

Onze woonkamer is opnieuw behangen en gesausd. Supersnel en strak werk, goede communicatie en een mooi eindresultaat. Wij zijn tevreden!

Hi Machteld, Fijn dat de werkzaamheden naar wens zijn uitgevoerd. Kunnen jullie weer genieten van de vernieuwde woonkamer!

Super service!

Fijne mensen en een heel mooi resultaat!

Super service!

Fijne mensen en een heel mooi resultaat!

Nette backoffice maar uitvoering laat te wensen over en duur

Overall zijn jullie erg duur, vergeleken met wat anderen in de markt aanbieden en leveren. Dan verwacht je ook wel een topkwaliteit. Helaas was dat niet het geval. - de wanden waren niet goed tot onderaan toe gesausd, ik kon hierover nog even bellen met de heren, en dat heb ik gedaan, maar het werd weggewuifd (zogenaamd omdat de roller dan telkens vies wordt, terwijl daar tools voor zijn die je op de muur legt zodat je roller schoon blijft, gebruiken wij zelf ook als we sauzen....) - de trap was al gegrond en alleen de treden hoefden afgelakt te worden, de prijs van 1250 per trap is dan extreem duur. - ook de vervelende verrassing en botte sturen van factuur voor 250 m2 stucwerk a 6800 euro omdat de wanden niet goed zouden zijn afgewerkt was een onaangename verrassing. Uiteindelijk helemaal niet nodig.

ontzettend snel en mooi werk afgeleverd

In twee dagen hebben Nour en zijn maat mijn beneden- en bovenverdieping behangen en gesausd ! Ziet er perfect uit, ben erg tevreden. Ook heb ik twee wanden met fotobehang laten doen, schitterend geworden

Goedemorgen Ronald, Bedankt voor de mooie woorden. Jullie ook bedankt voor de prettige communicatie en samenwerking en alvast heel veel woonplezier gewenst in jullie nieuwe woning. Team Uwnieuwbouwwoning.nl

Geweldig en zeer strak werk geleverd.

Alles was bespreekbaar, door omstandigheden een aantal keren uitgesteld. Communicatie zeer goed, met Mitchell was goed communiceren hij luisterde naar wat ik te vertellen had en daar werd naar gehandeld. Kortom zeer positief.

Goedemiddag Bertus, Hartelijk dank voor de mooie woorden en fijn dat we met aanpassingen in de verbouwing snel konden schakelen samen. Wensen wij jou veel plezier met de vernieuwde muren en tot de volgende keer!

Top bedrijf! Kon snel een afspraak inplannen en alles is naar verwachting opgeleverd. Hard werkende mensen die netjes werken. Helemaal blij met het resultaat. Groeten Hans

Dag Hans, fijn om te zien dat Emil en zijn mannen er wat moois van hebben gemaakt en alles naar wens is. Wensen wij jullie en ook de buren veel woonplezier toe met de nieuwe woning en nogmaals bedankt voor het samen aankloppen bij ons voor de afwerking van de nieuwe woningen! =)

Professioneel en snel gewerkt, met een mooi resultaat

Het stucen was ontzettend snel gedaan, binnen 1 dag terwijl. de planning 3 dagen was. Dit ging echter niet ten koste van de kwaliteit, het ziet er erg strak en goed uit! Buiten een paar randjes bij de vloer, die niet perfect afgewerkt waren, ziet het er erg goed uit.

Hi Stijn, Bedankt voor de mooie review en fijn dat het stucwerk netjes is uitgevoerd door onze mannen. het ging inderdaad wat sneller dan verwacht, maar uiteindelijk met een gelijkwaardige kwaliteit gelukkig! Geniet van de vernieuwde ruimtes en wellicht tot een volgende keer!

Net resultaat, erg blij mee

De opstart van de klus dag begon wat rommelig omdat de jongens vertraging hadden door drukte in het verkeer. Toen ze er uiteindelijk waren zijn ze vlot en doeltreffend aan de slag gegaan waardoor ze een prima resultaat hebben bereikt met het plakken van het glasvlies behang. Wel wat later klaar dan gepland. Maar uiteindelijk de 134 m2 in een dag geplakt.

Goedemorgen Martijn, Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgeleverd. Het kan inderdaad soms voorkomen dat de jongens wat vertraging oplopen door het verkeer maar dat proberen wij zo snel mogelijk op te lossen. Geniet van het resultaat en nogmaals dank voor de prettige samenwerking! Team Uwnieuwbouwwoning.nl

Keurig gelegd

Leggers waren er keurig op de afgesproken tijd vanuit den Haag en hebben strak werk afgeleverd. Jammer dat ik niet voor een Primera cadeau bon in aanmerking kan komen omdat ik niet aan Facebook en andere sociaal media mee doe. ik heb uw adres wel gewoon mondeling en per e mail aan een kennis doorgegeven.

Dag meneer en mevrouw Reyers, Allereerst bedankt voor de mooie review en fijn dat Nelson goed werk heeft geleverd bij uw woning. Begrijp dat de sociale media niet voor u bestemd zijn en daarvoor maken wij graag een uitzondering om u alsnog te belonen met een Primera-cadeaukaart. Deze zullen wij per post nog even uw kant op sturen. Geniet van de nieuwe vloer en wellicht tot een volgende keer!

Snel en goed

Wij zochten een behanger die op korte termijn drie slaapkamers kon komen behangen. Binnen een week gerealiseerd en alles zit er superstrak op. Vakwerk!

Goedemorgen Erik en Ine, Bedankt voor de mooie woorden. Jullie ook bedankt voor de snelle communicatie en fijn dat we jullie op korte termijn hebben kunnen helpen. Wij wensen jullie namens ons hele team alvast heel veel woonplezier toe!

Snel, netjes onze kamers gestucd

Er wordt met je meegedacht, geschakeld waar het kan. Vriendelijke, goede service. Wanden netjes glad gestucd, stukadoors hebben de woning schoon achter gelaten

Goedemorgen Irma, Bedankt voor de mooie review en fijn dat de heren mooi en net werk hebben geleverd. Kan het nu lekker gaan drogen en wensen wij jou succes met de rest van de verbouwing nog!

Over Uwnieuwbouwwoning.nl

Uwnieuwbouwwoning.nl is gespecialiseerd in de complete afwerking van uw (nieuwbouw)woning. Door onze verschillende diensten en een vast team van adviseurs hoeft u zich geen zorgen te maken over de planning, communicatie en uitvoering van de afbouw van uw woning. Bekijk hier onze reviews of laat eenvoudig een review achter. We staan altijd open voor feedback om onze dienstverlening te verbeteren.