Goed en snel

Snel gereageerd, en konden snel beginnen. We hebben alleen het vliesplakken laten uitvoeren, maar achteraf hadden we beter ook het sauzen kunnen laten doen. Prima mannen, die het werk uitvoerden, netjes en beleefd. Goed advies gegeven tijdens het plakken, om ruimtes niet te doen.

Dag Jan Willem, Fijn dat de werkzaamheden naar wens zijn verlopen en achteraf altijd makkelijker om te zien wat echt de beste keuze is geweest. Zie je maar dat je nooit uitgeleerd bent ;-) Mochten wij weer ergens mee kunnen helpen, horen wij het uiteraard graag even!

uitstekend vakmanschap

De schilders waren prima vakmensen en prettig om mee samen te werken.

Dag Ton, Dat horen wij natuurlijk graag =)

Betrouwbaar van begin tot einde

Uwnieuwbouwwoning.nl kwam op mijn pad toen mijn aannemer een maand voor de oplevering van mijn woning liet weten dat het toch allemaal niet zou lukken. Er werd vlot gereageerd op mijn aanvraag en 2 dagen later kon ik bijna opgelucht ademhalen, volgens uwnieuwbouwwoning zou alles goed komen op de door mij gewenste datum. En dat klopte ook volledig. Vlot en netjes werd alles wat beloofd werd gedaan. Ze reageren vlot op mails/belletjes, en de schilders waren erg aardige kerels met hart voor de zaak. Erg tevreden!

Dag Ann, Fijn dat alles zo vlekkeloos is verlopen! Wanden en plafonds zijn zeker prachtig geworden en was voor ons ook een mooi project om in een bestaand kantoorgebouw aan de slag te mogen gaan. Aannemer heeft ook mooi werk achtergelaten om er iets moois van te kunnen maken gelukkig. Veel woonplezier gewenst nogmaals en wie weet tot de volgende keer!

Sneller dan gepland en superstrak

Twee verdiepingen van ons huis alle wanden met glasweefsel (glad) en daarna sausen. Inclusief trapgat, berging etc. In net geen twee dagen met drie man. Een hele prestatie qua snelheid waarbij dit absoluut niet ten koste van de kwaliteit is gegaan. Inschatting m2 ook nauwkeurig waardoor uiteindelijk bedrag overeen kwam met offerte.

Dag Manfred, Fijn dat alles snel én nauwkeurig door onze mannen is uitgevoerd. Hopelijk is de rest ook allemaal naar wens verlopen en bent u lekker aan het genieten van de nieuwe woning!

Fijne communicatie, transparant. Vakwerk

Heel erg fijn geholpen door Uw nieuwbouwwoning. Met name Mitchell en Sandra. Goed contact over de werkzaamheden. Keiharde werkers zijn het, hebben het behang er zo tegen aan zitten, en de vloer zo liggen. Verbazingwekkend! Echt kwaliteit.

Super strak behangen, en fijn dat jullie zo meedenken. Bedankt!

Goed en behulpzaam en meedenkend bedrijf.

Fijne ervaring met de verkoop ( Mitchell ) verder zijn we zeer Tevreden over de schilders, behangers en vloeren en trap leggers. Mooi stukje werk afgeleverd!

Mooi proffesioneel bedrijf

Zeer tevreden met het eindresultaat van het glasvlies en sauzen van mijn nieuwe woning Ze gebruiken een goede kwaliteit glasvlies en goede saus

Snel ons nieuwe huis voorzien van strakke wanden

Binnen 2 weken na eerste contact was ons nieuwe huis helemaal voorzien van zeer strakke wanden. Zelfs de wanden van ruim 5 meter hoog werd vakkundig en zonder gedoe opgelost.

Door de goeie communicatie en een duidelijke offerte wil ik iedereen die stucwerk wil uitvoeren dit bedrijf aanbevelen. Al had ik niet zo,n grote klus woonkamer en gang , trapgat hebben ze dit perfect uitgevoerd ( en dit voor oudbouw ) ook het sauswerk was fantastisch. Zeer harde werkers en prijstechnisch zeker te doen.

Klantvriendelijk

Zeer prettige ervaring als klant. Geen opdringen, duidelijk overleg. Wij hadden alles het liefst in één hand. Geen andere firma's. Leggen is dus ook zeer goed gegaan. Direct en duidelijk. Graag meer firma's die zo werken. Dank. De vloer ligt er strak en mooi bij. Bantwoord voor 100% aan onze wensen. Succes

Geweldig bedrijf met mensen die verstand van hun vak hebben

Wij hebben de plafonds van ons nieuwbouwappartement laten stucen en de muren laten afwerken met glasvezel en alles laten sauzen. De mensen die bij ons gewerkt hebben waren echt mensen die verstand van hun vak hebben. Het contact met Mitchel was top. Als we belden of vragen hadden werd daar gelijk op gereageerd. Ik zal dit bedrijf zeker aan anderen aanbevelen.

Ze hebben goed werk geleverd

Aardig en goed meedenkend

echt vakwerk!

Het schilder- en sauswerk in onze nieuwbouwwoning laten doen. Zeer vakkundig en mooi gedaan. Vriendelijk, goede communicatie en korte lijntjes. kortom: een aanrader!

Cas en zijn team heeft ons uitstekend geholpen en begeleid bij de glasvezelbehang en de PVC-vloer van onze woning. Met een ruime ervaring en gedegen vakkennis heeft de team onze woning op zeer korte termijn weten te realiseren. Uitstekende bereikbaarheid en duidelijke communicatie waardoor je meteen weet waar je aan toe bent en wat er speelt. Wij hebben het gehele proces als zeer prettig en professioneel ervaren.

Prachtig stuc- en sauswerk

Heel netjes gewerkt, erg mooi resultaat.

Helemaal TOP

We waren super blij met de schilders/behangers Tim en Kaj, ze waren snel en secuur en hebben echt vakwerk afgeleverd. Ook de vloerenlegger Jaap een dikke 10, hij dacht mee, gaf goede oplossingen en heeft ook vakwerk afgeleverd. Kortom we zijn helemaal blij, Klaas en José Houten

Plezierige samenwerking in planning en uitvoering

Meedenkende organisatie in planning en uitvoering.

Volledig naar wens

Wij hebben onze vloeren en muren laten doen door uwnieuwbouwwoning. Wij zijn prettig begeleid door het uitzoeken van de vloer op het kantoor in deventer. Per mail konden we de details later invullen. Wij hebben een vliesbehang en een pvc vloer laten leggen. Het resultaat is keurig. De mannen die het hadden gelegd waren vriendelijk en behulpzaam. De communicatie m.b.t de levering vloer had beter gekund en het meenemen van het afval was een prettige service geweest.

Fantastisch!

Keurig en naar volle tevredenheid zaken gedaan! Duidelijke communicatie en afspraken worden nagekomen, zeer tevreden!

super positieve ervaring en zeer tevreden over de uitvoering van de werkzaamhedendienstverlening.

Paar maanden geleden contact gehad met uwnieuwbouwwoning.nl, in deze met Mitchell. Planning samen met hem gemaakt om ons huis te stucen en te sausen. Uwnieuwbouwwoning heeft zich uitstekend gehouden aan de planning en de uitvoering ziet er supermooi uit! We zijn erg blij dat we uwnieuwbouwwoning hebben ingeschakeld.

Met het eindresultaat zijn we heel blij.

Vanaf het eerste kontakt tot aan het laatste zijn wij zeer tevreden. We zijn super goed en snel geholpen door een deskundig team. Wat wij enorm fijn vonden is dat ze dingen beloven maar ook zeker nakomen. Geen rare voorwaarden (zoals bijv beschadigingen aan keuken oid is voor eigen risico, wat voor andere partijen wel een voorwaarde was). Wij hebben ervoor gekozen om glasvezelbehang op onze muren te laten plaatsen in onze nieuwbouwwoning. Wij stonden versteld hoe netjes, deskundig en snel gewerkt werd. Alles werd ook netjes afgeplakt. Het eindresultaat is verbluffend. Iedereen die is komen kijken zeiden allemaal hetzelfde; nl. wat ziet de muren er mooi en strak uit. Kortom het eindresultaat is van top klasse. Wij zullen jullie dan ook van harte aanbevelen.

Helemaal oké !!

Van het begin(uitzoeken van verf, vliesbehang, vloer enz. ) t/m het oplevering liep helemaal goed!

heel mooi werk en snel

Onze woning is redelijk groot. Een mooie verrassing was dat het werk razend snel werd afgerond. Er werd supernetjes gewerkt; alles heel secuur afgedekt, stopcontacten eruit en geen spatje verf waar het niet hoort. Het scanbehang en schilderwerk is werkelijk zo mooi gedaan! Wij zijn erg tevreden en blij dat we deze klus door uwnieuwbouwoning hebben laten doen.

Goed werk, duidelijke en vlotte communicatie

Voor ons nieuwbouwhuis hebben wij de wanden en plafonds laten afwerken door uw nieuwbouwwoning.nl. Gedurende het gehele proces werd er met ons meegedacht en konden ze invulling geven aan al onze wensen. Zo was het geen probleem de muren van verschillende kleuren te voorzien, konden we voor de kinderkamer zelf een behang uitzoeken en hebben de stucadoors een leiding voor de TV in de muur gefreesd. Ze konden op zeer korte termijn met de werkzaamheden starten en zelfs toen wij na de start van het stucen aangaven ook de plafonds op de 1e verdieping gestuct te willen hebben, was dit geen probleem. Kortom complimenten voor de communicatie,flexibiliteit en uiteraard de kwaliteit van het geleverde werk!!