Prima werk en betrouwbaar

De muren zijn professioneel behangen en gesausd, deels in kleur. De mannen waren flexibel toen ik ter plaatse nog iets wilde veranderen. De communicatie vooraf was prettig, duidelijk en snel. Ik heb vakkundig advies en antwoorden op vragen gekregen. Al met al een hele goede ervaring.

Goedemorgen Maja, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat de heren mooi werk hebben achtergelaten. Succes verder gewenst met de afwerking van de nieuwe woning en vast veel woonplezier gewenst!

Goede , snelle en vriendelijke service!

Netjes en zorgvuldig de muren en vloeren gedaan. Ze hebben geen rommelen achtergelaten. Ik had 1 kleine klacht en daar is meteen wat aan gedaan en opgelost.

Goedemorgen Margret, Bedankt voor de prettige samenwerking en ook goed dat u aangaf dat er bepaalde details waren waar u niet geheel tevreden over was. Als wij dat teruggekoppeld krijgen van u, krijgen we ook de kans om het te herstellen. Daar zijn we erg blij mee en staan we ook voor! Voor nu alvast heel veel woonplezier gewenst en fijn om te horen dat u alsnog tevreden bent over het eindresultaat!

Prima werk

Er is prima werk geleverd. De schilders/behangers waren flexibel.

Goedemorgen Marijke, Fijn om te horen dat u tevreden bent over het eindresultaat en leuk dat we het een en ander hebben kunnen combineren met jullie nieuwe buren. Wij wensen u alvast heel veel woonplezier toe!

Prima werk afgeleverd en heel prettig voortraject.

Snelle offerte, men denkt in oplossingen met je mee!

Dag Marijke, Fijn om te horen dat je blij bent met de manier waarop wij te werk gaan. Was een mooie en leuke klus om te doen en hopelijk kan je snel gaan genieten van de nieuwe woning! Vast veel woonplezier gewenst =)

Grote klasse

Donderdagmorgen stond de bus met 3 man uit Amsterdam bij mij in Maastricht voor de deur. Op vrijdagmiddag 17.00uur vertrokken ze na 270m2 vliesbehang te hebben aangebracht. Éen lange muur heeft een kleurtje gekregen de rest is wit. Foto staat inmiddels op facebook.

Goedemorgen Tineke, Bedankt voor de prettige samenwerking en fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgeleverd. Namens het hele team van Uwnieuwbouwwoning alvast heel veel woonplezier gewenst in uw nieuwe woning.

Nette afwerking, Goede communicatie.

Muren, vloer, plinten en trap laten doen, ondanks dat niet alles in één keer goed ging wordt alles prima opgelost. Wij zijn erg tevreden met uwnieuwbouwwoning.nl

Dag Heino, Fijn dat alles naar wens is afgerond en ook goed dat wij continu in contact zijn gebleven om alles goed op elkaar af te kunnen stemmen. Succes met de verhuizing en heel veel woonplezier gewenst!

Duidelijk, transparant en vriendelijk

Een zeer prettige website met de mogelijkheid tot een persoonlijk gesprek. Prijzen zijn concurrerend. Duidelijk verhaal over het hoe en wat en wat zeer belangrijk is dat men meedenkt. Flexibel in wat en wanneer. Duidelijke afstemming voor afspraken. Goede vakmensen in het bestand. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.

Goedemorgen Wim, Fijn om te horen dat je het gehele proces als prettig hebt ervaren! We doen inderdaad ons best om zo duidelijk mogelijk te communiceren en jullie op de hoogte te houden van de ontwikkelingen. Eind juni gaan we de trap nog in orde maken en zodat jullie helemaal klaar zijn voor de verhuizing. Namens het hele Uwnieuwbouwwoning team; Succes met klussen en we houden contact!

Was even schrikken om zondags te horen dat ze op maandag niet zouden komen door ziektes Maar na op maandag gebeld te hebben zijn ze op dinsdag geweest en alles op 1 dag afgewerkt prima geregeld.

Dag Harry, Hartelijk dank voor de review en fijn dat het allemaal nog goed was gekomen. We zijn en blijven mensen (gelukkig) en alles gelukkig nog met elkaar kunnen regelen dat het op tijd af is gekomen met een wat langere werkdag voor de heren. Succes met de verdere verbouwing!

Reactie

Goedemorgen, Ten eerste ben ik niet telkens op de hoogte gehouden van de planning, dit is misgelopen. Ten tweede word ik voor de zoveelste keer verkeerd begrepen, ik zeg NIET dat jullie verantwoordelijk zijn voor een niet egale dekvloer, ik zeg dat jullie mij hadden moeten MELDEN dat de dekvloer niet egaal genoeg was. Dan had ik hier nog wat mee kunnen doen. De jongens zijn zomaar aan de klus begonnen terwijl ze hadden kunnen weten dat de vloer niet mooi zou aansluiten. Heel vervelend dat jullie niet willen luisteren en dit niet serieus nemen.

Vakmensen, we zijn super tevreden!

Communicatie was zeer prettig, van eerste gesprek tot laatste check bij oplevering van de werkzaamheden. De flexibiliteit is heel prettig, er komen vaak extra dingen bij, maar overal is een oplossing voor, tegen een zeer redelijke prijs.

Hi Ellen en Rik, Hartstikke bedankt voor de mooie opdracht die wij hebben mogen uitvoeren. Fijn om te zien dat alles helemaal naar wens is geweest en wij komen snel nog even terug voor het lakwerk van de deuren en kozijnen binnen. Succes met de laatste loodjes en tot snel =)

Helemaal top!

Het ziet er echt heel goed uit! Je ziet echt geen verschil tussen stucwerk of het behang waar wij voor gekozen hebben! Helemaal blij mee!

Hi Anouk, Nogmaals dank voor de mooie woorden en fijn om te horen dat het naar wens is gegaan. Geniet van de mooie woning en succes nog even met de laatste loodjes!

Prima werk afgeleverd.

Het contact met het hoofdkantoor verliep uitstekend. Afspraken werden stipt nagekomen in een vriendelijke sfeer. Het werk is uitstekend uitgevoerd en precies zoals afgesproken. Klokslag 7.30 uur kwam de auto voorrijden en kwamen de drie werkmannen naar binnen en na een welkomstboks gingen ze aan het werk. Harde werkers. In twee dagen hebben ze onze nieuwbouwwoning met glasvlies behangen en gesausd. Het resultaat is prachtig. Ook mensen die naderhand even kwamen kijken, waren erg enthousiast over de wanden. Wij zijn zelf ook helemaal tevreden en bevelen dit bedrijf van harte aan.

Goedendag Kees, Wat fijn om te horen dat jullie helemaal tevreden zijn met het eindresultaat. Jullie ook hartelijk dank voor de prettige samenwerking en wij wensen jullie alvast heel veel woonplezier toe!

Professioneel en klantvriendelijk

Goede en snelle communicatie. Via onze behanger bij hen terecht gekomen. De volgende dag kon er al iemand komen om te stucen. Het eindresultaat is prachtig!

Dag Touria, Fijn dat wij zo snel mochten en konden helpen! Hoop dat de heren na ons alles mooi hebben afgewerkt en jullie snel kunnen genieten van de nieuwe woning!

Prima werk geleverd!

Het stucken van de plafonds in onze nieuwbouwwoning is prima gedaan. Het nawerk ivm de lichtpunten is soepel en snel opgelost. Het behangen en sauzen is top gedaan! Alles ziet er prima uit en na de verhuizing kunnen we er van genieten!

Dag Klaas, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geworden. Alles mooi binnen de planning gebleven en fijn dat jullie nu lekker door kunnen met de rest. Vast veel woonplezier gewenst namens Team Uwnieuwbouwwoning.nl

Uitstekend resultaat

Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf. Goede en snelle communicatie vooraf en tijdens de opdracht. Binnen 1.5 dag was onze woning compleet voorzien van renovlies behang en verf. De afwerking is zeer goed. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat! Wij bevelen dit bedrijf dan ook zeker aan!!

Hi Lianne, Hartstikke bedankt voor de mooie woorden en fijn dat alles helemaal naar wens is gegaan. Wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe woning en hopen dat de buren ook net zo blij zijn uiteraard =)

Glasvezelbehang en PVC vloer met een geweldig resultaat!

Uwnieuwbouwwoning heeft alle wanden in mijn woning van glasvezelbehang voorzien en de PVC vloer (visgraad) gelegd. De showroom geeft een heel goed beeld van hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. De communicatie was erg goed, ze bellen zelfs als ze er bijna zijn. Door materiele oorzaken (buiten hun schuld) liep de planning niet zoals voorzien, maar hier gingen ze heel professioneel mee om, geweldig opgelost. Nette mensen, bijna geen rommel, secuur en prettig in de omgang. En het belangrijkste, het resultaat is prachtig! Ik voel me helemaal thuis nu.

Hi Cyril, Hartelijk dank voor de mooie woorden en fijn dat alles naar wens is geworden! Leuk ook hoe de filmpjes op jouw Youtube kanaal zijn geworden en succes met de laatste loodjes!

Top bedrijf

Vanaf het begin de communicatie met Kirsten, Mitchell en Cas als zeer prettig ervaren. Volledig ontzorgd door deze mensen en het werk op locatie was tot in de puntjes geregeld. Echte vakmannen voor zowel de wanden, plafonds als de vloer. Al met al een top bedrijf!!

Dag Casper, Fijn dat alles zo goed is gegaan en alles naar wens door onze mannen. Geniet van de nieuwe woning en namens ons veel woonplezier gewenst!

Verliep soepel

De stukadoors hebben de benedenverdieping van onze bestaande woning mooi afgewerkt. Communicatie over de afspraken verliep soepel met uwstukadoors.nl. De communicatie met de stukadoors zelf was lastig, want ze spraken geen nl/engels, alleen wat steenkolen duits. Maar aardige mannen, leverden goed werk af (voor zover we nu zien, de stuc is nog aan het drogen).

Dag Jolien, fijn dat de heren mooi werk hebben achtergelaten en hopen dat het nu goed gaat drogen en jullie ermee verder kunnen. Wensen wij jullie veel plezier vast met de vernieuwde woning!

Prachtig resultaat en goede communicatie

We hebben op de benedenverdieping van ons nieuwbouwhuis een PVC-vloer laten leggen, in combinatie met renovliesbehang (incl. sauzen en stucen van plafond). Het resultaat is erg mooi geworden. Ook de communicatie was prettig. Er zaten wat kleine beschadigingen in het renovlies, dat is snel daarna verholpen. Al met al zijn we dus heel tevreden. Een goede prijs-kwaliteitverhouding!

Dag Lisanne, Bedankt voor de mooie review en fijn om te horen dat de werkzaamheden (ook na de snelle service) naar wens zijn geworden. Succes nog even met de laatste loodsjes en vast veel woonplezier gewenst!

Top service

Wij zijn begin januari langs geweest om wat vloeren te bekijken. Onze wensen besproken en eigenlijk al heel snel een keuze kunnen maken uit een erg breed assortiment. Binnen 4 weken hadden ze al een plekje in de planning om onze bestaande woning te voorzien van een nieuwe prachtige vloer. Wij hebben gekozen voor een lichte kleur visgraat. Ondanks dat wij wat behoorlijke hobbels in onze betonvloer hadden hebben de mannen van uwnieuwbouwwoning.nl dit keurig opgelost. Ik zal ze iedereen aanraden!

Er is precies en netjes en snel gewerkt. Vooral de afwerking.Top.

Top werk afgeleverd

Super bedrijf. komt afspraken na zeer strak en vakkundig stucwerk geleverd wij zijn tevreden en raden dit bedrijf zeker aan!!!

Hi Luuk, Fijn dat de stucadoors mooi werk hebben geleverd en nogmaals dank voor het vertrouwen. Succes met de afwerking verder en tot de volgende keer =)

Gewoon goed. Prettige mensen, prima service

Tijdens onze verbouwing met meerdere aannemers te maken gehad. De contacten met uwnieuwbouwwoning verliepen daarin het meest soepel en prettig (en dat was een welkome afwisseling met de rest) We hebben een bestaande woning opgeknapt en de vloer laten leggen door uwnieuwbouwwoning. Levering op tijd, achteraf iets aanpassen geen probleem, meedenken over het maken van de juiste keuzes en de prijs is goed. We zijn erg tevreden met het eindresultaat

Dag Marnix, Fijn om te horen dat de vloer mooi is geworden en fijn dat de adviezen zijn vruchten hebben afgeworpen. Geniet van de nieuwe vloer =)

top!

helder en duidelijk, prima afspraken

Dag Anna en Arthur, Fijn dat de werkzaamheden van de prachtige woning zo goed verlopen. In januari komen wij de finishing touch nog even doen en wordt het nóg mooier. Fijne dagen voor nu en spreken wij elkaar in het nieuwe jaar weer even!

prachtig resultaat, hele huis in twee dagen

Team van 3 man (o.l.v. emil), zeer goed op elkaar ingespeeld, snel gewerkt. Behang zonder naadjes, dekkend in kleur gesaust, heel blij met dit resultaat!

Hi Sjoerd, Bedankt voor de mooie woorden en zal Emil dit na zijn welverdiende vakantie ook zeker even doorgeven als hij op kantoor is. Veel succes met de laatste loodjes en hele fijne dagen gewenst namens team Uwnieuwbouwwoning.nl