Vriendelijk, stipt en een prima resultaat

Heldere informatie gekregen tijdens de twee gesprekken die wij in Hoofddorp gehad hebben. Communicatie via telefoon en e-mail was duidelijk en efficiënt. Afspraken werden stipt nagekomen. Binnen een week na oplevering van ons huis was al het behang- en schilderwerk gedaan. Het resultaat is strak en mooi.

Goedemiddag Jan, Dank voor de mooie review en fijn om te horen dat u het gehele proces als prettig heeft ervaren. Geniet van de nieuwe woning zodra deze helemaal gereed is en dank voor de mooie opdracht die wij hebben mogen uitvoeren =)

Mooi werk, wel hobbels

Ik heb iedereen al gesproken bij jullie over de ervaringen. De start was moeizaam, niemand aanwezig die nl sprak en 2 uur te laat. En de afwerking had nog wel wat verbetering nodig. Dit heb ik zelf moeten aangeven bij Marvin, die toevallig bij de buren was. Dit is wel goed uitgevoerd. Uiteindelijk is het resultaat prachtig en was de planning en het telefonisch contact top. Aardige medewerkers. Niet helemaal ontzegd, maar nu wel tevreden. Leuk die Primera bon, maar laat t ff gaan. Heb al zoveel contact gehad

Dag Nancy, Bedankt voor je review en ook zeker fijn dat je even meldt dat het opstarten niet zo soepel verlopen is. Dit zullen wij maandag ook met de wekelijkse evaluatie bespreken. Fijn dat alles wel naar wens is uitgevoerd en dat het eindresultaat ook is zoals jullie ook verwacht hadden van ons. Succes met de laatste loodjes en alvast veel woonplezier gewenst!

Komen de afspraken na.

Prettige werknemer, binnen de geplande tijd klaar. Ziet er netjes uit. Je ziet niet dat het behangen is. Op een paar kleine plekjes na maar dan moet je er heel dicht bij gaan staan om het te zien. Zeer tevreden.

Goedemorgen Rick, Bedankt voor de mooie review en fijn dat jullie zeer tevreden zijn met de werkzaamheden van de heren. Hopelijk snel gereed voor de verhuizing en tijd om te genieten van de nieuwe woning! Dank nogmaals voor de mooie opdracht die wij mochten uitvoeren!

UNW overtrof verwachtingen

We zijn ontzettend tevreden met het werk dat UNW heeft geleverd. Ze hebben onze wanden behangen met glasvliesvezel en daarna prachtig gesausd. Het resultaat is werkelijk schitterend en overstijgt onze verwachtingen. De communicatie met UNW was vanaf het begin tot het einde uitstekend. Zowel de mensen op kantoor als de vakmensen op locatie waren zeer vriendelijk, professioneel en behulpzaam. Daarnaast hebben ze ook onze PVC vloer gelegd, waarbij dezelfde hoge standaard werd gehandhaafd. De communicatie en afwerking waren precies zoals we hoopten en het eindresultaat heeft ons werkelijk verrast, het is zelfs boven onze verwachtingen uitgestegen. Kortom, we zijn zeer tevreden met het geleverde werk en de service van UNW. We zouden hun diensten zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardig vakmanschap en uitstekende klantenservice.

Dag Machlon, Dat is nog eens lekker wakker worden en deze review lezen. Dank voor de mooie woorden en heel fijn om te horen dat alles zo prettig is verlopen! Wensen wij jullie heel veel woonplezier toe als alles helemaal zover is!

Hardwerkende keurige behangers

Zeer tevreden over onze woning. Zeer snel behangen en geschilderd. Top kwaliteit

Goedemorgen George, Dank voor de mooie review en ook leuk dat jullie bij ons terug zijn gekomen na een eerdere opdracht een paar jaar terug. Fijn om te zien dat het opnieuw naar wens is gegaan. Veel plezier met deze nieuwe woning en wellicht weer tot de volgende keer =)

Het concept van UwNieuwbouw sprak ons meteen aan. Het contact in de showroom was zeer prettig en we konden snel zaken doen. Bij de start van het werk leverden jullie een goede planning. Een planning die we hier met een week hebben verlengd tot de verhuizing en gelukkig maar. In elk proces zitten wel eens tegenvallers. De tegenvaller was hier de schilder. Hij is een goed bedoelende man maar nam of kreeg van jullie te weinig tijd om het goed te doen met als gevolg dat hij een werkdag terug is geweest. Ook niet helemaal onlogisch want een gemiddelde schilder doet in vier dagen ongeveer 150 vierkante meter. Onze flat was voorcalculatorisch 170 meter en toen bleek dat het plafond 20cm hoger dan normaal was werd dat 190 vierkante meter. Dat kon de schilder gewoon niet goed doen in 4 dagen. Dan de communicatie, die was ook niet geweldig tijdens het werk proces. Zie het app verkeer bij Marvin. Tenslotte de inrichting van het werkproces zelf. Dat was te ingewikkeld met schilder, vloer, plinten, kitten en plinten verven en dan nog eens kitten. Je kunt het jezelf gemakkelijker maken de schilder van de plinten weg te laten en meteen plinten in RAL 9010 te leveren die de meneer van vloer eenvoudig kan kitten aan de bovenkant en onderkant.

Dag Wim, Dank voor deze feedback en dit gaan wij intern zeker oppakken met onze wekelijkse meeting op de maandagochtend. Verder zijn wij wel erg blij dat alle werkzaamheden inmiddels helemaal naar wens zijn, maar dit had uiteraard in de eerste planning al goed gemoeten. Daar zijn wij ons van bewust. Fijn ook dat er een 'bonusweek' was ingepland en dat wij hier gebruik van konden maken, zonder dat u daar zelf veel last van ondervond. Qua afwerking van deze onderdelen, zeker met het aflakken van de plinten, vinden wij echter wel cruciaal voor een mooie afwerking. Dit ziet u hopelijk nu ook in waarbij alle kieren en naden tussen de plintdelen in helemaal weg zijn dankzij deze afwerking. Voorgelakte plinten zijn gewoonweg niet zo strak te maken als deze optie. Wensen wij u uiteraard het beste toe en heel veel woonplezier toe met de nieuwe woning namens ons allen!

Super goede service van Baha en zijn team!

Onwijs goede service geleverd door Baha en zijn team. In één dag met 10(!) man ons hele huis super strak gestuct. De begeleiding vanuit Uwnieuwbouwwoning was ook top, dank Mitchell en Kirsten!

Hi Tess, Fijn om te horen dat Baha en zijn jongens goed werk hebben geleverd en alles ook mooi in 1 dag konden realiseren. Fijn ook dat de begeleiding vanuit kantoor als prettig is ervaren en hoop ik dat je snel verder kan met de verdere afwerking. Succes ook met de verhuizing en tot de volgende keer =)

Heel blij met het eindresultaat!

Goed advies vooraf en fijne samenwerking tijdens de uitvoering. We konden snel schakelen en alles is heel mooi volgens afspraak opgeleverd.

Hi Adrienne, Fijn om te horen dat je het hele proces als prettig hebt ervaren en niet geheel onbelangrijk, het eindresultaat ook mooi vindt! Fijne samenwerking ook met Mies en wensen wij jullie uiteraard veel woonplezier toe =)

Vloer na opstartproblemen netjes afgeleverd/gelegd

In eerste instantie wat discussie over het moment van leveren van de vloer. Uiteindelijk opgelost. Toen bleek de geleverde vloer, toen de legger wilde beginnen, anders dan in de showroom was getoond. Gelukkig is er snel geschakeld en is er op korte termijn een andere vloer geleverd, waardoor deze alsnog voor het plaatsen van de keuken en onze geplande verhuizing kon worden gelegd. Netjes gewerkt en alles keurig met plinten afgewerkt.

Goedemiddag Jan, Fijn om te horen dat de vloer uiteindelijk naar wens is. Was inderdaad even een verrassing dat de verkeerde vloer in de woning lag, maar gelukkig met onze partners snel kunne schakelen om dit tijdig op te leveren. Succes met de verhuizing en dank voor de review!

Zeer tevreden!

We hebben van Uwnieuwbouwwoning.nl de muren laten behangen met glasvezel en laten sausen, een gietvloer beton en plinten. We zijn super tevreden over het resultaat!

Dag Vera, Fijn om te horen dat de wand- en vloerafwerking helemaal naar wens is verlopen. Kan de keuken er nu mooi in en tijd om zorgeloos te gaan genieten van de nieuwe woning! Tijd voor de verhuizing =)

Prachtig resultaat en razend snel

Wij hebben een PVC vloer laten leggen en glasvliesbehang voor een appartement. Alles verliep volgens afspraak. Wij kregen exact wat wij besteld hadden. De leveranciers waren vakkundig en snel en de communicatie verliep soepel. Ook de communicatie met de verkoopafdeling verliep goed. Zij zijn altijd bereikbaar, flexibel en geduldig. Wij konden de aanvankelijk bestelde gietvloer een paar maanden voor oplevering nog aanpassen naar PVC. Wij raden Uwnieuwbouwwoning zonder reserve aan!

Hi Yvette, Wat fijn om te horen dat de wand- en vloerafwerking naar wens is verlopen. Ook goed dat jullie continu met ons in contact zijn gebleven met twijfels en daar kunnen wij altijd snel mee schakelen. Succes met de verhuizing en uiteraard heel veel woonplezier gewenst!

Snel en netjes

Er kon snel geschakeld worden zodat er bij ons snel gestuct kon worden. In 1 weekend het hele huis klaar. Waren er nog vragen of dingen die niet goed waren reageerde de uitvoerder direct en plande ook direct een afspraak in. Wij zijn tevreden en de muren zijn mooi en strak afgewerkt.

Dag Ellen, Fijn om te horen dat het snelle schakelen goed is bevallen en daar doen wij ook elke keer ons best voor. Succes met de laatste loodjes van de verbouwing en nogmaals dank voor het vertrouwen in onze dienstverlening!

In een dag alle plafonds in het hele huis gestuct

Verrassing. Op de afgesproken dag stonden er maar liefst 7 stucadoors van onderaannemer Kirimov voor de deur in plaats van de 2 die ik verwachtte. Binnen een dag waren alle plafonds van mijn nieuwbouw- woning strak gestuct. Wat een vaklui!! De jongens hebben het huis keurig schoon achtergelaten. Ook de deuren en het sanitair werd nog even met een doekje nagelopen. Deze vriendelijke en attente mannen mogen bij mij nog wel eens terugkomen.

Dag Paul, Fijn dat de heren de plafonds binnen een dag konden realiseren en goed om te horen dat alles ook netjes is achtergelaten door de heren. Kan het geheel nu lekker gaan drogen en komen wij in de week van 18 maart weer terug voor het behang- en sauswerk =)

Quick and quality

I hired the company for glass fiber wallpapers. The crew performed the work quickly and well, I really like the final look of the walls. An easy recommendation from me.

• Would you recommend us? Yes

Hi Victor, Thank you for the positive words and good to hear you are happy with the result. Good luck with the final preparations for the moving day!

Goed werk geleverd en fijne samenwerking

Prima ervaring van begin, offerte, tot eind, oplevering. Hoewel ik geen nieuwbouwhuis maar een bestaande woning heb, kon er gewoon obv een aantal foto’s en plattegronden een offerte gemaakt worden. Verliep soepel. De klus is nu net opgeleverd en de jongens hebben hard gewerkt en het zodoende snel opgeleverd. Maar wel oog gehad voor kwaliteit en een fijne en flexibele houding. Top!

Dag Peter, Bedankt voor de mooie review en fijn om te horen dat de werkzaamheden allemaal naar wens is gegaan. Wensen wij jullie veel plezier met de vernieuwde woning =)

netjes gestuct, komen afspraken na

1ste fase na de oplevering was het stucen van de plafonds, via uw nieuwbouw woning kwam het bedrijf kisimov bouw uit loosdrecht. Ze hebben netjes gewerkt, alles opgeruimd en contact ging super! Stucwerk ziet er puik uit!

Goedemorgen Jeroen, Fijn om te horen dat de heren het werk netjes hebben uitgevoerd en ook netjes hebben achtergelaten. Kan het geheel nu lekker gaan drogen en uitharden en komen de heren voor het behang- en sauswerk nog om het geheel af te maken!

Prima werk en snel.

Onze wanden zijn keurig afgewerkt, behangen en gesausd. Het is allemaal keurig en strak en niet onbelangrijk snel klaar!

Goedemorgen Corry, Bedankt voor de mooie review en fijn dat de heren mooi werk hebben achtergelaten. Succes met de laatste loodjes en vast veel woonplezier gewenst!

Netjes

Snelle nette werkzaamheden.

Dag Roy, Bedankt voor de review en fijn om te horen dat de heren er wat moois van gemaakt hebben en netjes hebben gewerkt. Wensen wij jullie veel succes met de verhuizing en alvast veel woonplezier =)

Goede communicatie en mooie afwerking !

UNW heeft ons geholpen bij de volledige afbouw van onze nieuwbouwwoning. Alle wanden keurig behangen met topkwaliteit behang en verf. Vloeren en trappen afgewerkt met PVC en trappen geverfd. Werken alleen met A merken! Je betaalt daar ook voor, maar dat is het zeker waard. Verder goede communicatie en makkelijk dat je geen losse partijen hebt, maar gewoon 1 aanspreekpunt voor de gehele afbouw. Restpunten worden ook goed en snel opgelost.

Hi Elise, Fijn dat wij jullie hele woning mochten afwerken en ook leuk dat jullie ons ook met een aantal buren in contact hebben gebracht. Wij hopen uiteraard dat jullie lekker gaan genieten van de nieuwe woning en nogmaals dank voor het vertrouwen in de gehele afwerking hiervan =)

Keurig werk

Goed vakwerk, beleeft. en binnen de afgesproken tijd.

Dag Tom, Fijn dat de heren een mooie afwerking hebben achtergelaten binnen de afgesproken tijd. Succes nog even met de laatste loodjes en alvast heel veel woonplezier gewenst!

Geweldige service

Kan niet anders vermelden dat vanaf het begin tot eind geweldige service en meedenkende personen zijn. Top!!!

Dag Yolanda, Fijn om te horen dat alles naar wens gaat en spannend laatste weekje nog voor de boeg! Onze mannen zullen uiteraard ook het laatste deel strak opleveren en kan je zaterdag aanstaande lekker bezig gaan met de verhuizing!

Goede communicatie en strak uitgevoerd!

Heel tevreden over de afwerking van onze nieuwbouwwoning. We hebben deze partij voor verschillende onderdelen ingehuurd (plafond stucen, gehele woning behangen en sauzen, pvc-vloer leggen) en over elk daarvan zijn we dik tevreden. Attente, kundige vaklui die hun afspraken nakomen en ook vanuit het hoofdkantoor goede adviezen en prima communicatie. Veel dank!

H Denise, Fijn om te lezen dat de werkzaamheden allemaal naar wens zijn verlopen. De afstemming was met jou ook erg fijn om te mogen doen en doet ons deugd om te zien dat ook de mannen op de werkvloer daaraan hebben bijgedragen. Succes met de laatste loodjes en vast heel veel woonplezier gewenst!

Strak geplakt!

Alles was vooraf goed besproken en de offerte was helder. Toen de uitvoering aanbrak is er veel gedoe geweest en leek goede communicatie ver te zoeken. Dat gaf stress, zit je niet op te wachten. Eerlijk is eerlijk: het is keurig opgelost. En het opgeleverde werk is naar volle tevredenheid!

Dag Carola, Het was inderdaad even een beetje puzzelen zo vlak voor de hectische weken van de feestdagen. Gelukkig, mede dankzij jouw flexibiliteit, alles op kunnen en mogen lossen en fijn ook om te zien dat dit ook naar wens is qua uitstaling =)

Prettige samenwerking

Uwnieuwbouwwoning ingehuurd om onze wanden en vloeren te doen, wij raden dit bedrijf aan.

Dag Leo, Fijn om te horen dat u ons aanbeveelt bij andere voor de wand- en vloerafwerking. Ook dank nogmaals dat u ons goed op de hoogte heeft gehouden tijdens de bouw en konden wij ook de planning goed, samen met u, rondmaken direct na oplevering! Veel woonplezier gewenst!

Erg tevreden over de mannen die afgelopen maandag het stucwerk hebben verzorgd aan ons appartement. Het plafond is zeer netjes gestuct. Niet alleen de kwaliteit van het werk zijn we over te spreken, maar zeker ook hoe ze het appartement netjes hebben achter gelaten. Al het restafval is meegenomen, ruimtes die gebruikt zijn, zijn keurig schoongemaakt. Kortom het team van Baha, kan ik van harte aanbevelen!

Dag Susanne, Fijn dat de mannen van Baha het plafond netjes hebben gemaakt en gaan onze mannen na het drogen verder met de rest van de afwerking. Nog even geduld en dan kunnen jullie de nieuwe woning betrekken!

Over Uwnieuwbouwwoning.nl

Uwnieuwbouwwoning.nl is gespecialiseerd in de complete afwerking van uw (nieuwbouw)woning. Door onze verschillende diensten en een vast team van adviseurs hoeft u zich geen zorgen te maken over de planning, communicatie en uitvoering van de afbouw van uw woning. Bekijk hier onze reviews of laat eenvoudig een review achter. We staan altijd open voor feedback om onze dienstverlening te verbeteren.