Naar tevredenheid

Tot en met de sleuteloverdracht liep alles gesmeerd. Toen M. zelf de planning ging aanpassen en ik tot mijn verbazing eind 3e dag zag dat er nog niets gedaan was, schoot dat bij mij verkeerd. Op z'n minst even overleg plegen over een wijziging van de planning.

Konden snel aan de slag, goed overleg vooraf en superstrak werk

Dit is de 2e keer dat we een ruimte in ons huis hebben laten stucen door dit bedrijf en wederom superstrak werk afgeleverd. Planning was helder en van tevoren goed besproken, alles is netjes afgewerkt en opgeruimd. Zeker een aanrader, als er ooit weer een ruimte in ons huis gestuct moet worden laten we het zeker weer door hun doen.

Professioneel denk mee en snel

Wij hadden snel een pvc vloer nodig. Maar dit was geen enkel probleem. We konden binnen 2 dagen terecht om de zaken te regelen. Ze dachten met ons mee qua termijn. Wij waren gebonden aan een bepaalde termijn dat de vloer gelegd moest zijn. Dit was geen enkel probleem. Hele aardige En kundige medewerkers zowel de verkoper als de legger. De vloer ligt er superstrak in. De communicatie verliep ook prima. Mij ieder moment was er of per telefoon of schriftelijk even contact. Prijstechnisch ongeveer gelijk met andere bedrijven. Zeer tevreden.

Mooi werk geleverd!

Prettig bedrijf

Zeer tevreden met het eindresultaat en wat zijn wij blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen. ( het werk van een ander bedrijf gezien bij de buren )

Aanrader

Vanaf het begin per mail contact gehad met Mitchell. Daarna in de showroom geweest om te kijken en de opdracht te bespreken. Mitchell had alle tijd en gaf volledige en juist informatie. Tussendoor per mail contact gehad wat super vlot en soepel verliep! Dag voor aanvang van de opdracht gebeld door de projectleider om de laatste dingen door te nemen. Ook toen was geen vraag te veel. Alle lof voor Kaj en Tim! Werken hard en hebben goed werk geleverd. Alles ziet er perfect uit en zit er strak op. Ook toen de laatste verf aangebracht was, hadden ze nog alle tijd voor wat uitleg en een praatje. Diezelfde nog dag belde de projectleider op om te vragen hoe het gegaan is, of ik tevreden ben, enz. Dit bedrijf houdt continu vinger aan de pols en zijn echt betrokken. Nogmaals dank voor alles!

goede service

Altijd vlot antwoord bij vragen en meedenken over de kleuren. Mitchell is razendsnel in zijn antwoorden! De schilders hebben vlot werk geleverd en waren erg aardig. Ook lieten ze steeds zien wat ze gedaan hadden en of dat naar tevredenheid was. Erg harde werkers, maar hebben keurig werk geleverd. Gerrit en Maria

goed en netjes gewerkt

Goed en netjes gewerkt

Geweldig en strak aangebracht

De mannen waren zeer correct en hebben super netjes gewerkt we hebben nu een showmodel wand in ons nieuwe huis.raad ze zeer aan zo kan je t zelf nooit aanbrengen dit lijkt geweldig

Wij hebben een erg goede ervaring gehad met uwnieuwbouwwoning.nl

De service en communicatie is erg goed. Uwnieuwbouwwoning is makkelijk bereikbaar indien wij vragen hadden. De werkzaamheden zijn vlot en tijdig verlopen. De uitgevoerde werkzaamheden zijn kwalitatief goed uitgevoerd en er zijn geen belemmeringen opgetreden. Kortom wij zijn erg tevreden over het uitgevoerde werk!

Geweldig resultaat, en de service is top!

Wij hebben eerst de wanden laten stucken. Dit is ons zo goed bevallen dat we ook besloten hebben om de vloer te laten doen. Het werk wat ze leveren is echt geweldig! De wanden zijn super strak en de vloer met plinten zijn heel mooi gelegd. Dus als je een stucadoor of een vloerenlegger zoekt dan ben je bij unieuwbouwwoning.nl aan het juiste adres!

Fantastisch.

In september 2019 is de opdracht gemaakt en door het corona virus zou dit werk bijna niet gedaan kunnen worden. Dit is via de mail besproken en de behanger/schilder is op 8 april 2020 geweest. Ze waren hier iets na half acht en gingen gelijk aan het werk. Je kon zien dat ze dit al heel lang doen want ze waren heel goed op elkaar ingespeeld. De een ging aan het behang en de ander aan het afplakken. Tijd voor koffie of iets anders was er niet want het werk moest gedaan worden. Toen ze klaar waren ruimden ze de afval op en maakten schoon wat schoongemaakt moest worden. Nette werkers!!

Kwaliteit zonder poespas

Voor onze nieuwbouwwoning hebben we zowel de muren als de vloeren door Uwnieuwbouwwoning.nl laten doen. Twee weken nadat wij de sleutel hadden ontvangen, waren de klussen volledig uitgevoerd. Snel en met een goede kwaliteit. Het contact met Mitchell was erg prettig en hij reageert erg snel op vragen. De uitvoering van de klus wordt gedaan door verschillende partijen. De ervaring bij de mensen die de muren afwerkten was erg positief, snel en ze hielden je keurig op de hoogte van de voortgang. Wat betreft de vloeren een iets minder goede ervaring, geen melding van voortgang en bij het afronden van de klus geen berichtje zodat we samen nog even door de woning konden lopen. Over de kwaliteit overigens weinig te klagen, en daar gaat het uiteindelijk om.

Erg prettige samenwerking gehad. Vooraf goed geïnformeerd over verschillende mogelijkheden wat betreft de vloer en wandafwerking. Goed op de hoogte gebracht wanneer de mannen kwamen ook rondom de corona problematiek. Mannen hebben uitstekend werk geleverd en nemen tussentijds even contact met je op als ze een vraag hebben. Ook nadien prettig contact gehad met Mitchell over wat kleine afwerkingspunten. Al met al zeer tevreden

Goede communicatie en nette uitvoering

Communicatie verliep vlekkeloos, eerst contact via mail met snelle reacties en duidelijke uitleg op vragen. Uitvoering werd eerst besproken telefonisch allemaal ruim op tijd. De uitvoerende werknemers waren mooi op tijd en leverde ook goed werk af en waren ook erg vriendelijk. Kortom een heel goed adres voor in mijn geval een mooi gestuukt plafond.

Super communicatie en geweldig vakwerk!!

Na een goede communicatie kwamen de mannen keurig op de afgesproken dag op het afgesproken tijdstip. Boven mijn verwachting gaven zij aan in één dag klaar te zijn.. en inderdaad hadden zij om 6 uur ‘s avonds de hele zolder gereed volledig naar mijn wens! Als ik nog eens stucwerk te doen heb weet ik nu waar ik moet zijn!!

Uitstekende projectbegeleing en kwalitatief hoogstaand werk

Prima werk! Goede planning, coördinatie en organisatie van het werk. Plezierige communicatie met de bureauorganisatie, de projectleider en vakmensen op werkvloer. Mooi, strak resultaat!

Erg fijn bedrijf

Wij zijn erg tevreden over de werkzaamheden en zullen jullie adviseren bij onze kennissen en toekomstige buren.

Vanaf het eerste contact tm de oplevering: Uitstekend

Prettige en snelle communicatie in het voortraject. Daarna uitermate flexibel. En niet onbelangrijk: Een prachtig resultaat op de muur.

Blij dat alles op tijd klaar was

De voorbereiding en planning was 1 week later begonnen dan we dachten. Maar door hard werken is alles toch netjes op tijd af. Behangen en sausen is wellicht iets vluchtig gegaan maar acceptabel. De vloeren en trappen zijn ook keurig gelegd, we zijn er erg blij mee. Bedankt voor de goede zorgen Uwnieuwbouwwoning!

Wij zijn erg tevreden over onze prachtig afgewerkte wanden.

Een superfijne ervaring met goede communicatie en vlot en netjes geleverd werk!

Ik ben enthousiast over mijnnieuwbouwwoning.nl! De communicatie verliep snel en heel soepel, informatie die gegeven werd was helder en er werd met je mee gedacht over de mogelijkheden in je woning. De afspraken werden nagekomen en de klus is zonder problemen afgerond. De factuur is helder en doorzichtig opgebouwd! Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

Goede kopersbegeleiding en naar tevredenheid opgeleverd

Vader en zoon die onze hele woning heeft voorzien van glasvliesbehang. Er is snel en vakkundig gewerkt en het glasvliesbehang is tweemaal gesausd en netjes afgekit. Er werd ook de tijd genomen om gevraagd en soms ongevraagd advies te geven en dat was prettig. Prima werk!

Communicatie vooraf en tijdens de werkzaamheden heel erg goed. Alle afspraken zijn keurig nagekomen en het behangen en sauzen ziet er fantastisch uit! Heel blij en een aanrader.

Goed en netjes werk afgeleverd!

Vanaf het begin al tevreden met Mitchell, reageert snel en duidelijk. Erg tevreden met het resultaat.