Vakmannen!

Wij zijn heel enthousiast en kunnen een ieder ander dit bedrijf aanraden voor het verzorgen van een nieuwe vloer. Nette en overzichtelijke showroom, prima uitleg, goede koffie en de tijdens het traject werden we op hoogte gehouden over de vorderingen. Tot slot, een dikke pluim voor Jaap! Chris & Sharleena

Super strak, super snel en hele aardige jongens.

Knap werk!

Binnen 2,5 dag waren de 3 mannen klaar, volgens afspraak opgeleverd en razendsnel. Wat opvalt is dat dat netjes alle spullen opruimen, geen rommel achterlaten en hetgene wat over is laten staan (+ restmateriaal wat je daarna even naar de mileustraat brengt). Muren zijn echt heel mooi geworden! Jammer dat we in het huis gaan wonen, want zo mooi als nu worden ze nooit meer..! ;-)

Goede communicatie en top werk geleverd

Wij hadden voor onze nieuwbouwwoning op korte termijn een behanger nodig. Na een korte zoektocht op het internet kwamen wij bij Uwnieuwbouwwoning.nl terecht. We hebben telefonisch contact gehad en dit voelde gelijk erg goed. Vanaf het begin werd er zeer goed (en op vriendelijke wijze) gecommuniceerd. Regelmatig is er e-mail- en telefonisch contact geweest, als klant vonden wij dit erg prettig. Het geeft je als klant veel vertrouwen. Het resultaat is prachtig. De behangers zelf waren erg vakkundig en vriendelijk. Wij kunnen Uwnieuwbouwwoning.nl iedereen van harte aanbevelen!

Uitstekende service en kwaliteit

Vooraf goed geholpen om mijn wensen en eisen te vertalen in een offerte met een mooie prijs. Het uitvoerend werk was ook uitstekend gedaan. Glasvezel behang en het sauzen ervan zagen er zeer strak uit. Snelle uitvoering met hoog kwaliteit door 3 ervaren en vriendelijke heren.

Topwerk

Dit bedrijf hebben we voor de tweede keer gevraagd. De eerste keer mooi strak gestucte wanden in de slaapkamers en deze keer het plafond in de woonkamer, keuken en bijkeuken. Ziet er allemaal prima uit. Het mannen zijn op tijd, doen wat afgesproken is. De volgende keer staat bij ons al in de planning...

Snel een duidelijke afspraak gemaakt en keurig werk geleverd

De afspraak met Uwstukadoors.nl was snel gemaakt aan de hand van de digitale offerte en binnen drie weken kon het werk gedaan worden. Dat werd netjes uitgevoerd door twee keihard werkende stukadoors, en hoewel het op het moment van schrijven nog aan het opdrogen is, ziet het er superstrak uit. Ik ben zeer tevreden.

Vakwerk

Onze wanden en vloer laten afwerken , wij zijn dik tevreden.

Super resultaat

Goede ervaring, erg tevreden!

Vakwerk!

Mijn huis aan laten pakken door uwnieuwbouwwoning en zeker geen spijt van. Een prettige persoonlijke benadering en een goed advies. Aangezien wij met enige tijdsdruk zaten, moest het binnen een korte periode gebeuren en dit was geen probleem. Die tijdsdruk was geen probleem en alles werd op tijd geregeld. De mannen zijn een aantal dagen druk bezig geweest en het resultaat is super! Alles werd tot in de puntjes nagekeken en afgewerkt met een eindresultaat waarop we hadden gehoopt! Wij raden uwnieuwbouwwoning zeker aan!

Naar tevredenheid

Tot en met de sleuteloverdracht liep alles gesmeerd. Toen M. zelf de planning ging aanpassen en ik tot mijn verbazing eind 3e dag zag dat er nog niets gedaan was, schoot dat bij mij verkeerd. Op z'n minst even overleg plegen over een wijziging van de planning.

Konden snel aan de slag, goed overleg vooraf en superstrak werk

Dit is de 2e keer dat we een ruimte in ons huis hebben laten stucen door dit bedrijf en wederom superstrak werk afgeleverd. Planning was helder en van tevoren goed besproken, alles is netjes afgewerkt en opgeruimd. Zeker een aanrader, als er ooit weer een ruimte in ons huis gestuct moet worden laten we het zeker weer door hun doen.

Professioneel denk mee en snel

Wij hadden snel een pvc vloer nodig. Maar dit was geen enkel probleem. We konden binnen 2 dagen terecht om de zaken te regelen. Ze dachten met ons mee qua termijn. Wij waren gebonden aan een bepaalde termijn dat de vloer gelegd moest zijn. Dit was geen enkel probleem. Hele aardige En kundige medewerkers zowel de verkoper als de legger. De vloer ligt er superstrak in. De communicatie verliep ook prima. Mij ieder moment was er of per telefoon of schriftelijk even contact. Prijstechnisch ongeveer gelijk met andere bedrijven. Zeer tevreden.

Mooi werk geleverd!

Prettig bedrijf

Zeer tevreden met het eindresultaat en wat zijn wij blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen. ( het werk van een ander bedrijf gezien bij de buren )

Aanrader

Vanaf het begin per mail contact gehad met Mitchell. Daarna in de showroom geweest om te kijken en de opdracht te bespreken. Mitchell had alle tijd en gaf volledige en juist informatie. Tussendoor per mail contact gehad wat super vlot en soepel verliep! Dag voor aanvang van de opdracht gebeld door de projectleider om de laatste dingen door te nemen. Ook toen was geen vraag te veel. Alle lof voor Kaj en Tim! Werken hard en hebben goed werk geleverd. Alles ziet er perfect uit en zit er strak op. Ook toen de laatste verf aangebracht was, hadden ze nog alle tijd voor wat uitleg en een praatje. Diezelfde nog dag belde de projectleider op om te vragen hoe het gegaan is, of ik tevreden ben, enz. Dit bedrijf houdt continu vinger aan de pols en zijn echt betrokken. Nogmaals dank voor alles!

goede service

Altijd vlot antwoord bij vragen en meedenken over de kleuren. Mitchell is razendsnel in zijn antwoorden! De schilders hebben vlot werk geleverd en waren erg aardig. Ook lieten ze steeds zien wat ze gedaan hadden en of dat naar tevredenheid was. Erg harde werkers, maar hebben keurig werk geleverd. Gerrit en Maria

goed en netjes gewerkt

Goed en netjes gewerkt

Geweldig en strak aangebracht

De mannen waren zeer correct en hebben super netjes gewerkt we hebben nu een showmodel wand in ons nieuwe huis.raad ze zeer aan zo kan je t zelf nooit aanbrengen dit lijkt geweldig

Wij hebben een erg goede ervaring gehad met uwnieuwbouwwoning.nl

De service en communicatie is erg goed. Uwnieuwbouwwoning is makkelijk bereikbaar indien wij vragen hadden. De werkzaamheden zijn vlot en tijdig verlopen. De uitgevoerde werkzaamheden zijn kwalitatief goed uitgevoerd en er zijn geen belemmeringen opgetreden. Kortom wij zijn erg tevreden over het uitgevoerde werk!

Geweldig resultaat, en de service is top!

Wij hebben eerst de wanden laten stucken. Dit is ons zo goed bevallen dat we ook besloten hebben om de vloer te laten doen. Het werk wat ze leveren is echt geweldig! De wanden zijn super strak en de vloer met plinten zijn heel mooi gelegd. Dus als je een stucadoor of een vloerenlegger zoekt dan ben je bij unieuwbouwwoning.nl aan het juiste adres!

Fantastisch.

In september 2019 is de opdracht gemaakt en door het corona virus zou dit werk bijna niet gedaan kunnen worden. Dit is via de mail besproken en de behanger/schilder is op 8 april 2020 geweest. Ze waren hier iets na half acht en gingen gelijk aan het werk. Je kon zien dat ze dit al heel lang doen want ze waren heel goed op elkaar ingespeeld. De een ging aan het behang en de ander aan het afplakken. Tijd voor koffie of iets anders was er niet want het werk moest gedaan worden. Toen ze klaar waren ruimden ze de afval op en maakten schoon wat schoongemaakt moest worden. Nette werkers!!

Kwaliteit zonder poespas

Voor onze nieuwbouwwoning hebben we zowel de muren als de vloeren door Uwnieuwbouwwoning.nl laten doen. Twee weken nadat wij de sleutel hadden ontvangen, waren de klussen volledig uitgevoerd. Snel en met een goede kwaliteit. Het contact met Mitchell was erg prettig en hij reageert erg snel op vragen. De uitvoering van de klus wordt gedaan door verschillende partijen. De ervaring bij de mensen die de muren afwerkten was erg positief, snel en ze hielden je keurig op de hoogte van de voortgang. Wat betreft de vloeren een iets minder goede ervaring, geen melding van voortgang en bij het afronden van de klus geen berichtje zodat we samen nog even door de woning konden lopen. Over de kwaliteit overigens weinig te klagen, en daar gaat het uiteindelijk om.

Erg prettige samenwerking gehad. Vooraf goed geïnformeerd over verschillende mogelijkheden wat betreft de vloer en wandafwerking. Goed op de hoogte gebracht wanneer de mannen kwamen ook rondom de corona problematiek. Mannen hebben uitstekend werk geleverd en nemen tussentijds even contact met je op als ze een vraag hebben. Ook nadien prettig contact gehad met Mitchell over wat kleine afwerkingspunten. Al met al zeer tevreden

Goede communicatie en nette uitvoering

Communicatie verliep vlekkeloos, eerst contact via mail met snelle reacties en duidelijke uitleg op vragen. Uitvoering werd eerst besproken telefonisch allemaal ruim op tijd. De uitvoerende werknemers waren mooi op tijd en leverde ook goed werk af en waren ook erg vriendelijk. Kortom een heel goed adres voor in mijn geval een mooi gestuukt plafond.