Keurig opgeleverd

Na het plaatsen van dakkapellen was het nodige herstelwerk van de wanden en plafonds noodzakelijk. Hiervoor ben ik uitgekomen bij Uwnieuwbouwwoning.nl omdat zij op hun website eenvoudig een prijsindicatie konden afgeven. Na het finetunen van onze wensen hebben wij de opdracht verstrekt. Het Poolse team van Rafal zijn oprecht vakmensen. Met gepaste aandacht hebben zij de taak volbracht en waren mooi op tijd op de klus en werken goed door. Vlak voor oplevering zag men nog een paar puntjes en nadat die hersteld waren was het einddoel behaald. Van begin tot eind hebben wij regelmatig contact gehad met Uwnieuwbouwwoning.nl en zij hebben samen met Rafal het project tot een keurig einde volbracht. Top werk!

Stucen, sauzen, vloerleggen en vloermateriaal regelen geen probleem. Alles keurig verricht. Contact met het bedrijf verliep zeer goed. Met een beetje eigen hulp is alles perfect geregeld en verricht. Een aanrader, zeker weten

Goedemiddag Rob en Marjan, Fijn om te horen dat alles naar wens is opgeleverd. Jullie ook hartelijk dank voor de prettige samenwerking en flexibiliteit. Wij wensen jullie namens al onze mensen alvast heel veel woonplezier gewenst!!

Perfect geregeld

Super vriendelijke mensen aan de telefoon en een kundige vriendelijke behanger wat wil een mens nog meer. Ze konden snel terecht en lekker “no nonsense”. En nogmaals gewoon goed afgewerkte muren.

Goedemiddag Pascal, Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn! We proberen altijd flexibel te zijn en zijn blij dat we jullie op zo'n korte termijn nog konden helpen. We wensen jullie namens ons allen veel plezier met jullie afgewerkte zolder!

Prima offerte-fase, professionele en keurige uitvoering (en héél snel).

Het is een heel project om je nieuwbouwwoning van top tot teen van wandafwerking te voorzien; en tja wat voor soort wandafwerking kiezen we eigenlijk? Bij Uwnieuwbouwwoning.nl kregen we bij de intake direct een goed gevoel: deskundig, klantvriendelijk en geduldig al onze vragen en wensen aanhorend. Ook heel flexibel qua mogelijke data van uitvoering. De start daarvan kon zelfs een dag eerder plaatsvinden dan gepland en toen ging een ervaren team van drie man keihard aan de slag: ruim 300 m2 glasvliesbehang werd in krap drie dagen geplakt en gesausd en een groot schuin dakvlak gesausd. Veel dank voor het mooie resultaat! Ruud en Marja, Apeldoorn.

Goedemorgen Ruud en Marja, Super om te horen dat jullie tevreden zijn met het resultaat! Een mooi compliment voor ons als organisatie en Emil en zijn mannen. Jullie ook bedankt voor de prettige en heldere communicatie en wij wensen jullie nogmaals heel veel plezier in de nieuwe woning!

klantvriendelijk kan beter

vragen worden steeds door verschillende mensen beantwoordt en geen van hen geeft de indruk een tevreden klant erg belangrijk te vinden. Opmerkingen worden kortaf afgehandeld en verworpen. Bovendien kwamen er onverwachte kosten bij die niet mee zijn genomen in de offerte (afsnijdsel) nooit gemeld en wat ik niet kan controleren.

Goedemorgen Ellen, Vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren. Het klopt inderdaad dat de vragen door meerdere mensen beantwoord worden. Dit komt omdat onze organisatie is verdeeld in een verkoopafdeling en een operationele afdeling. Hierdoor zorgen wij ervoor dat de vragen door de juiste persoon worden opgepakt. Verder werken wij altijd op basis van nacalculatie en houden wij bij de vloer rekening met 10% snijverlies. Dit is in het verkooptraject benoemd en staat ook duidelijk vermeld in onze Algemene Voorwaarden. Daarnaast hebben wij geprobeerd om extra flexibel richting u te zijn door wat extra werkzaamheden uit te voeren en dit allemaal passend te maken in onze planning. Wij hopen dat u uiteindelijk wel tevreden bent met het eindresultaat en wensen u namens het hele Uwnieuwbouwwoning team veel woonplezier toe in de nieuwe woning.

Uitstekende kwaliteit, fijn om 1 bedrijf te hebben voor plafonds, muren en vloeren

Goede communicatie over de planning vooraf. Tijdens het traject van 3 weken plafonds, muren en vloeren soms wat onduidelijkheid over wanneer er ploegen kwamen, wij moesten behoorlijk flexibel zijn en onze eigen planning continu aanpassen. Maar dat doet niets af aan de kwaliteit van het werk dat is afgeleverd, ons huis ziet er superstrak uit!

Goedemorgen Arno en Audrey, Hartsikke fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en fijn dat wij dit ook mochten uitvoeren bij jullie. Veel succes gewenst met de laatste loodjes en heel veel woonplezier namens ons allen =)

Mooi resultaat

Na wat communicatie fouten over de datum en tijd tevreden over Sali en zijn collega’s die mijn woonkamer en gang helemaal strak hebben gemaakt. Lieve mensen die hard door werkte

Goedemiddag Nicollette, Fijn om te horen dat de werkzaamheden naar wens zijn gegaan en inderdaad slordig van ons met het sturen van de bevestigingsmail. Gelukkig is alles in dezelfde week nog goed gekomen en kunnen jullie er hopelijk snel mee verder. Succes gewenst met de laatste loodjes van de verbouwing en horen het graag als wij weer nodig zijn =)

Middelmatig

De communicatie tussen het bedrijf en afnemer is ronduit slecht. Uiteindelijk is ons huis netjes afgeleverd. Maar ik zou geen tweede keer met dit bedrijf zaken doen.

Dag Ilona, Het is inderdaad een hectische periode geweest en gelukkig hebben de heren alles op locatie goed kunnen oplossen en afwerken naar wens. Nu even lekker de rust pakken en genieten van de prachtige, nieuwe woning! Nogmaals excuses voor de communicatiefoutjes, maar fijn om te zien dat het resultaat naar wens is!

Persoonlijk en vakkundig

We hebben leuk, persoonlijk, contact gehad met verschillende medewerkers. Er werd geluisterd naar onze wensen en deze zijn vakkundig uitgevoerd. Zowel voor het behangen, verven als het plaatsen van de plinten.

Dag Jessie, Fijn dat alles zo goed is ervaren en fijn dat jullie er nu lekker van kunnen genieten! Horen het graag weer als wij ergens mee kunnen helpen!

Kwaliteit is beneden verwachting, service wel heel netjes

Perfect hoeft het niet te zijn, maar nadat de heren geweest zijn en in 3 dagen de woning (beneden en grote hal) gedaan hebben, bleek dat er in de kitranden en op de muren craquelé ontstond, er zat verf op vrijwel elk nieuw kunststof kozijn en de afzuiginstallatie, de verf zat niet overal op de muur (om de ramen soms niet goed geverfd), her en der waren de behangranden te zien, er zaten veel onregelmatigheden onder het behang en een deel van de hal had blijkbaar geen goede ondergrond dus daar zie je de ondergrond doorheen (wat dus erg goed te zien is in een lichte hal). En dat terwijl ze bij aanname van de opdracht aan hebben gegeven dat zij zouden meedelen als de ondergrond niet goed was, zodat zij of onze aannemer dat aan kon passen. Heel goed contact met de klantenservice, die waren absoluut meewerkend. (Maar ja, ik had ook nog niet betaald.) De 2e keer dat ze teruggekomen zijn, is er met een rollertje wat aangepast, wat vervolgens ook weer te zien was. Uiteindelijk is iemand anders van het bedrijf nog 2 keer langs geweest om zeker de helft van de muren overnieuw te doen en het resultaat is nu ok. Die heeft heel wat netter gewerkt, maar ja ... ondertussen wel zoveel week en irritatie verder. En nog steeds niet de beloofde stucwerk-kwaliteit: er zijn nog steeds craquelé kitranden en de muur in de hal krijg je niet meer goed nu het er eenmaal op zit. Gelukkig is de rest nu wel ok. Het was een opdracht in het noorden van het land, dus misschien daarom het haastwerk, of zou het de toen hoge temperaturen geweest zijn? Ze hebben in ieder geval niet de beloofde kwaliteit geleverd en ook geen tegemoetkoming of i.d. voor alle ellende. Wel aardige medewerkers, ook degenen die het uitvoeren, en een hele nette communicatie. Maar ik betaal liever voor een mooi resultaat zonder gedoe dan aardige medewerkers.

Dag Carmen, Vervelend om te horen dat de afspraken die volgens jou zijn gemaakt, niet helemaal tot uiting zijn gekomen in de werkelijkheid. De bestaande woning hebben wij inderdaad verkeerd ingeschat en jammer dat daarmee de kwaliteiten van het glasvliesbehang niet volledig benut zijn. Hopelijk kan je er, nu de woning ingericht is, wel van gaan genieten en denk een goede les voor ons beide dat in dit geval stucwerk wel daadwerkelijk beter was geweest dan het glasvliesbehang.

Goed en vakkundig uitgevoerd

Er was een misverstand, welke zeer goed en op prettige wijze is opgelost. Het werk is uitstekend en vakkundig uitgevoerd. Hiervoor onze dank. Wij zijn erg tevreden.

Dag Willy, Fijn om te horen dat het misverstand is opgelost en het appartement nu écht volledig is afgewerkt. Fijn dat we er samen zijn uitgekomen!

De juiste keuze gemaakt.

Heel goed professioneel bedrijf Zeer tevreden met het eindresultaat van het glasvlies en sauzen van ons nieuwe appartement. De schilder en behanger hebben een prachtig stukje werk afgeleverd en waren prettig in de omgang. Alleen het Twents dialect kostte ons wat meer inspanning !!!

Dag Jan, Als het Twentse dialect van Daniël het enige 'probleem' is geweest, doet ons dat goed ;-). Fijn dat alles naar wens is gegaan en uiteraard ook veel woonplezier gewenst!

Goed en snel

Snel gereageerd, en konden snel beginnen. We hebben alleen het vliesplakken laten uitvoeren, maar achteraf hadden we beter ook het sauzen kunnen laten doen. Prima mannen, die het werk uitvoerden, netjes en beleefd. Goed advies gegeven tijdens het plakken, om ruimtes niet te doen.

Dag Jan Willem, Fijn dat de werkzaamheden naar wens zijn verlopen en achteraf altijd makkelijker om te zien wat echt de beste keuze is geweest. Zie je maar dat je nooit uitgeleerd bent ;-) Mochten wij weer ergens mee kunnen helpen, horen wij het uiteraard graag even!

uitstekend vakmanschap

De schilders waren prima vakmensen en prettig om mee samen te werken.

Dag Ton, Dat horen wij natuurlijk graag =)

Betrouwbaar van begin tot einde

Uwnieuwbouwwoning.nl kwam op mijn pad toen mijn aannemer een maand voor de oplevering van mijn woning liet weten dat het toch allemaal niet zou lukken. Er werd vlot gereageerd op mijn aanvraag en 2 dagen later kon ik bijna opgelucht ademhalen, volgens uwnieuwbouwwoning zou alles goed komen op de door mij gewenste datum. En dat klopte ook volledig. Vlot en netjes werd alles wat beloofd werd gedaan. Ze reageren vlot op mails/belletjes, en de schilders waren erg aardige kerels met hart voor de zaak. Erg tevreden!

Dag Ann, Fijn dat alles zo vlekkeloos is verlopen! Wanden en plafonds zijn zeker prachtig geworden en was voor ons ook een mooi project om in een bestaand kantoorgebouw aan de slag te mogen gaan. Aannemer heeft ook mooi werk achtergelaten om er iets moois van te kunnen maken gelukkig. Veel woonplezier gewenst nogmaals en wie weet tot de volgende keer!

Sneller dan gepland en superstrak

Twee verdiepingen van ons huis alle wanden met glasweefsel (glad) en daarna sausen. Inclusief trapgat, berging etc. In net geen twee dagen met drie man. Een hele prestatie qua snelheid waarbij dit absoluut niet ten koste van de kwaliteit is gegaan. Inschatting m2 ook nauwkeurig waardoor uiteindelijk bedrag overeen kwam met offerte.

Dag Manfred, Fijn dat alles snel én nauwkeurig door onze mannen is uitgevoerd. Hopelijk is de rest ook allemaal naar wens verlopen en bent u lekker aan het genieten van de nieuwe woning!

Fijne communicatie, transparant. Vakwerk

Heel erg fijn geholpen door Uw nieuwbouwwoning. Met name Mitchell en Sandra. Goed contact over de werkzaamheden. Keiharde werkers zijn het, hebben het behang er zo tegen aan zitten, en de vloer zo liggen. Verbazingwekkend! Echt kwaliteit.

Super strak behangen, en fijn dat jullie zo meedenken. Bedankt!

Goed en behulpzaam en meedenkend bedrijf.

Fijne ervaring met de verkoop ( Mitchell ) verder zijn we zeer Tevreden over de schilders, behangers en vloeren en trap leggers. Mooi stukje werk afgeleverd!

Mooi proffesioneel bedrijf

Zeer tevreden met het eindresultaat van het glasvlies en sauzen van mijn nieuwe woning Ze gebruiken een goede kwaliteit glasvlies en goede saus

Snel ons nieuwe huis voorzien van strakke wanden

Binnen 2 weken na eerste contact was ons nieuwe huis helemaal voorzien van zeer strakke wanden. Zelfs de wanden van ruim 5 meter hoog werd vakkundig en zonder gedoe opgelost.

Door de goeie communicatie en een duidelijke offerte wil ik iedereen die stucwerk wil uitvoeren dit bedrijf aanbevelen. Al had ik niet zo,n grote klus woonkamer en gang , trapgat hebben ze dit perfect uitgevoerd ( en dit voor oudbouw ) ook het sauswerk was fantastisch. Zeer harde werkers en prijstechnisch zeker te doen.

Klantvriendelijk

Zeer prettige ervaring als klant. Geen opdringen, duidelijk overleg. Wij hadden alles het liefst in één hand. Geen andere firma's. Leggen is dus ook zeer goed gegaan. Direct en duidelijk. Graag meer firma's die zo werken. Dank. De vloer ligt er strak en mooi bij. Bantwoord voor 100% aan onze wensen. Succes

Geweldig bedrijf met mensen die verstand van hun vak hebben

Wij hebben de plafonds van ons nieuwbouwappartement laten stucen en de muren laten afwerken met glasvezel en alles laten sauzen. De mensen die bij ons gewerkt hebben waren echt mensen die verstand van hun vak hebben. Het contact met Mitchel was top. Als we belden of vragen hadden werd daar gelijk op gereageerd. Ik zal dit bedrijf zeker aan anderen aanbevelen.

Ze hebben goed werk geleverd

Aardig en goed meedenkend