Geweldig bedrijf met mensen die verstand van hun vak hebben

Wij hebben de plafonds van ons nieuwbouwappartement laten stucen en de muren laten afwerken met glasvezel en alles laten sauzen. De mensen die bij ons gewerkt hebben waren echt mensen die verstand van hun vak hebben. Het contact met Mitchel was top. Als we belden of vragen hadden werd daar gelijk op gereageerd. Ik zal dit bedrijf zeker aan anderen aanbevelen.

Ze hebben goed werk geleverd

Aardig en goed meedenkend

echt vakwerk!

Het schilder- en sauswerk in onze nieuwbouwwoning laten doen. Zeer vakkundig en mooi gedaan. Vriendelijk, goede communicatie en korte lijntjes. kortom: een aanrader!

Cas en zijn team heeft ons uitstekend geholpen en begeleid bij de glasvezelbehang en de PVC-vloer van onze woning. Met een ruime ervaring en gedegen vakkennis heeft de team onze woning op zeer korte termijn weten te realiseren. Uitstekende bereikbaarheid en duidelijke communicatie waardoor je meteen weet waar je aan toe bent en wat er speelt. Wij hebben het gehele proces als zeer prettig en professioneel ervaren.

Prachtig stuc- en sauswerk

Heel netjes gewerkt, erg mooi resultaat.

Helemaal TOP

We waren super blij met de schilders/behangers Tim en Kaj, ze waren snel en secuur en hebben echt vakwerk afgeleverd. Ook de vloerenlegger Jaap een dikke 10, hij dacht mee, gaf goede oplossingen en heeft ook vakwerk afgeleverd. Kortom we zijn helemaal blij, Klaas en José Houten

Plezierige samenwerking in planning en uitvoering

Meedenkende organisatie in planning en uitvoering.

Volledig naar wens

Wij hebben onze vloeren en muren laten doen door uwnieuwbouwwoning. Wij zijn prettig begeleid door het uitzoeken van de vloer op het kantoor in deventer. Per mail konden we de details later invullen. Wij hebben een vliesbehang en een pvc vloer laten leggen. Het resultaat is keurig. De mannen die het hadden gelegd waren vriendelijk en behulpzaam. De communicatie m.b.t de levering vloer had beter gekund en het meenemen van het afval was een prettige service geweest.

Fantastisch!

Keurig en naar volle tevredenheid zaken gedaan! Duidelijke communicatie en afspraken worden nagekomen, zeer tevreden!

super positieve ervaring en zeer tevreden over de uitvoering van de werkzaamhedendienstverlening.

Paar maanden geleden contact gehad met uwnieuwbouwwoning.nl, in deze met Mitchell. Planning samen met hem gemaakt om ons huis te stucen en te sausen. Uwnieuwbouwwoning heeft zich uitstekend gehouden aan de planning en de uitvoering ziet er supermooi uit! We zijn erg blij dat we uwnieuwbouwwoning hebben ingeschakeld.

Met het eindresultaat zijn we heel blij.

Vanaf het eerste kontakt tot aan het laatste zijn wij zeer tevreden. We zijn super goed en snel geholpen door een deskundig team. Wat wij enorm fijn vonden is dat ze dingen beloven maar ook zeker nakomen. Geen rare voorwaarden (zoals bijv beschadigingen aan keuken oid is voor eigen risico, wat voor andere partijen wel een voorwaarde was). Wij hebben ervoor gekozen om glasvezelbehang op onze muren te laten plaatsen in onze nieuwbouwwoning. Wij stonden versteld hoe netjes, deskundig en snel gewerkt werd. Alles werd ook netjes afgeplakt. Het eindresultaat is verbluffend. Iedereen die is komen kijken zeiden allemaal hetzelfde; nl. wat ziet de muren er mooi en strak uit. Kortom het eindresultaat is van top klasse. Wij zullen jullie dan ook van harte aanbevelen.

Helemaal oké !!

Van het begin(uitzoeken van verf, vliesbehang, vloer enz. ) t/m het oplevering liep helemaal goed!

heel mooi werk en snel

Onze woning is redelijk groot. Een mooie verrassing was dat het werk razend snel werd afgerond. Er werd supernetjes gewerkt; alles heel secuur afgedekt, stopcontacten eruit en geen spatje verf waar het niet hoort. Het scanbehang en schilderwerk is werkelijk zo mooi gedaan! Wij zijn erg tevreden en blij dat we deze klus door uwnieuwbouwoning hebben laten doen.

Goed werk, duidelijke en vlotte communicatie

Voor ons nieuwbouwhuis hebben wij de wanden en plafonds laten afwerken door uw nieuwbouwwoning.nl. Gedurende het gehele proces werd er met ons meegedacht en konden ze invulling geven aan al onze wensen. Zo was het geen probleem de muren van verschillende kleuren te voorzien, konden we voor de kinderkamer zelf een behang uitzoeken en hebben de stucadoors een leiding voor de TV in de muur gefreesd. Ze konden op zeer korte termijn met de werkzaamheden starten en zelfs toen wij na de start van het stucen aangaven ook de plafonds op de 1e verdieping gestuct te willen hebben, was dit geen probleem. Kortom complimenten voor de communicatie,flexibiliteit en uiteraard de kwaliteit van het geleverde werk!!

Vakkundige mensen

Er is prima vakwerk geleverd. Zelfs behang voor 1 muur wat wij gekocht hadden werd keurig netjes mee genomen. Uitstekend werk!!!

Zeer netjes

Zeer net bedrijf. Werken keurig netjes, vriendelijke mannen en denken met je mee.

Vakwerk en goede communicatie.

We hebben onze plafonds en muren laten stuken. Offertetraject was prettig. Afspraken tijdens het stuken worden goed nagekomen en wanneer er bijzonderheden zijn dan wordt er tijdig en prettig gecommuniceerd.

Maakt kwaliteit en vakmanschap waar!

uwnieuwbouwwoning.nl heeft bij ons op de groep (24-uurs woonvoorziening voor mensen met een verstandelijke beperking) uitmuntend schilder werk geleverd. Goede en heldere communicatie vooraf en tijdens de werkzaamheden waardoor er in korte tijd veel en goed werk geleverd is. Super service.. Ik kan een ieder uwnieuwbouwwoning.nl dan ook aanbevelen!

Keurig bedrijf.

Goede communicatie, zelfs als er iets mis dreigt te gaan met de levering van de verf. Keurig werk afgeleverd.

Zeer goede stukadoor

Keukenleverancier had niet meegedacht in het stuken van de achterwand. Online kwam ik dit bedrijf tegen. Wel een relatief hoog bedrag aan kleine orderkosten, maar voor huidige begrippen snel geleverd en zeer strak achter een nieuw geplaatste keuken (zonder bovenkastjes) gestuukt. Klasse.

Na een valse start met andere stukadoorsbedrijven is Uwnieuwbouwwoning.nl een verademing. Afspraken worden nagekomen, werk wordt fantastisch netjes gedaan met een hele hoge kwaliteit en tot slot, vaklui die weten wat en hoe het moet gebeuren. Ik kan deze organisatie van harte aanbevelen en zal waar nodig in de toekomst een beroep op ze blijven doen.

Prachtig resultaat!

Wij hebben onze muren laten behangen en sauzen en de deuren en deurposten laten schilderen. Het is prachtig geworden, het puntje op de i in ons nieuwe huis! Nu is het echt af!

Professionals!

Stukadoors leverden strak werk af, maakten lange dagen om het werk op tijd af te krijgen. Glasvliesbehangers hebben mooie muren afgeleverd, inclusief kleur gesausd. Waren zeer kritisch op hun eigen werk en wilden perse goed werk afleveren.

Geweldig!

Kan alleen maar zeggen top! Lovende woorden! Er is hard gewerkt, erg netjes, zeer beleefd en vooral zeer goed werk afgeleverd. Ik zal jullie zeker aanbevelen bij anderen.

Erg tevreden

Het stucwerk is heel erg netjes gedaan en we zijn er heel erg blij mee.