Gegarandeerd de beste stukadoors

Onlangs hebben wij ons plafond laten stucen via dit bedrijf en we zijn niet alleen tevreden met het resultaat, maar ook met de weg ernaar toe. Bij veel aannemers is het twijfelachtig welke kwaliteit je kunt verwachten. Bij dit bedrijf is dat niet het geval. Van tevoren is alles duidelijk en kun je een kijkje nemen in de showroom. Daarnaast zijn ze flexibel en denken ze met je mee. Daarnaast krijg je top-stukadoors die zich aan de afspraken houden en net dat stapje meer zetten. Tijdens het stucen zijn ze bereid rekening te houden met veranderingen, werken ze snel en goed. Je bent iets meer geld kwijt bij dit bedrijf, maar je hebt wel de zekerheid dat je geen prutsers op de stoep hebt staan.

Goedemorgen Samantha, Bedankt voor de mooie worden en de prettige samenwerking. Fijn dat je de communicatie als prettig hebt ervaren en dat je tevreden bent over de uitvoer en het eindresultaat. Daar doen we het uiteindelijk voor! Geniet van je dag! Team Uwnieuwbouwwoning.nl

Snel en goed vakwerk

Binnen een dag hebben de heren de wanden en plafonds van mijn woonkamer en hal gestuct. Ze hebben perfect een aantal flinke oneffenheden die in het oude stucwerk zaten weggewerkt en dat voor een prima prijs.

Dag Hugo, Fijn dat de heren de begane grond weer netjes hebben kunnen maken en ook fijn dat alles goed was voorbereid vanuit jullie kant. Hopelijk kunnen jullie er snel van gaan genieten na de feestdagen!

Snel en vakkundig

Onze woonkamer is opnieuw behangen en gesausd. Supersnel en strak werk, goede communicatie en een mooi eindresultaat. Wij zijn tevreden!

Hi Machteld, Fijn dat de werkzaamheden naar wens zijn uitgevoerd. Kunnen jullie weer genieten van de vernieuwde woonkamer!

ontzettend snel en mooi werk afgeleverd

In twee dagen hebben Nour en zijn maat mijn beneden- en bovenverdieping behangen en gesausd ! Ziet er perfect uit, ben erg tevreden. Ook heb ik twee wanden met fotobehang laten doen, schitterend geworden

Goedemorgen Ronald, Bedankt voor de mooie woorden. Jullie ook bedankt voor de prettige communicatie en samenwerking en alvast heel veel woonplezier gewenst in jullie nieuwe woning. Team Uwnieuwbouwwoning.nl

Geweldig en zeer strak werk geleverd.

Alles was bespreekbaar, door omstandigheden een aantal keren uitgesteld. Communicatie zeer goed, met Mitchell was goed communiceren hij luisterde naar wat ik te vertellen had en daar werd naar gehandeld. Kortom zeer positief.

Goedemiddag Bertus, Hartelijk dank voor de mooie woorden en fijn dat we met aanpassingen in de verbouwing snel konden schakelen samen. Wensen wij jou veel plezier met de vernieuwde muren en tot de volgende keer!

Uitstekende service

Top bedrijf! Kon snel een afspraak inplannen en alles is naar verwachting opgeleverd. Hard werkende mensen die netjes werken. Helemaal blij met het resultaat. Groeten Hans

Dag Hans, fijn om te zien dat Emil en zijn mannen er wat moois van hebben gemaakt en alles naar wens is. Wensen wij jullie en ook de buren veel woonplezier toe met de nieuwe woning en nogmaals bedankt voor het samen aankloppen bij ons voor de afwerking van de nieuwe woningen! =)

Professioneel en snel gewerkt, met een mooi resultaat

Het stucen was ontzettend snel gedaan, binnen 1 dag terwijl. de planning 3 dagen was. Dit ging echter niet ten koste van de kwaliteit, het ziet er erg strak en goed uit! Buiten een paar randjes bij de vloer, die niet perfect afgewerkt waren, ziet het er erg goed uit.

Hi Stijn, Bedankt voor de mooie review en fijn dat het stucwerk netjes is uitgevoerd door onze mannen. het ging inderdaad wat sneller dan verwacht, maar uiteindelijk met een gelijkwaardige kwaliteit gelukkig! Geniet van de vernieuwde ruimtes en wellicht tot een volgende keer!

Net resultaat, erg blij mee

De opstart van de klus dag begon wat rommelig omdat de jongens vertraging hadden door drukte in het verkeer. Toen ze er uiteindelijk waren zijn ze vlot en doeltreffend aan de slag gegaan waardoor ze een prima resultaat hebben bereikt met het plakken van het glasvlies behang. Wel wat later klaar dan gepland. Maar uiteindelijk de 134 m2 in een dag geplakt.

Goedemorgen Martijn, Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgeleverd. Het kan inderdaad soms voorkomen dat de jongens wat vertraging oplopen door het verkeer maar dat proberen wij zo snel mogelijk op te lossen. Geniet van het resultaat en nogmaals dank voor de prettige samenwerking! Team Uwnieuwbouwwoning.nl

Keurig gelegd

Leggers waren er keurig op de afgesproken tijd vanuit den Haag en hebben strak werk afgeleverd. Jammer dat ik niet voor een Primera cadeau bon in aanmerking kan komen omdat ik niet aan Facebook en andere sociaal media mee doe. ik heb uw adres wel gewoon mondeling en per e mail aan een kennis doorgegeven.

Dag meneer en mevrouw Reyers, Allereerst bedankt voor de mooie review en fijn dat Nelson goed werk heeft geleverd bij uw woning. Begrijp dat de sociale media niet voor u bestemd zijn en daarvoor maken wij graag een uitzondering om u alsnog te belonen met een Primera-cadeaukaart. Deze zullen wij per post nog even uw kant op sturen. Geniet van de nieuwe vloer en wellicht tot een volgende keer!

Snel en goed

Wij zochten een behanger die op korte termijn drie slaapkamers kon komen behangen. Binnen een week gerealiseerd en alles zit er superstrak op. Vakwerk!

Goedemorgen Erik en Ine, Bedankt voor de mooie woorden. Jullie ook bedankt voor de snelle communicatie en fijn dat we jullie op korte termijn hebben kunnen helpen. Wij wensen jullie namens ons hele team alvast heel veel woonplezier toe!

Snel, netjes onze kamers gestucd

Er wordt met je meegedacht, geschakeld waar het kan. Vriendelijke, goede service. Wanden netjes glad gestucd, stukadoors hebben de woning schoon achter gelaten

Goedemorgen Irma, Bedankt voor de mooie review en fijn dat de heren mooi en net werk hebben geleverd. Kan het nu lekker gaan drogen en wensen wij jou succes met de rest van de verbouwing nog!

Wat een pracht

Via een kennis die lovend was over dit bedrijf, kwamen wij ook bij Uwnieuwbouwwoning terecht. De gesprekken verliepen allemaal heel goed, de planning moest 1 keer verzet worden, en dat was ook geen probleem. Wij hebben een nieuw huis gekocht, en alles moest gedaan worden. Behangen en schilderen, schuren en gaatjes stoppen. Wij keken onze ogen uit, wat is er prachtig werk geleverd. Complimenten voor het werk en communicatie.

Goedemiddag Arie, Bedankt voor jullie mooie woorden en fijn dat jullie tevreden zijn over het resultaat. Alvast heel veel woonplezier gewenst in jullie nieuwe woning! Uwnieuwbouwwoning.nl

Strak en snel !

Zeker een goed bedrijf. Heb mijn muren en plafonds laten stucen. Goede communicatie. Bedankt!

Uitmuntend goed

Geweldig goede communicatie gehad met deze mensen en ook de uitgevoerde werkzaamheden top vakwerk. Dikke pluim voor het hele Team Grtz Manfred en Rianda Joosten Andel

Goedemiddag Manfred en Rianda, Bedankt voor jullie mooie woorden en fijn om zo het weekend in te gaan! Jullie ook bedankt voor de prettige samenwerking en wij wensen jullie namens het hele Uwnieuwbouwwoning team alvast heel veel plezier in jullie woning!

Heel tevreden met het eindresultaat

Zeer goede vakmensen en goede organisatie. Het zou perfect zijn als men zo mogelijk vooraf de situatie bekijkt om verrassingen/veranderd inzicht tijdens de uitvoering (vaak door subondernemers) te voorkomen. Belangrijk is aan beide kanten het tijdsschema niet te krap te nemen ook al wordt vooraf anders beloofd. Als leek blijft mij ook de berekening van het aantal vierkante meters een punt van aandacht en zou ik de stucadoors willen meegeven hun aanmaakteil op een stuk plastic te plaatsen of in ieder geval onnodige vlekken te voorkomen. Al met al ben ik heel tevreden

Dag Gerard, Bedankt voor de eerlijke feedback en deze punten nemen wij uiteraard mee met het verder ontwikkelen van de dienstverlening. Geniet van de nieuwe woning en hopen dat jullie met de buren samen kunnen genieten van het eindresultaat van onze mannen verder =)

Goede werk geleverd: het behang & schilderwerk ziet er strak uit

Voor mijn nieuwbouwwoning in 2 fases behang & schilderwerk laten uitvoeren. Deze zijn beide uitstekend uitgevoerd geworden. Met name het schilderwerk bij de zoldertrap was een behoorlijke uitdaging, en dat is heel netjes uitgevoerd. Ook hebben ze contact gezocht voordat de tweede fase begon om te checken of alles nog netjes op schema lag. Eindresultaat is prachtig.

Dag Geert, Bedankt voor de mooie opdracht voor de wandafwerking en fijn om te horen dat de beide fases goed zijn verlopen. Heel veel plezier met de nieuwe woning gewenst!

Snel en zeer goed werk!

Zeer tevreden met het geleverde werk van uwnieuwbouwwoning.nl! De opdracht is aangenomen via Cas Hulsebos, altijd bereikbaar en netjes in zijn communicatie. Stukadoors 'Appie' en zijn team hebben het uitgevoerd en hebben zeer strak werk geleverd. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden!

Goedemorgen Koen en Wendy, Jullie ook bedankt voor de prettige samenwerking en fijn om te horen dat Appie en z'n mannen allen naar wens hebben opgeleverd. Alvast veel woonplezier in jullie huis!

Super goede en snelle service!

Wij zijn erg blij met de snelle inzet van Uwnieuwbouwwoning.nl. De stucadoors en schilders hebben netjes gewerkt.

Dag Esmee, Nogmaals dank voor de mooie opdracht die wij mochten uitvoeren. Fijn dat alles naar wens is verlopen en alles klaar is voor de volgende fase. Vast heel veel woonplezier gewenst als alles écht helemaal af is!

Fijne communicatie, goed werk afgeleverd

Mijn contact met de heren van Uwnieuwbouwwoning.nl verliep prima. Altijd bereikbaar en duidelijke communicatie. Meer dan tevreden met het geleverde werk! Zowel plafond, muren en (giet)vloer zijn netjes in orde gemaakt. Aan iedereen aan te bevelen!

Goedemorgen Marcel, Bedankt voor de mooie woorden en fijn dat alles soepel is verlopen. Nog twee weekjes wachten en dan lekker genieten van de prachtige, nieuwe woning! Nogmaals dank voor de mooie opdracht die wij hebben mogen uitvoeren en heel veel woonplezier gewenst namens ons allen =)

Geweldig!

Wat een prachtig resultaat op mijn muren! Het niveau van de afwerking is echt super.

Hi Mandy, Nogmaals dank voor de mooie opdracht en heel veel woonplezier gewenst als alles echt helemaal gereed is

Super strak en netjes gedaan

Wij zijn via via in contact gekomen en kunnen niks anders zeggen dan "super tevreden" Vanaf het eerste contact, de afspraak in de showroom, de uitvoering en het eind resultaat zijn super netjes en strak gedaan. Ook tussendoor veel contact over de voorbereidingen, de uitvoering en het eind resultaat. Keurig bedrijf met zeer professionele en vriendelijk personeel, een echte aanrader.

Goedemiddag Mark en Bianca, Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de communicatie en de uitvoering. Jullie ook bedankt voor het prettige contact en de samenwerking en alvast heel veel woonplezier gewenst! Team Uwnieuwbouwwoning.nl

Deskundig

Mooie pvc vloer gekregen. Super geregeld door Mitchell Buwalda. Vakkundig gelegd door Jaap! Meer dan tevreden!!

Goedemiddag Jeroen en Anita, Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn en jullie ook bedankt voor de prettige samenwerking! Team Uwnieuwbouwwoning.nl

Heel goed werk

10 dagen vooraf bleek dat onze plafonds van ons nieuwe appartement toch gestuct moesten worden, en zo snel konden ze inspringen, 3 man in 2 dagen superstrakke plafonds opgeleverd. Heel efficient gewerkt, vriendelijk, Abdul en zn collega's verdienen een groot compliment!

Goedemorgen Hans, Hartelijk dank voor de positieve woorden! We staan inderdaad voor snel en accuraat handelen qua planning maar wel met een goed eindresultaat. Abdul heeft jullie communicatie ook als zeer prettig ervaren dus ook namens ons hartelijk dank hiervoor! Voor nu alvast veel woonplezier gewenst en wellicht tot in de toekomst!

Uitstekende service

Vanaf de offerte tot aan de muren, alles naar wens en tot in de puntjes geregeld. Iedereen ook heel vriendelijk en denkt mee. Behangers allebei top mannen en heel netjes gedaan. Mocht ik in de toekomst weer de dienst nodig hebben, zal ik zeker van Uwnieuwbouwwoning.nl gebruik maken.

Dag Anne, Hartelijk dank voor de mooie woorden en fijn dat de heren er wat moois van hebben gemaakt! Wensen wij jullie veel succes met de afwerking verder en heel veel woonplezier vast gewenst!

prima en prachtig

Men is alle afspraken perfect nagekomen. Het werk is goed gedaan en netjes afgewerkt en afgerond. Bij aankomst de afspraken nagegaan. Bij afsluiting het werk nagelopen en zonodig nog bijgewerkt. Alles ging in een prima sfeer!

Goedendag Hans en Tilly, Bedankt voor jullie prachtige review. Jullie ook hartelijk dank voor de prettige samenwerking en fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is afgerond! Rest ons jullie heel veel plezier te wensen in jullie nieuwe woning! Team Uwnieuwbouwwoning.nl