Effe wennen

Zowel m’n echtgenoot als ik hebben nu een matras van dorsoo, Hij was het na een nachtje al gewoon en heeft heerlijk geslapen, Bij mij heeft het een paar dagen geduurd, Ik moest m’n hoofdkussen aanpassen, Maar nu slapen we allebei als roosjes! De investering zeker waard

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn

Dag Veerle, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, Team Dorsoo

service op en top.

Goed advies in winkel en aandacht voor nood van de klant. Correcte levering, opvolging en mogelijke omruil maken het plaatje compleet.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Geert, Uw complimenten doen ons veel plezier! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes, het Dorsoo-team.

Ik had veel eerder een Dorsoo bed moeten kopen.

Mijn lichaam wordt nu gedragen door de matras, vroeger lag ik erop, nu wordt heel mijn lichaam goed ondersteund. Het draaien op de zij gaat nu zonder pijn.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Jolanda, Bedankt voor de mooie beoordeling! :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Sinds mijn Dorsoo ben ik medicatievrij.

Sinds ik in mijn Dorsoobed slaap (anderhalve maand) ben ik medicatievrij, ik heb geen ‘kapotgevoel’ meer ‘s morgens. Voor mij is het een wondermatras ! Zeker een aanrader.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Linda, Wat fijn! Dankjewel om dit te delen. We wensen jou de best mogelijke nachtrust toe. Groetjes, het Dorsoo-team.

20 jaar telaat ondekt

Goede uitleg bij het testen over de verschillende systemen en.matrassen zou het iedereen aanbevelen

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Franky, Super! Dankjewel voor deze mooie beoordeling. :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Buitengewoon goed!!

Vriendelijk onthaal met verhelderende uitleg van Kris. Vrijblijvende en correcte prijsberekening. GRATIS verschillende matrassen mogen testen en ook gratis gebracht en opgehaald. Heel soepel, en stipt geregeld door Marleen. Over de HÉLE lijn zéér tevreden. Geloofwaardig en behulpzaam. Zéér tevreden over bed en matras. Echt een aanrader, vooral voor mensen die niet of slecht kunnen slapen door rugpijn!!

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Geel
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Marianne, Dankjewel voor de complimenten en de mooie beoordeling! :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Gewoonweg excellent

We hadden zware heupproblemen en door onze nieuwe bed merken we een serieuze verbetering. Bovendien worden we veel minder tussentijds wakker en hebben we een uitgerust gevoel. Wij zijn ontzettend tevreden van deze aankoop en hadden het veel sneller moeten doen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Chantal, We vinden het heel fijn om dit te vernemen :-) Bedankt voor deze mooie review! Groetjes, het Dorsoo-team

Geen rugpijn meer sedert we slapen in ons Dorso bed.

Na maanden rugpijn gehad te hebben en met pijn opstaan was de pijn na ruim een week verdwenen bij mijn man .Voor mij was het wat zoeken en na de wissel van de matras van zacht naar midden is ook bij mij de pijn verdwenen .Heel tevreden!!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Filip, beste mevrouw, Dankjewel om dit te delen. Het is ook heel fijne feedback. :-) We wensen jullie de best mogelijke nachtrust toe. Groetjes, het Dorsoo-team.

Zowel het bedsysteem als de hoofdkussens zijn een aanrader !

N.a.v. de aanschaf van een nieuw bed overtuigden vrienden ons om zeker eens bij Dorsoo langs te gaan. We hebben er toch nog een tijd over nagedacht en uiteindelijk de knoop doorgehakt. We hebben daar absoluut nog geen spijt van gehad ! Ook de service na verkoop is top. Eén van ons twee heeft gebruik gemaakt van de mogelijkheid tot omruilen ; ruimschoots de tijd gehad om de beide matrassen te proberen. Voor een technisch probleem werd binnen korte tijd een technieker gestuurd die het probleem oploste. Ook zeer stipte opvolging door de verkoper te Oostende.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Peter, beste Caroline, Wat fijn te lezen. Bedankt voor de mooie beoordeling en de complimenten! :-) Veel groetjes van het Dorsoo-team.

Eventjes wennen aan de nieuwe lattenbodem en matras

Lattenbodem en matras bieden een prima ondersteuning voor de rug. Is wel eventjes wennen maar is zalig slapen nu en heel comfortabel. Elke lighouding wordt onmiddellijk aangepast aan de gewijzigde situatie.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Hilaire, Dankjewel voor de mooie beoordeling en review! We wensen u de allerbeste nachtrust. Groetjes, het Dorsoo-team.

Dorsoo is TOP en de service na verkoop is subliem!!!!

Reeds 21 jaar tevreden over Dorsoo. Vooral de service na verkoop is top. Telkens blij als we even op reis zijn geweest om terug in ons Dorsoo bed te liggen. Dorsoo is volgens mij een waterbed op latten met zijn prachtig systeem!!! De max.......

• Uitleg in de winkel N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Dirk, Bedankt voor uw mooie aanbeveling. :-) Altijd welkom voor een kopje koffie! Groetjes van het Dorsoo-team.

Hadden dit veel eerder moeten aanschaffen

Wij hadden van vrienden gehoord dat ze zo tevreden waren van hun Dorsoo bed. Dit overtuigde ons om eens te informeren. We hebben zeer professionele informatie gekregen, niet opdringerig en luisterend naar onze noden en wensen. We hebben dan ook vlug beslist een bed aan te schaffen. We slapen veel beter. Ook fijn dat men een hoofdkussen kan testen vooraleer je 1 aankoopt.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Lies, Hartelijk dank om de mooie reactie en review! We wensen jullie een heerlijke nachtrust :-) Groetjes, het Dorsoo-team.

Gewoon zalig op een Martas van dorsoo

Slaap zeer goed en sta op zonder rug en schouder pijn

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Sint-Niklaas
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Johan, Dankjewel voor de mooie reactie en review! Het doet ons veel plezier uw tevredenheid te kunnen lezen. Veel groetjes, het Dorsoo-team.

Goede inlichtingen ivm aankoop matras. Correct geleverd zoals afgesproken. Super matras. Sta nu op zonder rugpijn.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Andre, beste Rosa, Dankjewel voor de mooie reactie. Nog veel fijne nachten gewenst, het Dorsoo-team.

Waar naar geld

Naar aanleiding van mijn rug probleem en aanraden van de rugschool ben ik terecht gekomen bij Dorso. We zijn zijn zeer tevreden van het bed. Zowel van de service als ondersteuning. Wij raden dit iedereen aan voor zowel rug patiënten als mensen zonder problemen.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Sint-Niklaas
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Yuri, Bedankt voor uw fijne reactie! Groetjes en een fijn weekend gewenst, het Dorsoo-team.

Wat een verademing

We hebben een veel betere nachtrust en ook als ik eens 8u in mijn bed lig krijg ik geen rug of nek pijn :D

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Thijs, Dankjewel voor de mooie reactie en dito review! Een heel leuk weekend gewenst, het Dorsoo-team.

Rugvriendelijk slaapcomfort

Door op een Dorsoo te slapen is het slaapcomfort toegenomen. De ondersteuning wordt op elk moment aangepast aan je slaaphouding waardoor je lichaam optimaal kan herstellen en je uitgerust aan de dag kan beginnen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Thomas, Bedankt voor de mooie, gevatte reactie en review. :-) Een heel fijn weekend gewenst! het Dorsoo-team.

zeer goed

zeer goed

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste An, Dankjewel voor de positieve beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Een overstap die we veel eerder hadden moeten overwegen ...

Een overstap die we veel eerder hadden moeten overwegen ... Kortom: uiterst tevreden Dorsoo-klanten! Kunnen het zeker iedereen aanraden.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste heer, beste mevrouw, Dankjewel voor de mooie beoordeling. Dat is heel fijn te lezen. :-) Veel groetjes, het Dorsoo-team.

uitstekend

eindelijk nachtrust

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Rudy, Dankjewel voor de mooie review! Groetjes, het Dorsoo-team.

Dorsoo matras: prima investering!

Nog geen seconde gehad van de aankoop van de Dorsoo matras. Het was de investering zeker waard. Ik slaap veel dieper op de matras en sta minder stijf op ‘s morgens. Na een vakantie op een andere matras ben ik blij terug op mijn Dorsoo matras te kunnen slapen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Bianca, Dankjewel voor de mooie beoordeling. Het doet ons plezier dat u liever thuis slaapt in het Dorsoo-bed :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Wij slapen heerlijk

Heel tevreden van de service. Heel tevreden van het bed en de matras Heel mooi bedkader Kortom uitgerust en tevreden

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Barbara, Daar zijn we heel blij om. Dankjewel voor de mooie beoordeling! :-) Alvast een fijn weekend, het Dorsoo-team.

Top bed en top service!

Vlotte communicatie en levering. Mijn waterbed werd in geen tijd afgebroken en meegenomen door 2 vriendelijke en behulpzame medewerkers. En ik slaap minstens even goed als in mijn waterbed dus topmateriaal. Kortom, een zeer tevreden klant.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Jan, Wat fijn te lezen. Dankjewel voor de mooie beoordeling! Alvast een fijn weekend, het Dorsoo-team.

Tevreden

Indien nodig blyven we by dorsoo kopen

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Een prima investering in onze slaaprust

Ik heb al vele jaren last van rugpijnen en onderging al talloze behandelingen (inspuitingen, infiltraties, kraker, osteopaat, acupunctuur, kinesitherapie, ... ). Via familie kwamen wij bij Dorsoo terecht. Wij lieten ons grondig informeren en kochten een bed. Ik zeg niet dat al mijn rugproblemen opgelost zijn maar ik slaap nu tenminste pijnvrij. Dat is al een hele verbetering in mijn situatie. Het is een serieuze financiële investering, maar ik kan het Dorsoo-bed aan iedereen aanbevelen!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Olaf, Bedankt om dit te delen en de puike beoordeling. Mensen als u aan een betere nachtrust helpen is heel belangrijk voor ons. Alvast een fijn weekend gewenst, het Dorsoo-team.

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder