Zeer goed bed

Aangenaam en conformtabel slapen. Veel minder rugklachten. Goede keuze dus!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Guido, Bedankt voor de mooie review! Gezonde groeten van het Dorsoo team.

Top service

Top service

Dankjewel Martine! Gezonde groeten, Het Dorsoo-team

In ons bed komen we nu echt tot rust

De bedden van Dorsoo doen wat ze beloven : de ondersteuning past zich niet enkel aan je lichaam aan, maar ook aan elke beweging. Een groot bijkomend voordeel is de mogelijke aanpassing van zowel het hoofd- als voetgedeelte !

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Christine, Hartelijk dank voor de mooie reactie! Gezonde groeten, Het Dorsoo-team.

Ons Dorsoo bed pas ik dagelijks aan in functie van mijn gewrichtsproblemen. Zalig!

Al jaren ben ik rugpatiënt. Een degelijke matras is voor mij een must. Met mijn toenemende gewrichtsproblemen, zware benen, biedt ons Dorsoo bed de mogelijkheid om wanneer nodig de positie zo aan te passen dat slapen weer een plezier wordt!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Patrick, Bedankt voor de mooie beoordeling! Blijf gezond aub. Het Dorsoo-team.

Een zeer comfortabele slaapervaring.

Ik heb nooit last gehad van rugklachten. Dit wil ik zo houden. Ik was in de markt voor een nieuw bed en mijn vader raadde me Dorsoo aan. Ik was in een test-bed in Leuven gaan liggen en het voelde meteen goed. Nadat het bed geleverd was, moest ik even wennen dat mijn benen hoger liggen dan vroeger. 'S ochtends word ik merkbaar, uitgeruster wakker.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Laurens, Hartelijk dank voor jouw fijne reactie en beoordeling. Gezonde groeten van het Dorsoo-team!

Ik slaap duidelijk beter.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Katia, Dat is fijn te lezen, bedankt voor de reactie! Gezonde groeten van het Dorsoo-team.

Vlotte levering en heerlijk slaapcomfort

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Lin, Bedankt voor de fijne reactie! Groetjes van het Dorsoo team.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Adrien, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling! Een goede gezondheid gewenst Het Dorsoo-team

Een aanrader voor iedereen die pijn en rugklachten geeft

Beste Jacky, Bedankt voor uw mooie reactie! Gezonde groeten van het Dorsoo-team

Zeer goede uitleg in de winkel, goede opvolging en correcte levering

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Lucile, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Een goede gezondheid gewenst, het Dorsoo team.

Helpt goed voor mijn rugpijn.

Als rugpatiënt was ik op zoek naar een nieuwe matras/bed. Ik kwam bij Dorsoo terecht via internet. We hebben nu al 6 maand een Dorsoo bed en we zouden hem niet willen missen.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Roeselare
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Rafael, Wat fijn te lezen! Blij dat we jou konden van dienst zijn. Gezonde groeten van het Dorsoo-team.

Uniek

Na 1 week slapen in een Dorsoo slaapsysteem was mijn rugpijn al veel beter. Geen slapeloze nachten meer. Dit moest ik al veel eerder gehad hebben. Ik zou het echt niet meer kunnen missen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Dirk, Bedankt voor de mooie review. Gezonde groeten, het Dorsoo-team.

Gedaan met rugpijn

Ik heb sinds mijn 17e rugklachten. Bij de zoektocht naar een nieuw bed heb ik wel even gezocht, veel getest en uiteindelijk doorverwezen door een vriendin naar Dorsoo. Nu al 5 weken pijnvrij met mijn nieuw bed, geen last meer van mijn rug. Zalig. Als alleenstaande heb ik ook de dek-a-bed gekocht, ik dek mijn bed nu in een sneltempo op, gedaan met sukkelen bij het opdekken.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Sint-Niklaas
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Annick, Fijn te lezen dat we jou goed konden helpen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Gezonde groeten, het Dorsoo-team

Perfect!

Van het onthaal in de winkel tot de levering/opvolging... top!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Peter, Hartelijk dank voor de mooie review. Groetjes van het Dorsoo-team.

Vanaf de eerste nacht voelde ik minder lichamelijke klachten.

Elke morgen stond ik gebroken op hoewel we op een nieuwe matras sliepen. Ik kende Dorsoo en wou eens horen hoeveel beter dit systeem zou zijn voor mijn slaap. In de showroom kregen we uitgebreid toelichting en konden we even testen. De mogelijkheid om na een maand terug te komen op de beslissing gaf de doorslag en we bestelden het Dorsoo systeem. De installateurs waren heel vriendelijk en installeerden in een mum van tijd alles. Na nacht 1 had ik al minder klachten en op minder dan een week was ik zo goed als pijnvrij. Nu na een aantal maanden heb ik geen pijn meer, mijn slaapkwaliteit is er serieus op verbeterd. Ik zou geen ander meer willen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Vicky, Bedankt voor dit mooie verhaal. Doet ons veel plezier dit te mogen lezen. Gezonde groetjes van het Dorsoo-team.

Verrassend goed

We zijn aangenaam verrast door het effect van de matras op onze rug. Beiden hadden we lage rugpijn en deze is, op zeer korte tijd, al een heel pak verbeterd.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Patrick, Bedankt voor de mooie review! Gezonde groeten van het Dorsoo-team Paul

Perfecte keuze geweest.

Ik had behoorlijk wat rugproblemen. Iedere morgen stond ik op met stevige rugpijn. Ik was ondertussen ook in behandeling bij een kinesist. Maar ik wou de totale aanpak. Enerzijds werkte ik samen met de kinesist aan rug en buikspier versterkende oefeningen, maar als de matras en bedbodem alles teniet doen dan kom je niet tot een oplossing. Ik heb het bed nu 1 maand en het verricht wonderen. Na de eerste nacht had ik al resultaat en dat is niet overdreven. Die morgen stond ik op met helemaal geen pijn meer in de onderrug. Dat wil niet zeggen dat mijn rugprobleem v/d baan is met het helpt wel serieus. Het was een kostelijke investering maar ik redeneerde, je hebt maar 1 rug en die moet je goed verzorgen. Bedankt. Mvg Peter

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Sint-Niklaas
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Peter, Bedankt voor de mooie review! Gezonde groeten van het Dorsoo-team.

Perfecte nachtrust!

Bij de aankomt in de winkel werden we prima ontvangen en geïnformeerd. Ikzelf had voor een softmatras gekozen, het was alsof ik op een wolkje lag, zo fantastisch! Maar door eerdere rugklachten merkte ik na enkele nachten dat dit niet ideaal was voor mij. Ik heb dan gevraagd om deze om te wisselen met een medium, wat absoluut geen probleem was. Nu sta ik iedere ochtend fris en goed uitgeslapen op, wat kan een mens meer verlangen!

Heel vriendelijk en snel

Slaap als een marmot

Super geen gepiep geen gekraak geen bulten of doorzakkingen alles steunt goed in welke positie ik me ook draai geen zweetplekken van wroeten of wakker liggen Echt aan iedereen aan te raken en waar voor je geld Het is een investering voor het leven

Zalig

Matras heel aangenaam. Door de verstelbare bodem geniet ik, voor het slapen gaan, van een goed boek en mijn man kijkt op een comfortabele manier naar tv.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Weg met de door pijn onderbroken nachten.

Vanaf de eerste nacht ben ik niet meer wakker geworden van rug-, heup- of kniepijn. Na 2 nachten had ik ‘s morgen geen schouder- of nekpijn meer. Ik herleef helemaal.

perfect

tijdens vakantie in ander bed voel ik het verschil!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Zachte, goede ondersteuning zowel in rug als zijligging

Wij namen op aanraden van de verkoper de meest harde matras, de zithoogte is voor ons ook aangenaam, gemakkelijk uit bed komen

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Vanaf de eerste nacht geen spierpijn meer bij het opstaan!

Op aanraden van een collega die al meer dan 10 jaar een Dorsoo bed heeft. Mijn man en ik hebben beide al jaren rugklachten ,uitslapen was er niet meer bij , 100 keer draaien in een nacht omdat alles steeds pijn begon te doen ontdanks de kwaliteit boxspring die we kochten. De verkoper sprak van een week of 6 om te wennen ,maar na de eerste nacht was ik al overtuigd, lang geleden dat ik een paar uur aan een stuk had doorgeslapen en zonder rugpijn uit bed! Enkel het kussen duurde iets langer om te wennen. Een aanrader , de prijs is pittig maar je krijgt echt waar voor je geld.

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder