product voelt hemels

Als kind was ik betrokken bij een zwaar verkeersongeval: een dubbele open schedelbreuk en een extreme bekkenbreuk. Ik was toen 9, vandaag ben ik 68 jaar oud en weet wat revalideren betekent, wat pijn is en het hieraan psychisch lijden. Dankzij Dorsoo heb ik een nachtrust! Jarenlang sliep ik in periodes van maximum 3 uur om reden van het zeurend gevoel ter hoogte onderrug en bekken. Samen met de verantwoordelijke van de Dorsoo-winkel in Oostende werd naar een oplossing gezocht om mij die nooit eerder comfortabele slaap te geven. Ik weet dat mijn probleem NOOIT opgelost zal zijn; dit is een feit, maar dankzij Dorsoo slaap ik voor het eerst sinds jaren vaster en vooral langer. BEDANKT DORSOO !!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Koenraed, Dat is een geweldig mooie reactie voor ons bedrijf. Heel veel dank om dit te delen! We wensen u de best mogelijke nachtrust toe. Veel groetjes van het Dorsoo-team.

Direct een goed gevoel

Wij hebben verschillende winkels bezocht en de keuze is Dorsoo geworden. Spijtig echter als we door iemand gestuurd zouden worden, krijgt die persoon een bloemetje. Wij waren passanten en worden dan niet beloond, hoe klein ook. Maar hebben zeker geen spijt van onze beslissing.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Eddy, Dankjewel voor de mooie beoordeling. U weet nu wat u kan doen om een bloemetje te ontvangen :-). Dank voor de feedback hierover. We wensen jullie heel fijne nachten en uitgeslapen dagen :-) het Dorsoo-team.

Super service en betere slaapervaring

Heb een paar maanden na de aankoop zonder enig probleem van matras gewisseld, naar een harder model. Sowieso had ik al een betere slaapervaring maar toch nog gewijzigd met als gevolg een nog betere ervaring. Enkele jaren geleden geopereerd aan de onderrug met no dagelijks hinder. Ervaar ook hier een verbetering, ook door meer beweging.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Peter, Dankjewel voor de mooie beoordeling! Een heel fijne dag gewenst vanwege het Dorsoo-team.

zeer goede kwaliteit

goede kwaliteit aan redelijke prijs. Snelle levering. zowel verkopers als installateurs als dispatching zijn beleefd en professioneel. Zeer goede nazorg.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Jonathan, Dankjewel voor de mooie beoordeling en de complimenten :-). Groetjes van het Dorsoo-team.

Slapen zonder rugpijn is fantastisch!

We hebben ons bedden nog maar tien dagen en we stellen vast dat het elke dag aangenamer wordt om te gaan slapen. Bedankt Dorsoo! We zullen jullie slaapcomfort zeker aanbevelen bij familie en vrienden!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Linda, beste Jean-Pierre, Hartelijk dank voor de mooie reactie. Altijd welkom voor een koffie als jullie in de buurt zijn. Groetjes en fijn weekend, het Dorsoo-team.

zeer goede kwaliteit

minder rugpijn en beter slapen

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Danny, Bedankt voor de mooie beoordeling! Alvast een heel fijn weekend gewenst, het Dorsoo-team.

Wij slapen zeer goed !

Met mijn vorige matras had ik altijd pijn aan de rug bij het opstaan maar nu sinds onze dorsoo matras niet meer .

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Jasmine, Hartelijk dank om uw positieve ervaring te delen! Veel groetjes, het Dorsoo-team.

Voldoende tijd nodig om aan te passen

Na twee weken zag ik nog geen verbetering in mijn slaapgebeuren. Ook wegens onregelmatige uren en nachtwerk. De volgende twee weken werden langzaamaan beter. Ik ben nu in week vijf en merk stilletjesaan verbetering van mijn rugproblemen, maar het blijft zoeken naar de juiste slaappositie.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Oostende
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ronny, Alvast bedankt voor uw positieve beoordeling. Een regelmatig slaappatroon aanhouden is gewoon heel moeilijk bij ploegen- en/of nachtwerk weten we. Hou ons gerust op de hoogte hoe het evolueert. Groetjes, het Dorsoo-team.

goeie investering in mijn rug

Doet wat het belooft

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Pieter, Bedankt voor de positieve feedback en beoordeling! Fijn paasweekend, het Dorsoo-team.

In deze beginfase zeer tevreden

Zowel mijn vrouw als ikzelf ervaren in deze beginperiode ( Dorsoo nauwelijks 2 weken in gebruik ) een aangenaam gevoel en een verbeterde nachtrust. De investering is ons op dit ogenblik de moeite waard geweest. Binnen enkele maanden geven wij u zeker onze verdere evolutie.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Rudy, Als de eerste weken reeds heel goed zijn, doet dit het beste vermoeden voor het vervolg. :-) Hou ons zeker op de hoogte van de evolutie. Alvast bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes van het Dorsoo-team.

Geweldige matras

Alle ervaring is positief. Wat een verschil een matras kan maken.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Gian, Dankjewel voor de positieve reactie! Nog veel mooie nachten gewenst :-) Groetjes, het Dorsoo-team.

Eindelijk nachtrust

Mijn vrouw had al jarenlang pijn in haar rug na een ongeval met 2 indeukfracturen tot gevolg. De pijn werd jaar na jaar erger, waarna wij besloten om een nieuw bed te kopen. Een tiental winkels bezocht, Dorsoo was de laatste, maar we hadden er beiden een gevoel bij van 'dat is het'. En we hebben meteen besteld bij Dorsoo Oostende.(we kregen een goede uitleg). Nog geen seconde spijt van gehad , de 2 maand omruilgarantie/ teruggeefgarantie heeft ons , naast de ligkwaliteit, over de streep getrokken. We zijn heel tevreden, mijn vrouw heeft eindelijk pijnvrije nachten. Mijn vrouw heeft een harde matras, ik een middelmaat. Dorsoo is niet goedkoop, maar volgens ons wel het beste of bij de besten op de markt. Zeker als je pijn hebt in je rug. Wij zullen die terugneemgarantie absoluut niet claimen!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Eddy, Super bedankt voor de mooie beoordeling. Dit past volledig in wat we willen bereiken. We wensen jullie de best mogelijke nachtrust. Groetjes, het Dorsoo-team.

Dit bed aanschaffen was een uitstekend idee.

's Avonds naar bed gaan en weten dat dit bed er alles aan doet om jou een comfortabele nachtrust te geven, daar kijk je naar uit. Ieder detail is onderzocht en dat merk je. Het uitstappen is verrassend gemakkelijker dan vroeger en uiteraard is heel het systeem ook goed voor de rug. In de winkel neemt men de tijd om u duidelijk alles uit te leggen. Deze mensen houden van hun vak, dat zie je. Ook de leveranciers die alles kwamen plaatsen deden het uitstekend. Kortom, wij zijn heel blij met deze investering. Dit is eigenlijk onbetaalbaar. Bedankt Dorsoo.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Jan, Hartelijk dank voor de mooie reactie. Het doet heel veel plezier om dit allemaal te lezen. :-) Een fijne week gewenst. het Dorsoo-team.

Nachtrust is enorm verbeterd

Vlotte service Alles is naar wens verlopen!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Eddy, Leuk te lezen dat u onze service kan appreciëren. Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

zeer goed

OK

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Charles, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn weekend, het Dorsoo-team.

zeer tevreden

gaat het al veel vroeger moeten doen

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Yolande, Dat is een mooi compliment :-). Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn weekend, het Dorsoo-team.

totaal tevreden van Jean-Marie Crul

goede info en prima kwaliteit en Belgisch!

Heel good

Bought medium density mattress for my existing bed. After sleeping on it for a few days, I discovered the level of comfort that Dorsoo delivers. My whole body seemed to stretch and be gently supported at the same time. Best decision I made in 2022!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Dear Ellen, Our best wishes for the new year, with a good health upfront! Thx a lot for the very positive review. Glad to know we could help. Kind regards, Team Dorsoo

Schitterend

Het zalig slapen nu

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Gunther, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We wensen u een leuk eindejaar en een gezond 2023! het Dorsoo-team.

super toffe ervaring

ik kan Dorsoo bed alleen maar aanbevelen. Super aankoop hebben we daarmee gedaan. En nog mooi ook. Dus wij zijn heel tevreden klanten.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Gerda, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Vrolijk kerstfeest, het Dorsoo-team.

Slaap prima

Slaap prima, beter dan voordien

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Sophie, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn eindejaar en een gezond 2023 gewenst! het Dorsoo-team.

Aangaan bed

Slaap goed, zonder pijn

Aangaan bed

Slaap goed, zonder pijn

Slapen zonder rugpijn!

we hadden al veel eerder een Dorsoo bed moeten kopen. Zalig slapen, zonder rugpijn!!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Geert, Tof te lezen! Dankjewel voor de fijne review. Groetjes van het Dorsoo-team.

goed slapen

goede nachtrust

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Martine, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

Ten Beukenboom 13 9400 Oost-vlaanderen

0324-54319721

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder