Eindelijk een goede nachtrust dankzij de Comfort matras!

Super matras en uitstekende service, aanrader!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Elke, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Uw tevredenheid maakt onze dag. Groetjes, het Dorsoo-team.

Slapen als een roosje

In bed stappen voelt als herbergen in een veilige haven van rust en comfort.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Sven, We konden het niet beter zeggen :-). Dank voor de mooie beoordeling. Fijn weekend, Het Dorsoo-team.

Groot verschil

Rugpijn bij het opstaan is verleden tijd. Top service ook na verkoop!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Frederick, Dank voor de mooie beoordeling! Uw tevredenheid maakt onze dag. Groetjes van het Dorsoo-team.

Zeer goeie aankoop

We zijn zeer tevreden over Dorsoo en kunnen het iedereen aanraden.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Lieve, Dankjewel voor de mooie beoordeling! Als jullie tevreden zijn, wij ook. :-) Veel groetjes, het Dorsoo-team.

Nu slaap ik in een tijd door.

Ik slaap dus nu ineens door zonder draaien of keren en dan nog plat op de rug hetgeen ik vroeger totaal nie kon.Resultaat;veel beter uitgeslapen maar wel bij het opstaan een beetje stijf en stram dus van het stil liggen ,maar dat ligt zeker aan mijn algemene artrose lijden.Gelukkig duurt dit maar een minuutje en ben ik voor de rest van de dag vrij van rugpijn.Conclusie zeer tevreden over mijn aankoop (een aanrader ).

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Jozef, Hartelijk voor de mooie beoordeling! :-) Een heel fijn weekend gewenst, het Dorsoo-team.

Aangenaam verast van snelle respons en bijhorende service!

Vanaf de eerste kennismaking met uw bedrijf , zijn producten alsmede de deskundige adviezen bij de aankoop destijds werden wij steeds , en ook naderhand, aangenaam verast van jullie correcte benaderingswijze. Bedankt daarvoor.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Greet, Dat zijn heel fijne opmerkingen. Dankjewel daarvoor. Groetjes, het Dorsoo-team.

Zalig slapen

Zalige nieuwe matras

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Jan, Blij dat de matras u bevalt zoals we beloven in de winkel. Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

Uitstekend!!

Ik moest een nieuw bed hebben voor een medische redenen. En sinds ik mijn nieuw bed heb, heb ik er geen last meer van. Zeer tevreden!!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Valerie, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Nog veel slaapplezier gewenst. :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Zeer comfortabel

Ons slaapcomfort is wel degelijk gestegen . Ook super handig de dunne lichte matrassen wat het handig maakt om het bed te verschonen of matrassen eens te draaien zonder dit een heel gevecht moet zijn. De enigste opmerking die we hebben, die ook helemaal persoonlijk is zijn de kussens die voor ons toch iets te laag zijn. Waar we moeilijk aan wennen en graag toch wat hoger liggen en dit dus versterken met nog een extra kussen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste An-Sofie, Onze beste wensen voor het nieuwe jaar. Bedankt voor de mooie beoordeling. U haalt een paar goede punten aan. Tip: De hoofdkussens zijn liggend op de zij iets hoger op de buitenzijdes dan het midden. Dat kan helpen. Hoofdkussens zijn heel persoonlijk. Mocht u graag eens een hoger hoofdkussen testen kan dat. Als u verdere vragen hebben of opmerkingen heeft, aarzel niet ons te contacteren. Groetjes, het Dorsoo-team

Perfecte levering en installatie - zalig slapen

De Dorsoo bedbodem moest in een bestaand bedkader gemonteerd worden; Dit was niet zo evident maar werd perfect uitgevoerd door de vriendelijke installateurs. Na een beetje gewenning is het nu zalig slapen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Geert, Onze beste wensen voor het nieuwe jaar. Bedankt voor de complimenten en de mooie beoordeling. Onze plaatsers trachten het telkens goed te laten uitkomen! Groetjes, Het Dorsoo-team.

Topkwaliteit! We slapen beter en het neemt de pijn in de rug weg.

We zijn goed ontvangen in de winkel en kregen de nodige uitleg. Ikzelf ben enorm geholpen. De rugpijn is beter tot bijna verdwenen. De rugpijn van mijn vriendin is voor haar al veel beter maar nog niet helemaal weg. Hopelijk betert dit nog in de toekomst verder.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Niels, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Geniet nog van jullie herwonnen nachtrust. Groetjes en fijn weekend, het Dorsoo-team.

Dorsoo maakt waar wat men belooft: slapen zonder rugpijn

Bij Dorsoo kregen we een professionele, duidelijke uitleg en demonstratie van waar een goede matras aan moet voldoen. We hadden hierbij ook meteen een goed gevoel, in tegenstelling tot ons bezoek aan een andere winkel. Zeer snelle levertijd ook en vriendelijke beleefde plaatsers! Nog geen seconde spijt gehad van onze aankoop!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Sara, beste Kevin, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en de complimenten aan onze mensen. Doet veel plezier :-). We wensen jullie de best mogelijke nachtrust, Groetjes, het Dorsoo-team.

zachte matras en aangenaam wakker worden in een warm bed

alhoewel ik een goede slaper ben geeft deze matras mij meer comfort.

• In welke winkel heeft u aangekocht? Dorsoo Ninove
  • Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Julienne, Leuk te lezen dat we toch nog iets konden verbeteren aan uw slaapcomfort. Bedankt voor de mooie review! Groetjes, het Dorsoo-team.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Guy, Dankjewel voor positieve beoordeling. Vele groetjes, het Dorsoo-team.

wij hebben a l10 jaar een DORSOO en zijn zeer tevreden.

gewoon een reeds goede ervaring en hebben een nieuwe aankoop gedaan voor de kinderen

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ann, Hartelijk dank voor de mooie review. ;-) Doet ons veel plezier. Veel groetjes, het Dorsoo-team.

Een fantastisch bed

Het bed biedt goeie ondersteuning. We hebben 2 aparte matrassen die in 1 hoes zitten, dat is zeer comfortabel.

Beste Charlotte, Bedankt voor de fijne reactie! Groetjes, het Dorsoo-team

Gevoelig minder pijnen bij het opstaan

Zeer goede slaap, aangename verbetering na pakweg anderhalve maand Dus geen klachten super content Eddy

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Eddy, Blij te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor de beoordeling. Groetjes, het Dorsoo-team

Dorsoo doet wat het beloofd :garantie voor goede nachtrust!

Onze tweede aankoop na meer dan 25 jaar. Bij verkoop villa ons bed overgelaten aan de nieuwe eigenaar. Opnieuw gekozen voor Dorsoo in onze nieuwe woonst omdat we overtuigd zijn van goede nachtrust, uitgerust wakker worden en opstaan zonder rugpijn . Perfecte klantenservice door de heer Marc Bernaerts in Ninove bij de aankoop. Vriendelijk onthaal in Oostende voor de aanschaf van de hoofdkussens

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Oswald, Bedankt voor het vertrouwen in Dorsoo, en voor deze mooie review! Groetjes, Het Dorsoo-team

zeer goed

zeer tevreden van de uitleg in de winkel. Ook de lakens in Egyptisch katoen een aanrader. Kortweg een dikke aanrader, bed, lakens.

Beste Anita, Hartelijk dank voor deze fijne review! Groetjes, Het Dorsoo-team

Slapen op een wolkje

Zalige matras en bedbodem. Het lijkt alsof je zweeft. De matras is ook volledig beslaapbaar. De rand zakt niet naar beneden. Het is dus alsof je bed groter is dan met een andere matras. Zeker een aanrader.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Tina, Heel tof te lezen. Hartelijk dank daarvoor! Groetjes van het Dorsoo-team.

Slaap veel beter. Hadden we het geweten hadden we onze dorsoo eerder aangekocht

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Aurelien, Super bedankt voor de mooie review! Doet ons veel plezier. Groetjes, Het Dorsoo-team.

Nu ga ik met plezier gaan slapen !

Na even wat aanpassen vind ik mijn dorsoo een zalig bed...mijn slaap is niet meer onderbroken door pijn en s morgens sta ik meestal uitgerust op.

Beste Carry, Bedankt voor de mooie reactie en review! Fijn weekend, Team Dorsoo

Tevreden

Tevreden,dat wij Dorsoo,zijn geweest.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste André, Bedankt voor de fijne reactie. Warme groeten, het Dorsoo-team.

Resultaat zoals beloofd

Na jaren rugklachten zijn deze er helaas nog steeds maar zoals beloofd door Dorsoo zou ik verbetering moeten voelen na 4-tal weken gebruik van het systeem. Inderdaad, dat is ook zo en ik hoop nog steeds op nog meer verbetering de komende tijd.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Eddy, Slapen op een nieuw bed heeft inderdaad een aanpassingsperiode nodig. Het is positief dat u ondertussen al verbetering ondervindt. Geef ons zeker een seintje als we nog iets voor u kunnen betekenen. Groetjes, het Dorsoo-team

Sinds ik op die Dorsoo matras slaap heb ik geen rugpijn meer. Ook op mijn schouders kon ik door artrose moeilijk liggen. Dat gaat nu heel goed. Ik kan het aan iedereen aanraden. Super tevreden. Ook van het hoofdkussen uit viscose ben ik heel tevreden.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste MT, Fijn te lezen dat we jou goed konden helpen! Bedankt voor de positieve review. Nog vele mooie nachten gewenst. Groetjes, het Dorsoo-team

Ten Beukenboom 13 9400 Oost-vlaanderen

0324-54319721

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder