ik slaap zeer goed . geen rugpijn.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste André, Dankjewel voor de mooie beoordeling. Groetjes, het Dorsoo-team.

Prima comfortabelslaapconcept

Zeer professionele uitleg en demo door de klantvriendelijke verkoper Waren direkt overtuigd van het concept en kunnen dit beamen na 3 weken een zalige comfortabele nachtrust te hebben beleefd

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Johny, Heel fijn te vernemen :-). Bedankt voor deze mooie review! Alvast een fijn weekend gewenst. Het Dorsoo-team.

We slapen gewoon beter!!!

vrouw heeft naar eigen zeggen een dieper en meer ontspannen slaappatroon we woelen minder (minder draaien en keren in de slaap) kortom beter uitgerust

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Danny, Bedankt voor de mooie review en dito reactie! Veel slaapplezier gewenst. :-) Veel groetjes van het Dorsoo-team.

Heerlijke nachten

Wanneer je goed slaapt is de volgende dag des te beter

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Ingrid, Dankjewel voor de mooie reactie! Veel groetjes, het Dorsoo-team.

Uniek en zeer comfortabel slaapsysteem

Wij hebben een zeer goede uitleg gekregen in de winkel. De levering en plaatsing waren top ! Zelfs het omwisselen van de soft- naar medium matras was geen enkel probleem en verliep heel vlot. Het personeel is super vriendelijk en staat terecht 100% acher hun product. Dat het dan ook nog eens Belgisch is, is mooi meegenomen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste mevrouw, beste heer, Hartelijk dank voor de mooie reactie en feedback. We wensen jullie de best mogelijke nachtrust toe! :-) Veel groetjes, het Dorsoo-team.

Super tevreden !

Al dadelijk voelde ik het verschil wat niet wil zeggen dat mijn rugprobleem opgelost is maar het ondersteunende gevoel over gans mijn lichaam geeft mij wel een zalig gevoel en een verbeterde nachtrust ! Ik slaap terug bijna gans de nacht door ! Heel af en toe word ik nog wakker met een lichte pijn in de onderrug en door de stand van het bed een beetje te veranderen wat in enkele seconden gebeurt is verdwijnt na enkele minuten de pijn wat zalig is ,ik heb in jaren niet meer zo goed en pijnloos geslapen ! Ik zou voor geen geld mijn bed nog willen ruilen !

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Christine, Bedankt voor uw uitgebreide reactie en positieve review! We zijn heel verheugd dat we u konden helpen :-) Vele groetjes, het Dorsoo-team.

(na enkele weken) Helend !

Na 1ste kennismaking in winkel in Geel, een test-weekend geboekt in B&B Het Wouwe. Deze B&B verdient prijs/kwaliteit 11/10, mr da’s n ander verhaal. Wèl gemerkt dat Dorsoo een speciaal bed is, waar je (rug) aan moet wennen. Dit in tegenstelling tot andere merken, waar ik soms wél onmiddellijk “lekker” op lag. En ik heb alle concullega’s die “rugpijn-verzachting met hun bed claimen”, bezocht ( 8-9 duurste merken in prov. A’pen). Nog meer vragen had ik na B&B-wknd-test, die ik stelde tijdens 2de bezoek in Aartselaar. De gedegen info van “verkoper”, die eerder overkwam als een adviseur + de “niet-goed, geld terug garantie” trokken me over de streep. Want nogmaals, Dorsoo is volgens mij niet het bed waarvan je onmiddellijk zegt “ Ja, dit is mijn bed !”. Levering en plaatsing door 2 vriendelijke/handige jongens. Communicatie met Dorsoo Ninove ook erg correct, snel en vriendelijk. De 1ste nachten sliep ik onrustiger, maar de typische ochtend-rugpijn verdween wèl. Deze gewenning heeft toch wel een 2-3 weken geduurd, eer ik aangenaam (en dieper?) sliep. Ik deed – om bed + rug te testen – ook bewust géén ochtend-rug-oefeningen meer, en toch was ik niet stijf en stram meer ‘s morgens. Nu, goede maand na levering is mijn rugprobleem/pijn niet volledig opgelost => Dorsoo kan geen nieuwe rug leveren; dat belooft men ook niet. Maar de nachtelijke en ochtend-rugpijn is verschoven naar namiddag, omdat ik te lang zittend werk doe. Maar daar kan ik tijdens de dag wèl wat aan doen, en dat kan je al slapend niet. Enkele weken na levering telefoon ontvangen van verkoper hoe het bed bevalt= service nà verkoop! Ik apprecieer het bed nu meer en meer, en hoop dat op langere termijn dit mijn rug nog meer ten goede zal komen. I.v.m. andere Medi-sche matrassen of bedden niet (veel) duurder, als je elektrische opties weg laat. (Die heb je om te slapen volgens mij niet nodig). En kan je je geld beter investeren dan in je eigen rug ?

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Erik, Prachtig :-). Bedankt om uw uitgebreide verhaal hier neer te pennen. Het geeft ons 'goesting' om er tegenaan te gaan. Fijn weekend, het Dorsoo-team

Wij slapen al meer dan 20 jaar op een dorsoo bed en zouden niets anders meer willen. Nu hebben we ons een electrisch verstelbaar dorsoo bed aangeschaft, wat nog meer comfort geeft.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Greet, Bedankt voor de mooie beoordeling! Het is even fijn jullie als klant te hebben. :-) Groetjes en fijn weekend, het Dorsoo-team.

Super goede matras

Door matras slaap ik super goed. Zeker voor mensen met rugklachten zoals ik raad ik Dorsoo aan.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Vicky, Super te lezen. Dankjewel voor de warme aanbeveling. :-) We wensen jou een uitstekende nachtrust! Groetjes, het Dorsoo-team.

Beter bestaat gewoon niet...

Na eerder andere merken uitgeprobeerd te hebben, ben ik nu toe aan mijn tweede dorsoo bed in dik twintig jaar tijd... Voor mij is dit buiten categorie ...slaapt echt fantastisch, geen last van rug of schouders. Bovendien is ook de (na)service optimaal.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Eric, Hartelijk dank voor de lovende woorden! :-) Nog veel slaapgenot gewenst! Fijn weekend en groetjes, het Dorsoo-team.

Voelbaar verschil na 2 weken!

Na zeer frequente rugklachten bij het opstaan uit ons bed voelen we nu dat we met het Dorsoo bed beter uitgerust zijn en zeer opmerkelijk minder rugklachten hebben.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Raf, Leuk te lezen :-). Dankjewel voor de mooie review. Fijn weekend, het Dorsoo-team.

Top bed

Zalig om terug te kunnen slapen zonder rugpijn!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Carina, Dankjewel voor de mooie beoordeling! Veel groetjes van het Dorsoo-team.

Wij kunnen het iedereen aanbevelen

Ik ben zeer tevreden met mijn Dorsoo matras. Ik slaap erg goed op het matras en de service is top. Ik kan het matras aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een comfortabele matras.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Dimitri, Dank voor de mooie beoordeling! Nog veel slaapplezier gewenst :-). Groetjes, het Dorsoo-team.

Minder rugpijn

Matras ligt zachter en verminderd de pijn in mijn lenden

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Anne, Bedankt voor de mooie beoordeling Groetjes van het Dorsoo-team.

Zalig slapen

Het is fijn om op reis te gaan, maar zalig om bij thuiskomst weer goed te kunnen slapen op onze eigen matras!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ineke, Leuk te lezen! Bedankt voor de mooie beoordeling ;-) Groetjes, het Dorsoo-team.

Dorsoo is een betrouwbaar systeem

Dorsoo beantwoordt aan mijn wens om comfortabel te kunnen slapen met voldoende ondersteuning van mijn rug. Ik ervaarde een deskundig en eerlijk advies. Ik vond het super dat ik de matras een tijdje mocht uitproberen en evt ruilen.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste André, Bedankt voor de fijne beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

niets dan positief

goede uitleg gekregen in de winkel over het product en de levering, ook de opvolging van de levering en installatie is beter dan bij concurrenten waar we in het verleden hebben gekocht. niets dan positief

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Toon, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Doet veel plezier om met deze feedback het weekend in te gaan. :-) Vele groeten en fijn weekend, het Dorsoo-team.

zeer goed systeem

1 klein minpuntje , we werden door vrienden gestuurd om zeker naar het systeem van Dorsoo te kijken. toen we de bestelling hebben geplaatst is ons dat gevraagd geweest en werden de gegevens van onze vrienden opgeschreven , want " wij sturen ze bloemen op " als dank voor de doorverwijzing. die bloemen zijn nooit aangekomen, bij ons weten !

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Marc, Er liep iets mis in het proces. Onze adviseur Jan heeft ondertussen contact genomen via mail. Bedankt om ons positief te beoordelen. De bloemen voor uw vrienden brengen we zeker in orde! Groetjes, Het Dorsoo-team.

Top matrassen

De vorige matras was oud en had dus al een 'put'vorming. Vermoedelijk voelt daarom de nieuwe matras wat smaller aan. We kozen voorlopig voor geen kader, wat dus ook de oorzaak zou kunnen zijn van dit smaller aanvoelen.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Ann, Bedankt voor de positieve beoordeling! En beste wensen voor 2023, een goede gezondheid voor jullie. Groetjes van het Dorsoo-team.

uitstekende uitleg inde winkel

Prima uitleg in de zaak bij onze eerste kennismaking.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Maria, Dankjewel voor de mooie beoordeling! Fijn te lezen dat u ook de uitleg in showroom kon appreciëren. Groetjes, het Dorsoo-team.

Eindelijk nachtRUST en weg rugpijn.

Uitleg door Jan in de winkel was heel uitgebreid. Bijgevolg hadden we geen vragen meer. Een beetje kunnen testen in de winkel en dan ons bed aangekocht en na enkele weken geleverd. Perfecte levering: bed heel snel en degelijk geïnstalleerd en geen vuil achtergelaten. Dan het bed zelf... Wat een verschil met de vorige bedden! Eindelijk genieten we van onze nachtrust. En eindelijk kunnen we opstaan zonder rugklachten. Wij raden Dorsoo aan en vinden dat het bed zijn geld zeker waard is.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Bruno, Hartelijk dank voor de enthousiaste beoordeling. Het doet ook plezier te lezen dat het over de ganse lijn uitstekend verlopen is. Veel groetjes, het Dorsoo-team.

heel goed

heel goed

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Lieve, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Geweldige slaapervaring

Opstaan zonder rugpijn, mooi en modern ontwerp die in elke kamer past

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Jorden, Hartelijk dank voor de complimenten en de positieve beoordeling! Fijn te lezen dat het slaapsysteem ook mooi de kamer staat. Groetjes van het Dorsoo-team.

Zalig.....Terug slapen zonder rugpijn

Toen ik hem vertelde dat we een nieuw bed wilde kopen, raadde mijn kinesist mij aan om naar Dorsoo te gaan. We werden geholpen door een hele vriendelijke verkoopster en kregen alle informatie heel duidelijk uitgelegd. We waren dan ook snel overtuigd en na enkele dagen bedenktijd hebben we ons bed besteld. Na ongeveer 1 maand ben ik helemaal van mijn rugpijn vanaf, dus mijn kinesist heeft pech, want hij zal mij dus minder hoeven helpen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Marjan, Superfijn te lezen, zowel over jouw bezoek als over het resultaat. Ik denk dat jouw kinesitherapeut ook wel blij zal zijn dat hij je op deze manier kon helpen. Bedankt voor de mooie review. We wensen jullie een deugddoende nachtrust. Groetjes van het Dorsoo-team.

Opnieuw een goed nachtrust

Na toch wel wat rugklachten, pijn in schouders bij het opstaan, … gingen we op zoek naar een goede oplossingen om onze klachten te verminderen. Even googlen en al onmiddellijk verscheen Dorsoo. We zijn dan eens gaan informeren. We kregen een heel goede uitleg en konden uitgebreid testen. Dat heeft ons al snel doen beslissen om het Dorsoo Active+ systeem aan te schaffen… Zelfs na een paar dagen ondervinden we al positieve veranderingen. De levering en plaatsing verliep heel vlot door vriendelijk mannen. Bedankt Dorsoo en medewerkers

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Inka, Dankjewel voor de mooie beoordeling. Fijn te lezen voor onze medewerkers! Groetjes, het Dorsoo-team.

Ten Beukenboom 13

9400 Oost-vlaanderen

0324-54319721

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder