Nu we op het Dorsoo systeem slapen heb ik minder of geen rugpijn meer. Ook geen ochtendstijfheid meer tijdens het opstaan. We slapen als een roos.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Urbain, Super te lezen. :-) Dankjewel voor de mooie review! Groetjes van het Dorsoo-team.

Slapen zonder rugpijn, dat klopt zeker waar dorsoo voor staat

Uitstekende service, goede uitleg in de winkel en dienst na verkoop is ook super. Een aanrader!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Davy, Hartelijk dank voor de complimenten en de mooie review! Groetjes van het Dorsoo-team.

zeer tevreden

zeer tevreden over het product zelf ,zowel als over de service

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Jan, Dat doet ons veel plezier! :-) Bedankt! Groetjes, het Dorsoo-team.

Uitermate tevreden

Een gigantische stap omhoog in comfortabel slapen en uitgerust opstaan.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Wim, Dankjewel voor de mooie beoordeling! :-) Heel fijn te lezen dat u resultaat boekt. Groetjes van het Dorsoo-team.

Dorsoo is een absolute aanrader

We zijn uitermate tevreden met de aankoop van 2 nieuwe matrassen en hoofdkussens; we noemen hierbij het circuit van de keuze in toonzaal in Sint-Niklaas tot de plaatsing in onze slaapkamer. Enerzijds is dit dankzij de zeer professionele uitleg welke in de toonzaal werd gegeven door Nadja. Hierbij werd goed geluisterd naar onze wensen en in functie hiervan, werden we geadviseerd en konden we verschillende matrassen en ergonomische hoofdkussen uittesten. Vrijblijvend, zonder haast, zonder druk en met de optie voor kosteloos te ruilen indien niet tevreden. Anderzijds dankzij de vlotte en stipte service door de twee sympathieke mensen welke de matrassen aan huis hebben geleverd en geplaatst. Na ruim een week met een nieuwe configuratie matras en ergonomisch hoofdkussen, mogen we voorzichtig stellen dat eerdere klachten aan nek, schouder en rug verminderd zijn.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Beatrijs, Dankjewel om ook uitgebreid te tijd te nemen voor deze enquête. ;-) We wensen u de allerbeste nachtrust toe. Groetjes van het Dorsoo-team.

Heel goede ervaring van uiteg,aankoop,levering.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Dorien, Dat is leuk te vernemen! Dankjewel voor de mooie review :-) Fijn weekend en groetjes van het Dorsoo-team.

Top service en kwaliteit

Bij Dorsoo neemt men de tijd om naar hun klanten te luisteren en hen uitgebreid te informeren over de kwaliteit van hun producten. Als je na de levering en na een aantal nachten slapen op uw nieuwe matras merkt dat het toch niet de ideale keuze was, mag je kosteloos ruilen voor een andere! We slapen weer beter en worden ontspannen en zonder last van rug of heupen wakker! Nog geen seconde spijt gehad van deze investering in beter nachtrust!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Elisabeth, Leuk te lezen :-). Dankjewel daarvoor! Fijn weekend en groetjes van het Dorsoo-team.

positief over de ganse lijn: vanaf het eerste bezoek in de winkel tem het slapen

Heel tevreden over het advies in de winkel. De plaatsing verliep ook heel vlot. De slaapervaring op het Dorsoo slaapsysteem voldeed aan onze verwachtingen. Ook heel tevreden over de service na verkoop

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Lies, Leuk om uw positieve ervaring te kunnen lezen. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Mijn job is buschauffeur door veel te rijden heb ik al jaren slechte rug en slaap ik heel slecht wegens veel pijn na veel verschillende natrassen te proberen tot zelfs waterbed Had ik totaal geen winst Tot iemand me vertelde dat ik een dorsoo bed moest proberen na veel twijfels heb ik toch eentje gekocht en bij wonder slaap ik nu heel rustig zonder veel pijn en sta ik smorgens fris op een aanrader voor iedereen en de service is super super goed

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ria, Super te lezen, dankjewel voor de mooie reactie! Alvast een goed eindejaar en een uitstekend begin van 2024 gewenst! Het Dorsoo-team.

Zalig slapen en uitstekende én snelle service!

Op aanraden van mijn kinesist en dokter zijn we langs Dorsoo geweest. Ik was snel overtuigd, maar mijn man was eerst eerder sceptisch. Een nieuw slaapsysteem is altijd even aanpassen, maar we hebben allebei nooit eerder zo zalig geslapen en vooral, zonder rugpijn! Zelfs mijn man kan nu zijn Dorsoo bed niet meer missen :-) De service en dienst na verkoop zijn ook uitstekend. We zijn altijd heel vriendelijk ontvangen en héél snel geholpen!

Goed en snel service!

Goed advies en service

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Didier, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! Een heel fijn eindejaar gewenst, van het Dorsoo-team.

Slapen op onze Dorsoo voelt als hemels gedragen worden doorheen de nacht

Reeds een tijdje sukkelde ik met rugklachten die zich vooral 's nachts manifesteerden. Tegen de ochtend werd de pijn zo hels dat slapen niet langer mogelijk was en er op geen kant te liggen was. Omwille van die reden hebben mijn partner en ik gekozen om onze huidige matras te vervangen door een slaapsysteem van Dorsoo. Uit opzoekwerk en ook uit eigen overtuiging wist ik dat dit het betere slaapsysteem op de markt is. En inderdaad, van zodra we enkele dagen op de Dorsoo sliepen was de pijn veel beter. Ik kan terug zalig uitslapen. We hebben nog speciaal een paar weken gewacht met het schrijven van deze review om er zeker van te zijn dat het positieve effect niet tijdelijk was, maar nog steeds is het zalig slapen. Geen ondraaglijke pijn meer. De Dorsoo ondersteunt perfect waardoor het voelt alsof je hemels gedragen wordt. Er is maar één nadeel aan, je wil 's ochtends niet meer uit bed.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Maarten, Bedankt voor de mooie beoordeling. Heel fijn te lezen! :-) Groetjes, het Dorsoo-team

Gewoon zalig op een Martas van dorsoo

Slaap zeer goed en sta op zonder rug en schouder pijn

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Johan, Dankjewel voor de mooie reactie en review! Het doet ons veel plezier uw tevredenheid te kunnen lezen. Veel groetjes, het Dorsoo-team.

Waar naar geld

Naar aanleiding van mijn rug probleem en aanraden van de rugschool ben ik terecht gekomen bij Dorso. We zijn zijn zeer tevreden van het bed. Zowel van de service als ondersteuning. Wij raden dit iedereen aan voor zowel rug patiënten als mensen zonder problemen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Yuri, Bedankt voor uw fijne reactie! Groetjes en een fijn weekend gewenst, het Dorsoo-team.

fantastisch.

Mijn ervaring met mijn slaapsysteem is je slaapt als een marmot het is in een woord fantastisch. ik zou het iedereen aanbevelen het is het waard.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Monique, Dankjewel voor de mooie beoordeling! We wensen u een verderzetting van de fantastische nachtrust. ;-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Opstaan zonder rug en nekpijn.

Niet het goedkoopste bed, maar wel het beste bed waar ik ooit heb in geslapen. Ook de hoofdkussens zijn fantastisch, daarom vandaag bijbesteld om te gebruiken op een tweede locatie.

• Uitleg in de winkel N.v.t.
  • Levering en plaatsing N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Eric, Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. En bedankt voor de bijbestelling :-) Groetjes, Het Dorsoo-team

Dit is gegaan, zoals het hoort te zijn

Bij Dorsoo zijn we zeer vriendelijk en kundig geholpen. Dankzij bekwame personeel zijn we goed geslaagd om een mooi ergonomisch slaapsysteem aan te schaffen. Deze aankoop heeft volledig mijn ervaring overtroffen, al verschillende matrassen gekocht en vervangen maar slaapsysteem van Dorsoo springt er hoog bovenuit, zeer hoge kwaliteit voor een goede prijs en uitstekend slaapcomfort. Dit was al na de eerste week goed te voelen en van de eerste nacht uitstekend geslapen. Levering en leverdatum zoals was afgesproken. Prima bezorgservice. Oude bed meegenomen evenals alle verpakkingsmateriaal. Helemaal tevreden..

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Davor, Hartelijk dank voor deze heel mooie review! Dat doet ons enorm plezier :-) Groetjes, het Dorsoo-team

Sedert ik op dorso slaap, kom ik niet meer gebroken uit mijn bed.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Isabelle, Bedankt voor de mooie beoordeling! :-) We wensen u de best mogelijke nachtrust toe. Fijn weekend en groetjes, het Dorsoo-team.

Een aanrader!

We zijn heel tevreden. De bodem is perfect. Als we ergens anders overnachten, voel ik na 2 nachten mijn rug en verlang ik ernaar om terug in mijn eigen Dorsoo bed te kruipen. Ook andere producten: dekens van kameelhaar en verschillende kussens zijn super goed. We kopen enkel Dorsoo producten nu om te slapen en raden ze aan aan onze familieleden. Ook de service is uitstekend. Toen de bodem niet in een nieuw bedframe paste, werd de frame aangepast op kosten van Dorsoo. Altijd ook een professioneel advies en een glimlach in de winkel! Als onze kinderen binnenkort alleen zullen gaan wonen, zorgen we voor een cadeau voor hen – een Dorsoo bed.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ekaterina, Super leuk om zo'n mooie review te mogen ontvangen. We doen ons best, elke dag een beetje beter :-). Alvast een heel fijn weekend gewenst, het Dorsoo-team.

Vroeger kon mijn man niet uit zijn bed omdat hij een stijve rug had nu wil hij niet uit zijn bed omdat hij zou willen blijven liggen het feit dat hij er super op slaapt geweldig toch

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Cindy, Dat is heel fijn om lezen. :-) Dank om te delen! Veel groetjes van het Dorsoo-team.

herboren opstaan

vooraf elke morgend met pijn in de bekkenstreek en vermoeid opstaan. met een dorsoo aan te schaffen is dit echt volledig verdwenen en meer energie,we hadden al veel sneller de overstap moeten maken.het is natuurlijk wel een investering maar het is er wel eentje voor jezelf dus top toch? we zijn nu 3 weken verder en voelen nog altijd de positieve effecten van het systeem .hopen er nog lang van te kunnen genieten en dorsoo blijf zo doorgaan en dank je wel.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Jonathan, Bedankt voor de mooie review! :-) Veel groetjes, het Dorsoo-team.

Te vrede klant

Super tevreden, Levering was in orde , en één zeer goede uitleg van de leverancier. Een echte aanrader. Dankjewel Dorsoo.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Brigitta, Wat fijn te lezen. :-) Dankjewel voor de mooie beoordeling. Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Mijn ervaring met dorsoo is uitstekend

De service is uitstekend. Wij zijn zeer tevreden over ons dorsoo bed.we ondervinden dat we s'morgens minder rug en nekpijn hebben.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Wendy, Hartelijk dank voor mooie review! Dit doet ons veel plezier :-) Kleine tip: Tijdig de matras draaien helpt om ze in topvorm te houden. Alvast een fijn weekend gewenst, het Dorsoo-team.

Altijd positief en vriendelijk

Professioneel geen opdringerig gedoe, als je een dorsoo koopt weet je waarvoor je hem wil en de investering het dik en dubbel waard is, ik wil niks anders meer.

• Dienst-na-verkoop N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Jurgen, Heel fijn dit te lezen! Hartelijk dank om uw ervaring te delen. Groetjes van het Dorsoo-team.

Echt een aanrader

Dorsoo doet echt wat het belooft : het vernuftig systeem van de lattenbodem maakt dat men een rechte ruggengraat tijdens het liggen bekomt. Wij kunnen nu zelfs op onze rug slapen, wat vroeger altijd pijn veroorzaakte. Wij slapen beter en voelen ons ‘s morgens uitgerust. Dorsoo is echt een aanrader !

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Johan, Hartelijk bedankt voor de mooie reactie :-)! Vele groetjes, het Dorsoo-team.

Ten Beukenboom 13 9400 Oost-vlaanderen

0324-54319721

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder