Super ervaring top.

Gespannen gaan slapen en super ontspannen op staan de nek en rugklachten worden tot een minimum herleid tot helemaal geen pijn op de nieuwe matras van dorsoo nu in kruis gesneden te samen met de hydrologische lattenbodem top.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Fernand, Dat is heel fijn dat u dat meldt! Bedankt voor de mooie beoordeling, groetjes van het Dorsoo-team.

De aankoop: zeer vriendelijk en hulpvaardig. Alle nodige uitleg. De levering: stipt en professioneel Dienst na verkoop: de beloofde opvolging wordt ook daadwerkelijk gedaan. Een pluim voor het team

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Marianne, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! :-) Fijn paasweekend gewenst van het Dorsoo-team.

's Morgens uitgerust opstaan !

Dorsoo werkt niet alleen helend voor de rug, maar heeft ook een ondersteunende werking bij schouder- en nekklachten dankzij de specifieke deelstukken.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Katleen, Dankjewel voor de mooie beoordeling! :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Geen publiciteit maar realiteit: een Dorsoo maakt een heel positief verschil.

Zowel 's nachts als overdag genieten we van de uitstekende kwaliteiten van ons Dorsoo bed. We zijn heel blij met onze aankoop en het helpt effectief tegen rugklachten. De service van Dorsoo is excellent en persoonlijk. Laten we zeggen: een bed voor het leven.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Tony, Dankjewel voor de heel mooie review! Groetjes van het Dorsoo-team.

Positieve ervaring op alle vlak (uitleg in de winkel, snelle service, zeer tevreden over kwaliteit)

Blij dat we voor Dorsoo hebben gekozen voor onze nieuwe matrassen. Vooral een opluchting dat er, in tegenstelling tot veel andere winkels, een beperkt aanbod is. Daar zie je door het bos de bomen niet meer. Als binnen 10 jaar een nieuwe matras weer aan de orde is, dan gaan we voor het ACTIVE+ slaapsysteem. Is er een systeem bij jullie dat dit bijhoudt? M.a.w de bestaande klanten contacteren na 9 à 10 jaar om eraan te herinneren dat de matras aan vervanging toe is?

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ade, We houden dit idd bij. En als het zo ver is hoort u van ons. Draai de matras regelmatig eens, en wie weet kan u er wel langer dan 10 jaar meedoen. Zolang u goed slaapt hoeft u niets te vervangen. Dankuwel voor de mooie beoordeling, We zijn eveneens heel blij met u als klant :-) Onze beste wensen voor 2024, het Dorsoo-team.

Goede service en heel vriendelijk onthaal

We hebben jaren in het Dorsoo bed gelegen met eerst 1 dubbele matras, na jaren overgeschakeld op 2 eenpersoonsmatrassen Nu zijn we onlangs ( door rugproblemen) overgegaan naar de elektrische uitvoering We zijn al jaren klant en nog altijd heel tevreden Over de goede ontvangst door Mr Crul in Oostende en de goede service We kunnen het iedereen aanraden

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Bernard, U bent bedankt voor ons opnieuw het vertrouwen te geven. Dat gebeurt wel eens meer en daar zijn we altijd heel blij om. Onze beste wensen voor 2024! En een heel goede, pijnarme nachtrust gewenst. Het Dorsoo-team.

positief over de ganse lijn

Onthaal, bestelling, bijsturing Levering ten huize Afwerking Alles zeer correct, stipt en tot onze grote tevredenheid. Waarvoor onze dank.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Willy, Dankjewel voor de lovende woorden. Heel tof voor ons team. Onze beste wensen voor 2024! Fijne dag, het Dorsoo-team.

Ik heb veel minder rugpijn, en dat was wat ik wou.

De rugpijn is veel minder als ik opsta dan in ons vorig bed, en ik kan tenminste eens wat langer blijven liggen als ik moe ben.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Marc, Dankjewel voor de mooie reactie en beoordeling! Een fijne kerst en eindejaar gewenst van het Dorsoo-team.

Zeer professioneel

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Joseph, Bedankt voor de mooie reactie. Een fijne kerst en eindejaar gewenst! het Dorsoo-team.

Tevreden overde ganse lijn

Bij de verhuis hadden we een nieuw slaapsysteem nodig. We hadden een waterbed en gingen eens luisteren naar het dorsoosysteem. Jean-Marie gaf ons de volledige uiteenzetting en we waren overtuigd ervan. Ondertussen slapen we al enkele weken op het slaapsysteem en volledig overtuigd ervan.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Chris, Dankjewel voor de mooie review! We wensen jullie een herstellende nachtrust toe :-). het Dorsoo-team.

Eindelijk terug een goede nachtrust !

Nu heb ik geen rugpijn meer als ik 's morgens opsta, en hoef ik niet meer naar de kinesist!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Jean-Pierre, Dankjewel voor de positieve beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

Zeer goede uitleg ontvangen in de winkel. Gebruik gemakt van de optie om een andere kern te testen om uiteindelijk 1 van de 2 aangekochte toch te veranderen. Vlotte opvolging.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Petra, Dankjewel voor de mooie review en het compliment :-) We wensen jullie een uitstekende nachtrust toe. Groetjes, het Dorsoo-team

Zeer goede nachtrust en rug is ontspannen.

Perfecte uitleg van ervaren en professionele verkoper Jean-Marie in Oostende.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Hugo, Bedankt voor het compliment en de positieve review! Groetjes, Het Dorsoo-team.

Zowel het bedsysteem als de hoofdkussens zijn een aanrader !

N.a.v. de aanschaf van een nieuw bed overtuigden vrienden ons om zeker eens bij Dorsoo langs te gaan. We hebben er toch nog een tijd over nagedacht en uiteindelijk de knoop doorgehakt. We hebben daar absoluut nog geen spijt van gehad ! Ook de service na verkoop is top. Eén van ons twee heeft gebruik gemaakt van de mogelijkheid tot omruilen ; ruimschoots de tijd gehad om de beide matrassen te proberen. Voor een technisch probleem werd binnen korte tijd een technieker gestuurd die het probleem oploste. Ook zeer stipte opvolging door de verkoper te Oostende.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Peter, beste Caroline, Wat fijn te lezen. Bedankt voor de mooie beoordeling en de complimenten! :-) Veel groetjes van het Dorsoo-team.

Eventjes wennen aan de nieuwe lattenbodem en matras

Lattenbodem en matras bieden een prima ondersteuning voor de rug. Is wel eventjes wennen maar is zalig slapen nu en heel comfortabel. Elke lighouding wordt onmiddellijk aangepast aan de gewijzigde situatie.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Hilaire, Dankjewel voor de mooie beoordeling en review! We wensen u de allerbeste nachtrust. Groetjes, het Dorsoo-team.

Een overstap die we veel eerder hadden moeten overwegen ...

Een overstap die we veel eerder hadden moeten overwegen ... Kortom: uiterst tevreden Dorsoo-klanten! Kunnen het zeker iedereen aanraden.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste heer, beste mevrouw, Dankjewel voor de mooie beoordeling. Dat is heel fijn te lezen. :-) Veel groetjes, het Dorsoo-team.

Top bed en top service!

Vlotte communicatie en levering. Mijn waterbed werd in geen tijd afgebroken en meegenomen door 2 vriendelijke en behulpzame medewerkers. En ik slaap minstens even goed als in mijn waterbed dus topmateriaal. Kortom, een zeer tevreden klant.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Jan, Wat fijn te lezen. Dankjewel voor de mooie beoordeling! Alvast een fijn weekend, het Dorsoo-team.

Heerlijk ontspannen liggen, rusten, slapen

Het systeem van de lattenbodem werkt perfect. Uitstekende matras.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Roos, Super, dankjewel voor mooie beoordeling! Veel groetjes, het Dorsoo-team.

Zeer goede en professionele uitleg

De Heer Crul neemt zijn tijd om zijn klanten te bedienen

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Koen, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! We geven het compliment door aan onze collega in Oostende :-) Groetjes, Het Dorsoo-team

Helemaal goed

Goeie uitleg, vriendelijk sympathieke man, goeie dingen.

Beste Eric, Bedankt voor de mooie reactie! :-) Groetjes, Het Dorsoo-team

zalig slapen

Jaren heb ik in een waterbed geslapen. Dit op aanraden van vrienden en opzoekingen van onszelf. Waterbed werd omschreven als de oplossing voor rugklachten. Ondertussen, jaren verder, was ik toe aan een nieuwe matras. Op zoek ben ik dan bij Dorsoo terecht gekomen. Het bed en de matras bevallen me best en ook mijn rug is tevreden. Slaap ondertussen al 4 maand in een Dorsoo bed.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Chantal, Dankjewel voor het vertrouwen in Dorsoo en deze positieve beoordeling! :-) Groetjes, het Dorsoo-team

Zowel de belofte als de verwachting ingelost.

Een streling voor mijn lichaam eenmaal in het bed, een streling voor mijn mentaal welzijn bij het opstaan, een streling voor mijn persoontje daar ik de juiste keuze heb gemaakt om mijn gehele zijn zo blij, tevreden en ongeremd te ervaren.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Denise, Bedankt voor de mooie reactie en beoordeling :-)! We wensen u een heel goede nachtrust toe. Veel groetjes, het Dorsoo-team.

product voelt hemels

Als kind was ik betrokken bij een zwaar verkeersongeval: een dubbele open schedelbreuk en een extreme bekkenbreuk. Ik was toen 9, vandaag ben ik 68 jaar oud en weet wat revalideren betekent, wat pijn is en het hieraan psychisch lijden. Dankzij Dorsoo heb ik een nachtrust! Jarenlang sliep ik in periodes van maximum 3 uur om reden van het zeurend gevoel ter hoogte onderrug en bekken. Samen met de verantwoordelijke van de Dorsoo-winkel in Oostende werd naar een oplossing gezocht om mij die nooit eerder comfortabele slaap te geven. Ik weet dat mijn probleem NOOIT opgelost zal zijn; dit is een feit, maar dankzij Dorsoo slaap ik voor het eerst sinds jaren vaster en vooral langer. BEDANKT DORSOO !!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Koenraed, Dat is een geweldig mooie reactie voor ons bedrijf. Heel veel dank om dit te delen! We wensen u de best mogelijke nachtrust toe. Veel groetjes van het Dorsoo-team.

Direct een goed gevoel

Wij hebben verschillende winkels bezocht en de keuze is Dorsoo geworden. Spijtig echter als we door iemand gestuurd zouden worden, krijgt die persoon een bloemetje. Wij waren passanten en worden dan niet beloond, hoe klein ook. Maar hebben zeker geen spijt van onze beslissing.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Eddy, Dankjewel voor de mooie beoordeling. U weet nu wat u kan doen om een bloemetje te ontvangen :-). Dank voor de feedback hierover. We wensen jullie heel fijne nachten en uitgeslapen dagen :-) het Dorsoo-team.

Super service en betere slaapervaring

Heb een paar maanden na de aankoop zonder enig probleem van matras gewisseld, naar een harder model. Sowieso had ik al een betere slaapervaring maar toch nog gewijzigd met als gevolg een nog betere ervaring. Enkele jaren geleden geopereerd aan de onderrug met no dagelijks hinder. Ervaar ook hier een verbetering, ook door meer beweging.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Peter, Dankjewel voor de mooie beoordeling! Een heel fijne dag gewenst vanwege het Dorsoo-team.

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder