zeer goede kwaliteit

zeer goed

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Pieter, Hartelijk dank voor mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Alles vlot.

Goede uitleg in de winkel. Snelle en correcte leveringen. Nu is het genieten van een zalige nachtrust.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Kevin, Dankuwel voor de mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

Een beter bed vinden wordt moeilijk.

We slapen vaster en langer. 's Morgens beter uitgerust.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Ludo, Dat doet ons heel veel plezier! Dankjewel voor de mooie beoordeling :-) Fijn weekend en groetjes van, het Dorsoo-team.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Marcel, Bedankt voor de positieve beoordeling. Altijd welkom bij Dorsoo Geel voor een kopje koffie. Groetjes, het Dorsoo-team.

Meer dan te vreden

Heel fijne mensen,met een top produkt. Slaap weer op wolkjes. Ook de levering was super. Gedienstige vriendelijke jongens. Ben meer als tevreden,een aanrader voor iedereen. Slaap wel,en zonder pijn. Een tevreden klant

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Lydia, Dankjewel voor de mooie beoordeling! Uw tevredenheid doet ons heel veel plezier. Groetjes en fijn weekend, van het Dorsoo-team.

FANTASTISCH

De vriendelijkheid en perfecte uitleg bij het testen van de matras in de Dorsoo winkel te Geel. Vlotte aankoop en het leveren van de matras was uitstekend. Onze oude matras hebben ze meegenomen. Na het installeren van de matras heb je zelfs 2 maanden de tijd om te voelen of je de juiste keuze hebt gemaakt. Voor ons is het een uitgemaakte zaak. De matras slaapt zalig en geeft u de juiste ondersteuning die men nodig heeft voor een goede nachtrust. Spijt dat ik hem niet eerder aagekocht heb. Een uiterst tevreden klant.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Anne, Dankjewel voor de mooie review. Het zijn fijne complimenten :-). Groetjes en fijn weekend, het Dorsoo-team.

Aanrader voor mensen met rugproblemen

Ik kom niet meer stijf uit mijn bed. Voor mij is het absoluut een verbetering. Vanaf dag 1 merkte ik al een verbetering. We zijn zeer goed geholpen geweest in de winkel met correcte informatie en ook bij het afspreken voor leverdatums was iedereen super vriendelijk. De leveringen waren ook altijd stipt en de mannen waren zeer correct. De service is op alle vlakken TOP!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Saskia, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel groetjes, het Dorsoo-team.

Een geweldige slaapervaring

We hadden enige tijd besloten om iets meer uit te geven aan een goed bed wat ervoor zou zorgen dat de rugklachten van mijn echtgenote fel zou verminderen. Niets is minder waar gebleken. Vooral haar goede nachtrust is weer teruggekeerd, zeker nu ze zo goed als pijnvrij volop kan genieten van dit slaapcomfort. Maw, twijfel niet om zeker te informeren bij Dorsoo en ik zou zeggen “slaap lekker”. Ook de bijhorende service en/of nazorg verdient een hoge score!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Paul, Bedankt voor de mooie review! Een plezier voor onze medewerkers! Veel groetjes, het Dorsoo-team.

Een garantie die ook na 5 jaar werkt!

Ze doen wat ze beloven! Ik had na een kleine vijf jaar een technisch probleem. Gelukkig viel dit mankement nog binnen de garantie. Dit probleem werd - door een vriendelijke hardwerkende monteur van Dorsoo- snel en effectief verholpen!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Peter, Leuk dat u onze service kon smaken. We werken altijd met eigen medewerkers die heel goed op de hoogte zijn. Zo trachten we voor de klant elk contact een aangename ervaring te maken. Onze beste wensen voor 2024! het Dorsoo-team.

Zalig bed!

Ik sta ‘s morgens op zonder ruglast. Geweldig!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Chris, Dankjewel voor de fijne reactie! Goed eindejaar van het Dorsoo-team.

Heel tevreden

Sinds ik op een Dorsoo slaap , slaap ik veel beter

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Linda, Leuk te lezen. Daar doen we het voor ;-). Bedankt voor de fijne review! Groetjes van het Dorsoo-team.

Slapen op wolkjes!

Alles perfect verlopen; info, bestelling, levering!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Martine, Top! Dankjewel voor de fijne reactie en review. Groetjes, het Dorsoo-team.

Buitengewoon goed!!

Vriendelijk onthaal met verhelderende uitleg van Kris. Vrijblijvende en correcte prijsberekening. GRATIS verschillende matrassen mogen testen en ook gratis gebracht en opgehaald. Heel soepel, en stipt geregeld door Marleen. Over de HÉLE lijn zéér tevreden. Geloofwaardig en behulpzaam. Zéér tevreden over bed en matras. Echt een aanrader, vooral voor mensen die niet of slecht kunnen slapen door rugpijn!!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Marianne, Dankjewel voor de complimenten en de mooie beoordeling! :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Zalige matras.Onmiddelijk ontspannen gevoel!Wij zweren bij Dorso!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Dominique, Blij te lezen dat u dat ook vindt :-). Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn weekend, het Dorsoo-team.

Slaap nu heel goed en zonder rugpijn bij het opstaan .

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Monique, Leuk te lezen :-) Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes en fijn weekend alvast, het Dorsoo-team.

Top slaapsysteem!

Lang getwijfeld over een Dorsoo slaapsysteem vanwege de hoge aankoopprijs… Eerst nog ander bedsysteem aangeschaft wat niet naar wens was vanwege gevoelige spieren, rug en nek. Dan toch de stap gezet naar het Dorsoo slaapsysteem en het doet wat het beloofd. Het ondersteunt de wervelkolom in zijn natuurlijke houding. De klachten verminderden ook vrij snel in omvang. Dus alles bij elkaar geteld, aankoop ander slaapsysteem en de fysieke last erbij, is het Dorsoo slaapsysteem ongetwijfeld één van mijn beste investeringen ooit.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Frank, Das super om te lezen : ). Bedankt om jouw verhaal hier te doen! Én voor de mooie beoordeling. Fijn weekend gewenst, het Dorsoo-team.

vlot verloop van info over aankoop naar levering en montage.

Na een lange zoektocht naar een degelijk bed kwamen we bij Dorsoo in Geel terecht. Daar kregen we een degelijke uitleg en ook de tijd om de matrassen uit te proberen, de mogelijkheid om tot 1 maand na de aankoop toch nog te wisselen van matras trok ons over de streep maar dat bleek niet nodig omdat we al vlug merkten dat onze slaapkwaliteit erg verbeterde. Mijn man die daarvoor last had van rug-en nekpijn, bij het opstaan, is momenteel pijnvrij mede door de aangepaste kussens. Levering volgens afspraak en vriendelijke monteurs die ook nog eens goede uitleg gaven na het plaatsen!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Anne Mie, Bedankt voor deze heel mooie review! Dat is fijn om te lezen. We hebben het compliment doorgegeven aan onze monteurs :-) Groetjes, Het Dorsoo-team

de matras is niet voor mij

Ik heb een medium en een soft matras geprobeerd (Omruilgarantie) Helaas zijn geen van beide voor mij weg gelegd. Ik heb de soft gehouden, maar blijkt dat deze toch nog veel druk geeft voor mij aan mijn schouders. Ik kan enkel op mijn zij liggen op deze matras en word dan na een tijdje wakker van pijn aan de schouder ,dan draai ik me om op mijn andere zij,tot deze weer pijn doet. Nu 1 jaar verder ,is het nog altijd zo. Ik moet gaan kijken naar een ander matras, De verkoper van de winkel zei, misschien heb ik meer tijd nodig om te wennen. Maar denk dat dit gewoon geen geschikte matras is voor mij. Zonde van het vele geld.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Minder goed
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Meer rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Petra, We vinden het heel jammer dat de matras niet het verhoopte resultaat oplevert voor u. We zullen onze adviseur vragen met u contact op te nemen om te bekijken of er eventueel nog iets kan gedaan worden om dit te verbeteren. Vriendelijke groeten, Het Dorsoo-team

Steuntje in de rug!

Als ruglijder was de keuze voor een nieuw bed (lattenbodem/matras) niet evident. Veel rond gelezen en veel bekeken en geprobeerd. Eén van onze zonen had recent een Dorsoo lattenbodem en matras aangekocht. Zijn tevredenheid en ervaring bracht ons bij Dorsoo in Geel. Bij de eerste daadwerkelijke test voelde dit als OK. Visueel zagen we ook dat dit systeem doet wat het pretendeert te doen en de ondersteunt waar dit dient te gebeuren. Of je nu op je zij ligt of op je rug. Maakt niet uit! Mijn medisch probleem is niet van de baan maar ik voel 's morgens wel dat mijn rug de kans heeft gehad om te herstellen en tot rust is kunnen komen. Dorsoo is mijn/ons steuntje in de rug om de dag weer aan te vatten. Bedankt Kris voor je volledige en professionele toelichting in jullie winkel in Geel. Blij dat we je wijze raad hebben opgevolgd.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ludo, Bedankt om deze mooie review hier neer te schrijven! Dat vinden we heel fijn om te lezen :-) Groetjes, het Dorsoo-team

Zeer positief, zoals gewoon van Dorsoo

Snelle en vlotte aankoop op afstand, vlotte afspraak voor levering, iedereen vriendelijk, perfect op tijd geleverd, snel geïnstalleerd, proper en oude matras meegenomen zoals afgesproken.

• Uitleg in de winkel N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Wim, Dankjewel voor de complimenten en positieve beoordeling! Het is eveneens leuk om u tot onze klanten te mogen rekenen ;-). Fijn weekend gewenst, het Dorsoo-team.

Kwaliteit en levering volgens afspraak

Aangenaam zaken te doen met Dorsoo. Afspraken worden gerespecteerd en een zeer goede opvolging na verkoop.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Johan, Dank voor de mooie beoordeling en het compliment! Groetjes van het Dorsoo-team.

Dit bed hebben we jaren te laat gekocht!

Vanaf de eerste nacht hebben wij een zalige nachtrust in dit bed van Dorsoo. Ik durf vanaf nu 100% overtuigd reclame te maken voor Dorsoo.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Dirk, Dank voor de mooie beoordeling en de positieve aanbeveling wanneer het te pas komt. We kunnen alleen maar blij zijn met zulke klanten. :-) Veel groetjes en fijn weekend, het Dorsoo-team.

Zalig liggen en slapen

Wegens rug en nek problemen reeds verschillende matrassen en slaapsystemen gehad. Uiteindelijk bij Dorsoo beland. Het resultaat is beduidend beter dan met mijn vorige bedbodems en matrassen. Wakker worden en zonder pijn nog kunnen blijven liggen !

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Robert, Dankjewel voor de mooie beoordeling! We wensen u een zalige nachtrust :-) Groetjes, het Dorsoo-team.

Ondersteuning van ganse lichaam

Omdat alle latten via het hydraulische mechanisme zich aanpassen aan je slaaphouding wordt je ganse lichaam volledig ondersteund. Wij zijn beter uitgerust ‘s morgens en ik word ‘s nachts minder wakker. Voordien had ik veel last van rugpijn en pijn in de heup en is nu veel beter.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Christel, Bedankt om deze mooie review te plaatsen! Zonnige groetjes, het Dorsoo-team.

Investering die mijn levenskwaliteit verhoogt heeft.

- 0ndersteund heel goed mijn rug. - Nachtrust is verbeterd. - s' Morgens minder last van stijve spieren.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Koen, Dat zijn heel goede resultaten. Dank om te delen! Groetjes, het Dorsoo-team.

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder