Zeer professioneel met kennis van zaken!

Wim heeft ons direct een goed gevoel gegeven en is klantgericht die luistert… Zeker een aanrader om met zo’n specialist zaken te doen!

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Eddy, Hartelijk dank voor mooie review en het compliment! Groetjes van het Dorsoo-team.

Een heerlijk matras

Zeer goede service zowel in de winkel als het thuis brengen. Een dikke pluim!!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Dankjewel beste Anja voor de mooie complimenten! Groetjes van het Dorsoo-team.

goed gevoel bij het inslapen

is momenteel goed maar is nog kort ( 2 tal weken in gebruik ) om al een standpunt te kunnen innemen . Een wat langer gebruik zou een realistiser beeld kunnen geven

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Geert, Dank voor de mooie beoordeling! Laat ons zeker weten hoe het u verder bevalt en of we voor u nog iets kunnen betekenen. Groetjes, het Dorsoo-team.

Super slaapcomfort,geen rugpijn meer

Vroeger 2 tot 3maal opstaan,nu sporadisch 1maal onder de morgend,terug in bed en terug in vaste slaap.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Uitstekend
  • Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Eddy, Dankjewel voor de mooie review! Groetjes, het Dorsoo-team.

Een betere ondersteuning, minder rugpijn

Een opwaartse ondersteuning wordt waargenomen. In combinatie met het 3D Ergo hoofdkussen ervaar ik dat mijn lichaam een betere slaaphouding aanneemt wat resulteert in minder rugpijn. Slapen op mijn rug is echter nog steeds niet mogelijk, jammer genoeg... De verstelbare lattenbodem waarbij een leeshouding/tv-kijk houding kan aangenomen worden, zorgt ervoor dat ik niet meer met pijn in mijn rug ga slapen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Hannelien, Dankjewel voor de mooie beoordeling. Misschien zit er nog wat verbetering in voor het rugslapen. We weten dat lichaam tijd nodig heeft om te wennen. We wensen u in elk geval de best mogelijke nachtrust toe! Groetjes, het Dorsoo-team.

Alles verliep naar wens.

ZEER KLANTVRIENDELIJK en UITMUNTENDE SERVICE bij LEVERING .

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Karin, Dat is heel fijn dat u dat vindt! Dankjewel voor de mooie review :-) Veel groetjes van het Dorsoo-team.

mijn pijnlijke rug 's ochtends bij het opstaan is weg....heerlijk gevoel!

Heb altijd al goede latexmatrassen gehad en een latex bodem, maar sinds jaren sta ik 's ochtends op met rugpijn. Nu heb ik een dorsoo systeem met matras en ik slaap beter, en het best van al: geen enkele keer rugpijn gehad tot nu toe ....

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Mia, Daar kunnen we alleen maar blij om zijn! Dankjewel voor de mooie beoordeling. :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Tevreden over de hele lijn

Van zodra we de winkel in Deinze binnenstapten, werden we vriendelijk onthaald. We kregen de nodige uitleg en de tijd om verschillende matrassen uit te testen. Alles werd correct voorbereid en kregen alle tijd die nodig was om de juiste kleuren te kiezen voor de overtrekken. De levering was ook in orde. Levering was binnen de tijdstippen dat werd afgesproken. Bij de levering bleek een hoes niet de juist maat te zijn, maar een week later werd dat al in orde gebracht. Eindelijk slapen we in een comfortabel bed en onze rug is evenzeer dankbaar. Na 2 weken ondervond ik dat het hoofdkussen toch te hard was. Ook dat was geen probleem om dat aan te passen en te ruilen naar een zachter, maar even kwaliteitsvol exemplaar. Ik kan Dorsoo alleen maar aanraden voor wie zoekt naar goede nachtrust waarbij je niet moet wakker liggen van een pijnlijke rug. Met daarbij nog een goede service, is deze winkel zeker 5 sterren waard.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Nisha, Superfijn om te lezen. Dankjewel hiervoor! Groetjes van het Dorsoo-team.

Eindelijk een goede nachtrust

Fijn ontvangen geweest bij Dorsoo. Wim nam rustig zijn tijd om alles goed uit te leggen. Bij het proberen van de matrassen werden we met rust gelaten en werden we niet op de vingers gekeken. Geen gepush bij verkoop. Eenmaal in huis was het wat wennen aan het nieuwe bed. Maar nu na 2 maand zijn we super tevreden. Eindelijk terug een fijne nachtrust.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Ann, Dankjewel voor de fijne beoordeling! Groetjes, het Dorsoo-team.

slaapcomfort

Zalig gevoel. Geeft een goede ondersteuning aan het lichaam die een comfortabel en aangenaam gevoel meebrengt. Verzekert een goede nachtrust en doorslaap.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Marnix, Bedankt voor de heel fijne reactie! Groetjes van het Dorsoo-team.

DE BESTE MATRAS

Ik ben onlangs geopereerd aan mijn rug .Het verschil met met mijn vorige matras(die nochtans niet goedkoop was)is enorm.De Dorso matras is duur maar zeker zijn geld waard.

• Uitleg in de winkel N.v.t.
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Rene, Hartelijk dank voor de mooie reactie! Nog een heel fijne nachtrust gewenst, het Dorsoo-team.

Een zeer goed bed, leuk om in te slapen

Goede matras en goede bedbodem

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Kathleen, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

zeer goed advies

zeer goede aankoop

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Koen, Fijn te lezen. Dankjewel voor de positieve review! Groetjes van het Dorsoo-team.

tevreden klant.

we zijn zeer tevreden van onze aankoop, moesten dit al veel eerder gedaan hebben.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Jozef, Dat doet ons veel plezier! Dankjewel voor de mooie beoordeling. Groetjes, het Dorsoo-team.

Ik had veel eerder een Dorsoo bed moeten kopen.

Mijn lichaam wordt nu gedragen door de matras, vroeger lag ik erop, nu wordt heel mijn lichaam goed ondersteund. Het draaien op de zij gaat nu zonder pijn.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Jolanda, Bedankt voor de mooie beoordeling! :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

20 jaar telaat ondekt

Goede uitleg bij het testen over de verschillende systemen en.matrassen zou het iedereen aanbevelen

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Franky, Super! Dankjewel voor deze mooie beoordeling. :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

uitstekend

eindelijk nachtrust

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Rudy, Dankjewel voor de mooie review! Groetjes, het Dorsoo-team.

Dorsoo matras: prima investering!

Nog geen seconde gehad van de aankoop van de Dorsoo matras. Het was de investering zeker waard. Ik slaap veel dieper op de matras en sta minder stijf op ‘s morgens. Na een vakantie op een andere matras ben ik blij terug op mijn Dorsoo matras te kunnen slapen.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Evenveel rugpijn

Beste Bianca, Dankjewel voor de mooie beoordeling. Het doet ons plezier dat u liever thuis slaapt in het Dorsoo-bed :-) Groetjes van het Dorsoo-team.

Wij slapen heerlijk

Heel tevreden van de service. Heel tevreden van het bed en de matras Heel mooi bedkader Kortom uitgerust en tevreden

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Veel beter
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Barbara, Daar zijn we heel blij om. Dankjewel voor de mooie beoordeling! :-) Alvast een fijn weekend, het Dorsoo-team.

Een prima investering in onze slaaprust

Ik heb al vele jaren last van rugpijnen en onderging al talloze behandelingen (inspuitingen, infiltraties, kraker, osteopaat, acupunctuur, kinesitherapie, ... ). Via familie kwamen wij bij Dorsoo terecht. Wij lieten ons grondig informeren en kochten een bed. Ik zeg niet dat al mijn rugproblemen opgelost zijn maar ik slaap nu tenminste pijnvrij. Dat is al een hele verbetering in mijn situatie. Het is een serieuze financiële investering, maar ik kan het Dorsoo-bed aan iedereen aanbevelen!

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Olaf, Bedankt om dit te delen en de puike beoordeling. Mensen als u aan een betere nachtrust helpen is heel belangrijk voor ons. Alvast een fijn weekend gewenst, het Dorsoo-team.

Na3 weken ervaring: zeer goede matras en lattenbodem

Professionele uitleg in de winkel . Aankoop 3 D hoofdkussen was aanpassen , na 3 weken zeer goed !

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Dirk, Super, dankjewel voor de mooie beoordeling en het compliment voor de uitleg van Wim. :-) Veel groetjes, het Dorsoo-team.

heel tevreden

Na meerdere boxsprings en matrassen geprobeerd te hebben, met Dorsoo wakker worden zonder pijn in mijn schouder na operatie van 3 jaar geleden.

• Sinds ik een Dorsoo heb, slaap ik: Even goed
  • Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: N.v.t.

Beste Geert, Uw reactie doet ons heel veel plezier. Dank voor de mooie beoordeling! Groetjes van het Dorsoo-team.

fantastische hulp bij de keuze van een matras

op voorspraak van mijn osteopaat Mortier naar dorsoo Deinze. zeer goede ontvangst zeer goede hulp bij keuze mogelijkheid tot testen van drie soorten matrassen hardheid zeer veel uitleg uitstekende koop dus.

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Jacques, Super bedankt om uw ervaring te delen! We gaan zo verder doen ;-). Veel groetjes van het Dorsoo-team.

uitstekende kwaliteit en service

ik ben al meer dan 30 jaar rugpatient dit ten gevolge van een zwaar auto ongeval waardoor ik veel slapeloze nachten had ik ben door de huisarts in contact gekomen met het slaapsysteem van dorsoo in 2000 dit was mijn beste aankoop ooit ik kon terug genieten van mijn slaaprust uiteraard bestond er in die tijd maar één bedmaat nl 1,40 m na 23 jaar zonder ook maar een probleem met dit bed hebben we besloten dat we aan vernieuwing toewaren uiteraard terug een dorsoo slaap systeembed maar één van 1,80 m en weer super tevreden van zeer goede kwaliteit een super service zowel door de verkoper in dorsoowinkel te deinze als ook de levering en plaatsing ik zou dit aan iedereen aanbevelen en zeker rugpatienten ik ben al jaren een zeer tevreden klant zou niets anders meer willen dan mijn dorsoo bed

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Minder rugpijn

Beste Darline, Dankjewel voor de mooie beoordeling. We blijven graag jouw huisleverancier ;-). Het is altijd superfijn om klanten van het eerste uur terug te mogen ontvangen. Veel groetjes, het Dorsoo-team.

Een van de beste aankopen van mijn leven

Prima info gekregen, stipte levering, zeer goede service. Het bed ligt heel comfortabel, ik slaap beter dan vroeger. Had veel vroeger moeten overgaan tot de aankoop van een Dorsoo bed. Echt heel tevreden

• Rugpijn overdag: sinds ik op een Dorsoo slaap, heb ik: Geen rugpijn meer

Beste Liesbeth, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Uw tevredenheid lezen doet ons heel veel plezier : ). Alvast een fijn weekend! het Dorsoo-team.

Ten Beukenboom 13 9400 Oost-vlaanderen

0324-54319721

Over Dorsoo

Bij Dorsoo gaat het om uw nachtrust, én om uw rug. Daarom hechten we veel belang aan het resultaat van onze producten en aan uw tevredenheid. Vandaar deze onafhankelijke enquête. Hartelijk dank alvast om deze voor ons in te vullen. Paul Van Raemdonck - Zaakvoerder