Dit is jaar 5 dat wij een auto leasen dit is onze tweede auto . IK ben beide keren door Artan geholpen. Deze meneer heeft SUPER VEEL geduld (ik met mij wensen die steeds veranderen) al met al rij in een super auto Ik zeg tot over een paar jaar weer !!

Uitstekend geregeld

Duidelijk en snel daar zit een ondernemer op te wachten

Super service

Ze doen alle moeite om je tevreden te stellen en dat is absoluut gelukt... Fijne ervaring! Bedankt Artan Ismaili.

Altijd behulpzaam en snel

Op elke vraag betreffende het leasen van auto's wordt adequaat en snel gereageerd en met het juiste antwoord.

Een Top Bedrijf

Ze werken snel luisteren goed naar je wensen en hebben altijd een passend voorstel ik werk graag met ze en hoop jaren gebruik te maken van hun diensten echte aanrader

• Dienst Operational lease

Alles top geregeld mooie auto en rijd super

Een hele mooie transporter die echt heerlijk rijd Mijn dank aan Sunny Lease tot geregeld heren

Ondanks alles, prima.

Vanwege de huidige maatregelen rondom civid-19 liep de levering anders dan afgesproken.dit was onmacht,maar toch erg vervelend.ze hebben ons goed geholpen met oplossingen te bedenken. En eind goed,al goed!

Niks is teveel!

Zeer vriendelijk en goed geholpen.

Ik zou het zo weer doen

Lucas was zeer goed in het vatten van onze wensen en het daarbij beschikbare budget. Hij heeft binnen korte tijd een auto gevonden die aan de wensen voldeed en tevens op korte termijn leverbaar was. De besproken prijs is gehaald, de leverdatum en het meedenken voor een klein bedrijf dat nog pas een paar jaar bezig is ook zeer op prijs gesteld. Al met al, zeker aan te raden.

Vriendelijke onwijze behulpzame mensen

Ben al heel lang zelfstandige heb maar heel weinig zulke aardige behulpzaams meegemaakt Dit is echt een super bedrijf waar heel veel andere bedrijven een heel groot voorbeeld van kunnen nemen en mijn contactpersoon sunny is echt een topper

Perfect, zeer klantgericht en denkend in oplossingen!

Zoekende naar een auto die nagenoeg niet meer leverbaar was in Nederland, maar ze hebben het toch geregeld! Fijn contact en snelle handlingen!

Transparant en snelle service.

Leasen was voor mij helemaal nieuw, dus ik had best wat vragen. Ik was niet helemaal zeker over de type auto en model die ik wilde. Toch maar voor de Mercedes A klasse gekozen. Voordat ik het offerte formulier invulde eerst even telefonisch contact opgenomen waarbij mij alles werd uitgelegd. De werkwijze, het ophalen van de auto en de voorwaarden. Vandaag mijn nieuwe a200 mercedes opgehaald, ben er echt heel blij mee en het leasebedrag per maand is ook nog eens aantrekkelijk in vergelijking met andere aanbieders. Aanbevelen? Zeker weten.

Toppertje

Aardige medewerker hielp mij met het samenstellen van de auto en was meedenkend.

Super, erg goed geïnformeerd en geholpen

Ons bedrijf kwam in contact met Lucas. Hij heeft ons goed en vakkundig geholpen op een relaxte manier. Op elke vraag die wij hadden had hij het antwoord, en vragen die hij niet wist kwam hij diezelfde dag nog op terug. Wij hebben twee Renault Traffics afgenomen en wij kregen ze precies zoals afgesproken. Lucas is een topper! (en nee, ben geen familie of vriend)

een hele goede service en uitleg zeer aan te bevelen

Ik heb mijn auto via artan geregeld Dit is zeer goed verlopen in alles wat er geregeld moest worden Artan neemt de tijd voor de klant en als hij iets beloofd zoals terug bellen gebeurd dat vaak al binnen een uur dus kan niet anders zeggen dan dat dit een top gozer is en een aanwinst voor het bedrijf waar hi werkt Dus met andere worden alles top geregeld Bedankt hier voor Groet paul hartevelt / Paul hartevelt bestratingen

nog niet

heb wel een opmerking , ik kan nergens iet vinden of een startende zzp er kan lease wel finacieel maar niet opartioneel ???

Afspraken niet nagekomen

Bij het leasecontract is afgesproken dat er sierdoppen op de wielen geleverd zouden worden. Met foto wat het precies zou worden zwart op wit afgesproken. Bij levering was dit niet het geval. Direct contact opgenomen met de contactpersoon en de situatie uitgelegd. Er konden wel andere wieldoppen op, maar dat zou ik moeten betalen... Vervolgens zou het opeens zo zijn dat een wieldop een wieldop is en ik niet moest zeuren... Een mail gestuurd met daarin alle info en foto's van de afspraken. Nu bijna 6 weken verder en nog geen reactie. Zojuist telefonisch contact gehad met en nogal kortaf te woord gestaan. Zo ga je niet met klanten om!!

Ik geloof dat ik nog nooit ergens zo goed geholpen ben.

Het duurde even, maar dan heb je ook wat. Lucas heeft voor mij er echt alles aan gedaan om de juiste auto/deal regelen. Geen moment dat ik heb gedacht “nu vinden ze me echt vervelend met al die vragen van mij” elk telefoongesprek kwamen we stukje verder bij wat ik graag wilde. Superservice!

Snel makelijk flexible en aantrekkelijke prijs

Ben goed geholpen, alles was snel en goed geregeld

In een woord TOP MEER KAN KK ER NIET VAN MAKEN

Ik kan niet anders zeggen dat het helemaal top geregeld is Ik bedank Artan speciaal voor de goede hulp en afhandeling In een woord TOP

Goed kontakt, vriendelijke mensen, snelle reacties!

Het contact verliep heel soepel en de aanpassingen die ik vroeg werden snel en adequaat toegepast! Een verademing!

• Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Ik ben altijd goed geholpen door alle medewerkers. Met name mijn contact persoon bij auto leasecentrale. Prima service

• Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Zeer vriendelijk ontvangen als klant en ZEER meedenkend in mijn bedrijfsvoering! Mijn contactpersoon, Lucas van Leeuwen, heeft mij zeer duidelijk en professioneel uitleg van de gang van zaken gegeven en reageerd altijd snel bij vragen of opmerkingen. Ik ben zeer tevreden en zal uw diensten ZEKER in mijn omgeving aanbevelen!Van aanvraag tot aflevering superklasse!

• Bereikbaarheid N.v.t.