Arjan Jonker weet de uitgangspunten van de opdrachtgever heel goed vast te houden en vervolgens deze scherp en helder in teksten en tekstaanpassingen om te zetten.

• Nazorg N.v.t.

Arjan heeft enkele door mij samengesteld teksten voor mijn website snel en deskundig herschreven. Hierbij viel op dat de tekst met ongeveer 50 % werd verkort, geen informatieve waarde verloor en zeer leesbaar werd- en nog steeds is!.

• Nazorg

Arjan heeft meerdere plannen van aanpak geredigeerd. leest zich vooraf goed in , en bereidt zich uitstekend voor. Is in staat de juiste vragen te stellen en advies te geven om daarmee ook het plan inhoudelijk op een hoger niveau te brengen. "Een vraagje tussendoor" levert geen probleem op. De snelheid en kwaliteit is uitstekend.

• Nazorg

Arjan heeft de ideeën die we zelf hadden over de teksten goed weten om te zetten tot teksten die echt de spijker op de kop slaan.

• Nazorg

ik heb een website laten bouwen door familie en die hadden ook de tekst geschreven. nadat ik met arjan van waardevolle webteksten in contact kwam begreep ik al gauw dat de teksten op mijn website niet voldeden. ik heb arjan alles opnieuw laten schrijven. ik kan wel zeggen met heel veel succes ik krijg nu veel meer aanvragen via mijn website . ik kan arjan dan ook zeer aanbevelen om uw wetteksten te laten schrijven.

• Nazorg

Meer optredens en leuke reacties

• Nazorg

Arjan weet van moeilijke teksten begrijpelijke taal te maken, die door een breed publiek gelezen wordt. Daarmee worden moeilijke onderwerpen zoals het PGB makkelijker leesbaar.

• Nazorg

Arjan heeft mij niet alleen geholpen met goede webteksten, maar heeft mijn bedrijf ook een goed advies gegeven voor een goede webside ontwerp. kortom deze persoon levert goed werk.

• Nazorg

Voldoet uitstekend aan de briefing, denkt mee over onderwerpen en oplossingen, heeft kennis van zaken en levert ruim voor de deadline de teksten in. Over het algemeen heel weinig opmerkingen of wijzigingen in de teksten die worden aangeleverd. Al meer dan vijf jaar een vertrouwd partner in het creëren van relatiemagazines. Ik kan Waardevolle Webteksten van harte aanbevelen.

• Nazorg

Beste Arjan, Toen ik je leerde kennen waren wij volop bezig met de start van ons bedrijf. En op zoek naar een manier waarop we op papier over konden brengen hoe onderscheidend wij zijn en waarom je voor ons zou moeten kiezen. Ik kan het zelf goed vertellen als ik er voldoende tijd en ruimte voor krijg, maar kort en bondig omschrijven waar je goed in bent is een vak apart. We hebben jou gevraagd teksten voor onze folder te schrijven. Je hebt je verdiept in wat we doen en hoe we werken en je hebt duidelijke en overtuigende teksten voor onze folder geschreven. Je hebt precies samengevat wat we willen overbrengen. Als ik nu nieuwe tekst nodig heb, voor onze website of een andere reclame-uiting dan neem ik contact met je op en jij maakt er een tekst van die we zo kunnen plaatsen. Ik vind onze samenwerking heel prettig en hoop dat je nog vaak teksten voor ons kan en wil schrijven. Arjan, bedankt!

• Nazorg

Kundig en integer. Prettige samenwerking.

• Nazorg

Omdat mijn website aan een drastische face lift toe was, ging ik op zoek naar iemand die vernieuwende teksten kan schrijven. En omdat mijn activiteiten vooral op de vrouw zijn gericht leek het mij eigenlijk vanzelfsprekend, dat deze ook door een vrouw moesten worden geschreven. Maar toen ik Arjan ontmoette en ontdekte dat hij een heel goede tekstschrijver is, heb ik uiteindelijk toch hem gekozen. Samen hebben we gekeken waarom de site wel veel werd bezocht, maar er geen behandelingen werden geboekt. Arjan adviseerde mij om de site helemaal op z’n kop te zetten en de teksten behoorlijk in te korten. Zo zijn we van wel 70 pagina’s naar 15 pagina’s gegaan. Arjan heeft de teksten zo opgesteld dat je direct komt op datgene wat je zoekt. Zo hoef je geen onnodige teksten te lezen. Maar als je wel nog verder wilt lezen kom je daar vanzelf op uit. Hierdoor wordt voorkomen dat mensen afhaken. Ook heeft Arjan de teksten zo geschreven dat je ze scannend kunt lezen: dit is vooral prettig voor mensen met weinig tijd. Daardoor trek ik meer klanten aan en wordt veel sneller een behandeling geboekt. De meeste mensen houden niet van teveel keuze. Daardoor ontstaat keuzestress, zegt Arjan. Inmiddels vertoont mijn site qua bezoek een behoorlijk stijgende lijn. En na één week had ik al 6 nieuwe klanten! Arjan, dit is boven verwachting en ik zal je zeker aan iedereen aanbevelen. En wie nu nog twijfelt: laat je teksten door Arjan verzorgen! Succes verzekerd. ***

• Nazorg

Arjan heeft me erg goed geholpen met het schrijven van een waardevolle tekst over mijn dienstverlening. Daarbij heeft hij een mooi format gemaakt wat ook gebruikt kan worden voor eventuele toekomstige teksten. Het is erg knap hoe Arjan in staat is om door middel van een korte tekst toch duidelijk te maken wat je wilt zeggen. Bovendien is Arjan een fijne kerel om mee samen te werken.

• Nazorg

Arjan vraagt door en komt afspraken na. Hij levert exact wat ik nodig heb, zonder gedoe. Kortom een goede schrijver voor algemene teksten en webteksten.

• Nazorg

Voor No Limits On Earth, een expeditie rond de wereld met een amfibie-fiets met als uiteindelijk doel het slechten van grenzen door het verbeteren van opleiding voor kinderen, ontwikkelde de ReclameSjef de totaalcommunicatie en in samenwerking met Waardevolle Webteksten, de online communicatie. Waarom was de opdracht noodzakelijk? Voor een website en persberichten was steeds opnieuw goede tekst nodig, die de kernbelofte van No Limits On Earth slim combineerde met nieuws dat niet altijd direct te herleiden was tot die kernbelofte. Wat was uitzonderlijk aan de opdracht? Het werken voor initiatiefnemer Ebrahim Hemmatnia, het werken op no cure no pay-basis en het min of meer in samenwerking met de ReclameSjef zelf maken van de briefing. Hoe is de opdracht uitgevoerd? Arjan heeft steeds in zeer korte tijd het nodige gedaan om informatie te achterhalen en deze adequaat te verwoorden tot zeer prettig leesbare en goed gedocumenteerde teksten. Daarnaast bleek hij elke keer een prima sparringpartner als het ging om het bepalen van de prioriteit aan informatie die wel of niet werd gegeven. Last but not least bleken de teksten relatief eenvoudig vertaalbaar naar het Engels. Wat maakt Waardevolle Webteksten aanbevelenswaardig? Arjan maakt altijd tijd vrij voor opdrachten. Hij vult de ReclameSjef uitstekend aan als het gaat om nieuwswaarde versus kernbelofte. Arjan levert binnen de afgesproken tijd een nagenoeg ‘fail safe’ stuk tekst af. Elke keer weer. Met elke keer een niet aflatende hoeveelheid enthousiasme en humor.

• Nazorg

Arjan is een goede tekstschrijver, gespecialiseerd in webteksten. Hij heeft mij geadviseerd bij een webtekst van samenwerkende partners. Hij schrijft goed, helder en concreet. Het resultaat heeft hij altijd voor ogen. Ook teksten van andere websites weet hij bondig, krachtig en opvallend te formuleren. Lezers gaan tot actie over!

• Nazorg

Arjan heeft de webteksten van mijn website verzorgd. Het is resultaat is een heldere, in begrijpelijke woorden en aansprekende uitleg van mijn werkzaamheden aan bezoekers van mijn site. Ik krijg nooit vragen over eventuele onduidelijkheden op mijn site van mijn klanten. Ik merk dat potentiele klanten die mijn nieuwe website bezoeken nu sneller contact opnemen dan voorheen. De uitstekende webteksten van Arjan hebben daar mede voor gezorgd. Buiten dat Arjan een kei in zijn werk is, is het ook een fijn persoon om mee te werken. Dat vind ik zeer belangrijk. Hij krijgt nog meer werk van mij!

• Nazorg

Sinds enige tijd maken wij gebruik van de waardevolle teksten van Arjan. Werken met Arjan is erg prettig. Hij verdiept zich in onze producten en kan hierdoor goed met ons meedenken. Hij is flexibel en mist geen deadline. Maar, uiteindelijk gaat het om het resultaat: +40% bezoekers, +30% Organische bezoekers en minder kosten voor Google ads. Ofwel: Werken met 'Waardevolle webteksten' is voor ons erg succesvol.

• Nazorg

Arjan heeft mij uitstekend geholpen met mijn webteksten. Hij leeft zich goed in welke diensten en toegevoegde waarde ik mijn klanten lever. Dit weet hij dan goed op papier te zetten. Hij vergeet verder ook niet om van de bezoeker een prospect te maken met Call to Actions. Ik beveel Arjan van harte aan.

• Nazorg

Snel, accuraat en vooral een aanzienlijke commerciële verbetering ten opzichte van het oude resultaat.

• Nazorg

Inmiddels een aantal opdrachten door Arjan laten uitvoeren. Hij is een tekstschrijver die internet begrijpt. Onze website www.XXL-productfotografie.nl wordt niet alleen beter gevonden met de teksten van Waardevolle webteksten, maar converteert ook meer bezoekers tot klanten!

• Nazorg

Arjan heeft mij op een goede manier wakker geschud met zijn Magische Video Make over van mijn site.... Ik keek naar mijn eigen website en zag gelijk wat beter kan! Ik zat druk terug te praten tegen Arjan, maar die luistert niet en gaat gewoon lekker door met zijn verbetering. Met een GEWELDIG resultaat.... Heb gelijk mijn site aangepast! Kortom: goede tips met een goed resultaat. Wie wil er nu niet meer klanten????

• Nazorg

Al jarenlang een superfijne en snelle samenwerking met Arjan Jonker. Voor VluchtelingenWerk Noordwestholland levert hij voor de website, voor facebook en hij redigeert teksten voor het Magazine van VluchtelingenWerk. Daarnaast is Arjan ook erg goed in meedenken over het hele PR gebeuren. Ik beveel hem dus van harte aan!

• Nazorg

Als ontwerper heb ik met veel tekstschrijvers gewerkt. Arjan is een van de betere. Zijn stijl past mij en mijn klanten perfect. Kort, direct en zonder de mogelijkheid voor de lezer zich in de tekst te vergissen. In een prettige dialoog pas ik soms de vormgeving aan en soms past Arjan zijn teksten aan de vormgeving aan. Het resultaat is altijd verbluffend.

• Nazorg

Door met Arjan in zee te gaan kreeg ik precies de teksten die ik wilde. De eerste contactaanvragen op mijn site zijn al binnen en ik weet zeker dat er spoedig meer zullen volgen.