Ik heb bij Arjan de pilot van de cursus Webteksten Schrijven gevolgd. Arjan heeft zeer veel kennis over zijn vak, hij weet elke vraag goed te beantwoorden en hij is heel professioneel. Ik heb in de cursus dingen geleerd die ik nog niet wist en tips gekregen waar ik echt in de praktijk iets mee kan. Arjan maakt gebruik van sprekende voorbeelden. Hij heeft mij tijdens de cursus tot het einde weten te boeien en dat is best knap van een cursus van 9.00 tot 17.00!

• Nazorg

De cursus Waardevolle Webteksten was zoals je het mag verwachten van een professional: de opbouw was prima en de content waardevol. Echter; zo'n cursus valt of staat met het vermogen van de trainer om de kennis op een plezierige wijze te brengen zodat het 'beklijft'. En daarin blinkt Arjan uit! Aanrader dus voor iedere webtekstenschrijver en marketeer!

• Nazorg

Het was een zeer waardevolle cursus waar ik enorm veel van geleerd heb. Ik heb het direct in de praktijk toe kunnen passen en heb mijn klanten nu veel meer te bieden. Absoluut een aanrader voor iedere tekstschrijver die mee gaat met zijn tijd.

• Nazorg

Ik heb een abonnement bij Arjan. Elke 2 weken redigeert hij door mij geschreven artikelen, optimaliseert ze voor Google en verzendt nieuwsbrieven via Mailchimp. Ik hoef de nieuwsbrief alleen maar te delen op Social Media met de links en bijbehorende tekst (die hij ook aanlevert). Daarnaast optimaliseert hij periodiek mijn webteksten, zodat ik gebruiksvriendelijke en zoekvriendelijke teksten heb. Arjan is behulpzaam, vriendelijk en gewoon een fijne samenwerkingspartner. Ik beveel hem van harte aan.

• Nazorg

Dankzij Waardevolle Webteksten is mijn website nog mooier en completer geworden. Ook heb ik door de goed geschreven teksten meer sponsoren binnen gehaald waar ik super blij mee ben. Hierdoor kom ik weer een stuk dichterbij mij Paralympische droom!

• Nazorg

De samenwerking met Arjan vond ik prettig. Hij heeft een duidelijke werkwijze en kijk goed naar het doel van een website. Ik ben blij met het resultaat. Arjan heeft goed samengewerkt met Jacco Deen van D1 webdevelopment. www.greensimplicity.com

• Nazorg

Geweldige adviezen voor je webteksten en website! Grote nadeel: je neemt het mee op elke site waar je komt. ;-)

• Nazorg

De Cursus Mailchimp die ik bij Arjan Jonker heb gevolgd is echt heel goed. Op een duidelijke en gestructureerde manier heeft Arjan het systeem en de mogelijkheden laten zien. Om vervolgens echt aan de slag te gaan met een eigen e-mail nieuwsbrief. Aangevuld met handige achtergrondinformatie was deze Incompany training erg waardevol. Een aanrader voor iedereen die aan de slag wil met Mailchimp.

• Nazorg

Arjan hebben wij meerdere keren ingehuurd voor het schrijven van teksten. Informatief en commercieel van aard. Met Arjan kan je prettig samenwerken en luistert goed naar de opdrachtgever.

• Nazorg

Arjan is een prima copywriter. Goede aanpak en een prima resultaat!

• Nazorg

Prettig om mee samen te werken, omdat hij zich flexibel opstelt als in de week dat alle kopij van ons personeelsmagazine af moet zijn, maar dat zelden altijd 100% lukt. Als corrector: vind het leuk als we bij het doornemen van de correcties een toelichting geeft waarom iets anders geschreven moet worden. Daar leer ik zelf ook van. Als tekstschrijver: door de bescheiden manier waarop hij zich opstelt, maar ook zijn vasthoudende doorvraagmentaliteit, krijgt hij de goede verhalen op tafel.

• Nazorg

Ik had met spoed iemand nodig die een tekst kon schrijven zonder boosheid in de tekst te laten weergeven. De specifieke uitdaging van deze tekst lag er in om een negatieve nep recensie te weerleggen. In de winkel kregen wij van een klant te horen dat er een hele negatieve recensie op diverse sites stond. Nadat wij deze bekeken hadden bleek het om een nep recensie te gaan, waarschijnlijk door een concurrent geschreven. In de tekst stond namelijk dat wij iets hadden aanbevolen, echter dit zit niet in ons assortiment. Echter wel uiterst vervelend en ongewenst. Ik had wel het idee, dat als ik hier zelf op zou reageren de strekking niet heel netjes zou worden. Direct dacht ik aan Arjan, hij had al eerder brieven voor mij herschreven tot grote tevredenheid. Ik heb hem de situatie uitgelegd en aangegeven hoe ik het wilde weerleggen. Arjan heeft dit op uiterst professionele, correct wijze vormgegeven. Hierdoor kreeg de boodschap heel veel kracht mee en ontkrachtte de recensie, zonder er verdedigend uit te gaan zien. Tevens heeft hij dit in een tijdsbestek van nog geen twee uur gedaan, nadat ik hem gebeld had. Kortom, Arjan Jonker van Waardevolle Webteksten kan ik u meer dan van harte aanbevelen.

• Nazorg

I have worked with Arjan for a number of projects. He produced a great number of interviews for websites that we produced, like www.knieoperatie.nl (Dutch). I admire your consistency and creative work as a copywriter, and your personality. Cheers Arjan!

• Nazorg

De opdracht was om nieuwe webteksten te schrijven voor mijn bestaande website, zodat de site zich meer op de zakelijke markt richt. Niet alleen voelt Arjan goed aan waar je heen wilt, ook werkt hij efficiënt en pro-actief. Hij denkt mee om de juiste termen te gebruiken dus waar zoeken mijn beoogde klanten op en kan ik daarmee opvallen en onderscheid maken. Tevens is Arjan een goede sparringpartner om tot nieuwe inzichten te komen. Ik kan Arjan van harte aanbevelen! Jessica Griekspoor - Stijl in Stijl

• Nazorg

Een man die niet alleen tekstvaardig het vak heel goed verstaat, maar ook weet te delen zonder baatzuchtig te zijn. Hij beoordeelde mijn website met 'n 5. Hij was de eerste die dat gefundeerd deed en me ook nog ongevraagd en zonder tegenprestatie adviseerde hoe het beter kon. ik ben hem daar erg dankbaar voor. Fantastisch.

• Nazorg N.v.t.

Waardevolle training. Absoluut. Arjan, mijn complimenten. De manier waarop jij je kennis en ervaring overbrengt is heel prettig en leerzaam. Weer veel energie en inspiratie opgedaan na jouw training met waardevolle tips, tricks en info! Een echte aanrader voor iedereen die zijn online teksten wil verbeteren.

• Nazorg

Precies wat je nodig hebt als je een externe tekstschrijver inhuurt: goede teksten, snel en vooral een creatieve nieuwe frisse blik! Arjan is daarnaast ook nog eens erg duidelijk in zijn afspraken en levert!

• Nazorg

Arjan is in staat om goed naar je te luisteren en het gehoorde om te zetten in teksten die de klant raken. Is ook proactief. Fijn mens om mee samen te werken. Ga daarom niet zelf zitten prutsen, maar huur deze professional in!

• Nazorg

Jarenlang heb ik mijn klanten zelf teksten voor hun website laten schrijven. De websites werden er niet beter van en opleveringen werden hierdoor uitgesteld. Anderzijds zijn goede webteksten veel belangrijker geworden om nieuwe klanten te werven en gevonden te worden. Ik zocht een expert op het gebied van webteksten en ik vond Arjan via Google. Arjan is een aardige vent die begrijpt hoe het werkt en denkt goed mee met de wensen van de klant. De websites die ik lever zijn dankzij mijn samenwerking met Arjan veel waardevoller geworden. Wie wilt dat nou niet?

• Nazorg

Wil je leren hoe je het meest winstgevende marketingkanaal effectief inzet? Schakel Arjan Jonker in. Zijn cursus MailChimp was alles behalve een broodje aap. :) Het voordeel wat Arjan heeft, is dat hij geen 'docent' is, maar iemand uit de praktijk. Iemand die e-mailmarketing wekelijks toepast. En dat merk je. Hij schotelt je geen algemene blabla voor, maar concrete tips en inspirerende praktijkvoorbeelden, gebaseerd op zijn eigen campagnes. Achteraf stond ik te springen als een kind om met MailChimp te spelen!

• Nazorg

Voor de gemeente Medemblik heeft Arjan ruim 600 webteksten beter toegankelijk gemaakt. De teksten zijn nu scanbaar, voorzien van de juiste koppen en hyperlinks en voldoen aan de webrichtlijnen. Arjan werkt zelfstandig en vlot, hij geeft belangrijke punten de aandacht die ze verdienen.

• Nazorg

Snel, kundig en klantgericht. Erg consciëntieus in de intake en flexibel genoeg om meerdere versies te produceren op basis van de feedback van de klant. En tenslotte doen zijn teksten wel wat hij belooft: de conversie gunstig beïnvloeden! Kortom: wij hadden ons niet beter kunnen wensen.

• Nazorg

Prettige samenwerking, snel en to the point.

• Nazorg

Arjan luisterde zeer goed naar de beschrijving van de op te stellen tekst in mijn eigen woorden. Hij neemt de tijd, om over de tekst te denken, om vervolgens met een zeer heldere tekst te komen. De teksten van Arjan heb ik onveranderd op mijn website overgenomen. Arjan komt met ideeën, komt met tekstvoorstellen, die boeiend zijn voor de lezer. Ik kreeg veel lof over de professionele tekst van mijn site - ga voor tolkdiensten eens kijken op www.monikajongert.com!

• Nazorg

heldere eenduidige teksten. mooi binnen de deadline. is goed in staat complexe materie terug te brengen tot een simpel en begrijpelijk verhaal. Kan ik iedereen aanbevelen