Leerzame cursus, vergaand op maat omdat deelnemers vooraf leerdoelen en vragen konden insturen. Arjan hield goed rekening met de verschillende niveaus in de groep. Prettig dat de groepsgrootte klein was, zodat iedereen aan bod kon komen. Goed toepasbare informatie. Ik popel om met mijn site en die van opdrachtgevers aan de slag te gaan.

• Nazorg

Het was een zeer intensieve, maar ook heel inspirerende cursusdag. Veel informatie was nieuw voor mij. Doordat Arjan dat begreep en benadrukte dat ik altijd op hem kan terugvallen bij vragen, ga ik er vol goede moed mee aan de slag. Ik ben er van overtuigd dat ik er uiteindelijk veel profijt van heb.

• Nazorg

Een intensieve én zeer praktische cursus, waarmee je een verdiepingsslag maakt in webteksten schrijven. Veel geleerd dat direct bruikbaar is. Blij dat ik klanten nu nog beter kan helpen met hun webteksten.

• Nazorg

Mijn ervaring komt tot uitdrukking in deze opmerking aan Arjan: "Wat een verandering ten opzichte van de huidige site! De leeservaring is verfrissend. Je geeft weer waar het om draait. Da’s heel goed gedaan.”

• Nazorg

“Ik stuurde je tips door naar mijn webdesigner en die was meteen geïrriteerd, maar gaf je ook direct gelijk.”

• Nazorg

Voor mij was deze cursus een eye-opener. Weer terug naar de marketinggedachte "Wat zoekt en wil de klant" en daarop je websteksten afstemmen. Het verhaal moet wel echt blijven en geen tekst alleen voor de Google-robot. Ook het stukje 'meten' niet vergeten. Deze cursus is met recht waardevol, ook als het niet alleen om tekstschrijven gaat maar om bijvoorbeeld het inrichten van je website met titels en kopjes. Het zoeken naar de juiste domeinnaam. Als je niet weet waar mensen naar zoeken gaan ze je waarschijnlijk ook niet vinden. Complimenten Arjan!

• Nazorg

Arjan biedt waar voor je geld. Een volle intensieve dag met veel goede informatie, eigen oefening en ruimte voor vragen. Een frisse presentatie met goed gebruik van power point.

• Nazorg N.v.t.

De cursus gaat veel verder dan webteksten schrijven alleen. Arjan deelt zijn kennis over schrijven voor het web op professionele, laagdrempelige wijze aan de hand van tal van praktijkvoorbeelden. Na de cursus ben je in staat om het geleerde direct in de praktijk brengen. En opdat je niets vergeet, ontvang je al het geleerde in een overzichtelijke Powerpoint presentatie. Na afloop van de cursus stopt het nog niet, Arjan biedt nazorg om je vakkundig verder te helpen op het ingeslagen pad.

• Nazorg

Vraag zeker tips voor je website aan. Ik vind deze erg waardevol en duidelijk. Dank je wel, ik ben er super blij mee en raad iedereen aan om dit ook te doen. Groetjes Sandra

• Nazorg

Ja, heel goed: oefenen met de dashboards Vragen vooraf stellen en mogelijkheid tot nazorg: prima. Idem persoonlijke begeleiding en beantwoording van de vragen aan het slot. Ik had graag ook de website die centraal stond Alhydran vooraf willen bekijken. Het laatste deel van de ochtend was te snel. De oefentijd was soms te lang en deelnemers gingen over andere zaken kletsen. Dat is het enige aan minpunten. Ben benieuwd naar een workshop zoektermen en naar schrijven van teksten voor het web. Al met al: dank!

• Nazorg

Door de cursus van één dag over Google Analytics weet ik nu veel beter hoe ik dit programma kan inzetten voor de websites in onze organisatie. Arjan heeft heel helder laten zien waar de handige, fijne kneepjes zitten, zodat je niet verdrinkt in alle cijfers, zijpaden, ondergrondse gangen en bochten van dit programma. Ik begrijp nu eindelijk waar ik naar kijk!

• Nazorg

Echt een praktijkgerichte workshop waar ik veel geleerd heb. Het feit dat mensen zelfs in de pauzes moeilijk van hun beeldscherm waren los te weken omdat ze nog van alles uit wilden proberen, zegt in dat verband genoeg! Van de nazorg heb ik nog geen gebruik gemaakt, maar dat dit onderdeel er volgens Arjan nog helemaal bij hoort, vind ik heel professioneel.

• Nazorg N.v.t.

Hoe kun je als SEO-tekstschrijver Google Analytics op de juiste manier gebruiken? Arjan Jonker legt het uit. Helder, duidelijk en met een originele invalshoek. Cursisten krijgen handige tools aangereikt waarmee je direct aan de slag kunt. En mocht je er in de toekomst toch niet helemaal uitkomen, dan mag je altijd bij Arjan aankloppen.

• Nazorg

Een dynamische dag met ruimte om direct aan de slag te gaan. Goed de focus op het onderwerp gehouden. Met meer variatie was ik scherper hebben gebleven. Mooi dat de mogelijkheid bestaat om ook over langere tijd nog vragen te stellen.

• Nazorg

Wat ik waardeer in Arjan is dat hij een vakman is en daarbij zijn praktijkervaring enthousiast weet over te brengen. Je krijgt de juiste voorbereiding vooraf, bijzonder nuttige inzichten en tools tijdens de cursus en ook nog alle bestanden de volgende dag in je mail. Wat me vooral bij zal blijven, is zijn creatieve manier om met tools als Google Analytics om te leren gaan. En ze zo te maken dat ze handig en leuk worden om mee te werken.

• Nazorg

Arjan Jonker is een prettige cursusleider. Één minpuntje is dat hij zóveel kennis heeft dat hij graag alles wil vertellen! Wat dan in het nazorgtraject weer perfect is, omdat je altijd op hem terug kunt vallen en mooie modellen meekrijgt voor je eigen dagelijkse praktijk. Van mij krijgt hij een 10 met een griffel!

Erg fijne workshop

• Nazorg

Ik heb veel met Arjan gewerkt voor veel verschillende bedrijven in het MKB (m.b.t. webteksten, blogs en referenties) en Arjan heeft zich altijd onderscheiden door snel en professioneel te werk te gaan... en natuurlijk uitermate goede teksten te schrijven!

• Nazorg

Ik heb met veel plezier samengewerkt met Arjan. Ik hecht waarde aan zijn mening en zijn open werkhouding nodigt uit tot brainstorm en discussie om zo mooie resultaten te creëren.

• Nazorg

Arjan heeft in 2014 mijn webteksten geschreven. Wat het mij heeft opgeleverd? Meer reacties van mensen die mijn site hebben gelezen, dus meer respons! En ook: veel reacties over dat alles zeer duidelijk is.

• Nazorg

Ooit waren de rollen omgedraaid. Nu is Arjan mijn bron van tips en trucs en inzicht en verfijning. Hulde voor de man die gewoon bijzonder is in het simpel uitventen wat je moet doen om effectief te wezen op internet. Want dat is hij. Effectief, secuur, doeltreffend, kort en krachtig. Geen woord te veel, toch?!

• Nazorg N.v.t.

Wat ben ik blij dat Arjan zijn talent voor waardevolle webteksten heeft omgezet in een cursus! Ik volgde de pilot van de cursus/workshop webteksten schrijven voor tekstschrijvers, een training waarbij hij een zestal (potentiële) concurrenten inzicht geeft in zijn werkwijze. Zonder terughoudendheid opent hij zijn trukendoos en deelt hij zijn geheimen. Dit doet hij op rustige, overzichtelijke en professionele wijze. Het lesgeven past hem. Ik heb in 1 dag tijd ontzettend veel handvatten gekregen omtrent het schrijven zelf, maar ook omtrent zoekwoordenonderzoek en SEO. Ter plekke kregen we de opdracht te oefenen en Arjan gaf huiswerk mee waarop hij persoonlijke feedback zal geven. De interactie duurt daardoor ook voort ná de cursusdag. Omdat het een pilot betrof zal Arjan de cursus nog verder ontwikkelen en verder afstemmen op de behoefte van de deelnemer. Vanaf heden: Arjan Jonker, voor waardevolle webteksten en waardevolle workshops!

• Nazorg

Vrijdag 17 augustus heb ik de, erg leerzame, cursus Webteksten gevolgd bij Arjan Jonker van Waardevolle Webteksten. Arjan kan ontzettend enthousiast en goed uitleggen. Hij versterkt zijn uitleg met duidelijke en opmerkelijke voorbeelden, waardoor de cursus gedurende de dag interessant blijft! Ik heb zeker iets aan de cursus gehad en na afloop had ik direct zin om aan de slag te gaan met schrijven en mij verder te ontwikkelen in SEO.

• Nazorg N.v.t.

Ik heb de pilot van Arjans cursus Webteksten gevolgd. Een dijk van een workshop. Theoretisch goed onderbouwd, maar vooral lekker praktijkgericht. Geschikt voor onervaren SEO-tekstschrijvers en voor vakgenoten die de hun kennis op dit gebied willen updaten en verdiepen. In één dag ben je weer helemaal bij de les!