Cursus gaf goede inzichten! Wij hebben gekozen voor 2 x 3 uur en dat was kort. Het maakte dat ik wel nog wat meer had willen oefenen en feedback had willen krijgen op de teksten. Ik vond het tweede deel wat meer op 'verkoop' gericht en dat is voor onze branche minder relevant.

• Nazorg N.v.t.

We zijn vakkundig geholpen door Arjan, een getalenteerd tekstschrijver. Hij heeft niet zomaar een mooi tekstje in elkaar gedraaid, nee, hij heeft het belangrijke achtergrondwerk (o.a. zoekwoordenanalyse, nulmeting etc.) tot in de puntjes uitgevoerd, zodat de tekst precies aansluit bij mijn doelgroep. Zijn communicatie is snel, prettig en zijn tips zijn heel bruikbaar. Een tekstschrijver uit het topsegment!

• Nazorg

Zeer tevreden over Arjan. Hij was flexibel, snel beschikbaar en begreep wat er van hem verwacht werd. Hij had aanvankelijk een iets andere visie op webteksten dan ik, wat mag :o), maar stond wel open voor mijn visie en paste zijn werkwijze daaraan aan. Ik doe zeker weer een beroep op Arjan als ik weer eens om extra schrijfhandjes zit te springen.

• Nazorg

Hele prettige ervaring om met waardevolle webteksten te werken.

• Nazorg

De webteksten zijn kort, helder en relevant. Ik ben attent gemaakt op onnodige inhoud die feitelijk geen toegevoegde waarde heeft. De teksten zijn in een enthousiaste stijl geschreven. Er is veel aandacht voor welke tekst op welke plaats in de website.

• Nazorg

Arjan is helder in wat hij doet, hanteert een no nonsense benadering bij zowel de teksten als in communicatielijnen, en komt zijn afspraken na. Arjan maakt teksten makkelijker leesbaar, met behoud van inhoud, en reflecteert ook op ontbrekende onderbouwing of verduidelijking. Bovendien heeft Arjan voor ons soort opdrachten ruimte om op korte termijn bij te schakelen.

• Nazorg N.v.t.

Goede blogger, veel kennis van zaken. Goede communicatie!

• Nazorg

Arjan is een toegankelijke, gepassioneerde tekstschrijver. Aan een paar woorden heeft hij genoeg. Letterlijk en figuurlijk. Hij wist snel wat we bedoelden en in weinig woorden wist hij veel te vertellen. Daarnaast weet hij als geen ander data te vertalen naar goede teksten. Precies wat wij zochten voor onze website. Wij zijn heel tevreden over de kwaliteit die Arjan levert en binnenkort gaat hij weer voor ons aan de slag.

• Nazorg

Arjan heeft mij in een dag weten te inspireren om met SEO aan de slag te gaan. Na afloop was het geen moeite om nog eens contact op te nemen en hem naar de eerste geschreven teksten te laten kijken.

• Nazorg

Ik schrijf al vele jaren webteksten voor zeer uiteenlopende opdrachtgevers. Om de beste kwaliteit te kunnen leveren aan mijn klanten blijf ik mezelf graag verbeteren. De cursus van Arjan heeft me op een heel andere manier laten kijken naar SEO schrijven. Het was een plezierige, praktische en vooral nuttige dag. De kleine setting zorgt ervoor dat je veel vragen kunt stellen en heel gericht aan je eigen case kunt werken. De dag vloog voorbij. Ik heb beslist veel bijgeleerd en kan mezelf blijven vernieuwen.

• Nazorg

Heldere cursus, deed volledig aan de verwachtingen, veel praktische informatie en nuttige tips

• Nazorg

Een cursus van Arjan Jonker over SEO webschrijven kan ik iedereen aanbevelen. Zeer pragmatisch, boordevol tips en inspirerend van begin tot eind. De cursusdag van 9 tot 17 uur vloog voorbij! Bedankt Arjan!

• Nazorg

Het is heel plezierig om van Arjan les te krijgen. Humor met vakkundigheid gecombineerd, beter kan niet. Klein groepje werkt heel goed. Heb mijn kennis over webteksten schrijven aangescherpt. Mijn oordeel over de inhoudelijke nazorg kan ik op het moment van het invullen van deze beoordeling nog niet geven. Beloofde documenten zijn wel al geleverd.

• Nazorg N.v.t.

Arjan geeft op een rustige en duidelijke manier les. De opbouw van de cursus is goed. Prettige balans tussen zelf doen en uitleg. Zeer leerzaam qua inhoud.

• Nazorg

Veel kennis en expertise, prettige manier van overbrengen, zeer behulpzaam en 'klantvriendelijk', leuk en leerzaam. jammer dat ik wegens ziekte gemist heb!!

• Nazorg

Hele waardevolle tips en meteen toe te passen!

• Nazorg

Waren zeer leerzame sessies, ik hoop dat de nieuwe site met deze verwerkte kennis goed gaat lopen, en in extra afzet resulteert.

• Nazorg

Ik vind van mijzelf dat ik goed kan schrijven. Dat wordt ook regelmatig door andere bevestigd, zij schuiven mij de schrijftaken maar al te graag toe. Maar dat betekent nog niet dat ik goed een webtekst/ blog kan schrijven! Arjan maakte mij dat heel goed duidelijk in en 2x een middag "Webteksten/ Blog schrijven". Niemand leest namelijk die verschrikkelijk mooi en goed geschreven teksten van mij als ik niet iets schrijf over waar mijn doelgroep interesse in heeft! En als ik niet hún woorden gebruik. Arjan heeft mij prachtige tools in handen gegeven waarmee ik feilloos achterhaal wat mijn publiek wil horen. En het wordt dan ook een uitdaging om daar optimaal op in te spelen. Nu nog dóen... Dat dan weer wel... Maar ik ben ervan overtuigd dat dit zijn vruchten gaat afwerpen.

• Nazorg N.v.t.

Ik ben zeer tevreden over Arjan en Waardevolle Webteksten. Ik vind het bijzonder hoe hij erin geslaagd is om de essentie van mijn grote en logge verhaal op een pakkende manier te verwoorden. Toen ik zijn teksten de eerste keer las, kreeg ik zelfs zin om een afspraak te maken met mezelf. Ik hoop dat mijn potentiële klanten datzelfde zullen ervaren.

• Nazorg

Arjan geeft precies de handvatten die je nodig hebt om de vertaalslag te maken van 'goede teksten schrijven' naar 'goede teksten schrijven voor het web'. De opbouw van een webtekst verschilt wezenlijk van persbericht, magazine, folder of welk ander communicatiemiddel dan ook. Dankzij de nazorg lukt het nu ook om het geleerde op de juiste manier toe te passen in de praktijk.

• Nazorg

Op het moment dat we bij Arjan kwamen, waren wij nog aan het zoeken naar een juiste vertaling van onze propositie. Arjan heeft ons daarbij heel goed geholpen; de "pitch" was weer (in tekst) scherp, onze USP's kwamen er beter uit. Natuurlijk is ook de vindbaarheid van onze website verhoogd. We hebben vele goede reacties ontvangen!

• Nazorg

Een hele duidelijke cursus. Veel nieuwe inzichten en technieken. Dus. Een hele waardevolle cursus!

• Nazorg

Vooraf had ik mijn twijfels, het is niet goedkoop en ik wist niet of waardevollewebteksten ons verder kon helpen. Door de training hebben wij waardevolle inzichten gekregen. Het schrijven van artikel verloopt volgens stappen plan. We kiezen nu zonder moeite de juiste koppen. We weten het nu zo te schrijven dat de inhoud wordt gelezen. Dit is onze eerste tekst na de cursus. https://www.prijsvergelijken.nl/informatie/internet-pakketten/3-voordelen-glasvezel-buitengebied/ Het leuke is dat andere websites nu naar deze pagina linkjes plaatsen, omdat het een goed stuk is.

Over Waardevolle Webteksten

Webteksten maken het verschil op je website. Deugen ze niet, deugt je marketing niet. Je loopt leads en klanten mis. Ik schrijf jouw waardevolle webteksten. Óf leer je hoe je ze zelf schrijft. Dus laat me weten wat jíj wilt. :-) Wie ik ben? Arjan Jonker, SEO-tekstschrijver én trainer.