Als je dacht dat je al kon schrijven of helemaal niet: Arjan neemt je mee hoe jezelf een beter online resultaat kan krijgen. Met vooraf ingestuurde leerdoelen krijg je ook 1-op-1 advies. Met de groep deel je tips, kennis en inspiratie. Ik wilde structuur voor mijn webteksten en die kennis heb ik nu gekregen. Door de nazorg worden de doelen ook echt behaald. Dat maakt deze cursus uniek! Arjan, bedankt voor deze enorm "waardevol-ste" cursus!

• Nazorg

Arjan zijn cursus is van begin tot eind interessant. Het is een lange zit, maar het enthousiasme van Arjan werkt aanstekelijk. Als individu volgde ik de cursus in een groep van 5 en aan iedereen werd voldoende tijd en aandacht besteed. Ook mag je na de cursus vragen stellen en teksten opsturen voor feedback. Zeker een aanrader!

• Nazorg

Supertraining! Heel praktisch, heel waardevol!

• Nazorg

Arjan is een bevlogen en gedreven man in zijn vak. Hij stelt de leerdoelen van zijn cursisten voorop. Dat zie je terug in de voorbereiding, de behandelde stof en de voorbeelden die ter sprake komen. Je kunt hem het hemd van het lijf vragen. Hij zal alle moeite doen om je zo goed mogelijk te antwoorden. Voor, tijdens en na de cursus. Een absolute bron van inspiratie en kennis. Zeer gewaardeerd!

• Nazorg

leerzaam, waar voor je geld prettige wijze van lesgeven, heel informatief goede balans instructie/opdrachten goede feedback op dingen die we eerder konden aanleveren

• Nazorg

Arjan heeft een heldere cursus opgezet die je van A tot Z leert geoptimaliseerde webteksten te schrijven. Van harte aanbevolen.

• Nazorg

Het volgen van de Cursus Webteksten Schrijven is een zeer leerzame en leuke ervaring. Ik heb de cursus met plezier gevolgd en veel tips gekregen om teksten gerichter te schrijven voor de doelgroep.

• Nazorg

De cursus belichte niet alleen het belang van goed geschreven teksten, maar zoomde ook uit naar de doelgroep, en het inleven in je doelgroep. Wat ik erg prettig vond was dat de cursus ingericht was met onderwerpen en teksten die voor ons relevant waren. Ik zou de cursus zeker aanbevelen aan iedereen die ook maar een beetje communiceert naar externe partijen!

• Nazorg N.v.t.

Leerzame cursus waarin Arjan duidelijk uitlegt hoe je SEO-vriendelijke en goed leesbare webteksten schrijft. Hij levert daarnaast ook uitstekende nazorg!

• Nazorg

Een zeer waardevolle cursus met direct resultaat

• Nazorg

Ik vond het een hele goede cursus. Het begon al bij het lezen van de website en wat de cursus mij zou kunnen bieden. Heel toegankelijk en aansprekend. Wat ook heel fijn was, is het feit dat Arjan cursussen op maat kan geven, aansluitend op mijn eigen leerdoelen. Zo kan ik zelf gericht stappen zetten zonder te verdwalen in overbodige informatie. De inhoud van de cursus vond ik heel interessant en duidelijk en overzichtelijk gepresenteerd in de powerpoints. Ook de afwisseling tussen luisteren en zelf dingen doen was goed. Doordat Arjan ook praktijkvoorbeelden deelde, ging de cursus nog meer leven. Daarnaast was de sfeer informeel, wat het heel gezellig maakte. Het mailcontact was super en Arjan was ook heel snel in het delen van de beloofde informatie via de mail. En wat ook heel fijn is: we kunnen altijd bij hem terecht met vragen. Een super leuke, interessante cursus. Aanrader!

• Nazorg

Arjan vertelt lekker no-nonsense hele praktische tips om nog betere webteksten te schrijven. En hij laat goed zien dat het nog werkt ook. Zoekmachinevriendelijk schrijven is geen trucje. Het is keihard werken en creatief zijn. Meteen zin om er mee aan de slag te gaan.

• Nazorg

Ik heb een hele fijne dag gehad tijdens de cursus Webteksten schrijven. Vanwege het kleine groepje was er veel persoonlijke aandacht. Ook het gebruik van cases vanuit de praktijk van de cursisten heb ik erg gewaardeerd. We zijn stap voor stap door de stof gegaan met veel voorbeelden en opdrachten om de informatie zelf in de praktijk te brengen. Ik heb er veel aan gehad en beveel de cursus zeker aan!

• Nazorg

Theorie en praktijk goed gecombineerd. Vooral de aangereikte tools en tips zijn direct toepasbaar.

• Nazorg N.v.t.

Cursus gaf goede inzichten! Wij hebben gekozen voor 2 x 3 uur en dat was kort. Het maakte dat ik wel nog wat meer had willen oefenen en feedback had willen krijgen op de teksten. Ik vond het tweede deel wat meer op 'verkoop' gericht en dat is voor onze branche minder relevant.

• Nazorg N.v.t.

We zijn vakkundig geholpen door Arjan, een getalenteerd tekstschrijver. Hij heeft niet zomaar een mooi tekstje in elkaar gedraaid, nee, hij heeft het belangrijke achtergrondwerk (o.a. zoekwoordenanalyse, nulmeting etc.) tot in de puntjes uitgevoerd, zodat de tekst precies aansluit bij mijn doelgroep. Zijn communicatie is snel, prettig en zijn tips zijn heel bruikbaar. Een tekstschrijver uit het topsegment!

• Nazorg

Zeer tevreden over Arjan. Hij was flexibel, snel beschikbaar en begreep wat er van hem verwacht werd. Hij had aanvankelijk een iets andere visie op webteksten dan ik, wat mag :o), maar stond wel open voor mijn visie en paste zijn werkwijze daaraan aan. Ik doe zeker weer een beroep op Arjan als ik weer eens om extra schrijfhandjes zit te springen.

• Nazorg

Hele prettige ervaring om met waardevolle webteksten te werken.

• Nazorg

De webteksten zijn kort, helder en relevant. Ik ben attent gemaakt op onnodige inhoud die feitelijk geen toegevoegde waarde heeft. De teksten zijn in een enthousiaste stijl geschreven. Er is veel aandacht voor welke tekst op welke plaats in de website.

• Nazorg

Arjan is helder in wat hij doet, hanteert een no nonsense benadering bij zowel de teksten als in communicatielijnen, en komt zijn afspraken na. Arjan maakt teksten makkelijker leesbaar, met behoud van inhoud, en reflecteert ook op ontbrekende onderbouwing of verduidelijking. Bovendien heeft Arjan voor ons soort opdrachten ruimte om op korte termijn bij te schakelen.

• Nazorg N.v.t.

Goede blogger, veel kennis van zaken. Goede communicatie!

• Nazorg

Arjan is een toegankelijke, gepassioneerde tekstschrijver. Aan een paar woorden heeft hij genoeg. Letterlijk en figuurlijk. Hij wist snel wat we bedoelden en in weinig woorden wist hij veel te vertellen. Daarnaast weet hij als geen ander data te vertalen naar goede teksten. Precies wat wij zochten voor onze website. Wij zijn heel tevreden over de kwaliteit die Arjan levert en binnenkort gaat hij weer voor ons aan de slag.

• Nazorg

Arjan heeft mij in een dag weten te inspireren om met SEO aan de slag te gaan. Na afloop was het geen moeite om nog eens contact op te nemen en hem naar de eerste geschreven teksten te laten kijken.

• Nazorg

Ik schrijf al vele jaren webteksten voor zeer uiteenlopende opdrachtgevers. Om de beste kwaliteit te kunnen leveren aan mijn klanten blijf ik mezelf graag verbeteren. De cursus van Arjan heeft me op een heel andere manier laten kijken naar SEO schrijven. Het was een plezierige, praktische en vooral nuttige dag. De kleine setting zorgt ervoor dat je veel vragen kunt stellen en heel gericht aan je eigen case kunt werken. De dag vloog voorbij. Ik heb beslist veel bijgeleerd en kan mezelf blijven vernieuwen.

• Nazorg

Heldere cursus, deed volledig aan de verwachtingen, veel praktische informatie en nuttige tips