Goed begrepen, opgepakt en afgehandeld.

Goed luisterend oor met begrip voor de zaak. Ben dan ook blij dat het verlies gedekt wordt.

• De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens

ERG ONDUIDELIJK EN VERWARREND

Ik kreeg bericht over mijn autoschade zonder bijlage en zonder de verbinding met mijn echte tussenpersoon. Antwoord laat lang op zich wachten. Een nieuw schadeformulier heb ik na twee weken nog niet ontvangen.

• De schade was eenvoudig in te dienen Oneens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Oneens
  • De schade is snel afgehandeld Oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Oneens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Gevolg geven aan de minpunten!

Beste heer Van den Anker, Bedankt voor uw recensie. Op 16 augustus 2023 hebben wij u gemaild zonder een schadeformulier. Excuses hiervoor. Op 17 augustus 2023 heeft u nogmaals om het schadeformulier gevraagd. Op 23 augustus 2023 hebben wij u alsnog een schadeformulier gestuurd. Dit betreft 6 dagen met inbegrip van het weekend. Op dezelfde dag heeft u ons een ingevuld schadeformulier gestuurd en hebben wij de herstelnota van uw reparateur mogen ontvangen. De schade is op 30 augustus 2023 afgewikkeld. Deze totale duur van deze schade is binnen zeer redelijke behandeltermijnen met u afgewikkeld. Mandaat Assuradeuren behandelt namens Alpina de schades. Dit betreft echter één organisatie en zijn de adviseur en de schadebehandelaar collega's van elkaar. Wij hopen dat u de schadeafhandeling, gezien het bovenstaande, alsnog als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Teamleider claims

Vriendelijk, begripvol

Snelle afhandeling, goed ingeleefd in de situatie. Relevante vragen gesteld wat leidde tot een passende oplossing.

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Ik moest nabellen om te vragen of het schadeformulier goed ontvangen was. Dat was jammer, na dit telefoongesprek werd e.e.a. Goed opgepakt

Super snel en fijn geholpen

Een kort contactmoment, goedkeuring om auto te laten herstellen en nota werd bijna direct goedgekeurd. Ontvingen super snel een reactie. Fijn!

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.

Mijn schadeclaim werd na 1 telefoontje geweldig afgehandeld

Ik werd zeer vriendelijk geholpen toen ik de schade die ik veroorzaakt had wilde vergoeden. Na 1 telefoon gesprek was het al geregeld. Ben zeer tevreden.

• De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Nee, communicatie was heel goed

prima service

Hebben een prima oplossing geboden en mijn schade is vergoed.

• De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens

Goed en correct afgehandeld.

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens

Ik ben vriendelijk met gepaste afstand goed en duidelijk behandeld.

Prettig, snel, concreet, duidelijke uitleg, duidelijke vragen naar het voorval

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens

Prettig contact, goede afhandeling.

• De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens

Heel eenvoudig en zeer snel geregeld!!!

Aan bovenstaande hoef ik eigenlijk weinig een toe te voegen! Ik moet wel zeggen, dat ik een trouwe klant ben, zeer goede betaler en tot nog toe weinig gebruikt heb gemaakt van schade meldingen! Met klanten als mijn echtgenot en ik, worden jullie schatrijk!! Dit weten jullie wel op zijn waarde te schatten, toch

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Gewoon zo blijven.....

prima afgehanded

Vanwege een medische indicatie hebben we onze vakantie moeten annuleren . Binnen een paar dagen was de zaak geregeld en vergoed .

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? nee

Prima snel geregeld

Wij hebben gelukkig nooit schade, maar het werd keurig door jullie geregeld!!

snel en adequaat geholpen

Geruststellend

Klantvriendelijk begripvol voor onze teleurstellende vakantie en de geboden service.Heel hartelijk dank.

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Dank!!

heel goed

ik had een probleem met mijn boot en twijfelde over de door de werf aangedragen oplossing. Met behulp van de expert van Alpina kwamen we tot een betere oplossing.

Optimale dienstverlening

Hele procedure rond reparatie verliep uitermate soepel.

Fijn contact

Ruitbreuk, foto en rekening opgestuurd. Met 14 dgn geregeld.

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens

Uitstekend geholpen de schade af te wikkelen

De communicatie met de medewerker was prettig en duidelijk. Wij kregen het schadeformulier per ommegaande gemaild. Ook het formulier was helder en makkelijk in te vullen! De afwikkeling is snel en tot volle tevredenheid geregeld!

Goede, snelle service

Ze hebben mij heel snel geholpen toen wij in Italie problemen hadden na hagelschade.

Een snelle afhandeling

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens

Goed afgehandeld en vriendelijk geholpen

Nvt

Zeer serieus genomen

Vanaf de melding tot de uit eindelijke uitbetaling goed geholpen. Met aandacht voor mijn schade.

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Nee,maar ga zo door

Zeer fijne afhandeling van vragen

Hulp van Barbra was zeer fijn. Zou altijd zo moeten zijn.

Correcte en snelle afhandeling

Goede ervaring

helemaal tevreden

mijn ervaring is zeer positief

Postbus 642 7000AP Doetinchem