Fijne, snelle afhandeling.

Goede ervaring

• De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.

Prettige afhandeling

Van begin tot einde ben ik goed geholpen. Zeer deskundig en professioneel.

• De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens

Ik ben geweldig geholpen.

Schademelding diefstal fatbike en week later is het volledig afgewikkeld. Complimenten.

Prima geregeld

Het duurde wel even. Maar dat is logisch, we hebben allemaal last van tekorten. Ik ben erg blij met de combinatie en de oplossing.

• De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De schade is snel afgehandeld Oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Snelheid is een een gevoel dat wellicht helemaal geen recht doet aan de behandelaar.

Zeer slechte communicatie zowel schriftelijk als mondeling (telefonisch)

Gesproken met 3/4 medewerkers. Geen van hebben de juiste informatie gegeven bv over eigen risico. Hoe dan is dit tegenover de verzekerde juist uit te leggen!! Vertrouwen in mandaat is ver zoek. Betreft niet alleen bij autoverzekering.

• De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer oneens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Geen mening
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Zie bovengemelde

Beste meneer Kessels, Wat vervelend voor u dat dit zo is verlopen. Uw eigen risico is inmiddels door ons aan u uitbetaald. Voor het bij u ontstane ongemak bieden wij u onze excuses aan. U heeft al contact gelegd met uw adviseur over de gang van zaken. Heeft u nog vragen aan de schadeafdeling, bel ons gerust via 024-6495000. met vriendelijke groet, Klachtenafdeling Claims

Zeer snelle afwikkeling

Goede communicatie met de desbetreffende medewerkers, vakkundig en snel handelen

Zeer goed geholpen

Goed afgehandeld

Goede en snelle afhandeling

Na telefonisch uitleg snelle afhandeling. Bedankt.

Zeer fijn geholpen

Uit de koffer van mijn 13 jarige dochter zijn een horloge en sieraden gestolen. Daar kwamen wij bij thuiskomst achter, dus een formulier van vermissing op de luchthaven hadden wij niet. Het ging om een relatief klein bedrag, maar voor mijn dochter een vermogen, waar ze heel veel uurtjes voor heeft moeten oppassen en klusjes heeft gedaan om wat bij te verdienen. De schade is vrijwel direct vergoed en ze heeft daarvoor onder andere weer hetzelfde horloge kunnen kopen, wat ze van haar overleden opa had gekregen. Dank voor het inlevend vermogen en begrip.

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens

Duurde een beetje lang, maar super tevreden over de verdere afhandeling!ng

E.e.a. heeft tamelijk lang geduurd door allerlei omstandigheden, maar de verdere afhandeling en het contact met uw medewerksters was uitstekend!

• De schade is snel afgehandeld Geen mening

Super fijn!

Vriendelijk en duidelijk geholpen. Goed service!

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Nee

Mandaat heeft dit snel en netjes afgehandeld. Ik raad ook zeker een ander aan om zich bij Mandaat aan te sluiten.

Uistekend

De klantvriendelijke ontvangst vond ik belangrijk omdat het toch om een schade gaat. Verder prima vervangend vervoer snel geregeld. En communicatie omtrent het herstel traject online is prima.

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens

Duurde even maar kwam goed

Prettige expert, goede communicatie

• De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening

snel opgelost top

netjes geholpen, en correct afgehandeld

• De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Geen mening

Prima geregeld

Na overleg prima geregeld

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? nee

Vlot en duidelijk!

Na het melden van de schade kreeg ik vrij vlot een bericht van mijn verzekering, dat de schade doorgegeven was. Na enkele dagen kon ik het antwoord via de mail lezen. Alles conform mijn verwachting. Kortom, goede afhandeling.

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? geen

Prettig en voortvarend contact

Prettig en voortvarend contact

Zeer goed geholpen

Netjes afgehandeld

Snel afgehandeld

Snel en correct afgehandeld binnen 1 week

Alles goed gedaan

Met alles goed op de hoogte gehouden en dat is erg prettig.

Niet volledig vergoed?

Tsja, ik was er niet van bewust dat er maar 1500€ per persoon vergoed wordt. Dan ga je toch nog voor een stevig bedrag de boot in. De afronding was redelijk snel, vandaar de twee sterren.

• De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Oneens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Een update in mail was handig geweest.

Beste heer Simpelveld, Bedankt voor uw recensie. Wij hebben op 28 augustus 2023 een schadeformulier van u mogen ontvangen. De schade is op 6 september 2023 met u afgewikkeld. Er is rekening gehouden met de maximeringen geldend op deze polis. De schadeafdeling is er om uw schade af te handelen conform de geldende polisvoorwaarden. De schade in ons inziens correct en tijdig afgewikkeld. Uw adviseur heeft de polis voor u afgesloten. Wij hebben uw recensie dan ook doorgestuurd naar uw adviseur met het verzoek om contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Teamleider claims

Heel positief

Mijn ervaring is: dat alles vrij vlot is afgehandeld, geen rompslomp van gehad. Dat is een prettige, positieve ervaring.

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Ga zo door met deze service