Super service

Goede service, klantvriendelijk, betaalbaar, heeft verstand van zaken, 2 auto's in ongeveer 1 uur, neemt je oude banden weer mee, werkt netjes, denkt met de klant mee. Zeker een aanrader. Nog bedankt Frank voor de goede en snelle service.

Sterke prijs kwaliteit verhouding.

Zeer vriendelijke man met zeer duidelijke omschrijving in offerte en is betrouwbaar in zijn afspraak. En levert vakkundig en snel werk.

Geweldig!!!

Geweldige service, Geweldig snel met reageren mbt offerte, aanvraag of gewoon een vraag, Geweldige Persoon, Geweldig goedkoop..... Kan zo wel doorgaan maar het op neerkomt is dat Fran, een geweldige kerel en perfect werk oplevert. Djin

Geweldige review Djin......bedankt.

Goed en snel!

Super snelle en goede service! Heel vriendelijk en het was makkelijk om een afspraak te maken.

Super, vriendelijk en vakkundig !!

Zoals gebruikelijk, afspraak is afspraak. Nette prijzen en geweldige service. 100 % tevreden !

Snel en efficiënt.

Snel uit de problemen, zonder ongemak.

Klantvriendelijk, scherpe prijs

Hele aardige man, snelle service en goede dienstverlening

Zeer snelle service en erg vriendelijke communicatie

Frank is heel snel met reageren en kan op korte termijn langskomen om een band te plakken. Communicatie is vriendelijk en duidelijk en het plakken van de band is uitstekend. Zeer aanbevolen.

Perfect en proffesioneel

volgens planning, goed werk geleverd!

Weer goede service en kwaliteit

Zoals al eerder ervaren , vriendelijke , vakkundige service. Kan alleen maar zeggen waarom het huis uitgaan terwijl het ook thuis kan. Frank , weer bedankt!

Super service

Mobiele bandenservice levert prima service. Reageerd snel op vragen. Komt op tijd of laat iets weten als het anders is. Vriendelijk, snel en prijstechnisch top! Erg fijn dat je voor een nieuwe band of bandenwissel de deur niet uit hoeft!

Al vaker van deze service gebruik gemaakt, en zoals altijd mooi op tijd en concurrerende prijzen. VERTROUWD

Voordelig en makkelijk aan huis. Prima kwaliteit en service.

Al vaker voor Frank gekozen. Voordelig en makkelijk aan huis. Prima kwaliteit en service.

Scherpe prijs, vlotte reacties op vragen prima montage en vriendelijke vent.

Via de site een offerte aangevraagd en een uitgebreide reactie en advies ontvangen voor 4 all season banden. Op tijd op locatie, vriendelijk en kundig te woord gestaan. Volgende banden aankoop gaat weer via Frank.

Zeer professioneel

Frank is een gemoedelijk banden man is deskundig. Zijn apparatuur geweldig, daar door komt Hij professioneel over. Een aanrader voor memsen die goede en eerlijke banden wil aanschaffen. M .Kranen

Gewoon handig en goede prijs

Kwam op tijd Binnen 1.5 uur klaar met 4 banden. Ik vind moor dat het kan op locatie. Mailwisseling was goed. Geageerd snel

Prima service, goede prijs

Prima service, goede prijs.

Goeie snelle service voor de juiste prijs.

Heb nu een paar keer mijn banden laten vervangen door Frank. Erg tevreden hierover. Hij heeft marktconforme prijzen en kan over het algemeen snel leveren. Ook in de keuze van de banden helpt hij je goed mee.

Goeie service voor een goeie prijs

Vriendelijk en behulpzaam, een aanrader.

Erg handig, banden wissel op locatie!

Vriendelijk en snel twee achter banden vervangen!

Super geholpen !

Keurig volgens afspraak op tijd op locatie

Zeer goede service, stipt op tijd en scherpe prijs

Ik heb mijn lekke band laten repareren door de mobiele bandenservice. Reactie op de mail was heel snel en al meteen een afspraak voor de volgende dag. Frank kwam stipt op het afgesproken moment en heeft heel snel de band kunnen repareren. Kortom goede service en een scherpe prijs, zeker een aanrader.

Wederom prima service!

Goede prijs kwaliteit verhouding en service aan huis. Ideaal!

Vakkundig, snel en flexibel

Nieuwe banden nodig voor mijn sportauto. Was nogal een zoektocht omdat ik hele specifiek eisen heb. Banden gevonden, afspraak gemaakt en deze binnen een uur thuis voor de deur gemonteerd. Ik heb ook nergens een betere prijs gezien, dus weinig reden voor mij om elders te kijken. Frank is ook super sympathiek en luistert graag naar jouw wensen.

Gewoon goed.

4 nieuwe banden incl alles voor een prima prijs. Afspraak gemaakt, en die wordt ook nagekomen, alles goed geregeld.

Grasplant 2

5658GS Eindhoven