Uitstekende service

Zoals altijd een uitstekende, snelle en klantvriendelijke service!

Snel en duidelijk contact!

Snel en duidelijk contact!

Frank komt mooi op afgesproken tijd. 4 banden van onze Seat MII vervangen. Concurrerende prijzen van de banden die je wil hebben. Kortom, zeer tevreden. Volgende keer weer.

Goede service.

Heb bij Frank een set All Season banden besteld. Het was zeer handig, dat deze op mijn werkadres gemonteerd konden worden. Dinsdag 26-10-2021 was het zover, Frank kwam naar mijn werkadres en heeft een set All Season banden gemonteerd. Hij heeft dit netjes, snel en vakkundig gemonteerd. Ik zal in de toekomst zeker weer gebruiken maken van zijn service. Bedankt Frank, ben zeer tevreden met resultaat. Met vriendelijke groet, Marcel Maar.

Goed zoals altijd!

Fijne en snelle service! Frank reageert snel en staat gelijk voor je klaar!

Uitstekende en handige service aan huis

Kon in dezelfde week al een afspraak maken en hoeft daarvoor de deur niet uit wat tevens erg praktisch is.

Topservice voor een scherpe prijs!

Al enige tijd klant voor zowel bedrijfswagen en andere auto s. Snelle service en scherpe prijs.

Snelle service, uitstekende prijs-kwaliteit! Aanrader!

Snelle service, gevarieerde keuze en uitstekende prijs-kwaliteit! Zeer klantvriendelijk: aanrader!

Perfect, zowel contact, afspraak, tijdstip, snelheid en deskundigheid en niet in de laatste plaats v

Zie boven

Snelle goede sevice

Snelle goede sevice

Goede service en snel

Fantastisch

Onze ervaring is goed, Frank komt al jaren bij ons voor de auto en vouwwagen! Super tevreden

Gewoon klasse service

Snel, vakkundig en vriendelijk

Geen reactie

Zo sta je dan op een zaterdag ochtend met een platte band en geen thuiskomer of andere reparatie mogelijkheden bij de hand... Je wacht geduldig tot de open/werktijden om dan na tig keer bellen geen enkele keer te woord of voicemail te bereiken.. Na 2 uur lang proberen opgegeven.

Mag ik misschien ook een keer een vrije dag hebben. Meteen een slechte review schrijven is wel heel simpel.

Zoals al vele malen wisselt Frank onze banden. Je kan uit een aantal banden kiezen, hij komt bij je thuis of op het werk de banden wisselen. Je hoeft er niet voor thuis te blijven zelfs…

Alles prima als afgesproken.

Goede afspraken en lekker voor de deur.

Op het werk service is echt top

Afspraak was snel gemaakt, werk was snel en raad was goed. Gewoon even snel tussendoor op werk was vooral een fijne service.

Makkelijk, goede prijs, uitstekende service, 10 punten!

Type band doorgeven, eventueel merk erbij, binnen paar uur complete offerte en quotes van verschillende merken, afspraak maken, thuis of op kantoor of waar dan ook. Kost je verder geen tijd. Worden vakkundig vervangen, voor heel schappelijke prijs, kon ze zelf niet goedkoper vinden.

Super service

Goede service, klantvriendelijk, betaalbaar, heeft verstand van zaken, 2 auto's in ongeveer 1 uur, neemt je oude banden weer mee, werkt netjes, denkt met de klant mee. Zeker een aanrader. Nog bedankt Frank voor de goede en snelle service.

Sterke prijs kwaliteit verhouding.

Zeer vriendelijke man met zeer duidelijke omschrijving in offerte en is betrouwbaar in zijn afspraak. En levert vakkundig en snel werk.

Geweldig!!!

Geweldige service, Geweldig snel met reageren mbt offerte, aanvraag of gewoon een vraag, Geweldige Persoon, Geweldig goedkoop..... Kan zo wel doorgaan maar het op neerkomt is dat Fran, een geweldige kerel en perfect werk oplevert. Djin

Geweldige review Djin......bedankt.

Goed en snel!

Super snelle en goede service! Heel vriendelijk en het was makkelijk om een afspraak te maken.

Super, vriendelijk en vakkundig !!

Zoals gebruikelijk, afspraak is afspraak. Nette prijzen en geweldige service. 100 % tevreden !

Snel en efficiënt.

Snel uit de problemen, zonder ongemak.

Klantvriendelijk, scherpe prijs

Hele aardige man, snelle service en goede dienstverlening