Informatie vooraf heel prettig, de mogelijkheden worden uitvoerig besproken, de chirurg attent en bekwaam. Ik moet nog nazorg krijgen.v.m.nastaar

• Nazorg N.v.t.
  • Woonplaats: eindhoven
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik ben bijzonder tevreden over de benadeling in de kliniek, de deskundigheid, vriendelijkheid van allen, goede en deskundige specialistische behandeling door oogarts dr. Kerkhoff. Hij ging ook helemaal mee met mijn wens om brildragend te blijven.

• Woonplaats: Waalre
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Nadat ik informatie had opgevraagd werd ik de volgende dag al gebeld, afspraak gemaakt voor vooronderzoek. Zachte lenzen besteld door FYEO, alles geregeld! 6 weken later het onderzoek en 2 weken daarna de operatie. Ik vond het wel spannend, 't zijn wel je ogen, maar had alle recensies natuurlijk allang gelezen en werd steeds enthousiaster. De avond voor de operatie moest ik een lorazepam innemen en voordat je naar de kliniek rijdt weer een, hier reageerde ik zo op dat ik weinig van de operatie mee gekregen heb. Tijdens de na-controle kreeg ik te horen dat ik 120% zag,, dus naar huis met een flitsende zwarte bril op. Bij de controle van een maand later bleek dat ik al nastaar heb en word volgende maand nog gelaserd. 2 maanden later heeft mijn echtgenoot dezelfde behandeling gehad, dit zegt genoeg toch!?

• Woonplaats: Nijmegen
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Leuk en professioneel team, mijn zicht is perfect.Ik ben er heel gelukkig mee en raad het iedereen aan ! Ik heb bij de hele behandeling geen pijn ervaren. Bedankt allemaal !

• Woonplaats: Budel-Dorplein
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Top organisatie. Zeer professioneel en meedenkend met de wensen en mogelijkheden van de klant. Zeer nette kliniek, gastvrij en goed georganiseerd. Geen lange wachttijden en vriendelijk personeel op alle niveaus.

• Ervaring met: Ooglaseren

Ik ben heel blij met mijn replacelens implantatie en kan goed lezen en ook verafzien dus geen bril meer nodig SUPER.

• Woonplaats: Mierlo
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Is erg goed bevallen had het veel eerder moeten doen.

• Ervaring met: Replacelens Implantatie

Super goed geholpen door iedereen .Allemaal bedankt voor de goede zorgen

• Woonplaats: roermond
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Uitstekend geholpen en behandeld bij FYEO en het eindresultaat is beter dan verwacht. Mijn zicht is beter dan met lenzen.

• Woonplaats: Valkenswaard
  • Ervaring met: Ooglaseren

Ik ben erg blij dat ik door mijn opticien op FYEO werd geattendeerd. Geen wachttijd, deskundige mensen, de operatie viel echt enorm mee, uitstekende nazorg. Ik had me zelf me al goed verdiept in de mogelijkheden en heb de voor mij beste keuze gemaakt met de monofocale torische replacelens. De operatie was 3 maanden geleden en ik ben heel tevreden met het resultaat!

• Woonplaats: Eibergen
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Vanaf het eerste moment, binnenkomst, tot en met de nabehandeling een en al een positieve ervaring. Geweldige service, geweldige mensen.

• Woonplaats: RIJSBERGEN

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In april 2018 heb ik de relex smile behandeling ondergaan. Ik kan sindsdien zonder bril functioneren, maar het resultaat is nog altijd verre van optimaal. Tijdens de quickscan werd ik hiervoor al gewaarschuwd, maar bij het vooronderzoek nam de behandelend chirurg mijn twijfels weg. Als hij zou denken dat het optimale resultaat niet zou worden behaald, dan zou hij me niet behandelen. Helaas kon hij zijn mooie praatje niet waar maken. In november moet ik terug naar de kliniek en zal er een afspraak gemaakt moeten worden voor de pijnlijke nabehandeling met langere hersteltijd. Mijn scherpte is nog niet goed en ik hebben nog veel last van 'starburst'. Met name snachts deelnemen aan het verkeer is erg vermoeiend. Ook tijdens de behandeling zijn er complicaties geweest. Zo bleef het laserapparaat weigeren om mijn oog goed 'vast te pakken'. De arts deed het voorkomen alsof dit mijn schuld was. Ik zou niet goed genoeg stil blijven liggen, mijn hoofd werd meerdere malen en steeds 'ruwer' door de arts in een andere positie gewrongen met het steeds dringendere verzoek om nu toch echt stil te blijven liggen. De irritatie van de arts werd steeds duidelijker merkbaar, waardoor ik angstiger werd. Omdat het apparaat diensr bleef weigeren is er telefonisch contact met de fabrikant opgenomen. Hieruit bleek dat een onderdeel van het apparaat defect was. Deze is tijdens mijn behandeling vervangen, waarna de behandeling kon worden voltooid. Ook dit was geen prettige ervaring. Tot nu toe word ik wel goed geholpen in de nazorg en is FYEO erg betrokken.

• Woonplaats: Den Dungen
  • Ervaring met: Ooglaseren

Heerlijk geen bril meer op/af/nieuwe! Een verademing, goed geholpen, erg attent, deskundig, vriendelijk.

• Woonplaats: Someren
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Mijn man en ik zijn beiden in aanmerking gekomen voor een ReplaceLens Implantatie. Rustig hebben we het traject doorlopen. En was ik er als eerste ‘klaar’ voor. Het was spannend maar al bij al viel het ons beiden 100% mee. M’n man had daarbij het geluk mijn verhalen te horen natuurlijk. Heel goed gepland natuurlijk ;) Ivm een betalingsregeling heeft hij vrij kort daarop ja gezegd tegen deze ingreep. Anders hadden we nog even gewacht. Nu een paar maanden verder is het voor mij allemaal héel vertrouwd. Mijn man is pas drie dagen geleden geholpen. Op de dag van behandeling had hij heel weinig zicht en veel geslapen. S’avonds gelukkig alweer tv kunnen kijken en apjes kunnen lezen / beantwoorden. Dit kon ik al direct na de behandeling een verschil maar dit was voooraf verteld. Mijn zicht was dan ook al 100% gemeten met de nacontrole. Boven verwachting reed mijn man een dag later al zelf naar Eersel en is ook gaan werken, eigen zaak, plicht roept! Zo ook vandaag een halve dag weer heel fijn werk kunnen doen. Nadenken met niet te zwaar tillen en op tijd druppelen. Zijn zicht was 80 % (auto rijden mag) en het lezen gaat bijzonder goed!! Dat was zijn grootste wens. Voor mij juist het veraf zien (lezen ging al goed) en dat is tot op zekere verte erg helder .. elke dag meteen goed kunnen zien zonder ‘ ergenissen ‘ van lenzen / bril geeft gewoon een heerlijk vrij gevoel!! Wij zijn beiden erg blij met deze nieuwe methode / het is even sparen maar dan heb je er ook (hopelijk) nog heel lang plezier van! 😃

• Woonplaats: Someren
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik had het veel eerder moeten doen. Ik heb me veel te druk gemaakt over de behandeling. Het stelde niet veel voor maar dat is achteraf.

• Woonplaats: Geldrop
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Een ingrijpende ingreep aan je ogen, die in een zeer relaxte, deskundige en rustige sfeer plaats vindt. Zowel de informatie vooraf, het vooronderzoek , de ingreep en de nazorg is zeer professioneel.

• Woonplaats: Son en Breugel
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik ben erg tevreden over mijn 'nieuwe' ogen. Ik zie weer alles zonder bril. Ik ben heel blij dat ik dit cadeautje aan mezelf gegeven heb.

• Woonplaats: Eindhoven
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Duidelijke en deskundige uitleg van personeel bij vooronderzoek. Vriendelijk. Deskundige uitleg resultaat vooronderzoek en uitleg over manier van ingreep door behandelaar. Schept vertrouwen, geruststellend.

• Woonplaats: Erp
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Een heel prettige opvang en benadering. Professioneel en toegankelijk. Kosten hoog maar passen bij het totaal pakket. Wel onbegrijpelijk dat de ziektekosten verzekering hier niets mee doen.

• Woonplaats: Valkenwaard
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik heb na een goede informatie, de voorbehandeling, de daadwerkelijke daaropvolgende refractieve ingreep alsmede de nazorg als zeer prettig en professioneel ervaren.

• Woonplaats: Helmond
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

wij zijn heel gastvrij ontvangen in een mooie ruimte met beeldschermen, pc's, allerlei soorten drank. betrokken en liefdevol personeel. er wordt tijd voor je genomen. top!

• Woonplaats: Grootebroek

• Woonplaats: Maastricht
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Vanuit mijn woonplaats in de USA had ik het besluit genomen om voor mijn beginnende staar behandeld te worden in FYEO en gekozen voor een multifocale replacement lens. Natuurlijk moest dit allemaal nog bekeken en besproken worden als ik eenmaal in Nederland was. Na een geweldige ontvangst waar ik hartelijk, deskundig en snel behandeld werd, was er voor mij, helaas, de diagnose gesteld dat dit voor mij geen optie was. Grote teleurstelling natuurlijk, maar het was erg fijn hoe er toch ruim de tijd genomen werd om mij exacte uitleg te geven waarom niet, en wat er dan nog wel kon gebeuren, hoewel dit buiten FYEO zou moeten gebeuren. Fijn dat er zo meegedacht werd en empatie getoond werd ook al kon men aan mij helemaal niets verdienen. dat is dan echt het on-Amerikaanse gevoel waar ik voor kwam. Hartelijk dank aan FYEO met uitstekende en aardig personeel.

• De behandeling N.v.t.
  • Nazorg N.v.t.
  • Woonplaats: Homosassa Florida USA

• Woonplaats: Lierop
  • Ervaring met: Ooglaseren

Het resultaat van de behandeling is in mijn beleving belangrijker dan de rapportcijfers. En dat resultaat mag er zeker wezen ..... dat is een gevoel, een beleving, niet in een getal uit te drukken ..... ik ben 69 jaar en kan de kleinste lettertjes lezen. En niet alleen vandaag, maar de rest van mijn leven en zonder bril.

• Woonplaats: Ouddorp