Ben reeds eerder hier behandeld voor staar en afgelopen januari heb ik een bovenooglidcorrectie laten uitvoeren. Ben erg tevreden over het eindresultaat. De klantvriendelijkheid, deskundigheid en enthousiasme zijn zeker een extra waardering waardig.
  • Woonplaats: Geleen
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie|Cosmetische behandelingen

de meeste disciplines waarmee ik bij fyeo in aanraking ben geweest waren prima. De 2 artsen doen hun ding, maar zijn wat mij betreft communicatief zwak. Jammer. Ik ben nooit 100% tevreden geweest over het resultaat. Ik heb dit een jaar laten rusten omdat ik (en fyeo) hoopte dat de tijd het gewenste resultaat zou geven. Ik heb een paar controle afspraken nadien gehad, en er is serieus naar mijn probleem gekeken, zonder resultaat. Men wist niet wat men met mijn klachten aan moest. En toen werd communicatie plotseling lastig, omdat er dan de arts weer aan te pas komt. Er zijn mij zaken beloofd, welke gewoonweg niet nagekomen zijn. Sterker nog, er heerste na deze belofte (en nog steeds) enkel radiostilte. Grote teleurstelling dat de stelling 'wij zijn pas tevreden wanneer de klant tevreden is' in mijn geval niet opgaat. Zonder namen te noemen, maar Hoofd acquisitie en voorlichting mag zich wat mij betreft deze review uiteindelijk het meest aantrekken.
  • Woonplaats: veldhoven
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Gisteren behandeling gehad. Ben uiterst tevreden met het resultaat. Zojuist nog gebeld door de arts om te vragen hoe het met me ging. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Van mij krijgen ze een dikke tien.
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

In december replacelens behandeling gehad uitgevoerd door Dr Kerkhoff. Operatie was nagenoeg pijnloos en erg vakkundig en snel. Alle medewerkers zijn erg vriendelijk en de sfeer in de kliniek is heel huiselijk. De dag na de behandeling zag ik al heel scherp en het herstel is spoedig verlopen. Zie alles superscherp nu en ik kan zelfs de kleinste lettertjes lezen. Terug kijkend op de hele procedure denk ik nu had ik het maar jaren eerder gedaan.
  • Woonplaats: Zevenbergen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb een oog laten behandelen[gelukkig]na 2 maanden is het kijken dichtbij wel beter,maar lezen gaat moeizaam en is zeer vermoeiend {hoofdpijn} Ze vertellen mij dat ze pas na 4 maanden eventueel nog kunnen na behandelen, hopelijk dan alles beter. Als ik voor de behandeling wist wat ik nu weet had ik het niet gedaan. Met lezen bril toch nog nodig want alles is dan veel duidelijker, en bij minder licht kun je zo wie zo niet lezen zonder bril tot nu toe. Hopelijk is dit over 2 maanden allemaal beter zoals ze beloven, dan zal ik dit zeker vermelden.
  • Woonplaats: oirschot
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Gisteren de replacelens behandeling gehad. Vanaf aankomst tot vertrek zeer tevreden over de vriendelijkheid en begeleiding van de medewerkers. Chapeau dr. Frank Kerkhoff, wat een kundige en symphatieke oogarts. Na de behandeling was mijn zicht nog behoorlijk onscherp maar de dag erna zag ik al heel goed. Bij de nacontrole 120% zicht aan beide ogen. Ik beveel FYEO ten zeerste aan!
  • Woonplaats: Dongen
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Deskundig en erg vriendelijk, goede bereikbaarheid. Behandeling geheel pijnloos.
  • Woonplaats: Veldhoven
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik ben regisseur, dus kijken is mijn vak. Ik was het gehannes met lenzen en brillen meer dan zat en dus heb ik gekozen voor Replacement lenzen. De behandeling is me erg meegevallen en het is een feest om alles weer scherp te zien. Dikke pluim voor FYEO! Echt vakmanschap!! Nogmaals veel dank.
  • Woonplaats: Veldhoven
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Zeer tevreden over het gehele proces. Van vooronderzoek tot aan de na controle. Ze nemen de tijd, leggen alles goed uit. Wachtkamer geeft een huiselijk gevoel en je komt er niets te kort. Ook niet voor degene die er moeten wachten.
  • Woonplaats: Helmond
  • Ervaring met: Ooglaseren

Zeer goed georganiseerde oogkliniek. Duidelijke en eerlijke uitleg met niet alleen de voordelen, maar ook de nadelen. De operatie was zo gebeurd, zag er ook niet tegenop, omdat ik al een zeer betrouwbare indruk had gekregen bij het vooronderzoek. Ben superblij met mijn mijn replace lenzen, zie alles weer scherp. Mijn leesbril niet meer nodig. Echt heel bijzonder om dit te ervaren. Meteen de eerst volgende dag na de operatie, kon ik alweer de kleinste lettertjes lezen.
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

FYEO is een hele fijne, professionele en vriendelijke organisatie. Ze hebben ruim de tijd genomen om mijn persoonlijke situatie goed te kunnen beoordelen. Ik heb een oogaandoening waardoor er wellicht een verhoogd risico zou kunnen zijn. Dit is heel goed onderzocht zonder aan te dringen op een behandeling. Het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet 15 jaar eerder van FYEO had gehoord. Ik kan hen bij iedereen aanraden.
  • Woonplaats: Maarheeze

Vriendelijk en deskundig behandeld
  • Woonplaats: Gastel
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Heb behandeling gehad voor Replacelenzen,is allemaal heel soepel gegaan,heb me geen moment zorgen gemaakt,na de behandeling ook nergens last van gehad,uiterst deskundig behandeld,mijn zicht voor dichtbij is super,voor veraf nog niet,maar ik vertrouw erop,dat dat ook in orde komt,dus ben zeer tevreden met het resultaat,zou het zo weer doen!!
  • Woonplaats: Eersel
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik ben een beetje impulsief begonnen aan het ooglaseren, maar ik heb geen spijt. Ik had informatie opgevraagd bij drie verschillende ooglaserklinieken en alle informatie gelezen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor FYEO vanwege het positieve gevoel dat ik had bij FYEO. Dit kan ik echter niet feitelijk onderbouwen waarom ik me fijner voelde bij FYEO. Het vooronderzoek, operatie zelf, en de controles achteraf gingen heel snel. Alles wordt zeer efficiënt opgezet. Ik was zeer ontspannen voor al deze sessies en vond het dan ook fijn dat ze rekening hielden met mijn ontspannenheid (niet onnodig bang maken of dergelijke). Ik zou het wel snappen als iemand zenuwachtig is en meer aandacht/informatie wilt bij elke handeling dat FYEO dan niet de meest ideale ooglasercentrum is. Voor mij was FYEO echter ideaal! Ik heb het dan ook aangeraden aan mijn kennissen, en een paar hebben inmiddels de laserbehandeling ook ondergaan met succes!
  • Woonplaats: Eindhoven
  • Ervaring met: Ooglaseren

Fijne kliniek waar ze met mensen om weten te gaan en verstand hebben van zaken. Mij wacht na de replace behandeling nog een nabehandeling omdat ik een reststerkte heb maar dat die kans aanwezig was is voor gewaarschuwd. Ik twijfel er niet aan dat ze de afspraak dit op te lossen na zullen komen. Voor een eventuele andere behandeling zou ik zeker weer naar Fyeo gaan!
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

De voorbereiding was heel goed, goede uitleg over de behandeling en ook een duidelijk folder. De operatie vond ik heel prettig verlopen en geheel pijnloos. De andere dag kon ik weeral auto rijden. Een nieuwe vulling voor een kies bij de tandarts heb je meer last van dan een een replace operatie. Ben er erg blij mee om weer goed te kunnen zien zonder bril en contactlenzen. Het zijn echte vakmensen bij Fyeo die staan voor hun vak.
  • Woonplaats: Stad aan’t Haringvliet
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Het is nu bijna 2 wk geleden dat ik een replace lens implantatie heb gehad en vind het helemaal geweldig.het zicht is buitengewoon,dichtbij en veraf.geen moment spijt van en raad het iedereen aan.alle lof voor Feyeo en oogarts F.vd Kerkhof die de operatie heeft gedaan,hele fijne arts!
  • Woonplaats: Luyksgestel
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Zeer tevreden met de resultaten. Het "halo"-effect bleef wat langer aanwezig maar is ook uiteindelijk weggegaan.
  • Woonplaats: Sint-Oedenrode
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Aan beide ogen replace lens trifocaal ondergaan, door de uiterst vriendelijke en vakbekwame dr. Gonçalves met zijn al even vriendelijke, zorgzame en kunige team van assistenten. Het resultaat was meteen al verbluffend: ik kan nu appen of sterren kijken zónder bril. De nacontrole de volgende dag wees uit dat mijn zicht rond 120% is. Ik ben helemaal happy. En daar bovenop, de dag na thuiskomst gaat de telefoon: dr. Gonçalves himself om mij te vragen of alles in orde is en hoe het met me gaat. Ik sta paf! Wàt een service, vakmanschap en vooral patiëntbetrokkenheid. Van mij een dikke 10 en een aanrader voor alle bril- en contactlensdragers in Nederland die daar vanaf willen!
  • Woonplaats: Heiloo
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Informatie vooraf heel prettig, de mogelijkheden worden uitvoerig besproken, de chirurg attent en bekwaam. Ik moet nog nazorg krijgen.v.m.nastaar
  • Nazorg N.v.t.
  • Woonplaats: eindhoven
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik ben bijzonder tevreden over de benadeling in de kliniek, de deskundigheid, vriendelijkheid van allen, goede en deskundige specialistische behandeling door oogarts dr. Kerkhoff. Hij ging ook helemaal mee met mijn wens om brildragend te blijven.
  • Woonplaats: Waalre
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Nadat ik informatie had opgevraagd werd ik de volgende dag al gebeld, afspraak gemaakt voor vooronderzoek. Zachte lenzen besteld door FYEO, alles geregeld! 6 weken later het onderzoek en 2 weken daarna de operatie. Ik vond het wel spannend, 't zijn wel je ogen, maar had alle recensies natuurlijk allang gelezen en werd steeds enthousiaster. De avond voor de operatie moest ik een lorazepam innemen en voordat je naar de kliniek rijdt weer een, hier reageerde ik zo op dat ik weinig van de operatie mee gekregen heb. Tijdens de na-controle kreeg ik te horen dat ik 120% zag,, dus naar huis met een flitsende zwarte bril op. Bij de controle van een maand later bleek dat ik al nastaar heb en word volgende maand nog gelaserd. 2 maanden later heeft mijn echtgenoot dezelfde behandeling gehad, dit zegt genoeg toch!?
  • Woonplaats: Nijmegen
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Leuk en professioneel team, mijn zicht is perfect.Ik ben er heel gelukkig mee en raad het iedereen aan ! Ik heb bij de hele behandeling geen pijn ervaren. Bedankt allemaal !
  • Woonplaats: Budel-Dorplein
  • Ervaring met: Replacelens Implantatie

Top organisatie. Zeer professioneel en meedenkend met de wensen en mogelijkheden van de klant. Zeer nette kliniek, gastvrij en goed georganiseerd. Geen lange wachttijden en vriendelijk personeel op alle niveaus.
  • Ervaring met: Ooglaseren

Ik ben heel blij met mijn replacelens implantatie en kan goed lezen en ook verafzien dus geen bril meer nodig SUPER.
  • Woonplaats: Mierlo

Over Fyeo Medical