Beste Anna, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Wij hebben vanochtend direct contact met je opgenomen om de aanvraag en de verzekering met je door te nemen. Mocht je toch nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team EFO
Beste Wim, Bedankt voor de beoordeling. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Inmiddels heeft onze inspecteur persoonlijk contact met u gehad. Mocht u alsnog vragen hierover hebben dan staat ons team voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van EFO Paardenverzekering
Beste Gerard, Bedankt voor de beoordeling. Helaas staan er ook een aantal minpunten tussen. Naar ons idee is de afhandeling van de schade vrij vlot verlopen, binnen drie werkweken. Wij zien in ons systeem gelukkig geen zes weken staan. Voor extra toelichting kun je ons natuurlijk altijd een e-mail sturen zodat wij kunnen kijken wat wij kunnen verbeteren in ons proces. Met vriendelijke groet, Het team van EFO Paardenverzekering
Beste Joke, Bedankt voor de beoordeling! Wij vinden het prettig om te zien dat de onderdelen communicatie, snelheid afwikkeling, bereikbaarheid en informatieverstrekking met goede cijfers zijn beoordeeld. Helaas zijn er ook een aantal minpunten. Over het verhaal in 'ervaring' is reeds mailcontact geweest. Wanneer er nog onduidelijkheden of vragen zijn dan kun je natuurlijk altijd nog contact opnemen met onze inspecteur Ron Esteje. Hij is telefonisch te bereiken via 06 222 04 319. Met vriendelijke groet, Het team van EFO Paardenverzekering
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.