Er is hard gewerkt. Werk ziet er goed uit.

Er is hard gewerkt. Ziet er goed uit. Plaatsing van de lichtkoepel moest echt even in nauw overleg, anders hadden het mogelijk niet helemaal op de juiste plaats gemonteerd geweest. De werking van het mechanisme was ze ook niet echt duidelijk. Heb ik uitgelegd. Verder naar tevredenheid. Groet Hans.

En zo hoor het ook meneer de Bruin, netjes het dak achterlaten. Bedankt voor de toelichting

vakkundige, hardwerkende en flexibele mensen.

Goede ervaring met zowel verkoop, administratie als de vakkundige dakdekkers die het dak kwamen renoveren. Ondanks de vakantieperiode toch gelukt om de deadline te halen om het dak op een correcte manier af te werken. prijstechnisch niet de goedkoopste, maar wel goede service en kwaliteit.

Goed maar kan beter

Een acht is een mooi cijfer, maar de vorige keer was de afwerking beter. Nu na moeten bellen en dat zou niet nodig moeten zijn.

Nogmaals bedankt voor uw opdracht. En wij zullen het intern bespreken

Klantvriendelijk, vakbekwaam en efficiƫnt. Prijs/kwaliteit prima.

Reeds 20 jaar klant bij Kewo. Van de 4 daken was nu 1 dak aan vervanging toe. Opnieuw is dit vakkundig en efficiƫnt uitgevoerd. Enige weken daarvoor is er op deskundige wijze een inspectie uitgevoerd, is het resultaat goed doorgesproken met mij, is er een plan voor de werkzaamheden opgesteld met enige opties. Vervolgens is na bespreking van de offerte de opdracht door mij geplaatst. Een punt van verbetering zou kunnen zijn, dat beter met de klant gecommuniceerd wordt door wie het actuele werk verricht wordt. Ik was op de dag van uitvoering verrast dat er een onderaannemer van Kewo voor de deur stond. Ofschoon later toch een Kewo auto verscheen was het voor mij onduidelijk wie nu de verantwoordelijke leidinggevende tussen al die mensen was.

Bedankt voor de review, Terechte opmerking. maar sommige expertise huren wij in maar de voorman had hierin even de leiding moeten nemen. Veel plezier met uw nieuwe dak.

Goed, betrouwbaar en perfecte afwikkeling van offerte tot uitvoeren opdracht

Van offerte tot het daadwerkelijk uitvoeren van de opdracht, perfect en snel afgehandeld. Meteen een reactie na een vraag van mijn kant, dat vind ik persoonlijk erg prettig. De dakbedekking van mijn dak ziet er goed uit, top!

Yes weer een tevreden klant, bedankt Sabine voor de 10!

Zeer klantvriendelijk en flexibel

Bij het eerste contact met Kewodak had ik een goed gesprek per telefoon om een kijkafspraak te maken. Bij vragen over de offerte kreeg ik snel en professioneel antwoord. De werknemers op het dak waren erg vriendelijk en waren erg flexibel in hun werktijden waardoor de klus snel geklaard kon worden.

Bedankt voor de complimenten en natuurlijk de opdracht.

Vakkundig, vriendelijk en doorgewerkt!

Dak is prima gerenoveerd, ziet er goed uit. Aardige dakdekkers, geen last van gehad.

We geven het door aan de Dakmakers. Bedankt voor de review

Vaklui, komen op tijd en werken snel en netjes

Positief

Professionele aanpak en goed werk afgeleverd.

Kewodak heeft bij de afweging tussen verschillende aanbieders de beste indruk gemaakt op het punt van plezierig contact zowel persoonlijk als telefonisch, correct nageleefde afspraken en duidelijke offerte met redelijke prijsstelling. Het geleverde werk was van goede kwaliteit en restpunten werden correct en binnen redelijke termijn afgehandeld.

Bedankt voor uw waardering. Fijn om te horen dat u tevreden bent.

Prima en professioneel

Professioneel, goed geleid bedrijf. Prima kwaliteitscontrole .

Behulpzaam en hard werkende medwerkers!! Dank! Krijg ik nog de certificaat met garantie?

• Prijs-kwaliteitverhouding

Snelle hulp bij de lekkage

• Prijs-kwaliteitverhouding

Misschien had ik pech, maar het is bij mij vrij rommelig verlopen. Het eindresultaat is echter meer dan prima en uiteindelijk is alles opgelost. Het rommelige gedeelte/ wat beter had gekund: - Het plannen ging wat lastig, dat was echt lastig met twee fulltime werkenden, wij moeten vrij nemen/ plannen voor zoiets als dit (in principe even van tevoren). De werkzaamheden werden eerst "het eerste kwartaal" uitgevoerd (veel te ruim, kunnen we niks mee), toen "eind februari" (nog steeds geen vrij op te nemen) en uiteindelijk kregen we heel kort van tevoren dat we voor "komende week" op de planning stonden (moesten we snel iets regelen). - De persoon die ons bezocht voor de opname van de werkzaamheden kwam super ervaren over en kon alles goed uitleggen, dat gaf veel vertrouwen. Ergens in de overdracht of uitvoer gingen er toch wat dingen mis. Er was iets helemaal vergeten (zinken dakrand terugplaatsen of vervangen). Hiervoor moesten palen worden weggehaald (welke later weer teruggeplaatst zouden worden). De palen en dakrand waren wel verwijderd, beide niet teruggeplaatst. - Contact opgenomen en een nieuwe afspraak maken voor de dakrand. Een hele ruime week later kwam iemand kijken. Nog een hele ruime week later hadden we weer een nieuwe zinken dakrand. De palen waren nog niet teruggeplaatst. De afspraken gingen erg Ad-Hoc (dit deel werd uitbesteed), vriendin kon gelukkig af en toe weg van werk om even naar huis te gaan en deuren open te doen om iemand er bij te laten. - Weer contact opgenomen om een nieuwe afspraak te maken voor het kijken naar de kwestie van de palen (ook weer een dag thuis blijven). Na wat puzzelen wisten we hoe deze teruggeplaatst konden worden. De inschatting van dit 'dinsdag' gedaan zou worden werd uiteindelijk later, helaas wisten we dit pas woensdag na een eigen telefoontje. Uiteindelijk zouden de palen "komende week" teruggeplaatst worden. Dit is uiteindelijk wel gewoon netjes gebeurd, door wat deuren open te zetten konden de mensen er zelf bij. Maar het is niet allemaal verkeerd; - Degene die langs komt om een offerte te kunnen maken is iemand met veel ervaring. Geeft enorm veel vertrouwen. - Als je mensen spreekt zijn ze altijd vriendelijk. Op een gegeven moment werden wij (terecht) wel een beetje zeurderig, maar van Kewodak alleen maar opgewekte mensen gesproken. Dat helpt wel. - Dak ligt er fantastisch bij. Kwaliteit van de werkzaamheden zijn echt goed. - Ze laten je uiteindelijk nooit stikken, wat er besproken is is uiteindelijk gerealiseerd. Al met al lastig om klant te zijn voor twee mensen met drukke banen als het op zo'n manier loopt. Een volledige checklist met uit te voeren werkzaamheden aan de kant van Kewodak is wellicht handig, nu moesten wij als klant constateren dat niet alles gedaan was. Daarnaast heeft het nog anderhalve maand geduurd vanaf de initiƫle "oplevering" voordat het echt af was. Voor ons lastig omdat het de basis van van een dakterras, die planning is ook in de problemen gekomen, hebben we opslag voor de materialen moeten betalen en hebben we de persoon die het dakterras moet aanleggen meermaals teleur moeten stellen omdat hij nog altijd niet aan de slag kon. Wellicht had ik pech, daarnaast zijn het punten die (denk ik) redelijk simpel op te lossen/ te voorkomen zijn. De mensen die bij Kewodak werken verstaan hun vak en de kwaliteit is top. Daarom zou ik Kewodak toch aanbevelen.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Bedankt voor de review, goed om te weten dat sommige punten niet goed zijn gegaan bij jullie. Dit gaan en moeten we verbeteren!

Prima. Offerte/aanbesteding snel en inzichtelijk en goed bereikbaar voor extra info. Enige opmerking: zou fijn zijn als medewerkers die klus komen uitvoeren, meer met klant comuniceren. Opeens zijn ze weg, maar weet je niet of klus klaar is en wanneer ze dan mogelijk weer terugkomen. Verder prima medewerkers!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Bedankt voor uw hoge beoordeling. We zullen het puntje van aandacht meenemen en verbeteren!

Goede communicatie, afspraken goed nagekomen, snel- en schoon werk afgeleverd.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Fijn dat alles naar wens is verlopen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De werktijden van de werkzaamheden waren vrijdag van 15.00 uur tot 20.00 uur en zaterdag ongeveer hetzelfde. In mijn geval was dat niet zo erg, maar ik kan mijn voorstellen dat dit niet iedereen prettig vind. Tevens ontbrak er een stook lood van 2 meter? Deze zouden ze de volgende maandag aanbrengen maar zijn helaas niet meer geweest. Ik heb deze werkzaamheden nu zelf uitgevoerd. Dit is wel een min puntje.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Bedankt voor uw bericht. Het klopt dat we onze werktijden hebben moeten aanpassen i.v.m. de drukte. Het spijt ons en we zullen dit verbeteren

Vakwerk wat je ook echt terug ziet na het dakleggen. Alles wordt vernieuwd! Vakkundig personeel.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling.

Zeer vakkundig, heel prettige vakmensen en keurig aflevering van werk.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Fijn dat wij u konden helpen met uw dakprobleem

ik ben heel blij met mijn dakraam. wat mij tegenvalt is hoe het gat in het dak gezaagd is. de afspraak was dat het niet afgewerkt hoefde te worden door kewodak. ik had echter wel verwacht dat zij het zo gezaagd zouden hebben dat het eenvoudig af te werken zou zijn. het is echter schots en scheef.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat wij niet aan u verwachting hebben voldaan, misschien kunt u ons even bellen zodat we het kunnen bespreken.

De werkzaamheden zijn eergisteren uitgevoerd. De monteurs waren zeer professioneel bezig. Voor een goede prijs. Ik ben een tevreden klant.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Bedankt voor het vertrouwen en de beoordeling

• Prijs-kwaliteitverhouding

voor kennis, kunde en gemak: bel Kewodak!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Bedankt voor uw waardering. Prettig om te horen dat u tevreden bent.

De mannen waren op tijd aanwezig, vriendelijk , hulpvaardig en kennis van zaken. Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het proces ook toen bleek dat er extra maatregelen getroffen moesten worden om het schuurdak goed waterdicht te maken i.v.m. verrotte dakbeschot . Ik ben zeer tevreden met het verrichte werk van Kewodak.

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.

Bedankt voor de complimenten

Postbus 296 2400AG Alphen aan de rijn

Over Kewodak

Het dak laten renoveren bij een Dakmerk-erkend dakmakersbedrijf biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid! Dakmakers Kewodak -35 jaar ervaring -Complete projectgarantie -Gecertificeerd personeel -24/7 service -Lid brancheorganisatie -Erkend keurmerk Dakmerk Kewodak de Dakmakers Kalkovenweg 58 Alphen a/d Rijn +31 172 438332 www.kewodak.nl