Duidelijke afspraken en goed werk wat wil je nog meer

Plezierige mensen om mee te werken goed werk voor een redelijke prijs, echte meedenkers.

Uitstekende service uitgevoerd met vakmanschap

Vanaf het eerste telefonisch contact, gaven de mensen van KewoDak op een rustige manier hun kennis van zaken weer. Zonder het dak vooraf gezien te hebben, gaven ze op basis van mijn beleving aan wat de mogelijke oorzaken zouden kunnen zijn van de lekkage problemen. Uiteindelijk na een grondige inspectie van Wim een offerte gekregen via de mail, schrik niet meteen van de prijs: die kan hoger uitvallen dan bij andere aanbieders, maar je betaald ergens voor oa. De 10 jaar gedekte garantie van Dakmerk Na goed overleg is de klus is ingepland dit duurde wat langer maar ik denk dat hier ook veel mensen moesten thuiswerken. Het lijkt erg vakkundig gedaan en ik beveel Kewo van harte aan voor een goed en vakkundige renovatie van daken.

Communicatie voor verbetering vatbaar, maar het uiteindelijke werk goed uitgevoerd

Traag respons op vragen en een lange wacht tijd voor de opdracht daadwerkelijk werd ingepland. Na inplanning communicatie beter en werk goed uitgevoerd.

Redelijk goed

Communicatie is moeizaam en traag verlopen. Uitvoering is goed

Sympathieke en (vermoed ik) vakkundige dakdekker, trage communicatie

De dakdekker die uiteindelijk is langsgekomen (Johnny) was erg sympathiek en voldoende kundig (voor zover ik het kan beoordelen). Ook was het fijn dat Kewodak mijn vragen vóór het tekenen van het contract goed beantwoordde en bereid was mee te denken. Erg jammer was wel dat er na het tekenen van het contract lange tijd geen contact met ons werd opgenomen voor het inplannen van een datum, zoals gesteld in de bevestigingsmail. Heb geduldig afgewacht maar na zo'n twee weken toch maar zelf gebeld. Toen werd beloofd dat er snel alsnog contact opgenomen zou worden. Maar ook dit gebeurde niet. Een week later (en verschillende onrustige nachten erbij ivm lekkage in onze woonkamer) stuurde ik een laatste mail met de mededeling een andere dakdekker te zoeken indien er niet snel respons zou komen. En ja, toen kwam er meteen actie. Binnen twee weken kwam er iemand langs. Wat dan wel weer onverwacht (en heel fijn) was. Volgens mij is Kewodak een prima, vakkundig bedrijf maar er moet echt wat worden gedaan aan de communicatie. Als de afdeling Planning ook echt (tijdig) zou plannen, zou het al een hoop schelen. Zelfs al gaat het om een datum die een maand (of verder) in de toekomst ligt, als klant weet je dan tenminste waar je aan toe bent. Nu heb je het idee dat je genegeerd wordt. Maar het dak is gelegd en ik ga ervan uit dat het de komende tien jaar stand houdt. Bedankt voor de werkzaamheden. Groeten, Bart.

Bedankt voor je verhaal Bart. Helaas was onze branche rond deze periode ook getroffen door COVID-19 waardoor onze mensen veelal vanuit huis moesten werken, ook onze planning. Gelukkig heeft onze Dakmaker Johnny een goede indruk achter gelaten!

Prima gedaan, maar met wat schoonheidsfoutjes

De offerte en het maken van de afspraken ging goed. Altijd snel bericht en in principe ook duidelijk, op 1 puntje na. Werk gebeurde snel, en goed (denk ik). Garantiebewijs geeft daarover meer zekerheid, dus prima. Het ene onduidelijke puntje ging over de rabatdelen van het dak van de buren. In eerste instantie wilde Kewodak deze door de dakdekker van de buren laten verwijderen. Maar dat bleek erg lastig en praktisch onhaalbaar. Dus heeft Kewodak dit zelf gedaan, om de aansluiting op dat dak ook te kunnen maken. Volgens mij is de aansluiting op het dak verder prima gegaan, maar de rabatdelen zijn bij het verwijderen of terugplaatsen wel behoorlijk beschadigd. Vooraf gevraagd om foto's van dit dakdeel, zowel voor als na. Volgens de dakdekker ter plaatse had hij deze ook gemaakt en gedeeld met hoofdkantoor. Maar zij weten van niets. Dat is dus wel jammer, met name als er beschadigingen zijn. Het zou goed zijn om hier meer verantwoordelijkheid te nemen.

Keurig werk uitgevoerd door erg prettige medewerker.

Heeft net werk geleverd en het meer- en minder werk is keurig verrekend door het kantoor!

Afspraken goed nagekomen, uitstekend werk geleverd

Administratief correct verwerkt en een prima dak neergelegd.

Margriet, bedankt voor het leuke berichtje. Veel plezier met het 'nieuwe' dak

Vakwerk geleverd

Kewodak heeft op een flexibele manier invulling gegeven aan onze wensen. Het werk is snel en vakkundig uitgevoerd. Medewerkers zijn bereid om mee te denken en mee te kijken. Ben erg tevreden over de uitvoering maar zeker ook over de communicatie.

Prima bedrijf

Tevreden met de uitvoering van een 2-tal dakrenovaties (scholen). Goede prijs- & kwaliteitverhouding met gedegen / vakkundige uitvoering.

Prima klusuitvoering door dakdeskundigen.

Nu 3 opdrachten door Kewodak laten uitvoeren. Prima klusuitvoering door deskundig en vriendelijk personeel. Ben dus een zeer tevreden klant.

Deze review maakt onze week weer een stuk beter, bedankt voor al het dakwerk en wellicht tot een volgende keer!

Snelle jongens.

Jongens deden erg hun best om snel en vakkundig het dak te voorzien van nieuw dakleer. Wat mij echter verbaasde was dat er gewoon over de oude laag heen gelegd werd ipv het oude dakleer te verwijderen. Omdat er stenen los zaten en dakranden slecht waren heb ik zelf materiaal bij de Karwei geregeld....hierdoor kon alles snel doorgaan.

De werkzaamheden zijn vakkundig uitgevoerd en efficiënt afgerond.

De uitvoering van de werkzaamheden in "Corona-tijd" is probleemloos verlopen. De KEWO-dakdekkers hielden zich aan de gemaakte afspraken. Ik ben geheel tevreden over de wijze waarop het karwei is geklaard. Alle afgesproken werkzaamheden zijn goed uitgevoerd en er is geen rommel achtergebleven.

Bedankt voor deze leuke review.

Betrouwbaar, deskundig, prima communicatie.

Zie boven.

Netjes gewerkt.

Het dak van de kapellen ziet er weer strak uit en kunnen er weer voor jaren tegen. Wanneer er weer regen komt, hoop ik te merken dat ook de verschoven dakpannen weer op de juiste plek zijn teruggelegd.

Super gewerkt! Tevreden bewoners! Mooi dak! :-)

Zoals altijd...... geen zorgen dat een werk niet op tijd af zou zijn. Kwalitatief goed aangebracht met oog voor detail en bouwfysica.

Bijna alles Netjes en Goed verlopen.

De eerste dag kwam de monteur i.p.v. afspraak 08.00 uur om 10.00 uur. Doordat het verder de ochtend regende is de monteur om 11.00 uur naar een ander werk gegaan en heeft toegezegd de volgende dag om 07.30 uur weer aanwezig te zijn. Helaas is dit niet gebeurd en heb ik KeWo dak gebeld om ca. 09.15 uur en gemeld dat er niemand was gekomen. KewoDak heeft vervolgens 2 nieuwe monteurs gestuurd welke om ca. 10.00 uur aanwezig waren en zijn gestart met werk. Het werk is vervolgens goed verlopen en vooraf hadden wij zelf het water en ijs al van de locatie verwijderd. Een van de monteurs had geen veiligheid schoenen in gebruik, helaas. Verder werd het werk op juiste wijze uitgevoerd.

Bedankt voor uw verhaal, helaas is ons werk zeer weersgevoelig en moeten daarom soms improviseren. Gelukkig heeft u onze dakmakers geholpen met het verwijderen van het water en ijs zodat we het dak snel konden realiseren.

zeer slechte communicatie

16 juli 2019 investeringsvoorstel ondertekend. Na vele telefoontjes reparatie pas op 9 oktober 2019 verricht. November 2019 herhaaldelijk gebeld dat klacht niet helemaal verholpen was. Tot op heden nog niets van hen vernomen.

We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over ons, maar willen u wel bedanken dat u dit gemeld hebt. Kunt u ons misschien per e-mail laten weten wat er mis is gegaan?

de dakdekkers hebben netjes gewerkt

hoewel het dak er netjes bij ligt constateer ik vandaag dat op een deel van het dak, verwijderd van de afvoer, water blijft staan na de regen van afgelopen dagen. ik begrijp uit wat ik lees dat er maximaal 5% van het dak oppervlak water mag blijven staan met een diepte van maximaal 5 mm. de diepte heb ik niet gemeten , maar de oppervlakte is beduidend groter. Vandaag om 15.30 gekeken en het is hier droog sinds gisteren en de zon scheen behoorlijk. De rest van het dak was goed droog. Hellevoetsluis 5 februari 2020

Geachte heer Loek, Fijn om te horen dat onze dakmakers netjes hebben gewerkt. Wij snappen goed dat u baalt dat er water blijft staan op het nieuwe dakje. In de tussentijd heeft u samen met één van onze uitvoerders de juiste oplossing gevonden.

Zéér tevreden!

Hele vriendelijke en professionele mensen! We zijn zeer tevreden met onze nieuwe daken en maken in de toekomst graag weer gebruik van Kewodak!

Bedankt voor het dakwerk, en natuurlijk de beoordeling (:

Contact goed

Snel gereageerd op onze email en contact was ook goed. Helaas heeft de noodreparatie en definitieve reparatie niet het gewenste resultaat gehad. We gaan hopelijk met hulp van Kewodak verder kijken naar ons probleem.

Vakwerk geleverd conform afspraken

De mastiek dakvervanging, het vernieuwen van de boeiboorden en de zinken daklijsten op onze berging (op no.4) en garage (no. 2) is conform afspraak, overeengekomen specificatie, planning en prijs uitstekend aangebracht! Goed werk geleverd en ook het voorbereidend gesprek met Kevin en het onderzoek ter plaatse heeft z'n vruchten opgeleverd en verrassingen voorkomen. Ik zie het garantiecertificaat tegemoet!

dakvernieuwing is zeer goed verlopen!

goede communicatie over de planning en werkzaamheden. rustige dakdekkers leverden goed werk en geen overlast.

Prima bedrijf Kewodak

Alle afspraken zijn nagekomen en alles is soepel verlopen.

prima ervaring

Afspraken goed nagekomen personeel netjes gewerkt en de werkzaamheden goed uit gevoerd

Dat is goed om te horen Marien! En bedankt voor de opdracht.

Over Kewodak

Het dak laten renoveren bij een Dakmerk-erkend dakmakersbedrijf biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid! Dakmakers Kewodak -35 jaar ervaring -Complete projectgarantie -Gecertificeerd personeel -24/7 service -Lid brancheorganisatie -Erkend keurmerk Dakmerk Kewodak de Dakmakers Kalkovenweg 58 Alphen a/d Rijn +31 172 438332 www.kewodak.nl